Volledige versie bekijken : Wendy (Dominicaanse)
Firehawk
30 januari 2022, 00:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif
Wendy (Dominicaanse)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Buik, Rug, Zij
Piercing:JaLichaamsdeel:Neus
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Ze werkt normaal in Penelope. Ze heeft een mega ass niet normaal. Vreet je helemaal op op de kamer.
Ascari
25 februari 2022, 18:33
Wendy is samen met haar kont weer verhuist naar Penelope in Castrop-Rauxel.
Firehawk
25 februari 2022, 21:45
Dat is mooi ga toevallig morgen naar penelope.
Firehawk
26 februari 2022, 17:45
Zit inderdaad nu weer in penelope. Net even praatje mee gemaakt.
Firehawk
8 september 2022, 14:54
Grande culo mami Wendy is weer terug in penelope. Kwam van mijn eerste kamertje af de club in en hoorde papi papi.
Had het eerst niet door en zag toen dat het Wendy was.
Even mee gepraat maar was nog te vroeg voor een 2e kamer. Gelukkig was ze later ook nog beschikbaar. En met deze onvermoeide latina naar de kamer gegaan. Echt een beest, vreet je helemaal op. Zit geen rem op, haar proberen rustig te krijgen op de kamer lukt niet. Binnen een half uurtje moeiteloos weer een lading verschoten. Ze blijft mijn guilty pleasure. Iedereen kijkt ook als je met haar naar de kamer gaat of er af komt. Zo'n big ass zie je nergens in die verhouding. Heerlijk :biggrin:
Patjax
8 september 2022, 22:57
Iedereen kijkt ook als je met haar naar de kamer gaat
Kan ook niet anders. Je hele gezichtsveld wordt totaal in beslag genomen door die ass.
JonnyFontane
9 september 2022, 04:50
Die heeft dus echt een KONTINENT
Rino123
19 oktober 2022, 18:10
INTER KONT INENTAAL DUS: Wanneer is die Wendy meestal aanwezig? Ik kom ook in Penelope, maar kan niet zeggen dat ik haar ken! EEN ECHTE MANNENVERSLINDSTER DUS:biggrin:
Willem2
19 oktober 2022, 18:34
Het is een donker gat :rolleyes:
Ascari
19 oktober 2022, 19:23
INTER KONT INENTAAL DUS: Wanneer is die Wendy meestal aanwezig? Ik kom ook in Penelope, maar kan niet zeggen dat ik haar ken! EEN ECHTE MANNENVERSLINDSTER DUS:biggrin:
Wendy is onregelmatig aanwezig in de club. Ik heb bij haar geen patroon ontdekt. Heb haar wel eens op zaterdagavond en zondag gezien. Ik geloof ook dat ze priveontvangst doet/deed.
schoolmeester
19 oktober 2022, 19:41
Wat een kont heeft ze, daar kun je met 6 man omheen gaan zitten om te klaverjassen.
En dan heb je ook nog ruimte om je biertje en eventueel een borrelhapje erop te zetten !
Groet, schoolmeester.
JonnyFontane
19 oktober 2022, 20:23
Wat een kont heeft ze, daar kun je met 6 man omheen gaan zitten om te klaverjassen.
En dan heb je ook nog ruimte om je biertje en eventueel een borrelhapje erop te zetten !
Groet, schoolmeester.
Klaverjassen.....hier in Brabant heet dat een toepkont....