Volledige versie bekijken : Kijktip: Lauren! in een Duits bordeel
Manbijtkat
9 maart 2022, 18:36
Wel een interessante mini docu waarin Lauren Verster op onderzoek gaat in bijzondere en voor haar onbekende werelden. Deze aflevering duikt ze in de levens van jonge prostituees die werken èn wonen in een Duits bordeel.
https://www.npo3.nl/lauren/AT_2036387
Ascari
9 maart 2022, 19:23
Wel een interessante mini docu waarin Lauren Verster op onderzoek gaat in bijzondere en voor haar onbekende werelden. Deze aflevering duikt ze in de levens van jonge prostituees die werken èn wonen in een Duits bordeel.
https://www.npo3.nl/lauren/AT_2036387
In welke club is dit gefilmd? Lijkt op een saunaclub.
JonnyFontane
9 maart 2022, 20:22
Lijkt Magnum wel....
Sterker het is Magnum
rob45
9 maart 2022, 20:24
Lijkt Magnum wel....
Sterker het is MagnumZeker weten ..
Manbijtkat
9 maart 2022, 20:34
Ook zijn ze in de docu in Prime Velbert
stimpy3
9 maart 2022, 20:55
In welke club is dit gefilmd? Lijkt op een saunaclub.
OWgot, ik heb afgelopen zaterdag geen camera's gezien :eek:
rob45
9 maart 2022, 20:59
Wel aardig om te zien maar verder weinig nieuws onder de zon,de meiden in de docu vertellen het hoofdzakelijk om het geld te doen om hun kinderen te kunnen onderhouden en om wat te sparen voor hun eigen toekomst Het werk is wel te doen voor de meeste meiden en de meeste meiden komen niet klaar bij de klanten.Voor een buitenstaander wel een prima docu denk ik.
stimpy3
9 maart 2022, 21:04
en de meeste meiden komen niet klaar bij de klanten.
Nee echt. :biggrin:
Eerste stuk is idd. in magnum opgenomen. Wel voor de verbouwing, dus een aardig tijdje terug. Verder wel een ontzettende saunaclub-promo. Maar goed dat de brandstofprijzen zo hoog zijn nu, anders waren alle clubs helemaal veranderd in gaybars.
Verder wel een echt opendeurenprogramma. "De meeste mannen blijven hier uren. Ze hebben dan meerdere keren seks met verschillende meisjes.". NEE ECHT, IK GA NAAR EEN SAUNACLUB OM TE KLAVERJASSEN! :hammer:
Oh, en de bias die d'r inzit is natuurlijk heel sterk van dat die meisjes allemaalzielig zijn en uitgebuit worden. Want ja, prostitutie mag niet he.
pcenter
9 maart 2022, 21:57
Geen "bekende" ijsberen dus die hun TV-debuut gemaakt hebben.
Gustomass
9 maart 2022, 22:04
bedankt voor je kijktip. was erg interessant . en een pluim voor Lauren, hoe ze het gebracht heeft, hoe ze in feite gewoon als meiden onder elkaar de intervieuws heeft gedaan. heb ervan genoten. groetjes Gustomass
Dennis
10 maart 2022, 05:51
Bedankt voor de tip. Ik heb het in de NPO app teruggekeken.
Gefilmd in Magnum en Prime. Dat wordt ook genoemd (Magnum) en is te zien (Prime). Op zich een nette documentaire, hoewel er iets te vaak wordt gevraagd of ze misschien anders onder een brug slapen. Later wordt de vraagstelling meer waarom ze het voor het geld doen. Blijkbaar dachten de makers dat het daklozen en junks waren i.p.v. jonge dames die dit als een manier zien om meer geld te verdienen (dan in hun thuisland).
Voor ons een bekend inkijkje in de clubs, er zullen ook brave huisvaders zijn die nu dolgraag eens zouden willen kijken
Lauren noemt ook nog eens de mannen "ijsberen". Heeft ze hier, op het forum, een kijkje genomen??
Lauren noemt ook nog eens de mannen "ijsberen". Heeft ze hier, op het forum, een kijkje genomen??
Lauren zou ik ook graag alle hoeken van een kamer willen laten zien. Alleen jammer dat ze geen dvp is. :hammer:
Dennis
10 maart 2022, 06:06
Lauren zou ik ook graag alle hoeken van een kamer willen laten zien. Alleen jammer dat ze geen dvp is. :hammer:Lauren is een mooie dame. Jammer dat ze niet in beeld kwam toen ze haar make up afdeed in het logeerhuis van Magnum.
Ze is een ex van Jort Kelder (minpuntje). Als je mee leest Lauren, waarom in hemelsnaam?
Ze is een ex van Jort Kelder (minpuntje). Als je mee leest Lauren, waarom in hemelsnaam?
