Volledige versie bekijken : Celina (Duitse met sproetjes) blond
Flipper
3 april 2007, 20:19
Haarkleur/-lengte : blond lang
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : B-C
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen
Service: tz (matig),pzc,nmc
Voordelen:
Nadelen:
Hygiene: 5
Tijdsduur : 30 Minuten
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Na veel nadenken toch besloten om haar eens te proberen. Helaas was dit een mindere ervaring. Heb de sessie afgebroken. Het was niet superslecht of zo maar gezien ik een toevoeging aan het paspoort gemaakt heb weten de ervaren ijsbeertjes vast wel waarom.
:wink:
Het was niet superslecht of zo maar gezien ik een toevoeging aan het paspoort gemaakt heb weten de ervaren ijsbeertjes vast wel waarom.
Dank voor de tip, ik zal deze Duitse dus maar overslaan bij mijn aanstaande PHG bezoek. Of ik neem haar gewoon mee onder de douche............
Flipper
4 april 2007, 19:19
Moet je dr wel even ondersteboven zetten. Nee ik denk dat dat geen zin heeft. Ze was nl wel schoon. Tot het moment dat ze opgewonden begon te raken. Toen werd me neus zo geprikkeld dat mijn zwaard in een zakmes veranderde.
:D
Willi69
9 april 2007, 13:47
Sie nennt sich Celina. ;) Besonderes Erkennungszeichen: hält sich fast nur bei den Flops vor der Innensauna auf, gerne auch am Spielautomat. :green_smi
Willem2
11 april 2007, 12:07
Het is echt jammer dat de berichten over deze dame zo slecht zijn, zelfs de ongeschreven berichten. Ze lijkt namelijk wel wat op Chantal Janszen en dat is absoluut niet verkeerd. Het lijkt alsof ze zich in het begin al heeft laten beïnvloeden door de dames waarmee ze optrekt en omgaat. Ik denk toch dat veel mannen nog met haar op de kamer zullen belanden indien ze uiteraard zin heeft :cool: . Ze gaat namelijk zo zitten dat eventuele benadering lastiger wordt.
Het is echt jammer dat de berichten over deze dame zo slecht zijn, zelfs de ongeschreven berichten. Ze lijkt namelijk wel wat op Chantal Janszen en dat is absoluut niet verkeerd. Het lijkt alsof ze zich in het begin al heeft laten beïnvloeden door de dames waarmee ze optrekt en omgaat. Ik denk toch dat veel mannen nog met haar op de kamer zullen belanden indien ze uiteraard zin heeft :cool: . Ze gaat namelijk zo zitten dat eventuele benadering lastiger wordt.
Ook ik moet mij helaas aansluiten bij het bovenstaande. Alhoewel ik een buitengewoon aangenaam en vriendelijk verbaal kontakt had (inderdaad aan de tafel bij de binnensauna), werd dit op de kamer vervolgd door een flop.Inspiratieloos ipv taboeloos zullen we maar zeggen
rplover
11 april 2007, 17:46
..... eigenlijk mijn eigen schuld ;)
Ik was niet van plan te recenseren, aangezien het kwartiertje op de kamer op niet veel trok.
Maar na enkele dagen erover gedacht te hebben, dan toch maar.
Ze heeft de perfecte looks, is vriendelijk, was dit ook op de kamer.
Enkel was voor haar de klik met me er niet, en wie kan haar dat kwalijk nemen? Als een vrouw uiteindelijk me niet echt ziet zitten, is dat haar goed recht, en maal ik er niet verder om. Kan gebeuren, en kan iedereen overkomen.
Heb dan ook na een dikke tien minuten beslist het voor gezien te houden.
En ze deed waarschijnlijk wel haar best, maar ja, als je beiden voelt dat
het niet veel uithaalt, dan kan je er beter mee stoppen.
