PDA

Volledige versie bekijken : Kijken? Stegeman in illegaal bordeel.

Goedemorgenallemaal
1 mei 2022, 17:15
https://www.tvgids.nl/informatief/undercover-in-nederland

Een schokkende reportage over hoe het er in een illegaal bordeel aan toegaat. Een medewerker gaat undercover als sekswerker in het bordeel en filmt hoe de vaak jonge meiden op een vreselijke manier worden uitgebuit. Ze moeten de helft van hun geld afstaan aan de pooier en ook seks zonder condoom is geen uitzondering. De pooier zet de vaak jonge meiden aan het werk in meerdere huizen, die hij ombouwt tot illegaal bordeel. De opnames vinden vooral plaats in een rijtjeshuis in Breda, door de pooier dus omgebouwd tot een illegale afwerkplek. Er gebeurt daar veel dat het daglicht niet kan verdragen. Deze vorm van illegale prostitutie gebeurt veel buiten het zicht van politie en justitie, maar door maandenlang onderzoek hebben Alberto Stegeman en zijn team met de verborgen camera de schrijnende situaties kunnen vastleggen. Als het bewijs van de misstanden rond is, grijpt Alberto in. Hij gaat de confrontatie aan met de pooier en levert het bewijs in bij de politie.

Haradamannetje
1 mei 2022, 21:00
https://www.youtube.com/watch?v=vcj7SqUqrDM

stimpy3
1 mei 2022, 21:27
Die stegeman is bij uitsteek een deugridder die een moraliserend praatje op loopt te houden over mensenhandel en hoe al die arme vrouwen zo het vak in worden geterroriseerd. Die gast zou zelfs over een upselltent als magnum nog een tranentrekkend drama kunnen maken, over hoe erg de dames wel niet moeten lijden omdat ze seks hebben met mannen die niet hun partner voor het leven zijn, wat een emotionele chantage ze wel niet moeten doorstaan van de klanten, etcetera, etcetera. Bij hypocrietelingen als stegeman is prostitutie altijd fout geweest, behalve natuurlijk als je bij een dronken vrouw een kaars d'r in ramt, dan is dat gewoon 'een geintje', en als je voor audities dames vraagt om je te pijpen, dan is dat gewoon een van de voordelen van het vak als TV-maker. TV werkt nu eenmaal zo, Het is viespeukerij als je betaald voor seks; als je mensen ertoe dwingt dan hoort dat erbij. En iemand als John de Mol is geen pooier, want hij verdient er toch niks mee? Nou dan.

Oh, en mevrouw kuiken is ook lekker bezig op 3:30 met haar 'klanten hebben ook een verantwoordelijkheid, en als je als klant bezig bent met een dvp zonder vergunning dan hou je het systeem is stand".

mentholbear
2 mei 2022, 00:56
Oh, en mevrouw kuiken is ook lekker bezig op 3:30 met haar 'klanten hebben ook een verantwoordelijkheid, en als je als klant bezig bent met een dvp zonder vergunning dan hou je het systeem is stand".

Ze had het volgens mij over een onvergunde sex establissement/tent gaat. Intussen is volgens mij het verkrijgen van een vergunning geregeld een mount everest en wordt er zo nu en dan met een bibob gezwaaid.

Gewoon in elke gemeente een SC :smoke:

Ties85
2 mei 2022, 12:39
Als ik een persoon absoluut niet hoef te zien op tv dan is het wel Kwalberto Stegeman, die man heeft gewoon een irritant naar aura om hem heen hangen.
Een beetje type conservatieve Christenunie pastoor die iedereen de maat neemt maar meestal zelf ook niet brandschoon is.
Maar goed dat past goed bij tussen alle keurige deuggleuven die tegenwoordig nog in de media en op tv mogen komen...

stimpy3
2 mei 2022, 14:17
Ze had het volgens mij over een onvergunde sex establissement/tent gaat. Intussen is volgens mij het verkrijgen van een vergunning geregeld een mount everest en wordt er zo nu en dan met een bibob gezwaaid.

