PDA

Volledige versie bekijken : De beste club op dit moment



Knotsgenot
27 mei 2022, 21:26
Wat is volgens jullie de beste club op dit moment in Noordrijn-Westfalen, waar je niet vrijwel alleen dunne Roemeense dames treft?
Overigens met respect voor iedereen die hier wel de voorkeur aan geeft.
Alvast dank voor de tips!

rmjhexe
27 mei 2022, 21:56
Borussia Dortmund natuurlijk

Jack42
27 mei 2022, 22:05
Nou Schalke 04 timmert anders ook goed aan de weg en zijn gepromoveerd naar de Erste Bundesliga en ook bij Schalke komen veel Roemeense dames.
Dus ik ga toch voor Schalke 04!

Wentelt Eefje
28 mei 2022, 11:27
In principe moet je er vanuit gaan dat een club die je binnenlaat (ook al is dat tegen betaling) niet exclusief genoeg is. De beste clubs zijn altijd zo exclusief dat je er niet binnenkomt…

En anders lees je om bij benadering een club te vinden die voldoet in alle rust de algemene clubtopics door van NRW clubs. En lees je om de onzin (oneliners) heen die sommigen daar menen te moeten plaatsen. Maar een beetje zelfwerkzaamheid mag toch wel verwacht worden? Ik en vele anderen schrijven onze clubverslagen toch niet voor de kat d’r binnenvoering?

mentholbear
28 mei 2022, 23:27
Nee, die schrijven we voor het winnen van vrijkaartjes, zodat we ons er ongegeneerd vol kunnen proppen uit de all you can eat buffet bakken :roll:

Behalve niet dunne roemeense dames, zijn er nog andere wensen? Ik bedoel, vroeger bestond de line up van SC Venus bijna alleen maar uit dunne dvp. Maar dat is nu ook niet meer zo. In praktisch alle clubs vind je ook normale tot wat vollere dames.

Als je juist van wat vollere latina dvps houdt, dan schijnt SC Sky in Wuppertal daar aan te voldoen. Line up is alleen niet zo groot als bij sommige andere clubs.

Siberische tijger
29 mei 2022, 07:38
Nee, die schrijven we voor het winnen van vrijkaartjes, zodat we ons er ongegeneerd vol kunnen proppen uit de all you can eat buffet bakken :roll:


Ik heb er een hekel aan als mensen 'we' schrijven terwijl ze zichzelf, dus 'ik' bedoelen.

Schrijf gewoon: 'ik schrijf bij elk clubbezoek dat ik doe over elk kamerbezoek 1 regeltje tekst in de hoop dat ik ook een vrijkaartje krijg en weer gratis kan vreten.'
En als dat niet mag helpen, nomineer ik elke dag gewoon elke recensie die ik lees, zodat mijn naam mentholbear in elk topic van dit forum aanwezig is.
Eigenlijk ben jij gewoon de schrijfhoer van dit forum.

On topic: 'de beste club' bestaat niet. Ik ken clubs die er heel mooi uitzien, met een goed line up maar die ik voor mijzelf niks vind. Voorbeelden GT en de saunaclub in het uiterste zuiden van Nederland. De eerste vanwege de drukte op een zaterdag destijds, de tweede vanwege al dat trappenlopen.
Iedereen heeft daar dus zijn eigen redenen voor om een club 'top' of 'flop' te vinden.
Voor mij waren Yin Yang en nu Babylon prima clubs om op een zaterdag te verblijven.

Achilles
29 mei 2022, 20:49
De beste club waar niet alleen maar dunne Roemeense dames rondlopen. Wil je zeggen dat je liever volslank hebt of moet het een beetje van alles zijn? Bovendien niet enkel Roemeens? Dan wordt het zeer moeilijk want het overgrote deel in NRW is Roemeens gevolgd door Bulgaars.

Herr Fick
30 mei 2022, 07:09
Met de huidige bandstofprijzen lijkt mij de club die het dichts bij je woonplaats ligt de meeste waar voor je geld te bieden.

Objectief gezien, ik bedoel dus los van de prijzen, kan Aca Gold nooit de beste club worden want zowel het sanitair als het meubilair staan zowat op instorten en ik kan me niet voorstellen dat Belgen het eten er lekker vinden. De service van de DVP's is dan wel weer toppie, maar voor een tientje extra vind je elders hetzelfde.

Ik ken slechts enkele clubs, maar voor dezelfde service, mooiere meiden, betere catering, betere wellnes, gezelligere bar, mooiere buitenzone hebben Six Sence en Babylon zeker meer te bieden en Rheingold, vind ik toch, ook.

Planet Happy Garden is een bouwval met mooie meiden maar met veel te hoge kamerprijzen.

Samya is heel leuk, maar dan meer voor een feestje met mooie meiden en lekkere catering.

Diamond zou ik mijden, tenzij je echt bijna platzak bent, maar als je op zoek bent naar zeer ronde vormen is het misschien wel wat voor je.:rolleyes:

Roemeense meiden ga je nergens kunnen ontlopen, maar ik zie ook niet in waarom dat nodig is.

Goedemorgenallemaal
30 mei 2022, 08:57
Clubs zijn wat dat betreft net als carnaval. Zoals ik in het canavalsdraadje ooit "het beste carnaval is dat carnaval waar jij je thuis voelt" zei (altijd dat gezeur over wat het beste carnaval is) zo is het bij clubs ook "de beste club is die club waar jij je thuis voelt".

Het enige verschil is dat ik bij mijn "thuis"-clubs wel eens met een "dit was het vandaag net niet" weg ga en ik dat met Carnaval nog nooit heb gehad, zelfs niet toen ik ziek was en op "halve kracht" vierde.
Misschien moet ik voor het saunaclubbezoek ook maar drie dagen per jaar uit trekken, maar dan wel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat..

mentholbear
30 mei 2022, 22:23
Ik heb er een hekel aan als mensen 'we' schrijven terwijl ze zichzelf, dus 'ik' bedoelen.


Met we bedoelde ik mentholbear, dementholbear, dagobeer, vreetbeer, en vanaf heden schrijfhoer :smoke:

On topic, wat gma al zei, de beste club is waar je je het prettigst voelt.
We kunnen hooguit suggesties doen en onze inzichten delen over een club. Maar je moet het zelf ervaren.
Zo heeft Sharks 1 van de grootste (als het niet al de grootste is) line up, met veel wat sommigen stunners noemen. Maar in de grote hangar zonder rustige dutplekjes om me maal te liggen verteren, zal ik me nooit thuis voelen.