Ik ben dus, na dat kamerbezoekje, waarna ik vertelde dat het een ramp was, veel te hard geweest. Heb haar wel netjes voor het half uurtje betaald, uiteraard. Sometimes you win, sometimes you lose ;)
Celina heeft me dan ook de rest van de dag genegeerd, me geen enkele keer meer in de ogen gekeken. Ik neem het haar niet kwalijk en ga de volgende keer eens een keertje rustig met haar een gesprek voeren, desnoods op de kamer, betalend als het moet.
Want ik zou echt niet graag hebben dat ze zich door mijn aanwezigheid ongemakkelijk voelt, zou ik zelfs spijt van hebben.
En after all is het een hele lieve, mooie, FRISSE en vriendelijke Meid.
En ik verdien uiteraard een tweede kans :D
Mij was deze dame zaterdag ook opgevallen. Reden des te meer het feit omdat onze vriend RpLover er mee naar de kamer ging....................
Ik vind haar wel leuk en ook mooi. Ik kreeg een aantal malen een vriendelijke glimlach van haar.
Maar ja na de verhalen gehoord en gelezen te hebben, zit ik nu toch in dubio.
Wat zal ik a.s. zaterdag doen als ze er is. Misschien wil ik haar toch eens proberen.:confused:
Wellicht ontdooid ze wel...............na mijn kamerbezoek.:luvlove: :fuck: :rubbel:
rplover
11 april 2007, 22:10
Mij was deze dame zaterdag ook opgevallen. Reden des te meer het feit omdat onze vriend RpLover er mee naar de kamer ging....................
Ik vind haar wel leuk en ook mooi. Ik kreeg een aantal malen een vriendelijke glimlach van haar.
Maar ja na de verhalen gehoord en gelezen te hebben, zit ik nu toch in dubio.
Wat zal ik a.s. zaterdag doen als ze er is. Misschien wil ik haar toch eens proberen.:confused:
Wellicht ontdooid ze wel...............na mijn kamerbezoek.:luvlove: :fuck: :rubbel:
Gewoon doen als de klik er is, en als jij niet wil, halen wij er Janine bij deze keer, zodat je niet meer anders kan :teuflisch
ronnymiller
12 april 2007, 21:00
To me she is the most beautiful girl in the club - BUT - there is a reason, why she is almost never being booked. She is like a dead fish in bed.
And for a "real" man it is even impossible to have sex with her - she is unable to do several positions and hardly able to do it missionary style. Dead end. No skills. No passion. No specialties, no nothing.
But beautiful. Very much.
So - I might....whatever.
Freddy_K
3 juni 2007, 17:10
zaterdag was het tot 17u niet veel in PHG qua aanbod. Ik was een tijd niet meer geweest en de tafeltjes in het nachtcafe waren weer weg gelukkig. PHG heeft weer de uitstraling die het altijd heeft gehad, ziet er goed uit.
Was gekomen na het lezen van de inspirerende recensies over Justina maar die vond ik tegenvallen qua looks en ze lag bovendien de hele middag zowat achter bij de tuinhuisjes te zonnen. Toen klokslag 17u ik eerst een mooie donkerharige dame zag met een uitbundige mooie lach (weet niet hoe ze heet) en even later zag ik Celina langslopen. Ja toen wist ik weer wat ik wilde. Hel blonde haren, fijn gezichtje met een klein neusje en .... wat een superlekker kontje heeft Celina met twee van die lachkuiltjes boven haar billen (dat zijn de lekkerste kontjes).