Voor zijn geld uiteraard duuh!
rmjhexe
10 maart 2022, 06:24
Mooi in toneelstuk met Lars , is dit opgenomen toen hij nog in lr werkte of h7 of phg
Dennis
10 maart 2022, 06:38
Voor zijn geld uiteraard duuh!Dus eigenlijk dezelfde motivatie als de meisjes in de club [emoji41]
stimpy3
10 maart 2022, 07:14
Wat trouwens wel grappig is, is dat Lauren de olifant in de kamer niet benoemd:"als jullie makkelijker sex zouden kunnen hebben met vrouwen, dus dat vrouwen losbandiger zouden zijn en makkelijker te versieren waren, zouden jullie dan hier nog zitten"?
Wentelt Eefje
10 maart 2022, 09:59
Lauren zou ik ook graag alle hoeken van een kamer willen laten zien. Alleen jammer dat ze geen dvp is. :hammer:
Helemaal mee eens! Ze is in het echt ook echt heel lekker om te zien en heel erg aangenaam in de (voor mij helaas destijds aseksuele) omgang. Ze heeft wel een eigenschap die veel Rumbul-DVPs ook hebben… ook al heeft ze van die ludieke hoerenstappers aan, dan nog zal ze nauwelijks over zelfs de kleinere ijsbeer heen kunnen kijken…
Dennis
10 maart 2022, 10:10
Wat trouwens wel grappig is, is dat Lauren de olifant in de kamer niet benoemd:"als jullie makkelijker sex zouden kunnen hebben met vrouwen, dus dat vrouwen losbandiger zouden zijn en makkelijker te versieren waren, zouden jullie dan hier nog zitten"?Kreeg niet de indruk dat de dames lesbisch waren of bi.
Duidelijk werd wel, dat de dames soms van de sex genieten ("een beetje, bij het beffen). En vooral graag met jonge en knappe jongemannen seksen. De oudere ijsbeer mag op gemengde gevoelens rekenen. De ene dame vindt het niet zo erg, de andere vindt het niks. Eigenlijk hetzelfde als wij ijsberen [emoji848]
Bluebear
10 maart 2022, 10:13
Zojuist heb ik de aflevering gezien. Wat ik jammer vindt aan dit soort documentaires is dat de negatieve kant dan altijd weer de boventoon moet voeren. Anders verkoopt het schijnbaar niet. We weten allemaal de feiten wel een beetje, maar om het nu een gevangenis te noemen vindt ik wel ver gaan. De dames waar ik mee te maken had, hadden daar geen last van. Alleen sippe verhaaltjes verkopen.
Als de dames ooit weg wilde kon dat. De dames zijn vaak genoeg weekendjes of dagtripjes met ondergetekende weg geweest zonder enige tijdsdruk. Geheel baas over eigen doen en laten.
Toen ze het bargedeelte van Prime binnen liepen reageerde Lauren Verster:” De mannen schieten als kakkerlakken weg met handdoeken op hun hoofd.” Ja, wat verwacht je anders met een camera op je knar voor mensen die gewoon anders willen ontspannen.
Die doos moest toch even de veelplegers in een negatief beeld neerzetten. Mijn ervaringen zijn veel anders en met veel respect tussen de dames en de ijsbeer. We praten veel met de dames en kennen alle verhalen wel zo’n beetje.
Over onhygiënische beren en rare wensen, ze vertellen het me vaak. De dames moeten ook wel eens hun ei kwijt.
Toen de vraag kwam van hoeveel men er aan kon per dag moest ik wel even lachen. Want er waren dagen bij dat ze echt veel kamers maakten. Vooral met oudjaar waren de beste dagen voor de dames. Aantallen van 20 tot 30 per dag waren ooit heel normaal. En als je dan daarna aan de dame vroeg of het zwaar was geweest zei ze: “Valt wel mee, korte kamers, snel verdienen”.
Ze keken er zelfs naar uit. Ik heb zelfs dames gehad die mij verboden op deze dag te komen, omdat ik het er zwaar mee zou hebben. Hahaha. Valt reuze mee, hoor. De wens is de vader van de gedachte.
En natuurlijk draait het om de poen en positieve verhalen verkopen niet. Een krant vol positiviteit bestaat niet lang.
Kortom, waar ik al bang voor was kwam weer uit met deze aflevering, mijn ervaringen zijn anders zei “Bluebear” toen hij zijn roze bril afzette. :rolleyes: :smoke:
matrenou
10 maart 2022, 21:08
Het negativisme viel mij nog mee, ik had het erger verwacht. En op zich worden de motieven van de dames goed in beeld gebracht. Niet omdat ze klem zitten of zo maar gewoon het geld is goed en het werk is prima te doen. En daar is niets mis mee. En dat zij het geen leven vind, tja, dat snap ik. Maar ik snap de dames ook. Uren die je maakt bepalen het geld, en als je weinig uitgeeft dan verdien je nog meer.
