PDA

Volledige versie bekijken : De perfecte sauna club



rob45
3 februari 2022, 20:37
De perfecte saunaclub** [emoji4]

Entree 50.00
80 nymfomane dames aanwezig waarvan 75 % voor 40 per 30 min je een sessie geven die je in jaren niet zult vergeten.Bij de resterende 25% is dat een paar maanden.Je zult de club met de tong op je knieën verlaten.
Massage per uur 25 euro door een top maseusse die ook je werk en sportblessures feilloos weet te behandelen.prostaatmassage inbegrepen !
Sauna en jacuzzi perfect op temperatuur en hygiënisch schoon.[emoji4]
Eten ; uitgebreid ontbijt smorgens.s avonds beef en zalm met een onbeperkt kwalitatief uitgebreid buffet erbij, uiteraard alle alcoholische dranken vrij en onbeperkt drinken.Koffie van barista kwaliteit vers gezet. Na 7 bezoekjes is je achtste bezoekje gratis met een fles prosecco van de zaak erbij. Vanzelfsprekend een van de betere soort.
Deze club bevind zich natuurlijk in het grensgebied van Venlo dus prima te berijden.
Voor dat ik het vergeet, de luxe jaccuzzi kamers zijn te boeken voor 10 euro per keer en de vijfde keer is dat weer gratis.
Bij de presales kijken de dames niet naar de tijd, een uurtje is zo voorbij [emoji4]
Ook als je de club verlaat kussen de gekamerde dames je ten afscheid en zwaaien je ze na.......Illusion Plop.....Toen schrok ik wakker ! ! ! [emoji38]:hammer:

Bluebear
3 februari 2022, 20:40
Klinkt mij in de oren als de club van Badslippers! :rolleyes: :biggrin:

vanKees
3 februari 2022, 20:45
Rob45,
hast Du das Adressenschild nicht gesehen?

Das war "Hugh Hefner's Villa"!!!!!!!!!!

vanKees

stimpy3
3 februari 2022, 21:48
De eerste keren dat ik PSR aandeed kwam de beschrijving van rob45 aardig in de buurt. Toen PSR nog een serviceclub was. Babylon was een goede tweede, met alleen wat mindere culinaire voorzieningen.
Maar helaas, na een paar jaar gleed PSR ook af, net zoals de rest van de clubs. In ieder geval blij dat ik de goede tijden nog mee heb kunnen maken. :biggrin:

Maar anyway, in die tijd was PSR nog 50 euro entree, 50 euro per half uur, prima service met TZ, en omdat de duitse gummipflicht er nog niet was ook alles met pzc. OK, er waren geen 80 dames, maar toch wel zeker 30+ waarvan er altijd wel een dikke handvol bij zaten die optisch zeker de moeite waard waren. PSR stond natuurlijk bekend om z'n prima culinaire voorzieningen (granted: het buffet van Magnum was beter). Dito voor de wellness van PSR. Zwembad, turkse sauna, stoombad, kino waar lekker gevunsd kon worden, het was er allemaal.

Picasso 1
4 februari 2022, 00:09
Mooi dat dromen, de realiteit is echter dat het Game Over is. Datgene wat nu nog over blijft dat is iets anders.

JonnyFontane
4 februari 2022, 04:26
Mooi dat dromen.

De meeste dromen zijn bedrog werd toch ooit bezongen door Dhr. Marco B....?

Picasso 1
4 februari 2022, 10:49
Een beetje te vergelijken met een afgeschreven auto. Die rijdt op zich technisch nog wel maar de mankementen stapelen zich op en het onderhoud wordt alsmaar lastiger.

rob45
4 februari 2022, 15:22
Een beetje te vergelijken met een afgeschreven auto. Die rijdt op zich technisch nog wel maar de mankementen stapelen zich op en het onderhoud wordt alsmaar lastiger.Zeker, sommige dames zitten al ruim 20 jaar in het vak, maar een krakende wagen rijd wel het langst Pic1 [emoji28]

Furie
15 februari 2022, 13:51
Ik zoek een club met een erotische partysfeer waar 'verleiding' in de lucht hangt en open actie mogelijk is en op een nagenoeg natuurlijke wijze tot stand komt .
In het verleden vond ik dat in 'planet Eden ' en op goede dagen in Babylon .
Nu is het 'langweiligheit' alom , weet iemand deze uitzondering nog te vinden ?

schoolmeester
15 februari 2022, 14:12
Planet Eden was een mooie saunaclub met dat grote zwembad in de tuin.
Helaas verleden tijd.
Maar antwoord op jouw vraag: word moeilijk als je Babylon al matig vind.

Wentelt Eefje
16 februari 2022, 00:12
Naar verluidt is Zeus in Wallenhorst (vlak bij Osnabrück) momenteel de enige club die je zou kunnen bieden wat je zoekt.