PDA

Volledige versie bekijken : Dagclubs gezocht

crosby3
25 mei 2022, 16:40
Beste Beren,

Ik ben benieuwd naar jullie aanbevelingen voor een dagclub.

Ik zoek iets als Golden Time waar je lekker de ruimte hebt om te relaxen op een ligstoel.

Ik ben bekend met Babylon en Luder Lounge (die is eigenlijk te klein). Dus zoek nog alternatief voor Babylon waar je overdag keuze hebt uit dames. Geen AO clubs.

Hopelijk brengen jullie me op nieuwe ideeen.

Haradamannetje
25 mei 2022, 18:42
In Goldentime heb je op dit moment zeker de ruimte, wellicht kan je zelf een ligstoel meenemen.

uurtje
25 mei 2022, 18:50
Bernd Schieferhof is echt een oase van rust tijdens het weekend. Geen lastige beren, altijd plaats en ruim de tijd om het forum eens te lezen. Wij zijn benieuwd naar jouw mening en hoe het was.

mentholbear
26 mei 2022, 00:26
Overdag keuze aan dames vind ik bij Acapulco Gold, Samya en Sixsens. Alle met plek om even een dutje te doen of van de zon te genieten. Hoewel... Samya heeft tegenwoodig maar 1 ligstoel op de 1e verdieping...

vanKees
26 mei 2022, 02:53
Ich weiß wo die zweite ist!

VanKees

bebert
26 mei 2022, 04:19
Bernd Schieferhof is echt een oase van rust tijdens het weekend.
Opgepast Crosby, laat je niet vangen. Bernds is gesloten tijdens het WE

Overdag keuze aan dames vind ik bij Acapulco Gold, Samya en Sixsens.
Samya zou ik geen dagclub noemen. Is eerder een nightclub. Weinig dames aanwezig overdag. Acapulco Gold ken ik niet. Volgens mij is Sixsens vandaag de beste dagclub.

vanKees
26 mei 2022, 08:07
bebert,
wieviele Frauen brauchst Du? Im Samya sind zwischen 11.00 und 16.00 15-20 Frauen im Club. Zu wenige?

VanKees

vanKees
26 mei 2022, 08:10
bebert,
wieviele Frauen brauchst Du? Im Samya sind zwischen 11.00 und 16.00 15-20 Frauen im Club. Zu wenige?
In anderen Clubs ist das die Tagesbesetzung!

VanKees

crosby3
26 mei 2022, 09:44
Sixsens ziet er op de foto's inderdaad niet slecht uit. Lopen de dames naakt rond?

Van babylon vind ik het fijn dat het vrij ruim opgezet is, je kunt daar gewoon je gang gaan zonder dat er 10 dames elke beweging die je maakt volgen...
En ook dat ik nu al kan zien wie er volgende week zijn, 17 dames dinsdag en 25 woensdag

Siberische tijger
26 mei 2022, 10:17
In Sixsens lopen de dames gekleed in lingerie rond.

Babylon heeft een GPL: een Grobe Prognose Liste, dus het aantal dames kan op de dag afwijken van het aantal dat op de lijst staat. Of het aantal dame klopt wel, maar niet alle namen komen overeen op de lijst. Maar de lijst geeft een goede indicatie.

kempie
26 mei 2022, 10:23
Zo te horen is sixsens wat je zoekt het kan er alleen druk zijn in het weekend. Maar mooie ruime club, goed eten flink wat dames overdag. Geen FKK.

Acapulco ook veel dames overdag maar geen mooie luxe club.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

satanic surfer
26 mei 2022, 10:57
Als je wat verder wil rijden is fkkSharks eigenlijk gesneden brood voor je: overdag een slordige 40 tot 50-tal dames, eigenlijk komen er quasi continu dames binnen tussen 14 en 18 uur want er is ook een "avondshift"...Moppies lopen behoudens dinsdag naakt rond en in tegenstelling tot elders is dat gemiddeld gezien géén nadeel optisch. Momenteel rondom de 100 dames doorheen de dag (behoudens maa/dinsdag rondom de 60). De GPL-lijst van Babylon is eigenlijk wel handig zat om fetishisten des inkrimping te verblijden. Het kakt quasi altijd behoorlijk in zoals bv. gister waar het van de aangekondigde 25 ofzo richting 16 kromp, altijd prijs für die Fetishisten. Ter entreetip betreffende Sharks: woensdag&zondag is het 50E entree, andere dagen 65E (als men geen meerbeurtenkaart aanschaft tenminste, dan is het altijd 50). Als je dit vergelijkt met 70E voor Babylon wordt je lichtelijk ofte onwel ofte grijns je je te pletter...