Gewoon in elke gemeente een SC :smoke:

Nou ja, zo'n beetje iedere dame die op kink staan werkt zonder vergunning. Nogal logisch ook: die ga je nooit krijgen. Dus wordt d'r vanuit een huurhuisje gewerkt, of hebben de dames van een makelaar een tijdelijk te huur staande koopwoning gekregen. Voor benepen politici natuurlijk het teken dat er een "criminele organisatie" achter zit. :bibber_2:

mentholbear
2 mei 2022, 14:37
Nou ja, zo'n beetje iedere dame die op kink staan werkt zonder vergunning. Nogal logisch ook: die ga je nooit krijgen. Dus wordt d'r vanuit een huurhuisje gewerkt, of hebben de dames van een makelaar een tijdelijk te huur staande koopwoning gekregen. Voor benepen politici natuurlijk het teken dat er een "criminele organisatie" achter zit. :bibber_2:

Ik meen dat er gemeentes zijn die vergunningen voor thuiswerkende DVP verlenen. Maar is erg schaars en een hoop regels.

WANDELAAR5
2 mei 2022, 15:07
In Assen, Tilburg en Lelystad mogen dames zonder vergunning vanuit huis prostitutie aanbieden. Het is juist erg simpel gemaakt daar. Alleen de registratie boezemt de dames angst in. Vandaar dat nog niet veel dames daar gebruik van maken.

Haradamannetje
2 mei 2022, 16:11
Altijd die kleine dingetjes opzoeken die Stegeman, de echte criminelen durft hij niks mee te doen.

de duisburg spesjalist
2 mei 2022, 16:16
Altijd die kleine dingetjes opzoeken die Stegeman, de echte criminelen durft hij niks mee te doen.

kleine dingetjes gedwongen prostitutie uitbuiten vind ik een groot ding daarom bezoek ik nooit geen dames die op kinky adverteren

Kwibus2
2 mei 2022, 16:45
Nou ja, zo'n beetje iedere dame die op kink staan werkt zonder vergunning. Nogal logisch ook: die ga je nooit krijgen.

Dat is een van de gevolgen van het vergunningenbeleid. Dat beleid is er op gericht prostitutie zoveel mogelijk de nek om te draaien.
De andere kant van het verhaal is de theoretische benadering van prostitutie als een gewoon beroep. Dat is de theorie.
De praktijk is dat vrouwen in deze sector moeite hebben om een bankrekening te openen, problemen hebben met verzekeringen, hypotheken.

Het is de overheid nog steeds niet duidelijk dat prostitutie zich niet laat vatten in wetten en regels. Je kunt proberen de sector zoveel mogelijk tegen te werken. Het enige resultaat is dat de illegaliteit alleen maar toeneemt.

Het wachten is op een omslag bij de politiek. Gewoon beroep betekent ook dat vrouwen recht hebben op een vergunning in plaats van te worden afgescheept met procedures tot en met een BIBOB aan toe.
Er zal nog wel wat water naar de zee moeten stromen voordat deze veranderingen gerealiseerd zijn.

WA
2 mei 2022, 20:30
Het is de overheid nog steeds niet duidelijk dat prostitutie zich niet laat vatten in wetten en regels. Je kunt proberen de sector zoveel mogelijk tegen te werken. Het enige resultaat is dat de illegaliteit alleen maar toeneemt.

Dat is bij de overheid juist hartstikke duidelijk. Daarom de tegenwerking, of beter gezegd, niet medewerking. Beetje in het midden laten welke kant het op gaat, onduidelijkheid. Dat weerhoud legale investeerders / ondernemers grootschalig iets in deze sector op te zetten.

Alles wat slaagt en boven het maaiveld uitkomt word verdacht gemaakt met niet te bewijzen aantijgingen. Gevonden drugs, zijn dan een zegen en "de" stok om mee te slaan.

Begrijp me niet verkeerd, mensen in z'n algemeenheid tegen hun wil dwingen tot sex met vreemden moet hard aangepakt worden. Ik heb er alleen zo'n ontzettende bloedhekel aan als het woord mensenhandel er bij word gepakt. Het zal gebeuren, ongetwijfeld maar bij lange na niet wat via de deug media word voorgespiegeld. Mensenhandel word zelfs gestimuleerd door de overheid, zolang er maar belasting betaald word mag er heel veel. Vraag maar eens aan een bagage afhandelaar op schiphol, of oost-europesche bouwvakkers die het vieze / gevaarlijke werk bij grote infrastructurele projecten opknappen. Niet zelden dagloners, al noemen we dat in NL een 0-uren contract.