Ik ga er neit minder van en ik denk dat er wel een paar nieuwe wandelaars te verwachten zijn die dit concept nog niet kenden. Het was eerder reclame voor de branche (met een licht verbaasde blik) dan dat het was van o o o kijk al die misstanden eens
stimpy3
10 maart 2022, 21:30
Met de huidige energieprijzen kan ik me zelfs wel voorstellen dat er ook dames zijn die denken "hrm, er zouden dus ook knappe jongemannen rondlopen... en je mag ook kamers weigeren... en de energierekening is wel erg hoog deze maand, laat ik eens een weekeindje magnum doen. Ach, je moet alles eens meegemaakt hebben, why not?"
(en daarna "sowhee, dit gaat wel erg makkelijk, ik neuk mezelf in een week een dikke laptop bijelkaar, en zo beroerd werk is het ook nog geeneens")
Willem2
10 maart 2022, 22:01
@stimpy3
Zet eens even je roze zonnebril op :cool:
En als je nu de volgende keer een saunaclub instapt dan kijk je eens naar 10 aanwezige mannen en je bedenkt dan dat je die alle tien moet pijpen en 5 ervan jouw sterretje willen doorboren :rolleyes:
Hoe kijk je nu naar je laptop ;)
Het is allemaal niet zo eenvoudig ...
stimpy3
10 maart 2022, 22:18
Maar dat zijn mannen. Het zou een beter voorbeeld zijn als je, zeg, de action binnenstapt en alle kassieres moet nemen (ook de oude) om vijf minuten gratis te winkelen. Ofzoiets.
Then again, prostitutie is niet iets voor iedereen, maar ik denk dat er zeker wel een categorie vrouwen is die denkt "mwoch, why not", en die alleen door het sociale stigma wordt weerhouden.
(d'r zijn vrouwen (en mannen) die alleen seks kunnen hebben met iemand met wie ze een emotionele band hebben; d'r zijn ook vroiuwen die daar makkelijker in zijn en een one-night stand scoren als ze 'even zin' hebben. )
En ik heb ook wel eens een vriendin horen verzuchten waarom er geen bordelen voor vrouwen zijn, waar vrouwen knappe kerels kunnen scoren om hun lusten op bot te vieren.
Nacho
10 maart 2022, 23:38
Thx voor de tip! Heb zopas de uitzending teruggevraagd.
Ze doen het uiteraard allemaal voor het geld, maar de ene deed het voor de luxe. Anderen deden het om hun kind niet tekort te doen ... Uiteraard doen ze dat voor het geld en sommigen zijn er verslaafd aan zodat ze niet meer weg gaan.
RobOpzoek
11 maart 2022, 07:01
Gisteren twee keer gekeken. Dit is het dichtste dat ik nabij een sauna club ben geweest sinds C19 en 2G+. Heimwee!
Ik hoop dat dit soort docu's niet een signaal wordt voor lelijke politieke deugers a la Eucalypta uit Donald Duck die dan weer de moraal gaan prediken dat dit absoluut niet kan en mag en verboden moet worden. De meiden doen het voor de poen en de poen is goed. En de club is schoon en warm en er is prima te eten. En dan nog, 'ik vind mijn werk ook niet iedere dag leuk. Maar ik vermaak me wel', beste uitspraak uit de uitzending! Een metselaar op de steiger in de herfst in de regen denkt namelijk ook aan de poen. Valt me nog mee dat ze niet over discriminatie of maatschappelijke ongelijkheid begonnen, een lelijke trol heeft namelijk in een club geen kans. En een man die de entree en en de prijs van een half uur niet kan ophoesten ook niet.
Herr Fick
11 maart 2022, 08:51
Ik vond de tegenstelling tekenend tussen het ene arme kneusje dat wat geld sprokkelde voor haar zielige kindje en het andere arme kneusje dat € 4000/5000 voor een nieuwe sacoche uitgeeft. Die laatste liet zich blijkbaar in Roemenië afkarren door een DJ-vriendje. Hoeveel van haar € zouden in zijn zakken terechtkomen?:rolleyes:
Eddy_V
11 maart 2022, 09:02
Leuk inkijkje en goede reclame voor Magnum en Prime. Er werd verteld dat dit zusterclubs zijn, wist ik niet dus toch nog wat van opgestoken als dat inderdaad zo is.
De interviews hadden een hoog oppervlakkig Libelle niveau. De gemiddelde ijsbeer heeft meer diepgang in zijn gesprekjes met een dvp dan deze Lauren.