crosby3
26 mei 2022, 11:43
Als je wat verder wil rijden is fkkSharks eigenlijk gesneden brood voor je: overdag een slordige 40 tot 50-tal dames, eigenlijk komen er quasi continu dames binnen tussen 14 en 18 uur want er is ook een "avondshift"...Moppies lopen behoudens dinsdag naakt rond en in tegenstelling tot elders is dat gemiddeld gezien géén nadeel optisch. Momenteel rondom de 100 dames doorheen de dag (behoudens maa/dinsdag rondom de 60). De GPL-lijst van Babylon is eigenlijk wel handig zat om fetishisten des inkrimping te verblijden. Het kakt quasi altijd behoorlijk in zoals bv. gister waar het van de aangekondigde 25 ofzo richting 16 kromp, altijd prijs für die Fetishisten. Ter entreetip betreffende Sharks: woensdag&zondag is het 50E entree, andere dagen 65E (als men geen meerbeurtenkaart aanschaft tenminste, dan is het altijd 50). Als je dit vergelijkt met 70E voor Babylon wordt je lichtelijk ofte onwel ofte grijns je je te pletter...

Die FKK Sharks ziet er verdomd goed uit, zeker met de VIP ruimte waar ik zeker zou gaan zitten.
Helaas voor deze trip te ver uit de richting maar ik ga hem onthouden.

mentholbear
26 mei 2022, 19:46
Samya zou ik geen dagclub noemen. Is eerder een nightclub. Weinig dames aanwezig overdag. Acapulco Gold ken ik niet. Volgens mij is Sixsens vandaag de beste dagclub.

Samya zou ik ook geen dagclub noemen, aangezien ze tot laat open zijn en pas in de avond tot bloei komt.
Maar wat vankees al zei heb je er overdag wel al zo een 15 a 25 vrouwen. Bij Aca G en Sixsens zal dat ook rond de 25 liggen.
Clubs als Happy, Oceans, Magnum mag je blij zijn als ze overdag de helft halen. Of clubs als Rheingold en Bernds dat ze die dst uberhaupt de helft halen.

Maar ze zijn dan niet te vergelijken met de walhalla van Satanic Surfer met 40 a 50 dames in het haaienbasin.

crosby3
26 mei 2022, 21:37
Ik zie op een andere website wat kerngegevens over buitenoppervlakte:
Samya: 150 m2
ACA: 300 m2
Babylon: 300 m2
SS: 500 m2

Een beetje kunnen rondwandelen is ook wel lekker.

Brad Clitt
26 mei 2022, 21:54
Dan zijn YinYang en Golden Gate ook wel iets voor jou als ze hopelijk binnenkort openen, YinYang heeft zeker 2000 tot 2500 m2 buitenoppervlakte en dan tel ik de bosjes achter de tuinhuisjes waar je kunt wandelen nog niet eens mee. Golden Gate zal iets minder m2 hebben maar nog steeds lekker ruim vergeleken met de andere clubs.

pret
26 mei 2022, 22:42
Dan zijn YinYang en Golden Gate ook wel iets voor jou als ze hopelijk binnenkort openen, YinYang heeft zeker 2000 tot 2500 m2 buitenoppervlakte en dan tel ik de bosjes achter de tuinhuisjes waar je kunt wandelen nog niet eens mee. Golden Gate zal iets minder m2 hebben maar nog steeds lekker ruim vergeleken met de andere clubs.

Ik zou niet te snel op zaken vooruit lopen. Weliswaar was dat zo in het verleden, maar het is nog altijd de vraag hoe één en ander gaat uitpakken met nieuw management.

crosby3
27 mei 2022, 13:31

Ik heb nog steeds stille hoop dat Golden Time Brüggen ooit weer open gaat, dat was een perfecte club qua buitenruimte en neuktentjes en ligbedden.

