PDA

Volledige versie bekijken : Ab Donnerstag 30.12.2021 ....

vanKees
29 december 2021, 22:44
Für NRW:
https://www.waz.de/politik/corona-nrw-verbietet-grosse-messen-bordelle-wieder-dicht-id234201823.html

Prostitution und Swingerclubs: Mit einer weiteren Neufassung der Coronaschutzverordnung tritt zum 30. Dezember zudem in Kraft: Swingerclubs, Bordelle und ähnliche Einrichtungen müssen schließen.

vanKees

Eddy_V
29 december 2021, 22:52
WTF

Poppalarge
29 december 2021, 23:20
Het gaat een lange winter worden....

Boy69
29 december 2021, 23:26
Zullen de meiden weer massaal thuiswerken vis ladies.de en fickanzeiger

zoeken we ons heil daar maar weer…..

Shakir
29 december 2021, 23:30
Hier kan ik niets van terug vinden op de website van NRW. https://www.land.nrw/corona
Klik eens op Coronaschutzverordnung - gültig ab 28. Dezember 2021 (PDF)

§ 4 Zugangsbeschränkungen, Testpflicht
[...]
3) Die folgenden Einrichtungen, Angebote und Tätigkeiten dürfen aufgrund der vorliegenden Erkenntnisse über die in § 1 Absatz 3 genannten Faktoren vorbehaltlich der nachfolgenden Absätze nur noch von immunisierten Personen in Anspruch genommen, besucht oder als Teilnehmenden ausgeübt werden, die zusätzlich über einen negativen Testnachweis im Sinne von§ 2 Absatz 8a Satz 1 verfügen müssen:
1...
2...
3...
4...
5. Bordelle, Prostitutionsstätten, Swingerclubs und ähnliche Einrichtungen sowie die Erbringung und Inanspruchnahme sexueller Dienstleistungen außerhalb von Einrichtungen.

[...]
Diese Verordnung tritt am 4. Dezember 2021 in Kraft und mit Ablauf des 12. Januar 2022
außer Kraft.

Ook Tagesschau bevestigt dat 2G+ van kracht blijft vanaf 28/12/2021.
https://www.tagesschau.de/regional/nordrheinwestfalen/wdr-story-38183.html

uurtje
29 december 2021, 23:31
Er zijn meerdere manieren om het officiele stuk te lezen en te interpreteren. Op het duitse forum (ik neem aan dat vKees daar ook de link vandaan heeft) speelt zich een discussie af op dit moment. Wordt vervolgd denk ik zo.....

Shakir
29 december 2021, 23:44
De situatie verandert blijkbaar nog sneller dan het licht. Er is nog een recenter document: https://www.mags.nrw/sites/default/...229_coronaschvo_ab_30.12.2021_lesefassung.pdf

De discussie is volop aan de gang, er is nog hoop... maar het hangt wel aan een zijden draadje.

Willem2
30 december 2021, 00:00
https://www.mags.nrw/sites/default/files/asset/document/211229_coronaschvo_ab_30.12.2021_lesefassung.pdf

36357

Shakir
30 december 2021, 00:06
In dat document lezen we:

(1) Untersagt sind
1. der Betrieb von Clubs, Diskotheken und vergleichbaren Einrichtungen sowie vergleichbare
Veranstaltungen (öffentliche Tanzveranstaltungen, private Tanz- und Diskopartys und ähnli-
ches),
2. der Betrieb von Swingerclubs sowie vergleichbare Angebote, insbesondere in Bordellen
und Prostitutionsstätten, sowie
Vraag is nu:
- Is er een tegenspraak met bestaande regeling (2G+: nog steeds vermeld in het nieuwe document) en dit nieuwe punt? De huidige 2G+ voor bordelen geldt immers onder voorwaarden (belasting IC's ed...). Ik veronderstel dat daar aan voldaan is, maar Omicron kan een argument zijn om 2G+ af te voeren en een sluiting af te dwingen.
- Citaat hierboven is vaag. Bedoelt men dat swingerfeestjes niet toegestaan zijn in bordelen, maar dat bordelen op zich wel open mogen blijven?

Het blijft een penibele situatie, en het blijft me verbazen dat SC's nog zolang mochten openblijven. In het beste geval vermoed ik dat ze open blijven onder nog strengere voorwaarden (reservatie, max 2u verblijf, enz...)