Dat in dezelfde club één (zeer fraai) meisje met moeite 100-200 euro per dag zegt te verdienen en de Dominicaanse rond de 800 was toch wel een vervolgvraag waard geweest.
Leuk inkijkje en goede reclame voor Magnum en Prime. Er werd verteld dat dit zusterclubs zijn, wist ik niet dus toch nog wat van opgestoken als dat inderdaad zo is. .
Ja dat viel mij ook al op. In hoeverre klopt dit?
stimpy3
11 maart 2022, 09:15
Gisteren twee keer gekeken. Dit is het dichtste dat ik nabij een sauna club ben geweest sinds C19 en 2G+. Heimwee!
Valt me nog mee dat ze niet over discriminatie of maatschappelijke ongelijkheid begonnen, een lelijke trol heeft namelijk in een club geen kans. En een man die de entree en en de prijs van een half uur niet kan ophoesten ook niet.
Ik ben dan ook een groot voorstander van de ijsberenregeling: 1x per maand gratis entree voor alle arme sloebers.
Wat mij ook opviel waa dat Saunaclubs worden gekwalificeerd als Nomadenbordeel :biggrin:
Borstje
11 maart 2022, 11:40
Uitzending ook even bekeken viel mij 100% mee, meestal staat de media klaar met hun vooroordelen maar ik vond dat ze er wel open in ging. Nou is het natuurlijk voor mensen die er nooit geweest zijn sowieso een totaal andere wereld. Ik vond het ook wel goed dat er naar boven kwam dat deze dames wel een andere keuze hebben dan dit werk te doen, maar dat vooral het makkelijke geld is dat hun trekt.
Verstuurd vanaf mijn SM-N975F met Tapatalk
RobOpzoek
11 maart 2022, 11:41
Leuk inkijkje en goede reclame voor Magnum en Prime. Er werd verteld dat dit zusterclubs zijn, wist ik niet dus toch nog wat van opgestoken als dat inderdaad zo is.
De interviews hadden een hoog oppervlakkig Libelle niveau. De gemiddelde ijsbeer heeft meer diepgang in zijn gesprekjes met een dvp dan deze Lauren.
Dat in dezelfde club één (zeer fraai) meisje met moeite 100-200 euro per dag zegt te verdienen en de Dominicaanse rond de 800 was toch wel een vervolgvraag waard geweest.
Mee eens, waarschijnlijk fiscale motieven. Verder vond ik het een beetje dom om te zeggen dat je met tas met geld onder je hoofd slaapt. Ik hoop dat deze meidenhotel/slaapplaats een goede bewaking heeft.
RobOpzoek
11 maart 2022, 11:42
Ik vond de tegenstelling tekenend tussen het ene arme kneusje dat wat geld sprokkelde voor haar zielige kindje en het andere arme kneusje dat € 4000/5000 voor een nieuwe sacoche uitgeeft. Die laatste liet zich blijkbaar in Roemenië afkarren door een DJ-vriendje. Hoeveel van haar € zouden in zijn zakken terechtkomen?:rolleyes:
Nu lagen deze dames niet aan de leugendetector. Niet dat dat uitmaakt, alle DVP's spreken immer de waarheid. Net als politici....:wink2:
stimpy3
11 maart 2022, 12:36
Dat zeer fraaie meisje is ook wat slimmer. Die denkt "als ik hier vertel dat ik makkelijk 800 euro doe op een dag krijg ik concurrentie, en gaat upsellen van de baan. Dus hoe minder dames denken dat het een goede job is, hoe beter". Ik zou 'r doen ;-)
Dat zeer fraaie en correcte meisje is Carmen. Ik blijk kinderbijslag-donateur te zijn:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56452-Carmen-(Bulgaarse)&p=771845#post771845
Ze zegt dat haar ouders niet weten dat zij dit werk doet. Wat mij dan wel verbaast, is dat de makers van het programma haar niet wat onherkenbaarder in beeld brengen. Dit fragment gaat haar geboorteland natuurlijk wel bereiken.
Afgaand op mijn ervaring in Prime (1 dag) lijkt het 100 a 200 euro verhaal mij voor de meeste dames wel realistisch. De 800 a 1000 is alleen weggelegd voor een beperkt aantal toppers die bij 10 uur aanwezigheid 80% effectief op de kamer zijn. Het sluit in ieder geval wel aan bij wat ik in mijn verslagje schreef:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=771841#post771841
Eddy_V
11 maart 2022, 13:11
Dat zeer fraaie meisje is ook wat slimmer. Die denkt "als ik hier vertel dat ik makkelijk 800 euro doe op een dag krijg ik concurrentie, en gaat upsellen van de baan. Dus hoe minder dames denken dat het een goede job is, hoe beter". Ik zou 'r doen ;-)
Dat zou zo maar een reden kunnen zijn , zo zijn er meerdere te bedenken: ze zal kunnen denken Das Finanzamt kuckt auch mit, of de chauffeur hoeft het niet te weten want dan moet ik meer per taxirit gaan afdragen.. enzo… maar een goede interviewer had daar dus op door kunnen vragen, zodat wij niet met onze ideeën over haar antwoorden hoefden aan te komen
Ties85
11 maart 2022, 15:53
Vond het een leuke docu waarbij het toch wat begon te kriebelen om vnl. de Magnum weer eens te gaan bezoeken.
Maar al het gezeik met corona nog altijd in Duitsland icm. de verhoogde prijzen houden me nog een beetje tegen.
Wat ik wel verder vond dat de eigenaars deze docu gebruiken als een ordinaire goedkope reclame voor de clubs in Nederland bij het grote publiek over de rug van aanwezige klanten.
Ik zou er niet blij mee zijn geweest als ik daar als betalende gast binnen zou zijn gekomen, en ineens bleek er een cameraploeg rond te lopen met journalisten.
Zeker niet met de huidige entree en damesprijzen daarvoor mag je ook je ook iets meer discretie verwachten, dat mag je trouwens altijd verwachten in dit soort zaken als is de entree maar een tientje naar mijn mening.
Firehawk
11 maart 2022, 16:14
Dat zeer fraaie en correcte meisje is Carmen. Ik blijk kinderbijslag-donateur te zijn:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56452-Carmen-(Bulgaarse)&p=771845#post771845
Ze zegt dat haar ouders niet weten dat zij dit werk doet. Wat mij dan wel verbaast, is dat de makers van het programma haar niet wat onherkenbaarder in beeld brengen. Dit fragment gaat haar geboorteland natuurlijk wel bereiken.
Afgaand op mijn ervaring in Prime (1 dag) lijkt het 100 a 200 euro verhaal mij voor de meeste dames wel realistisch. De 800 a 1000 is alleen weggelegd voor een beperkt aantal toppers die bij 10 uur aanwezigheid 80% effectief op de kamer zijn. Het sluit in ieder geval wel aan bij wat ik in mijn verslagje schreef:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=771841#post771841
In het paspoortje staat Bulgaarse maar volgens mij zei ze toch dat ze Roemeens was. Wat ik me nog van de aflevering herinner.
stimpy3
11 maart 2022, 16:18
Ik zou er niet blij mee zijn geweest als ik daar als betalende gast binnen zou zijn gekomen, en ineens bleek er een cameraploeg rond te lopen met journalisten.
Zeker niet met de huidige entree en damesprijzen daarvoor mag je ook je ook iets meer discretie verwachten, dat mag je trouwens altijd verwachten in dit soort zaken als is de entree maar een tientje naar mijn mening.
Duitsers kennende zullen ze bij je entree zeggen dat er vandaag gefilmd wordt door een cameraploeg maar dat de cameraploeg je wel onherkenbaar in beeld brengt. Dan heb je zelf de keuze om wel of niet naar binnen te gaan.
Haradamannetje
11 maart 2022, 22:30
Ben helemaal niet zo blij met dit soort docu's.
Willem2
11 maart 2022, 23:07
Ja dat viel mij ook al op. In hoeverre klopt dit?
Niet....
maar ze komen wel eens bij elkaar over de vloer.
stimpy3
11 maart 2022, 23:21
Ben helemaal niet zo blij met dit soort docu's.
Ja, je hebt helemaal niet zoveel extra inloop nodig om de huidige saunaclubs te veranderen in gaybars.
Mesc1978
12 maart 2022, 07:41
Docu ook gekeken, was voor mij min of meer een bevestiging van wat ik zelf al vaststelde bij sommige dames die ik ken:
- Verslaafd aan geld
- Zoektocht naar een beter leven, ze zullen wel te weinig talent/opleiding hebben voor een 'normale' job
- 'Verblind' door Instagram en andere social media met foto's van meiden in Dubai (even niet wetende dat die $50.000,- o.i.d. krijgen om zich compleet uit te laten wonen en verndered te worden omdat die sjeiks nogal graag over die 'modellen' heen willen pissen en schijten)
- Diep verlangen naar materialistische rommel (dure handtassen, nieuwste iPhone etc.)
- Plastisch verbouwd worden als investering in de hoop meer te verdienen
- Rondzwerven omdat men denkt dat ze ergens anders meer kunnen verdienen (kunnen, niet gaan)
- Denken dat er in West-Europa geen alternatieven zijn
Er zijn inderdaad maar weinig toppers die er goed aan verdienen.
De rest verdient gemiddeld rond het minimumloon in NL voor een normale 40-urige werkweek.