Celina heeft ietsjes een professionele uitstraling maar ik kom dus in die clubs voor echte hotties en dat is ze toch zeker en vast. Bovendien vond ik haar vriendelijk. Ze liet alles toe en nam gewillig op handen en knieen plaats en liet zich uitgebreid beffen. Ik vond haar verder wel schoon. Pijpen wilde ze wat snel mee ophouden maar ging op verzoek toch nog door en dat was goed vol te houden van mijn kant :p
Rheinschwimmer
25 juli 2007, 10:59
hallo zusammen,
ich war vor kurzem im phg und war dort auf der suche nach celina. so wie ich gehört habe, hatte sie dort wohl stress mit einer von den anderen frauen dort und hat wohl den club gewechselt.
weiss einer von euch wo sie jetzt tätig ist???
gruß vom
rheinschwimmer
Willem2
25 juli 2007, 14:03
Volgens mij zit ze in Living Room
hara1d
25 juli 2007, 15:22
Celina habe ich vor 10 Tagen in Wildenrath angetroffen,
vom sehen kenne ich schon länger, nun weiß ich dass sie sich auch lecker anfühlt :luvlove:
Rheinschwimmer
25 juli 2007, 17:25
hallo und danke für die info.....
ich weiss schon lange, das sich celina gut anfühlt.... und schmecken tut die echt lekker...... wie sagen unsere holländischen nachbarn immer, a lekker ding.
das sie in wildenrath war, das habe ich auch gehört, leider ist sie jetzt wohl nicht mehr da.
wer mehr über ihren verbleib weiss, bitte um kurze antwort.
gruß vom
rheinschwimmer
ozzy1
1 augustus 2007, 19:47
an alle fans von celina.............
sie war im urlaub und deshalb nicht im phg.
habe jedenfalls heute 2 stunden die kammer mit ihr geteilt... der urlaub hat ihr sichtlich gut getan.
ozzy1
5 augustus 2007, 23:51
im moment gibt es für mich nur drei gründe ins phg zu fahren !
lisa , celine und gutes wetter..........
hoffentlich kommen bald noch ein paar dazu.
Randy
3 september 2007, 02:05
Een van de mooiste vrouwen van vandaag, en ook nog lief. Een lekker half uur met haar doorgebracht, en toen waren we beiden wel tevreden. Vast wel eens op herhaling.
PS heb pas nu alle recensies gelezen. Wat mij betreft hygiene prima, en zeker niet een 'dead fish' in bed. Meer lieve buurmeisjessex, en met zo'n fraaie dame is dit geen straf. Ook oraal kon ze kleine Randy prima vermaken.
ozzy1
9 september 2007, 23:47
celina war heute meine erste nummer .
nachdem sie ja am mittwoch geburtstag hatte musste ich ja erstmal gratulieren.
sie ist immer sehr nett und wie ich auch schon vorher geschrieben habe wird ihr service von mal zu mal besser. ich freue mich jedesmal sie zu sehen , da nicht nur gut gepimpert sondern auch viel gelacht wird.
sie ist eine ganz liebe die sich wirklich viel mühe gibt ( im positiven sinne )
optisch gehört sie auf jedenfall zu den absoluten tops im phg
gruss ozzy1
Babbel
11 september 2007, 18:50
Ze ziet er inderdaad wel uit als Chantal Janzen : http://tbn0.google.com/images?q=tbn:xBO9iYXyTHqzEM:http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/chantaljanzen/chantal_janzen_3.jpg
maar ik weet nog precies hoe de eerste weken van dit mooie meisje waren :cool: . Die had er duidelijk helemaal geen zin in :o . En ondanks de groeiende berichten, geruchtenstroom dat het allemaal wel goed is, heb ik zo mijn bedenkingen. Ze moet toch echt heel goed aangeven dat ze wel zin heeft om met mij naar een kamer te gaan wil ze eekhoorntje vangen ;)
pietpotent44
11 september 2007, 18:57
Ik kan me volledig vinden in bovenstaande recensies, ze is knap om te zien, en inderdaad een Chantal Janzen lookalike, maar erg passief in bed, heeft er gewoon geen zin in.
Ik heb een keer een trio gedaan samen met haar zusje (die er best op lijkt) en die was wel lief, maar was een waardeloze sessie. Dat zagen ze aan mij, en vroegen of ik het toch wel naar mijn zin had gehad. Nee dus :rolleyes:
Geen wonder dus inderdaad, dat ze, ondanks haar knappe verschijning toch niet populair is bij de ijsbeertjes ;)