PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe juryvoorzitter

JonnyFontane
29 december 2021, 13:35
Wie moet de nieuwe juryvoorzitter worden voor de beste rencensie van de maand?
Je mag iedereen voordragen en op iedereen stemmen, behalve op jezelf.
Die gene met de meeste stemmen wint natuurlijk en diegene die iemand op de meest gemotiveerde en goed onderbouwde voordracht doet ook....

Succes heren....

WANDELAAR5
29 december 2021, 13:42
JonnyF!

Wentelt Eefje
29 december 2021, 14:07
Een nieuwe juryvoorzitter die ook van alle markten thuis is, dat zou mij wel bevallen…

Voor mij vallen af: ijsberen die de afgelopen 12 keren juryvoorzitter waren.
Voor mij vallen af: ijsberen die zich als bezoeker wel erg specifiek op één club concentreren
Voor mij vallen af: ijsberen die nooit paspoortjes aanmaken.
Voor mij vallen af: ijsberen die slechts in telegramstijl over hun club-/damesbezoeken berichten

Dan is de spoeling inmiddels een stuk dunner geworden, maar heb ik nog steeds keuzes over. Omdat één van de resterende kandidaten in mijn telefoonlijst voorkomt kies ik die niet om elke schijn van belangenverstrengeling te vermijden, valt die voor mij af.

Tussen de overgebleven kandidaten is er dan een ijsbeer die er voor mij met kop en schouders bovenuit steekt, vanwege zijn doorgaans nogal ongezouten (geventileerde) meningen, benieuwd hoe hij die van anderen beoordeelt!

Daarom draag ik voor als nieuwe juryvoorzitter voor de Beste recensie van de maand:
satanic surfer

mentholbear
29 december 2021, 14:25
Voor mij vallen af: ijsberen die de afgelopen 12 keren juryvoorzitter waren. check
Voor mij vallen af: ijsberen die zich als bezoeker wel erg specifiek op één club concentreren check
Voor mij vallen af: ijsberen die nooit paspoortjes aanmaken. check
Voor mij vallen af: ijsberen die slechts in telegramstijl over hun club-/damesbezoeken berichten check

Daarom draag ik voor als nieuwe juryvoorzitter voor de Beste recensie van de maand:
satanic surfer

Dat je niet gelijk aan mij dacht! :biggrin:

Op alle punten voldoe ik. Nou ja, op de summiere dames recensie na. En dan ook nog eens met paspoortjes waar meer dan de helft van ontbreekt :tongue:

Maar op 1 punt zijn we het eens: in de brvdm oproep had ik al aangegeven voor Satanic Surfer te stemmen.
Mooie het hier nog een keer nodig zijn, bij deze :)

rob45
29 december 2021, 14:37
satanic surfer

Ik doe mee ....satanic surfer zal een prima juryvoorzitter zijn !

pret
29 december 2021, 14:41
Plus 1 voor satanic surfer

vanKees
29 december 2021, 17:19
Satanic Surfer!

vanKees

Ascari
29 december 2021, 18:16
Ik nomineer Shakir. Een van de betere schrijvers van dit forum. Hij bezoekt deze winter geen clubs. Dus hij heeft genoeg tijd om jury te zijn. :biggrin:

Husky
29 december 2021, 21:46
Er is maar een keuze mogelijk en dat is............................................natu urlijk Shakir:freu:

vanKees
31 december 2021, 12:11
Wer ist es denn jetzt?????????
Wenn es SS wird, dann brauche ich die nächsten 4 Wochen keinen Bericht zu schreiben!! Denn ER mag mich!!!

vanKees

Willem2
31 december 2021, 12:18
Er zijn er toch velen waar de huidige jury nu uit kan kiezen en niet iemand uit hetzelfde kringetje ;)
Dus oa. PietPotent44, Ace2, rob45, le_belge, ksie, "desouza", Badslippers, hasta la pasta, Picasso 1, Eddy_V, Ascari, Goedemorgenallemaal, uurtje, Dennis etc.

Patjax
31 december 2021, 12:42
Ter aanvulling van W2's lijstje

Husky, Jack42, Monkeybone, Pret, Satanic Surfer, Shakir, Wentelt Eefje en Zapzarap ;)

Maar eigenlijk is er maar één echte tiran waarbij jurybloed door de aderen stroomt en dat is Sphinx.

pret
31 december 2021, 13:22
Leuk initiatief in ieder geval. Gezien huidige stemmen wordt het Satanic Surfer.

Wellicht een idee om de jurylid voor de maand februari te kiezen via een enquête, waarin W2 enkele leden kandidaat stelt. En de maand erop een nieuwe enquête met andere leden enz enz.

Jackless
31 december 2021, 19:22
Hollands gepolder. Om gek van te worden ;-)

+100 Voor die duivelse surfer. Op voorwaarde dat hij de onontgonnen strandjes in de kolenpot weer eens gaat bezoeken. Die ijle lucht Zwitersland is wat ver weg :rolleyes:

Mistralwind
1 januari 2022, 23:11
Satanic Surfer .... inderdaad een duivelse keuze:biggrin:

WANDELAAR5
3 januari 2022, 12:01
Leuk initiatief in ieder geval. Gezien huidige stemmen wordt het Satanic Surfer.

Wellicht een idee om de jurylid voor de maand februari te kiezen via een enquête, waarin W2 enkele leden kandidaat stelt. En de maand erop een nieuwe enquête met andere leden enz enz.

Dat lijkt teveel op democratie. De voorzitter benoemt wat mij betreft de nieuwe voorzitter na wat achterkamertjes praktijken.

pret
3 januari 2022, 12:06
Dat lijkt teveel op democratie. De voorzitter benoemt wat mij betreft de nieuwe voorzitter na wat achterkamertjes praktijken.

Doe ik eens een democratische voorstel is het weer niet goed :tongue: