PDA

Volledige versie bekijken : Estelle ex-q

Hollandmale
1 april 2007, 07:23
Naam : Estelle

Haarkleur/-lengte : Bruin/korter

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Vlaams/NL, Frans, Engels

Leeftijd : 23

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC

Bijzonderheden : Info volgens Youppie-forum

sofaking
5 april 2007, 10:35
Op een middag zat sofaking alleen aan de bar en Estelle kwam haar koude handjes even opwarmen aan mijn berenvel waarna een gezellige babbel begon die werd voortgezet in de sauna. Estelle praat blijkbaar graag, maar niet alleen om zichzelf te horen babbelen. Zij zorgt voor een aangename conversatie over onderwerpen die ons allen aangaan, namelijk onze sexuele fantasieën.

We zijn daarna een half uur op de kamer geweest. In het formulier hierboven staat dat ze PZC't maar ik weet niet of dat zo is. Mij vertelde ze in elk geval dat pijpen met condoom gebeurde. (Aangezien dat voor mij geen probleem stelt heb ik niet geprobeerd uit te vinden of ze het ook ZC doet.) Ze beheerst wel de kunst van de deepthroat en dat is altijd een spectaculair zicht. Neuken was ook picco bello. Ze doet haar best om uit te vinden hoe je het graag hebt. Samengevat, een jong maar zeker niet onervaren meisje met heel wat in haar mars, zowel voor sex als gewoon gezelschap.

Enig minpuntje was dat ze geen zin had om een uur te doen aan 75 EUR. Zij vond dat als een half uur 50 was dat een uur dan logischerwijze 100 moest zijn. Was weinig tegen in te brengen anders dan dat dat nu eenmaal het gewone tarief is. Het werd dus een half uurtje wat achteraf gezien toch te kort is om ten volle van deze juffrouw te kunnen genieten.