PDA

Volledige versie bekijken : Della (Roemeense)



Firehawk
19 februari 2022, 19:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Della (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Enkel
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, Zoenen
Extra info:Mooie meid met beetje indische/aziatisch gezicht. Wou 30 extra voor tongen dus ben niet met haar gegaan.

blauwebeer
19 februari 2022, 19:44
Wou 30 extra voor tongen dus ben niet met haar gegaan.

Ex Mondial, doet aan zoenen-zonder-tong zonder supplement.

hasta la pasta
20 februari 2022, 11:32
Wou 30 extra voor tongen dus ben niet met haar gegaan.

Helaas lijkt de meerderheid van ijsberen jouw terechte voorbeeld niet te willen volgen. Het gevolg is dat er steeds meer clubs zijn waar meiden niet meer, of na een flinke bijbetaling, te porren zijn voor een potje tong worstelen.

taka22
20 februari 2022, 16:23
Ik persoonlijk vind dat tongen niet zo spannend je toch nooit wat ze met haar tong is geweest :biggrin: :biggrin:.

Firehawk
20 februari 2022, 16:35
Daar moet je niet over nadenken.

Bluebull
21 februari 2022, 03:00
Ben 2 weken geleden met haar op de kamer geweest. Eenmaal op de kamer was het een ware drama. Na 2 minuten pijpen wilde ze al snel overschakelen naar NMC. Dit heeft ze echt een stuk of 6x geprobeerd. Dat pijpen was ook een van de mindere ervaringen die ik ooit in mijn leven heb gehad.

Een advies van beer tot beer: blijf weg van haar! Er zijn genoeg service toppers in AcaG.

Bart
30 maart 2022, 13:58
Ben blij dat ik de recensie van BlueBull niet gelezen had, anders was ik misschien niet met dit schatje gegaan.
Anderhalf uur met haar op de kamer doorgebracht. Ze vroeg een tientje voor zoenen. Mij prima, dan komen we weer op de normale prijs van € 50 per half uur. (kom maar op jongens met je kritiek, maar dan ook niet klagen als je mindere service krijgt).
Het overgrote deel van de tijd heeft ze doorgebracht met pijpen, haar af en toe moeten manen tot kalmte en haar naar me toe genomen om haar te kussen.
Op een gegeven moment dat mooie lichaam maar verwend om mijn jonge heer wat rust te geven.
En daarna ging het maar weer door. Dacht dat ze mijn klaar wilde laten komen in haar mond maar dat doet ze niet.
Ze vertrouwde me wel toe dat ze neuken te veel als iets mechanisch ziet en meer creativiteit in het pijpen kan steken. Uiteindelijk dus maar met de hand klaar gekomen.
Leuke meid.
Daarna ook nog regelmatig contact in de club.

Heeft in UK en in CH gewerkt.

Firehawk
2 april 2022, 20:24
Rectificatie, tongzoenen is 10 euro extra en niet 50 zoals ik heb gezegd. Zou een communicatie storing zijn geweest.
Voor mijn een van de lekkerste meiden dus toch maar eens geprobeerd. Ze deed wat ze moest doen en pijpen was wel goed. Voor de rest was het allemaal gewoontjes
Herhaling weet ik niet of die er komt.

Zapzarap
5 april 2022, 20:14
Afgelopen zaterdag (sauna)club Acapulco Gold geweest. Daar een kamer gedaan met Della. Mooie meid om te zien, maar op de kamer kon ze me niet echt bekoren. In tegenstelling to Firehawk hoefde ik niet bij te betalen voor tongzoenen, hoewel ze het wel probeerde, maar het tongzoenen stelde niet erg veel voor. De rest wat ze deed was standaard service, oftewel pijpen en neuken. Herhaling zal er zeker niet in zitten.

Patjax
2 juni 2023, 07:35
Het had er alle schijn van dat mijn Spring Sexathon sexloos zou starten. Terwijl FH in het restaurant afscheid aan het nemen was van zijn aftanklady nam ik na een sigaretje plaats in de bar op een bank in afwachting op hem. Tegenover mij zat Della die er werkelijk prachtig uitzag in haar witte lingerie en wit doorschijnend jurkje. Voor mij persoonlijk behoort ze tot de vijf mooiste dames in Aca met Aisha, Denisa, Jessica en Melissa. Ze nodigde me uit om naast haar plaats te nemen. Onze eerste kennismaking dateert alweer van ruim een jaar geleden maar van een kamergang is het nooit gekomen. Naast haar schoonheid is een ander pluspunt dat ze nog steeds mijn voornaam weet.

Ze kroop lekker tegen mij aan en we waren het er beiden over eens dat het een teleurstellende dag was. Er volgde wat small talk en na enige tijd stelde ze voor om te kijken of we op een kamer alsnog een positieve draai aan de dag konden geven. Haar gezegd dat FH en ik eigenlijk op het punt stonden om te gaan zodra hij klaar was met afscheid nemen. Haar sippe gezichtje zorgde ervoor dat ik even ging overleggen. FH gaf aan dat het ok was en er verscheen een glimlach op Della's gezicht toen ik zei dat ze maar even moest kijken of er een appartementje vrij was. We moesten even wachten op een sleutel alvorens we de weg naar voren konden bewandelen.

Eerst haar lekkere lichaampje onder handen genomen met een massage die overging in wederzijdse strelingen. Haar handje ging na een tijdje richting middelste regionen om zich te introduceren aan mijn inmiddels wakker geworden geslachtsorgaan. Vrij snel was hij volledig tot wasdom gekomen en wilde ook haar mondje nader kennismaken met hem. Er volgde een gevoelvolle BJ met de nodige variatie. Ze wisselde tussendoor af met een staaltje handenarbeid. Het was tijd voor een nieuwe kennismakingsronde. Nadat ze hem strak in een rubber pak had gehesen liet ze zich over hem heen zakken. Geen wildemansrit maar lekker rustig mede gezien haar nauwheid. Gaandeweg ging het soepeler en beetje bij beetje ging het tempo omhoog totdat mijn nakomelingetjes de werking van het rubberen pak uittestten. Nadat de daardoor veroorzaakte smeerboel vakkundig door haar gekuist was geworden stelde ze voor om de resterende tijd vol te maken met een massage waarbij ze eraan toevoegde dat deze niet van hetzelfde niveau zou zijn dan de mijne. Al met al toch zeer verdienstelijk. Nog een douche genomen alvorens we na negentig minuten de kamer verlieten.

In de bar kan ze afstandelijk en arrogant overkomen maar op de kamer is het een lief meisje meisje. Nog geen hoogvlieger maar wel gezegend met een meer dan behoorlijke BJ zoals ik ze het liefst heb. Er zal zeker nog wel eens een herhaling plaatsvinden omdat ik benieuwd ben nu het ijs is gebroken hoe een volgende sessie zal verlopen.

Patjax
29 september 2023, 05:50
Er zal zeker nog wel eens een herhaling plaatsvinden omdat ik benieuwd ben nu het ijs is gebroken hoe een volgende sessie zal verlopen.

Zo eindigde ik mijn verslag van onze eerste sessie een viertal maanden geleden. De enigste keer dat ik er in de tussentijd tot afgelopen zaterdag was geweest was zij afwezig.

Ik zit op het terras als Della samen met Karla naar buiten komt. Voor mij persoonlijk momenteel één van de mooiste verschijningen in de clubs. Ze heeft wat mystieks over zich heen. Dat vleugje Arabisch/Oosters in combinatie met haar kleding doet me denken aan een prinsesje uit de sprookjes van 1001 nachten.

Als ze me ziet verschijnt er een grote glimlach op haar gezicht en na de begroeting zegt ze dat ze blij is om mij te zien. Waar je jezelf weleens afvraagt als een dame dit zegt weet ik dat dit welgemeend is. De voorbije maanden appte FH regelmatig dat Della naar mij had gevraagd als hij daar was. Even bijgebabbeld waarbij ze al zinspeelde op een intiem onderonsje.

Het loopt tegen elven en FH en ik bespreken net of we nog blijven of zullen gaan. Het is net alsof Della het ruikt en als ze mij ziet zitten fladdert ze mijn kant uit om zich naast mij op de bankleuning te draperen. Ze zegt dat ze me amper heeft gezien en vraagt of ik tijd voor haar heb. Gezien het feit dat FH en ik samen gereden zijn vraag ik wat hij wilt. Hij heeft er geen probleem mee om nog te blijven en Della gaat kijken voor de sleutel van een appartement. Ze steekt een sleutel triomfantelijk in de lucht en wij lopen naar voren.

De maximaal geldende kamerduur van 1 uur vliegt voorbij. De klik op persoonlijk vlak was er altijd al en mijn verwachting dat het ijs na onze eerste erotische encounter is gebroken blijkt uit te komen. Ze toont veel meer initiatief en op speelse wijze gaat ze op ontdekkingsreis langs de erogene zones. Als het moment daar is voor de daad plaag ik haar door te zeggen nu al. Ze zegt dat het een bonus is. Bonus? vraag ik en met ondeugende blik zegt ze “yes, for me.”

De kans dat ons sexsprookje 1001 nachten duurt is nihil maar dat er nog gaan volgen staat vast.

Firehawk
29 juni 2024, 14:58
Nu gespot in penelope.

Patjax
27 juli 2024, 23:59
Aldaar (Penelope) werkend onder de alias Bea.

@mods: topic kan dus verplaatst worden naar Penelope.