Achilles
27 mei 2022, 13:58
Babylon is de dagclub bij uitstek, anders waren ze niet zo vroeg dicht

rob45
27 mei 2022, 14:00
Ik heb nog steeds stille hoop dat Golden Time Brüggen ooit weer open gaat, dat was een perfecte club qua buitenruimte en neuktentjes en ligbedden.Ik denk dat het voltooid verleden tijd is daar, zal wel een gewone woonbestemming krijgen op de Heidweg.

mentholbear
27 mei 2022, 14:40
Ich weiß wo die zweite ist!

Send me through PM, so others don't find it ;)

Just kidding, wo is die zweite?

Een beetje kunnen rondwandelen is ook wel lekker.

Beetje lopen ijsberen ;)

Wat verder weg heeft Oase een mega weide met badminton en voetbal veldje aan toe.
En World heeft ook een mega tuin met zelfs een heuze boomhut :roll:

crosby3
28 mei 2022, 08:55
Send me through PM, so others don't find it ;)

Just kidding, wo is die zweite?

Beetje lopen ijsberen ;)

Wat verder weg heeft Oase een mega weide met badminton en voetbal veldje aan toe.
En World heeft ook een mega tuin met zelfs een heuze boomhut :roll:

Het grote geld zit in Frankfurt dus logisch dat ze daar luxe grote clubs hebben...
Helaas is vanuit de randstad de reis net even te ver voor een dagje heen en weer dus niet te combineren met zakelijke afspraken.

crosby3
29 mei 2022, 16:18
Zijn er ook Aziatische dames in Sixsens aanwezig?

de duisburg spesjalist
29 mei 2022, 16:37
Zijn er ook Aziatische dames in Sixsens aanwezig?

als ze gezopen hebben ijken de dames ook scheel :biggrin:

Eddy_V
29 mei 2022, 17:50
als ze gezopen hebben ijken de dames ook scheel :biggrin:
Daar hoef jij dan nog niet eens voor gezopen te hebben

ps het antwoord op vraag van crosby3 is NEE
wel een uitgebreide line-up van ca 50 dames gisteren waarbij het niet al te druk was met mannen met slechts op enkele momenten 1 of 2 wachtenden op kamers
Zeker door de week een goede dagclub en sinds ze eerder sluiten ook weinig of geen shisha en cooler boys meer in de avonden

schoolmeester
29 mei 2022, 18:14
Ik heb me aangemeld bij de dagclub van het plaatselijke verzorgingstehuis.
Ze hebben wel een wachtlijst.....

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
30 mei 2022, 00:59
Ik heb me aangemeld bij de dagclub van het plaatselijke verzorgingstehuis.
Ze hebben wel een wachtlijst.....

Groet, schoolmeester.
En die wachtlijst zal niet snel minder worden want de meeste aangemelden zijn vergeten dat ze zich aangemeld hebben

crosby3
30 mei 2022, 12:44
Daar hoef jij dan nog niet eens voor gezopen te hebben

ps het antwoord op vraag van crosby3 is NEE
wel een uitgebreide line-up van ca 50 dames gisteren waarbij het niet al te druk was met mannen met slechts op enkele momenten 1 of 2 wachtenden op kamers
Zeker door de week een goede dagclub en sinds ze eerder sluiten ook weinig of geen shisha en cooler boys meer in de avonden

En donkere dames? Zie dat Iman in de babylon is deze week, ziet er verleidelijk uit.

Eddy_V
30 mei 2022, 16:47
En donkere dames? Zie dat Iman in de babylon is deze week, ziet er verleidelijk uit.
Ja, in ss regelmatig 1 of 2 donkere dames. Afgelopen week was er een slanke milf uit als ik mij niet vergis Dominicaanse republiek

als je meer op volle heupen en dikke konten valt zijn de 2 gezette dames in Babylon inderdaad een optie, de foto die je ziet is waarschijnlijk enkele jaren en 15 kilo oud

ps ik ben niet objectief daar waar het dikke dames aangaat ;)

crosby3
30 mei 2022, 17:10
Ja, in ss regelmatig 1 of 2 donkere dames. Afgelopen week was er een slanke milf uit als ik mij niet vergis Dominicaanse republiek

als je meer op volle heupen en dikke konten valt zijn de 2 gezette dames in Babylon inderdaad een optie, de foto die je ziet is waarschijnlijk enkele jaren en 15 kilo oud

ps ik ben niet objectief daar waar het dikke dames aangaat ;)

OMG, nee dikke vrouwen zijn no-go.

Slank met natuurlijke C/D cups daar ga ik voor.