Eddy_V
30 december 2021, 00:13
Ik sta vandaag (donderdag) even over 11 bij PHG aan de deur en dan merk ik het wel
In het slechtste geval rijden we door naar verloofde en haar vriendin, die jacuzzi bij haar thuis was ook niks mee.
Zal onze bevindingen dan hier wel ergens plaatsen

Big30
30 december 2021, 00:13
in deze link, https://www.mags.nrw/sites/default/files/asset/document/211229_coronaschvo_ab_30.12.2021_lesefassung_mit_m arkierungen.pdf
staat duidelijk. NB deze link staat op het verantwoordelijke ministerie in NRW: Ministerium für Arbeit, Gesundheit und Soziales des Landes Nordrhein-Westfalen.

In der ab dem 30. Dezember 2021 gültigen Fassung

(wesentliche Änderungen gegenüber der vorangegangenen Fassung gelb markiert)

De §5 is vers van de pers en betreft inderdaad een aantal recente verboden waaronder:

§ 5
Untersagung des Betriebs von Einrichtungen und von Veranstaltungen

. 2. der Betrieb von Swingerclubs sowie vergleichbare Angebote, insbesondere in Bordellen
und Prostitutionsstätten,

vrije jongen
30 december 2021, 00:30
Probleem is dus dat die tekst niet zo duidelijk is. Lijkt inderdaad te gaan om swingerfeesten die niet meer mogen en dus ook niet soortgelijke feesten in bordelen (de gangbangs bv). Vandaar dat paragraaf 4 nog steeds geldt.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Big30
30 december 2021, 00:44
Probleem is dus dat die tekst niet zo duidelijk is. Lijkt inderdaad te gaan om swingerfeesten die niet meer mogen en dus ook niet soortgelijke feesten in bordelen (de gangbangs bv). Vandaar dat paragraaf 4 nog steeds geldt.

Yep klopt. In paragraaf 4 worden bordelen nog steeds expliciet genoemd als bedrijven die onder (genoemde voorwaarden) open kunnen blijven. Dus ook in het document met de recente update.
Volgens paragraaf 5 zou dus wel der Betrieb von Clubs, Diskotheken und vergleichbaren Einrichtungen sowie vergleichbare
Veranstaltungen verboden zijn. Tsja en je ook kunnen stellen dat ... . :tongue:.

Ricardo Banana
30 december 2021, 04:29
Bij happy op de site staat al dat ze vanaf vandaag gesloten zijn

kempie
30 december 2021, 07:14
Misschien past elk kreis dit anders toe en heeft het bericht dat aca en pennelope welmopen zijn op oudjaars dag maar dat er opeens geen nieuwjaarsfeest mee is er iets mee te maken. Misschien is dat volgens afspraak met het kreis en mogen ze ooen blijven onder voorwaarden geen feesten vandaar opeens de sluiting op nieuwjaarsavond?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

de duisburg spesjalist
30 december 2021, 07:14
Ook swingerclubs , bordelen en soortgelijke etablissementen - evenals clubs en discotheken - zullen moeten sluiten . Hier is momenteel geen tijdslimiet voor. maarde exploitatie van parenclubs en vergelijkbare aanbiedingen, met name in bordelen. in sauna clubs komen alleen maar nette mensen die niet aan groep seks doen :hammer: ik vrees het ergste tot nu toe heeft phg alleen vermeld gesloten te zijn per vandaag

Ricardo Banana
30 december 2021, 07:16
Op de website van sf lounge in kaarst staat ook dat ie per vandaag dicht is. Denk dat de meeste de website nog moeten aanpassen.
Samya heeft bijvoorbeeld helemaal niets over sylvester gecommuniceerd bij mijn weten.

de duisburg spesjalist
30 december 2021, 07:23
Op de website van sf lounge in kaarst staat ook dat ie per vandaag dicht is. Denk dat de meeste de website nog moeten aanpassen.
Samya heeft bijvoorbeeld helemaal niets over sylvester gecommuniceerd bij mijn weten.

samya doet geen silverste party maar zijn of waren open later op de dag zou er meer duidelijk worden de sf lounge in kaarst is een swinger club een ander concept als een sauna club maar ik denk ook dat het klaar is

Goedemorgenallemaal
30 december 2021, 07:36
Als er nu nog iemand zegt dat we in n Nederland een voorbeeld kunnen nemen aan de duidelijke duitse communicatie....

WA
30 december 2021, 09:19
Ik lig echt krom van het lachen. Na maanden van berichten hoe kut het momenteel in de clubs is toch een paar die met wensdenken hoop houden naar de club te kunnen, hoe slecht het ook was…….

Kom op jongens…… er zijn naar mijn weten geen ijsberen overleden door een gebrek aan SC bezoeken…. een paar maandjes vrij gaat net zoals de vorige keer gewoon lukken. Beschouw het als een derde kans om nou eens echt na te denken over de leegte die nu even niet opgevuld kan worden.