En dan worden ze 30, en met 35 zijn de meeste onzichtbaar en compleet getraumatiseerd over hun keuzes, zichzelf effectief uit de 'gene pool' gewerkt.
Net als met vrouwen die denken te kunnen daten op hun 35e alsof ze 21 zijn...
mentholbear
13 maart 2022, 01:32
Oh, en de bias die d'r inzit is natuurlijk heel sterk van dat die meisjes allemaalzielig zijn en uitgebuit worden.
Ik vond dat ze er wel zo een beetje in gingen, maar dat uit de verhalen van de dames blijkt dat ze op zoek zijn naar snel geld. Al dan niet voor hun kind, grootmoeders ingegroeide teennagel, dure handtas/auto, eigen toko etc.
En dat ze zeker in eigen land wel werk kunnen vinden, maar dat het geen vetpot is vergeleken als DVP in SC.
>>>
Voor zijn geld uiteraard duuh!
Alle vrouwen zijn DVP ;)
Met de huidige energieprijzen kan ik me zelfs wel voorstellen dat er ook dames zijn die denken "hrm, er zouden dus ook knappe jongemannen rondlopen... en je mag ook kamers weigeren... en de energierekening is wel erg hoog deze maand, laat ik eens een weekeindje magnum doen. Ach, je moet alles eens meegemaakt hebben, why not?"
(en daarna "sowhee, dit gaat wel erg makkelijk, ik neuk mezelf in een week een dikke laptop bijelkaar, en zo beroerd werk is het ook nog geeneens")
Dat was voor medio 2017 (effectief 2018) misschien zo, maar sindsdien komen dames zonder geregistreerde hoerenpas geen club meer binnen. Vandaar dat je nu ook amper Duitse en Nederlanse DVP in de SC treft. Ook de Russische, Albanese, Afrikaanse, e.a. non Eu DVP zijn zo goed als allemaal vertrokken.
En als je nu de volgende keer een saunaclub instapt dan kijk je eens naar 10 aanwezige mannen en je bedenkt dan dat je die alle tien moet pijpen en 5 ervan jouw sterretje willen doorboren :rolleyes:
Dat hopen ze elke week bij Theo's ;)
Ik ben dan ook een groot voorstander van de ijsberenregeling: 1x per maand gratis entree voor alle arme sloebers.
Ik hoop gewoon dat er weer budget clubs komen als By Night voor de ijsberen met een minder dikke portemonnee.
En de Dagoberen :rolleyes:
Wat mij ook opviel waa dat Saunaclubs worden gekwalificeerd als Nomadenbordeel :biggrin:
Zo zou ik het in 2017 ook omschreven hebben ;)
Mee eens, waarschijnlijk fiscale motieven. Verder vond ik het een beetje dom om te zeggen dat je met tas met geld onder je hoofd slaapt. Ik hoop dat deze meidenhotel/slaapplaats een goede bewaking heeft.
Je wilt niet weten wat voor verhalen ik in de loop der jaren wel niet allemaal gehoord heb van hoeveel dingen er... 'zoek' raken. Zelfs met camera's. Maar het zo nadrukkelijk vertellen had ze inderdaad beter achterwege kunnen laten.
We weten allemaal de feiten wel een beetje, maar om het nu een gevangenis te noemen vindt ik wel ver gaan.
En deze docu was gemaakt in de tijd dat de dames niet meer in de peeskamers mochten slapen... Soms met 2 in 1 bed. Nu hebben ze tenminste nog ieder een eigen bed. Doet beetje als een hostel denken met een paar bedden op 1 kamer. En het is nu stukken voordeliger, dat ze bij sommige plekken alleen nog borg hoeven te betalen en geen kosten meer hoeven te maken voor de overnachting.
Om een beetje nuance te brengen. Het is natuurlijk geen gevangenis waar je niet uit mag. Maar er zijn sommige clubs waar je in de middle of nowhere zit, waar menig DVP zonder auto echt aangewezen zijn op een taxi en/of de clubmobiel. En dat was voor menig toch wel een behoorlijke drempel.
En ik ben best eentonig, ook kwa eten. Maar er klagen genoeg dames over eten dat het elke keer weer soort van dezelfde hap was.
Ik zat 2 maanden in zo een 'gevangenis', maar dan zonder 'dwangarbeid'. Het was voor mij meer een soort all-in resort :rolleyes:
Player
14 maart 2022, 09:00
Ik heb vooral onthouden dat de meiden het niet zo begrepen hebben op de "opa's" als klant en liever een jonger exemplaar verkiezen. Daarmee weer een fabeltje - regelmatig in een topic op dit forum in leven gehouden - ontkracht dat meiden een teddybeer-achtige corpulente oude klant willen die veel humor heeft en levenswijsheid.
