PDA

Volledige versie bekijken : Xenia



Ernstige Neuker
24 april 2022, 10:17
Jaren geleden had ik Venus bezocht. Dat stond me nog steeds bij. Had toen een dijk van een avond gehad. Nu alle corona maatregelen voorbij zijn werd het tijd voor een herhaling.
Gister dus ca 90 minuten de lanen op de paden in, op naar Duitsland. Een maal bij de tempel der lust aangekomen, entree betaald en daarvoor de witte jas en slippers (blauw) retour gekregen.
Toen ik de speelruimte rond 17.00 uur betrad onderging ik deceptie nummer 1. Geen dames!:confused: Colatje genomen en buiten gekeken of ze zich daar voor mij verstopt hadden. Nee dus. Wel een vriendelijke meneer in het bad. Dus samen een goed gesprek gevoerd. Weer terug naar binnen. Ja 1 dame. Ze lachte lief naar me en ging vervolgens met een andere beer mee.
Lang verhaal kort maken. Ben rond 22.00 uur weer op huis gegaan.

Gelukkig kon ik voor ongeveer 30 minuten kameren met Xenia. Lieve meid. Grote tieten en lang blond haar. Echter, geen klik. Ze speelde wel fijn met mijn pik, en neuken was ook lekker in 2 standjes, maar dat je nou zegt: dit was sex zoals sex moet zijn...Nee! Dat was dus mijn enige erotische uitspatting.

Herhalings gevaar: Geen.

Ik heb wel voormezelf een kleine evaluatie gehouden. Meerdere dames zaten op de krukken naast me aan de bar. Dan zei ik vriendelijk Hello, kreeg een Hello terug en verder geen aandacht/reactie. Ik hou wel van een praatje vooraf, vraag me af of dat hier de goede aanpak is. Zeker omdat 1 van de dames regelmatig bezet was. Mijn indruk is dat je op een dame moet afstappen, je voorstellen en om een kamersleutel moet vragen. Klopt dit? Hoe pakken jullie dit aan?

Ik wil in mei een lang weekend vrij nemen en het nog een keer proberen.

WANDELAAR5
24 april 2022, 10:29
Dit komt op mij wat vreemd over. Misschien na dat Hello een hand uitsteken en jezelf even voorstellen? In andere clubs stel ik dan ook vragen over hun diensten, maar aangezien die in Venus prima in orde zijn, is dat niet zo’n goed vervolg. Misschien een complimentje er achter aan oid om toch het ijs te breken? Vragen waar ze vandaan komen? Vragen of ze een goede dag hebben? Het gaat bij mij eigenlijk altijd vanzelf.

Ik ga er maar even van uit dat je geen Frankenstein bent en ook geen lichaamsgeur verspreide die op een meter afstand waarneembaar is.

Ernstige Neuker
24 april 2022, 12:47
Dit komt op mij wat vreemd over. Misschien na dat Hello een hand uitsteken en jezelf even voorstellen? In andere clubs stel ik dan ook vragen over hun diensten, maar aangezien die in Venus prima in orde zijn, is dat niet zo’n goed vervolg. Misschien een complimentje er achter aan oid om toch het ijs te breken? Vragen waar ze vandaan komen? Vragen of ze een goede dag hebben? Het gaat bij mij eigenlijk altijd vanzelf.

Ik ga er maar even van uit dat je geen Frankenstein bent en ook geen lichaamsgeur verspreide die op een meter afstand waarneembaar is.

Je hebt op dat punt wel gelijk. Ik had mezelf best kunnen voorstellen en vragen waar ze vandaan komen. Hun reactie nodigde niet echt uit tot een verder gesprek. Of ze keken me niet meer aan, of renden met de telefoon in de hand naar de receptie toe. Misschien hadden ze hun dag niet. Het was ook rustig met beren, hoorde ik van verschillende kanten.

mentholbear
25 april 2022, 14:35
Vermoed dat met orthodox pasen ook bij Venus een aantal dames met reces zijn.

En dat de beren dan ook voorlopig de clubs maar even mijden.

Maar zou dan juist verwachten dat de dames die er zijn, zelfs moeders lelijkste als bed partner zouden aangrijpen ;)

Admin
12 mei 2022, 12:09
https://www.6profis.de/images/member/bilder_641465_b3.jpg





(www.saunaclub-venus.com)

Poppalarge
6 januari 2023, 20:45
Volgens eigen zeggen op vrijdagen en zaterdagen de komende tijd in Golden Gate te vinden...

bettman
6 januari 2023, 22:48
Volgens eigen zeggen op vrijdagen en zaterdagen de komende tijd in Golden Gate te vinden...
Sie war während Corona auch mal mit Sonja im Samya.
Aber das ist auch schon eine Weile her.