PDA

Volledige versie bekijken : RAMADAN 2022



vanKees
4 april 2022, 05:40
Ramadan 2022:

Vom 01-04-2022 bis 01-05-2022

vanKees

Boy69
4 april 2022, 06:35
Ramadan 2022:

Vom 01-04-2022 bis 01-05-2022

vanKees

Ramadan is blijkbaar een belangrijke gebeurtenis…

In de media, en helaas ook hier hoor je niets anders meer.

Mij persoonlijk interesseert de ramadan echter geen ene flikker.

Voordeel is alleen dat er minder Allah-aanbidders in de clubs zitten (mits ze zich aan de regels uit hun sprookjesboek houden)

vanKees
4 april 2022, 07:08
Voordeel is alleen dat er minder Allah-aanbidders in de clubs zitten (mits ze zich aan de regels uit hun sprookjesboek houden)

Genau aus diesem Grund habe ich es mitgeteilt!

vanKees

Brad Clitt
4 april 2022, 07:25
Alleen tussen zonsopgang en -ondergang mogen ze naar de clubs.

pret
4 april 2022, 07:49
Alleen tussen zonsopgang en -ondergang mogen ze naar de clubs.

Nee juist het omgekeerde dus tussen zonsondergang en -opgang.

Brad Clitt
4 april 2022, 07:51
Wist ik wel hoor, wilde alleen even weten weten of je nog zuiver in de leer bent. ;)
Succes ermee.

Jack42
4 april 2022, 11:32
Nee juist het omgekeerde dus tussen zonsondergang en -opgang.

Volgens mij mag een moslim nooit naar een sauna- of FKK club!

Brad Clitt
4 april 2022, 12:16
Ik ben geen islam-deskundige, maar volgens mij geldt sex hebben met een niet-moslima niet als vreemdgaan.
Niet-moslims zijn allemaal afvalligen en worden gelijkgesteld aan varkens of zoiets.
Maar varkensvlees lusten ze ook niet dacht ik, beetje vreemd toch die islam.

rmjhexe
4 april 2022, 12:21
Volgens mij mogen ze alleen sterke drank nuttigen als ze in phg of in oceans zitten met bruder?

Willem2
4 april 2022, 12:30
Nee juist het omgekeerde dus tussen zonsondergang en -opgang.


Volgens mij mag een moslim nooit naar een sauna- of FKK club!


Volgens mij mogen ze alleen sterke drank nuttigen als ze in phg of in oceans zitten met bruder?

Net als het nieuwe testament heeft kennelijk ook de koran een nieuwe uitvoering. Ongelovigen begrijpen het gewoon niet :rolleyes:

Jackless
4 april 2022, 13:06
Vind maar eens 70 maagden in een saunaclub.....dan bedoel ik vrouwen en geen mannen.:rolleyes:

mentholbear
4 april 2022, 13:45
Voordeel is alleen dat er minder Allah-aanbidders in de clubs zitten

Relaxt om te weten toch? Hoewel de baardemans die in middag komen zijn meestal ook best relaxt.

Nadeel is dat in sommige clubs er ook minder dames zitten.

WANDELAAR5
4 april 2022, 13:55
Het zal sowieso wat stiller worden in de clubs richting Orthodox Pasen (24 april).

JonnyFontane
4 april 2022, 14:08
Van de ramadan, daar krijg je honger van......

Eddy_V
4 april 2022, 22:50
Vind maar eens 70 maagden in een saunaclub.....dan bedoel ik vrouwen en geen mannen.:rolleyes:
Als er 840 dames rondlopen zijn er statistisch gezien gemiddeld 70 maagden aanwezig
Maar ja vind maar es een club met 840 dames

Ik wens alle moslimvrienden een gezegend ramadan, niet te veel vreten in de avond want dan val je nog steeds niet af.
En voor onze katholieke vrienden is het nog even volhouden tot Pasen, halfvasten is al achter de rug (of doet niemand daar meer aan op wat zwaarlijvige ijsberen na om in de lente nog in een witte badjas te passen?)

Oeps, met een kort bericht toch weer een flink deel van de natie potentieel op de kast gejaagd.. wanneer ga ik mijn leven nu eens beteren ?!