Jan Verplancke
30 december 2021, 09:22
samya doet geen silverste party maar zijn of waren open later op de dag zou er meer duidelijk worden de sf lounge in kaarst is een swinger club een ander concept als een sauna club maar ik denk ook dat het klaar is

Zowel swinger clubs als bordelen (en vergelijkbare etablissementen) moeten dicht. Ongeacht dus of het nu een swingerclub is, een saunaclub of een saunaclub met een silvester party.

Goedemorgenallemaal
30 december 2021, 09:25
Ik heb me een paar keer prima vermaakt, niks mis met aanwezigheden, behoudens de opstartperiode en het gebruikelijke feestdagengebeuren na.
Hoe kutter hoe beter toch in een club?
Zonder kut is er ook niks aan

WA
30 december 2021, 09:29
Die Sylvester party’s heeft ze waarschijnlijk genekt. Andere horeca mochten het al niet maar daar waren de SC’s….. sommige brutaal genoeg om er zelfs reclame voor te maken buiten de muren van de club….. Als dat geen reactie van reguliere horeca te weeg heeft gebracht…

36364
36366

de duisburg spesjalist
30 december 2021, 10:08
Sinds 30-12-2021 middernacht is de exploitatie van swingerclubs in Noordrijn-Westfalen, maar ook de organisatie van swingerfeesten in bordelen en prostitutievoorzieningen, verboden.

Belangrijk: Prostitutie en de "normale werking" van prostitutievoorzieningen zijn zeker niet verboden in Noordrijn-Westfalen!

Jack42
30 december 2021, 10:10
Saunaclub Venus is gewoon open gegaan. ;)
Kunnen de ijsberen die hun lul vandaag achterna lopen morgen weer klagen op het forum dat het er zo druk was en ze geen aandacht kregen van de dames. :smile2:

de duisburg spesjalist
30 december 2021, 10:23
Kunnen de ijsberen die hun lul vandaag achterna lopen morgen weer klagen op het forum dat het er zo druk was en ze geen aandacht kregen van de dames. :smile2:

niet alleen venus is open ook daimond aca penelope babylon ezv

Willem2
30 december 2021, 10:25
Beste IJsberen,

Er is veel consternatie maar uiteindelijk zijn de saunaclubs wel open met 2G+ regels !!!

Ook PHG, Diamond, PRime etc zijn dus open ...

de duisburg spesjalist
30 december 2021, 10:39
van kees verklaar je valse informatie jij kan zelfs geen Duits lezen :biggrin:

Goedemorgenallemaal
30 december 2021, 11:03

En klagen dat er geen fuck te doen is

vanKees
30 december 2021, 11:54
van kees verklaar je valse informatie jij kan zelfs geen Duits lezen :biggrin:

Da bin ich froh dass Du es kannst!!!!!!!!!!

vanKees

Willem2
30 december 2021, 12:04
Da bin ich froh dass Du es kannst!!!!!!!!!!

vanKees

Don´t kill the messenger.
Oftewel de boodschapper heeft het niet gedaan.
De tekst in de coronaschutzverordnung is niet heel duidelijk , ook niet voor duitsers. Door sommige journalisten is de tekt dus opgevat alsof alle prostitutie weer gesloten zou worden.
In §4 staat met 2G+ prostitutie toegestaan is. In §5 staat dat swingertreffs verboden zijn evenals evenementen.
Uiteindelijk mogen saunaclubs open zijn....

Eddy_V
30 december 2021, 12:35
PHG is wel open maar de test faciliteiten zijn dicht, moest gesloten worden.
Testen in Kempen op afspraak of vrij lang wachten dus door gereden naar Velbert Prime

pret
30 december 2021, 22:29
Snap zo wie zo alle commotie en maatregelen niet. Gemiddelde insidenz is 177 in NRW. Extra maatregelen gelden toch vanaf 350?

mentholbear
31 december 2021, 01:09
Beschouw het als een derde kans om nou eens echt na te denken over de leegte die nu even niet opgevuld kan worden.

Klote hoor, dat geknor ;)

Beste IJsberen,

Er is veel consternatie maar uiteindelijk zijn de saunaclubs wel open met 2G+ regels !!!

En anders worden het weer wellness resorts en massagesalons :rolleyes:

Pompuy24
31 december 2021, 04:47
Bij Goldentime op de site staat dat ze 31-12 en 01-01 gesloten zijn,
Maar op 02-01-2022 zijn ze dan wel weer geopend… nur zur info ℹ️
Euch allen einen guten Rutsch ��