Volledige versie bekijken : Kosmina (Roemeense)
mentholbear
29 december 2021, 15:11
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Kosmina (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:
mentholbear
29 december 2021, 15:15
Mooi slank figuur, en ze was ook vriendelijk. Maar er was een afknapper waardoor voor zo ver ik me kan herinneren dit de 1e keer was dat ik vervroegd de kamer uit ging.
Ik vond het te genant om het tegen haar of de club te zeggen en laat het hier maar bij. Misschien had ik gewoon pech.
JonnyFontane
29 december 2021, 15:18
Ze had eeen welkomstmat voor de deur, en bij binnenkomst rook het naar rotte vis?:biggrin:
LIKE_BLOND_THAI
29 december 2021, 15:56
Ik denk dat je pech hebt MB, ik heb zojuist een super kamer gehad met Cosmina, de klik was er gewoon en heb 2 uur genoten van haar. Zo zie je maar, wat voor de ene slecht is , is voor de andere een super gfe[emoji7] wat een zuigkracht zeg[emoji33]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eddy_V
29 december 2021, 18:07
Maar er was een afknapper waardoor voor zo ver ik me kan herinneren dit de 1e keer was dat ik vervroegd de kamer uit ging.
Ik vond het te genant om het tegen haar of de club te zeggen en laat het hier maar bij. Misschien had ik gewoon pech.
Tja.. dat vele eten gaat zich een keer wreken.. op zekere leeftijd kan de “boog niet altijd meer gespannen” staan zullen we maar zeggen bij wijze van spreken ;)
mentholbear
29 december 2021, 18:28
Tja.. dat vele eten gaat zich een keer wreken.. op zekere leeftijd kan de “boog niet altijd meer gespannen” staan zullen we maar zeggen bij wijze van spreken ;)
Oh zeker niet. Ik ben ook geen HKL1 ofzo die ze als saté stuk voor stuk aan z'n prikker reeg.
En het lag niet aan mij (wanneer wel :rolleyes:)
Maar zoals ik al zei, denk dat ik pech had, want LBT was niks opgevallen.
mrourke
30 december 2021, 09:58
Ter aanvulling: Cosmina wist mij te vertellen dat de satéprikker van sommige beren niet groter is dan mijn weledelgestrenge pink. Mijn pink is van alle markten thuis:). Met kleine satéprikkers kan zij weinig tot niets. She loves my little finger, over de rest nog maar te zwijgen. Investieren heet dat om de juist toonsoort en toonhoogte met zo n meid te vinden.
middagbeer
31 december 2021, 06:42
Nou sateprikker
Pink duim of reus alle modellen ..ik hoor vaker te groot hebben ze niet graag ...het gaat er om wat kan je met je gereedschap...maar als je dat niet weet ...
Een goede timmerman met slechtgereedschap kan nog wat maken ..haha
Willem2
31 december 2021, 12:07
Waar draait het uiteindelijk om .... :rolleyes:
Dus niet om hoe groot, hoe klein, hoe lang je het uithoudt, hoe jong, hoe oud ...
Nee, we praten over betaalde seks dus het gaat om €50,- en meer ...
mentholbear
31 december 2021, 17:59
Wel bij de les blijven ome Willem. Het is gelukkig nog steeds vanaf €40 bij Penelope ;)