Volledige versie bekijken : Lori (Bulgaarse)
Peter NL
9 juni 2022, 11:28
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Lori (Bulgaarse)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Beffen
Extra info:
Peter NL
9 juni 2022, 11:52
Een week geleden ben ik voor het eerst op de kamer geweest met Lori, een nieuwe Bulgaarse meid. Ze is 19 jaar (volgens de awl), slank en heeft een kleine b-cup, lang zwart haar en een leuk koppie met ietwat kromme neus. Ze gaf een leuk dansje ten beste in de kooi. Ik zat er vlak naast en keek af en toe recht in haar poes. Een opwindend gezicht dus toen ze terugkeerde naar haar barkruk sprak ik haar aan. Ze bleek geen Engels te spreken, alleen een heel klein beetje Duits. Lori wist me wel duidelijk te maken dat ze een topservice bood met alles erop en eraan. Nu ben ik altijd wat huiverig als een dame zichzelf op deze manier verkoopt, want vaak is het tegendeel het geval, maar ik besloot de gok te wagen.
De sessie viel wat tegen, Lori voldoet (nog) niet aan de Venus-standaarden. Het tongzoenen begon nogal terughoudend en het pijpen deed ze veel te hard waardoor mijn aanvankelijk harde lul in omvang begon af te nemen. Ik besloot haar maar te gaan beffen wat ze wel bleek te waarderen. Het tongzoenen was daarna wat intenser en het pijpen na enig bijsturen ook wat rustiger en aangenamer. Het neuken was op zich prima, al gebruikte ze wel erg veel glijmiddel. Pluspunt was dat ze niet zo'n dik rood condoom gebruikte maar een gewone dunne. Tijdens het neuken hebben we nog wat tongzoenen uitgewisseld waarna ik ter afsluiting het rubbertje van inhoud voorzag. Het was uiteindelijk geen onaangename sessie al haalt Lori nog niet het niveau dat ik in Venus gewend ben. En converseren met haar is lastig vanwege haar beroerde Duits. Voorlopig dus geen herhaling, wellicht in de wat verdere toekomst als ze zich ten positieve ontwikkelt.
Hansibeer
2 juli 2022, 10:35
Na een minder geslaagd trio met Liane en Mirelle zag ik een lang slank meisje met een kromme neus maar sexy bekkie aan de bar zitten die met me aan het lonken was. Ze leek wat op Bulgaarse Stella. Nieuwsgierig ging ik er naar toe en vroeg haar naam. Ze antwoorde in Duits dat ze geen engels spreekt en Lori heet.
Kamertje afgesproken en ze ging meteen lekker op haar rug liggen waar ik haar kleine tietjes met fijne tepeltjes kon kussen. Toen ik naar beneden ging, ging ze krollen als een katje. Bij haar poes aangekomen zag ik pas haar piercing. Lekker gebeft wat ze blijkbaar fijn vond (of ze kan goed faken)
Hierna lekker pijpen wat ze, anders dan bericht hierboven, erg lekker deed.
Tijd voor een cowgirl wip waarbij mijn pik er steeds lekker diep inging. Tot ik ineens warme vloeistof over mij pik voelde stromen en te tempo nog even opvoerde zodat ik ook mijn vloeistof in haar kon spuiten (in condoom natuurlijk want dat willen ze daar)
Al met al hele fijne ervaring voor ons allebei en ze is me later op de avond nog verschillende keren komen opzoeken aan de bar voor een lekkere knuffel. Herhalingsgevaar:groot
blauwebeer
3 september 2022, 13:47
Van meet af aan probeerde ze tijd te rekken, maar toen Blauwebeer aangaf dat ze mocht beginnen kluiven is alles toch nog goed gekomen.
Ernstige Neuker
9 oktober 2022, 11:14
Gister opnieuw bij Venus op bezoek geweest. Aan de bar, naast me zat een fijne, jonge en skinny dame met getinte huid en donker haar en bruin smeulende ogen. Ik doe een moord voor zoiets. Na een klein praatje haalde Lori - zo heet ze - een sleutel op en doken we samen een kamer in.
Ze kon me heerlijk pijpen en na enige tijd haar hoofdje op en neer zien gaan werd het ook aan mijn kant tijd voor actie. Dus hebben 69 gedaan. Met twee vingers in haar natte kutje voelde ik de boel om mijn vingers kramen en begon ze geil te kreunen. Of ze inderdaad is klaar gekomen? Daarna nog in missionaris gevreeën.
Totale schade voor een half uurtje 50 eurotjes.
Hansibeer
6 november 2022, 09:01
Lori is wel een lekkere meid, spreekt geen engels en beetje duits maar kan je wel verleiden voor een kamertje. Ze kan lekker tongzoenen en pijpen. Haar poes is altijd lekker nat dus geen glijmiddel nodig. Ze laat zich ook flink vingeren en krijgt soms een nat orgasme. Dit is niet te faken wat andere meisjes vaak wel proberen. Goed voor lekker teasen in de bank, half uurtje lekkere natte seks maar niet voor gesprek. Prima meid.
piet piet
6 november 2022, 09:26
Ga deze week naar de club, zit te twijfelen tussen Lori en Hana.
pret
6 november 2022, 09:47
Ga deze week naar de club, zit te twijfelen tussen Lori en Hana.
Niet twijfelen piet neem ze beiden :cool:
Viscamessi
7 februari 2023, 16:43
Uit mijn algemene verslag van net:
Na de massage weer een drankje gehaald aan de bar en daar raakte ik in gesprek met een voor mij nieuw onbekende: Lori. Ziet er leuk uit, prima figuur en ze kwam ook tamelijk bijdehand over, maar dat mag ik wel. Voor wat het waard is: ze claimt half Bulgaars / half Roemeens te zijn. Wat er ook van zij en om een lang verhaal kort te houden: niet geheel verrassend zijn we op een kamer beland. En ja, die plastic hoezen op de bedden, ik vind het zelf 3x niets maar we doen het er maar mee. De kamergang zelf was prima, we hebben het een dik uur volgehouden. Aangezien het de eerste keer kameren met haar was, had ik haar in eerste instantie aangegeven voor 30 minuten te willen gaan en dat we het na 30 minuten aan zouden zien. Ze gaf het keurig op tijd aan, en omdat de kamergang zonder meer beviel er dus maar ruim een uur van gemaakt.
Alles kwam voorbij en op een gegeven ogenblik ging ze zelfs naar haar locker om wat van haar 'speeltjes' in het spel te betrekken. Ook daar genoot ze zichtbaar en hoorbaar van.
robido63
14 juli 2023, 16:30
Loir, net een beetje anders dan de anderen, althans op de dag dat ik er was plm 3 maanden geleden. Ik was in gesprek met een andere ijsbeer en ze kwam er gewoon even tussen zitten. later zocht ik haar maar kon haar zo snel niet vinden. Ik zat op de verhoging en ze kwam naar me toe alsof ze wist dat ik met haar naar de kamer wilde. Hallo schatzen....heerlijke woorden. Op de kamer heerlijke tijd. 69 gedaan daarna er boven op en heerlijk gekomen. Nageslacht in het rubber. Even na zitten kletsen. helaas zie ik haar niet op de site. Zondag maar even vragen.
robido63
17 juli 2023, 08:45
Gisteren 16-07-2023 in de club geweestr. Lori is terug naar Bulgarije en stond ook al niet meer op de site van Venus. Een "vriendin"van haar vertelde dat ze waarscxhijnlijk niet terugkomt. :-(