PDA

Volledige versie bekijken : Selena (Poolse)

MasterPiece
15 februari 2022, 20:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Selena (Poolse)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:45 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info:

MasterPiece
15 februari 2022, 21:01
Na lange tijd de FFKs links te moeten laten liggen kwam de reis vanmiddag langs Osnabrück. Het weer was waardeloos en mijn afspraak ook. Ik besloot mijzelf te trakteren op een sauna en besloot Zeus te gaan bezoeken,* de QR* code check was inmiddels voldoende. Bij binnenkomst het masker op en mijzelf boven omgekleed in ijsberen tenue. De theke herkende mij nog van een ver verleden en bood mij een drankje aan zonder een streepke te zetten.* Ik besloot de kat uit de boom te kijken en nam plaats op de banken in het verlaagde gedeelte rechts achterin naast de bar. Het kapje ging af en enkele dames keken met belangstelling of ik aanstalten maakte om iemand uit te nodigen. Even later kwam Serena langs gelopen,* zij herkende mij,* aha, Hollander, wieder da? Ja dus, ze spreidde de handdoek naast mij uit en kroop tegen mij aan.* Het duurde niet lang of ze had mijn Hannes in haar hand.* Haar tong speelde plagerig in mijn mond en haar tongzoenen maakt mij week en hitsig* Haar mondje nam even later de taak van haar hand over.* Geil om te zien hoe ze haar taak serieus nam, vol overgave en plagend met haar tong mijn paal verkennen. Na zo een tijdje te hebben gespeeld was het tijd om te kameren. In dit geval op het witte bed bij de bioscoop, semi openbaar en een beetje afgescheiden met witte kralen gordijnen.* Hier werden diverse standjes uitgeprobeerd, de doggy style vond ze blijkbaar iets te heftig en ze drukke mij achter over.* Toen nam ze plaats op mijn Hannes en begon deze rustig te karnen. Ze speelde daarbij met haar eigen tepels en de mijne.* Heel bewust liet ze haar tempo afwisselen om daarna het juiste tempo te hebben gevonden en deze vast te houden. Het duurde dan ook niet lang of de witte zaadcelletjes vonden hun weg naar buiten waar ze werden opgevangen door het eerder geplaatste rubbertje. We bleven nog een tijdje liggen smoezelen om daarna 2 streepjes te laten af tekenen bij de bar.* En leuk begin van de middag met deze zeer ervaren best wel leuke spontane dame* die plezier met je kan maken zonder te upsellen.

JonnyFontane
16 februari 2022, 04:29
Al 15 jaar lid van dit forum en nu pas een het eerste berichtje......
Wachtwoord kwijt geweest of zo?

WANDELAAR5
16 februari 2022, 04:34
Jonny, we moeten hem aanmoedigen! We want more, We want more Masterpiece!!!

schoolmeester
16 februari 2022, 04:45
Waarschijnlijk last van forumfrees.
Misschien kan badslippers hier iets aan doen.

Groet, schoolmeester.

MasterPiece
16 februari 2022, 04:59
Na lange tijd de FFKs links te moeten laten liggen kwam de reis vanmiddag langs Osnabrück. Het weer was waardeloos en mijn afspraak ook. Ik besloot mijzelf te trakteren op een sauna en besloot Zeus te gaan bezoeken,* de QR* code check was inmiddels voldoende. Bij binnenkomst het masker op en mijzelf boven omgekleed in ijsberen tenue. De theke dame herkende mij nog en bood mij een drankje aan zonder een streepke te zetten.* Ik besloot de kat uit de boom te kijken en nam plaats op de banken in het verlaagde gedeelte rechts achterin naast de bar. Het kapje ging af en enkele dames keken met belangstelling of ik aanstalten maakte om iemand uit te nodigen. Even later kwam Serena langs gelopen,* zij herkende mij,* aha, Hollander, wieder da? Ja dus, ze spreidde de handdoek naast mij uit en kroop tegen mij aan.* Het duurde niet lang of ze had mijn Hannes in haar hand.* Haar tong speelde plagerig in mijn mond en haar tongzoenen maakt mij week en hitsig* Haar mondje nam even later de taak van haar hand over.* Geil om te zien hoe ze haar taak serieus nam, vol overgave en plagend met haar tong mijn paal verkennen. Na zo een tijdje te hebben gespeeld was het tijd om te kameren. In dit geval op het witte bed bij de bioscoop, semi openbaar en een beetje afgescheiden met witte kralen gordijnen.* Hier werden diverse standjes uitgeprobeerd, de doggy style vond ze blijkbaar iets te heftig en ze drukke mij achter over.* Toen nam ze plaats op mijn Hannes en begon deze rustig te karnen. Ze speelde daarbij met haar eigen tepels en de mijne.* Heel bewust liet ze haar tempo afwisselen om daarna het juiste tempo te hebben gevonden en deze vast te houden. Het duurde dan ook niet lang of de witte zaadcelletjes vonden hun weg naar buiten waar ze werden opgevangen door het eerder geplaatste rubbertje. We bleven nog een tijdje liggen smoezelen om daarna 2 streepjes te laten af tekenen bij de bar.* En leuk begin van de middag met deze zeer ervaren best wel leuke spontane dame* die plezier met je kan maken zonder te upsellen.

Wentelt Eefje
16 februari 2022, 05:59
Of heeft BS jou er ook binnen een half jaar vanaf geholpen? En nee, MP schrijft nu toch (en maakt wel een paspoortje dus draagt serieus bij aan een clubtopic), dus heeft ook geen hulp meer nodig kennelijk.

MasterPiece
16 februari 2022, 09:21
@beheerder : denk dat mijn account opnieuw geactiveerd moet worden, zouden jullie dit kunnen doen?