Dat het om het geld draait is een open deur intrappen. Verder vond ik die Lauren wat schaapachtig kijken bij elk antwoord en als ze met die 2 Bulgaartjes naar hun overnachtingsplaats ging. Een echt diepgaande inkijk was het niet.
Bijna 10 jaar geleden heb ik eens een Duitse rapportage over de Duitse P6 gezien met oa over Saunaclubs (met zelfs wat beeldmateriaal van GT aan de ingang, bar en tuin). Draaide vooral rond de figuur van Jürgen Rudloff, toen nog in betere tijden en gevierd mediafiguur. Was een mix tussen glitter en de rauwe werkelijkheid. Ondertussen wat gedateerd want er komen nog flatrate Clubs ter sprake. Wel grappig te zien hoe verontwaardigd der Jürgen was toen ze vroegen of zijn dochters in een Paradise Club als DVP mochten beginnen.
https://youtu.be/0sZPlrIjDko
Willem2
14 maart 2022, 11:33
Dat het om het geld draait is een open deur intrappen.
Ja dat is het enige waarom het werkelijk draait bij betaalde seks. Daarom is het ook een open deur, maar ook een waarheid als een koe.
De eerste opmerking van jou is alweer om mensen uit te lokken en te beledigen. Dat is "zum kotzen" en ik ben dat onderhand spuugzat.
Die vrouwen zitten daar om geld te verdienen en de meeste willen zich niet door een zogenaamde jonge hengst kapot laten neuken.
Bijna 10 jaar geleden heb ik eens een Duitse rapportage over de Duitse P6 gezien met oa over Saunaclubs (met zelfs wat beeldmateriaal van GT aan de ingang, bar en tuin). Draaide vooral rond de figuur van Jürgen Rudloff, toen nog in betere tijden en gevierd mediafiguur. Was een mix tussen glitter en de rauwe werkelijkheid. Ondertussen wat gedateerd want er komen nog flatrate Clubs ter sprake. Wel grappig te zien hoe verontwaardigd der Jürgen was toen ze vroegen of zijn dochters in een Paradise Club als DVP mochten beginnen.
https://youtu.be/0sZPlrIjDko
Hier wat over Jürgen Rudloff en zijn handelen ...
Jürgen Rudloff sitzt seit 27. September 2017 in Stuttgart in Untersuchungshaft wegen Flucht- und Verdunkelungsgefahr. Seit März 2018 läuft vor dem Landgericht Stuttgart ein Verfahren gegen den Bordellchef Rudloff, Marketingchef Michael Beretin und den ehemaligen Geschäftsführer eines der vier Bordelle. Anklagepunkte sind „gewerbsmäßiger Betrug“, „Beihilfe zum schweren Menschenhandel und Zuhälterei“ und „versuchte gewerbs- und bandenmäßige Förderung des Menschenhandels“. Laut Staatsanwaltschaft haben in den Paradise Bordellen die Rockerclubs Hells Angels und United Tribuns die Kontrolle und lassen dort Frauen anschaffen. Die Zuhälter der Rockerclubs kassieren das Geld der Frauen. Um ihren Besitzanspruch zu dokumentieren, tragen etliche Frauen in den Bordellen Tätowierungen mit den Vornamen ihrer Zuhälter. Frauen, die aussteigen wollen, werden geschlagen und bedroht. Der Bordellchef und seine Mitarbeiter hätten vom Vorgehen der Rocker gewusst, dies gebilligt und über Jahre Geschäfte mit ihnen gepflegt. Elf Personen aus den United Tribuns und Hells Angels wurden bereits angeklagt und zu Haftstrafen zwischen einem und sechs Jahren verurteilt.
Beim Prozess sagte eine Frau, die früher als Prostituierte im Paradise gearbeitet hatte, aus, dass die United Tribuns ihre Frauen oft misshandelten. Bei einer Telefonüberwachung kam heraus, dass Rudloff wusste, dass der Vizepräsident der United Tribuns, Nermin Culum, mehrere Frauen im Paradise für sich arbeiten ließ.[16]
Rudloff und dem ehemaligen Geschäftsführer eines der vier Bordelle wirft die Anklage außerdem vor, in einer Art Schneeballsystem in betrügerischer Weise Investoren und Darlehensgeber um mehr als drei Millionen Euro geschädigt zu haben. Nur ein Teil der Gelder ging in neue Bordellprojekte, wie vereinbart, während der Großteil privat verwendet wurde.[17][18]
Der im Verfahren mitangeklagte Marketingchef Michael Beretin ist bekannt als Puff-Tester der RTL-2 Sendung Exklusiv – Die Reportage. Dort berät Beretin heruntergekommene Bordelle. Beretin war zuletzt im Februar 2017 wegen Körperverletzung angeklagt und zu sechs Monaten Haft auf Bewährung verurteilt worden. Es war seine zehnte Verurteilung vor einem deutschen Gericht.[19]
Im Dezember 2018 kam es zu einer ersten Verurteilung. Der Geschäftsführer wurde unter anderem wegen Beihilfe zum Menschenhandel und zur sexuellen Ausbeutung zu zwei Jahren Haft auf Bewährung verurteilt, nachdem er ein umfassendes Geständnis abgelegt hatte.[20]
.... https://de.wikipedia.org/wiki/Paradise_(Bordell)
Meme Moo
14 maart 2022, 11:51
Player heeft gewoon geluk: hij kan zich niet voorstellen dat hij ooit ook een ‘oude opa’ is/wordt.
En dat zal in de ogen van die (te) jonge meiden al eerder zijn, dan hij zich nu voorstelt.
Om de gevleugelde woorden van een oud-medehobbyist te gebruiken, die hierop erg van toepassing zijn: ‘Illusion Plop’!
De eerste opmerking van jou is alweer om mensen uit te lokken en te beledigen. Dat is "zum kotzen" en ik ben dat onderhand spuugzat..
Hoog tijd om posts van player ook maar eens in controle status te zetten of niet soms? :biggrin:
mentholbear
17 maart 2022, 02:12
de meeste willen zich niet door een zogenaamde jonge hengst kapot laten neuken.
Nou ja, kan me voorstellen dat menig jonge dame liever een knappe jonge man die als een gentlemen met hen omgaat. Of zelfs een keertje lekker laten uitwonen, omdat ze zelf geil zijn. Alhoewel... mijn beperkte ervaring is dat ze dan bij mij vaak het liefst bovenop willen.
En sommige jonge dames hebben liever een gast die 5 minuten beukt en dan de kamer weer af gaat, en ze na 10 minuten alweer met de volgende klant er vandoor kunnen.
Maar krijg ook vaak te horen dat ze kwa p6 liever een wat ouwere man hebben, omdat die wat rustiger aan doen en er van genieten dan er als een jonge hengst hard over heen gaan. Lijkt me voor de meesten moeilijk lange tijd vol te houden.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Want hoewel sommige dames pannenkoekers prefereren, kreeg ik ook wel eens te horen dat sommigen na zo een sessie er geestelijk even helemaal doorheen zaten. Goed voor de poen, maar mentaal voor hen best zwaar om de hele tijd 'leuk en geïnteresseerd te doen'.
JayMan
7 april 2022, 16:12
Deze docu heeft mijn interesse wel gewekt in het idee saunaclubs, ik was zelf nog niet bekend mee en na wat zoeken dit forum gevonden. Ben al dagen dit forum aan het lezen nu met alle mooie verhalen :biggrin: Wat mij aantrekt is vooral direct met iemand contact kan hebben zonder verplichting in feite zit er niks tussen heb je nog de keuze om aan de bar te hangen. Bij ontvangst en prive huizen wordt je min of meer gedwongen tot een keuze. Dus wie weet...
JonnyFontane
7 april 2022, 17:38
Wanneer je tips of een wingman nodig hebt.....wij zijn er om je te helpen...
bram4826
7 april 2022, 23:31
Je kan er beter maar niet mee beginnen....:biggrin:
BefBeer
8 april 2022, 16:08
Voor de meeste beren is een SC het eindpunt van hun wandelcariere.
Veel andere zaken bezoeken ze dan niet meer!
JayMan
8 april 2022, 20:56
Wanneer je tips of een wingman nodig hebt.....wij zijn er om je te helpen...
Ik lees aandachtig door... ben niet van over een nacht ijs gaan sowieso.
mentholbear
10 april 2022, 10:35
Ik lees aandachtig door... ben niet van over een nacht ijs gaan sowieso.
En stel gerust wat vragen als er iets je niet duidelijk is.
VannilleYs
8 februari 2025, 19:01
Ik reed vandaag langs een vrachtwagen oplegger op de A1 (Almelo oid) met een zeer grote advertentie. Voor gigolo’s. Ik gun de vrouwen hun plezier en ik gun de beren het kwijtraken van het stigma.
Overigens vond ik nomadenbordeel wel grappig gevonden en nooit van gehoord. Dacht dat de meeste clubs wel zo’n studentenwoninkje of herberg boven de club hadden, maar nooit echt stilgestaan bij het leven van die dames (behalve dat een dvp mij wel vertelde naar festivals te gaan en vrienden te hebben).
Giodude
8 februari 2025, 19:57
maar nooit echt stilgestaan bij het leven van die dames (behalve dat een dvp mij wel vertelde naar festivals te gaan en vrienden te hebben).
Het zou verboden moeten worden dat ze een leven hebben naast de hoer spelen. :hammer: