Volledige versie bekijken : Rebecka (Roemeense)
degoof
8 januari 2022, 12:12
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Rebecka (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen
Extra info:
degoof
8 januari 2022, 12:14
Afgelopen week een fijne kamergang met Rebecka gehad. Leuke, vrolijke en zeker ook een prachtige meid waarmee je kunt lachen en verder ook prima aan je trekken komt.
Manus
8 januari 2022, 15:08
Prima meid inderdaad.December 21 mee gekamerd en Prima uurtje mee beleeft.
Godver….. weer eentje die na vandaag niet zomaar meer beschikbaar is Leuk dat je een goede kamer had met Rebecca de Goof maar volgende keer wel voor jezelf houden hè ;)
Richte
29 april 2022, 09:28
Leuke meid beweegt iets minder elegant als de rest. In de bar kan ze wat verveeld lijken, maar eenmaal op de kamer is het prima.
Is ook in voor een dolletje
https://www.6profis.de/images/member/bilder_659761_b3.jpg
(www.saunaclub-venus.com)
blauwebeer
28 mei 2022, 10:37
Eindelijk terug :freu:
Hansibeer
31 mei 2022, 22:27
Ze zat een beetje verveeld boven dus ik vroeg ik erbij kon zitten en vervelen. Na een poosje babbelen kwam het gesprek op massage en ik bood haar voor de grap een massage aan. Binnen 5 lag ze in de kino onder mij voor een massage wat we later in een kamertje verder afgemaakt hebben. Leuke meid die gelukkig niet zo brood mager is.
Manbijtkat
16 juni 2022, 15:45
Afgelopen week tot 4x aan toe een kamertje met Rebecka gemaakt. Ze viel me op door haar dansmoves in de kooi. Waar voor menig dame dit een verplicht nummertje is, probeert zij je aardig op te geilen, niet alleen de mannen maar ook de dames. Wel kan ze een aardig ongeïnteresseerde houding aannemen als ze achterover op de banken ligt, maar als je eenmaal aan de praat raakt heeft ze zowaar een hilarische persoonlijkheid. :smile2:
Op de kamer voldoet ze geweldig aan het serviceniveau dat we ik gewend ben in Venus. Vandaar dat ik haar vaker heb bezocht. Weer een favorietje erbij, de keuzestress blijft maar toenemen. :hammer:
blauwebeer
5 september 2022, 18:36
Destijds een mooie naturelle meid, met een stralende glimlach, lange zwarte haren, en perfect-vrouwelijk figuur, nu aanzienlijk professioneler, de haren korter, enkele kilo’s zwaarder en een ring in de neusvleugel, enkel het naamplaatje in de linker oorlel ontbreekt nog; gelukkig heeft haar serviceniveau niet dergelijke metamorfose ondergaan.
WANDELAAR5
15 januari 2023, 07:35
Bij mijn vorige bezoek had ik Rebekka in de bar gemasseerd. Daarbij gezellig wat gekletst. En ze bleek een goed gevoel voor humor te hebben. Gisteren voor het eerst een kamer met haar gemaakt, gevolgd door een trio met Marianna. Ze geeft zeer goede service en ik vind haar lengte zeer aantrekkelijk. Ook haar stevige jonge borsten zijn heerlijk om mee te spelen. Haar pijpen komt het meest in de buurt van Marianna, echt hemels. En er was wat tijd over voor een massage van haar, waar ze erg van geniet. Het was een erg leuke kamer, vandaar het vervolg in een trio. Ze is per direct aan mijn toppers in Venus toegevoegd.
In tegenstelling tot manbijtkat vond ik haar dansen wat minder omdat ze geen enkel oogcontact maakte, terwijl het dansen zelf wel leuk is. Ze heeft een goede klik met Marianna en maakte gisteren Marianna regelmatig aan het lachen, wat ook een pluspunt is.
Superjohnny
14 februari 2023, 06:45
Bij mijn laatste bezoek aan Venus kort kennis gemaakt met Rebecka aan de bar. Tot een kamergang is het toen niet gekomen. Later zag ik Rebecka met een gast bezig boven op de verhoging op de bank. Die vent werd heerlijk door Rebecka onder handen genomen en je goed kon zien hoe Rebecka die vent aan het pijpen was. Ook het neuken vond boven op de bank plaats, geil om te zien. Bij een volgende bezoek aan Venus staat Rebecka op mijn todo lijstje.
Grillworst
8 juli 2023, 07:37
Bij mijn laatste bezoek een halfuurtje met Rebecka gekamerd.
Leuke meid met humor waar ik goed mee kon lachen.
Verder heeft ze een prachtig lichaam (vind ik)
chupz
23 oktober 2023, 13:24
Rebecka can be a bit impressive at first as she is a quite tall girl compared to most others in the club, but once approched she is lovely and funny to talk to
In the room, very good services (PZC, tongue kissing, GFE), also enjoyed licking her clit which can grows quite big
Gielle012
29 januari 2025, 18:10
Rebecca is er vanaf vandaag weer. Helaas wat afgevallen ;-)
Ze heeft er weer zin in. Top wijf
WANDELAAR5
3 april 2025, 16:21
Ze miste me en is op zoek gegaan ;). Dus nu in Sixsens als Daniela. Net weer een hele goede kamer met haar gehad.
WANDELAAR5
3 april 2025, 19:13
Wow, dat bericht van mij is wel heel snel bij haar terecht gekomen!
MeesterMixer
4 april 2025, 12:02
Wow, dat bericht van mij is wel heel snel bij haar terecht gekomen!
Ijsberen zijn soms ook net klapeksters, net als de DVP.....:cool: