PDA

Volledige versie bekijken : Zomerse ijsberenmeeting/feestje 20 Augustus



JonnyFontane
13 juni 2022, 15:59
http://www.ijsberenforum.com/img/ijsberenforum/ijsberenfeest450.jpg



Na al het coronagedoe wordt het stil aan tijd om weer eens te gaan denken aan een ijsberenmeeting/ feestje.
De afgelopen jaren waren een succes en erg geslaagd....
Medeveelpleger, de weledelgestelde heer Eddy_v en ondergetekende willen de evt organisatie wel op ons nemen.
Nu alleen nog een locatie.....en daar bij willen wij jullie hulp vragen.
Kom met suggesties......zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.
Datum weten we nog niet, maar waarschijnlijk in Juli/Augustus.

Golden Gate zou een prima optie zijn.
Maar dat is afwachten of deze tent tot al open is.....

Wentelt Eefje
13 juni 2022, 16:11
Ik onderschrijf Golden Gate, mits geopend, volledig als eerste keus als locatie.

Mijn persoonlijke tweede keus na afgelopen zaterdag zou Penelope zijn, mijn verslag volgt nog, maar ik huil niet mee met de wolven in het bos. Vind echter dat je alleen bij gebrek aan serieuze alternatieven moet kiezen voor een club die geen sponsor is van dit forum, dus zou daarom logisch vinden dat het geen Penelope wordt, voor een Ijsberenforum-feestje.

Koos Albertss
13 juni 2022, 17:07
Wat een goed idee! Als ik kan helpen in de organisatie dan geef maar een gil.

Ben het eens met de locatie, een nieuwe club om een feestje te organiseren is altijd goed. Zij de klandizie, en wij wellicht een nieuw pareltje ontdekt.

En als die niet open is, misschien Salome of Prime een optie... Ruimte is er zat en met genoeg goed gehumeurde ijsberen word het vast een mooie party. Alleen daar is dan weer geen zwembad.

Babylon leent zich ook altijd uitstekend voor een feestje.
En een aantal party's bij Venus bijgewoond. Die waren echt uitstekend....

Ik ben erbij! Als ik maar ruim van te voren een datum heb!

Firehawk
13 juni 2022, 17:45
Aca uiteraard maar denk dat penelope en prime zich er beter voor lenen.

kempie
13 juni 2022, 19:44
Aca uiteraard maar denk dat penelope en prime zich er beter voor lenen.

Kwa dames aanbod leent aca zich er beter voor dan prime maar kwa ruimte (in aca kan het al druk zijn zonder feestje) en faciliteiten is prime een betere keuze.

Ik zou persoonlijk niet weten welke club. Of de ruimte is geschikt maar het dames aanbod is matig of het dames aan bod is goed maar de club niet echt geschikt voor een feestje. Penelope kwa ruimte en bezetting misschien het beste maar ik kan begrijpen dat clubs die niet sponsoren geen optie zijn.

Lag wellcum maar om de hoek.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Scrotum
13 juni 2022, 20:02
Ik zou zeggen: plusminus twee weken na de opening in Yin Yang. Goed bereikbaar voor de meeste ijsberen. En iets om naar uit te kijken.

kempie
13 juni 2022, 22:55
Ik zou zeggen: plusminus twee weken na de opening in Yin Yang. Goed bereikbaar voor de meeste ijsberen. En iets om naar uit te kijken.

Na 2 weken kan de line-up zo maar nog heel minimaal zijn. Wordt het yy of GG dan mag het toch wel een maandje open zijnzeker ook met de te verwachte drukte in het begin van al die ijsberen die het gelijk willen checken. Ben bang voor de eerste weken een gay bar moet daar dan nog een feest bij komen dan is het niet leuk meer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

mentholbear
18 juni 2022, 10:53
Alleen daar is dan weer geen zwembad.


Daar gaat Eddy_V(eto) vast tegen stemmen ;)

Maar alle gekheid op een stokje, zou een club kiezen die in elk geval binnen ruim genoeg is, mocht het onverhoopt een regenachtige dag worden.

Big30
18 juni 2022, 12:35
Geleuter weggehaald.

JonnyFontane
2 juli 2022, 23:45
Save the date

Medeveelplegers,
Houdt 20 augustus vrij.
Dhr V en ondergetekende zijn in vergevorderde onderhandeling voor het Ijsberenforumfeestje/zomermeeting.
Nadere info volgt z.s.m..

Eddy_V
3 juli 2022, 00:40
Save the date

Medeveelplegers,

Dhr V en ondergetekende zijn in vergevorderde onderhandeling voor het Ijsberenforumfeestje/zomermeeting.
Nadere info volgt z.s.m..

Omdat er gelukkig nog iemand goed wakker en niet bezopen is hierbij meteen even een correctie:

zaterdag 20 augustus ​Ipv 25 augustus

keesboz
4 juli 2022, 10:47
Omdat er gelukkig nog iemand goed wakker en niet bezopen is hierbij meteen even een correctie:

zaterdag 20 augustus ​Ipv 25 augustus Is er al een datum dat yy weer open gaan dan ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Sphinx
4 juli 2022, 18:23
Omdat er gelukkig nog iemand goed wakker en niet bezopen is hierbij meteen even een correctie:

zaterdag 20 augustus ​Ipv 25 augustus

Jammer dat de eerste optie niet klopte want de 25e had deze racebeer wel gekund :frown: Oh well, je kan niet alles hebben in het leven

de duisburg spesjalist
4 juli 2022, 18:32
Is er al een datum dat yy weer open gaan dan ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

37154

Scrotum
4 juli 2022, 18:36
Jammer dat de eerste optie niet klopte want de 25e had deze racebeer wel gekund :frown: Oh well, je kan niet alles hebben in het leven

Ik sluit me bij Sphinx aan.

JonnyFontane
4 juli 2022, 18:49
Jammer dat de eerste optie niet klopte want de 25e had deze racebeer wel gekund :frown: Oh well, je kan niet alles hebben in het leven

Sorry was een latertje toen ik het schreef.....

Koos Albertss
11 juli 2022, 11:52
Ben er bij!

mentholbear
11 juli 2022, 19:55
Veel plezier voor degenen die gaan. Persoonlijk zoek ik liever een rustige dag op.

JonnyFontane
11 juli 2022, 20:42
Veel plezier voor degenen die gaan. Persoonlijk zoek ik liever een rustige dag op.

Gelukkig......krijgen andere beren ook de kans om wat te eten.
Worden de voederbakken in ieder geval niet geplunderd.:biggrin:

Willem2
26 juli 2022, 16:04
Waarschijnlijk Paella, Garnalen en BBQ en korting. Eens kijken of we mentholbear kunnen vangen ;)

JonnyFontane
26 juli 2022, 18:38
Waarschijnlijk Paella, Garnalen en BBQ en korting. Eens kijken of we mentholbear kunnen vangen ;)

Is er dan ook een chauffeur van een foodtruck:biggrin:

pret
26 juli 2022, 19:06
Is er dan ook een chauffeur van een foodtruck:biggrin:

Ja Meme Moo zal van de partij zijn :biggrin:

Koos Albertss
26 juli 2022, 19:33
Is er dan ook een chauffeur van een foodtruck:biggrin:

En de foodtruck heet Theo's?:biggrin:

Brad Clitt
26 juli 2022, 19:44
Babylon is overigens de locatie, ook niet onbelangrijk om te weten.
Staat nergens vermeldt in dit draadje, maar wel ergens anders...

Hopelijk werden/worden Geburtstagsparty's op die dag geweigerd. ;)

Eddy_V
26 juli 2022, 21:12
Babylon is overigens de locatie, ook niet onbelangrijk om te weten.
Staat nergens vermeldt in dit draadje

De locatie staat niet vermeld omdat dit nog niet vaststaat Brad
Kan nog steeds FKK Village worden als Partycrasher een bus weet te regelen ;)

binnenkort zal het duidelijk worden of/waar/hoe het doorgaat

Brad Clitt
26 juli 2022, 21:14
@ Eddy_V

Staat anders wel op MP, kijk maar snel voordat W2 die fake-info wist. ;)

Toetebel
26 juli 2022, 21:20
@ Eddy_V

Staat anders wel op MP, kijk maar snel voordat W2 die fake-info wist. ;)

Desinformatie:cool:

Meme Moo
27 juli 2022, 08:40
Ja Meme Moo zal van de partij zijn :biggrin:

Over fake info gesproken: Pret kan er ook wat van! :)
Mijn truck staat namelijk de 20e al ergens anders voor de deur.

Om dat te compenseren voor Menthol, kon hij er gisteren wel van genieten bij Venus.
Dat had hij ook wel nodig, tussen alle kamer door die deze ‘Witte Tornado’ op één dag weet te maken. :biggrin:

Wentelt Eefje
27 juli 2022, 13:45
Babylon de locatie, nee toch?
Ik kan er maar niet aarden. Wel een goede optie misschien om dan een “pannekoekenclub” te bezoeken als er in potentie ijsberen die dag elders (lees: Babylon) zijn…

Willem2
27 juli 2022, 18:17
Jij gaat gewoon naar Babylon Teefjes Wentelen :rolleyes:
Praten willen ze toch niet met jou :biggrin:

Eddy_V
27 juli 2022, 23:00
Babylon de locatie, nee toch?
Ik kan er maar niet aarden.
Toch wel, als onze opper ijsbeer het zegt dan zal het wel zo zijn :)
Kan wel beetje begrijpen wat je bedoelt, maar je hoeft er ook niet te aarden: er is gras, er is water en er zijn genoeg kamers met prima matrassen zodat je niet in de aarde hoeft aan te klooien.

Wordt vast een aangename dag.
Naast de puike verzorging van de innerlijke mens die de club in petto heeft, wordt er samen met JonnyFontane ook nog voor een verrassing gezorgd om de ijsberen te vermaken tussen de kamertjes door. Dat laatste moet natuurlijk niet letterlijk opgevat worden. Hoewel.. Babylon staat bekend om publieke actie ;)

kempie
28 juli 2022, 12:38
Babylon de locatie, nee toch?
Ik kan er maar niet aarden. Wel een goede optie misschien om dan een “pannekoekenclub” te bezoeken als er in potentie ijsberen die dag elders (lees: Babylon) zijn…

Ja met die locatie denk ik er ook nog 2 keer over of ik ee heen ga.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JonnyFontane
28 juli 2022, 12:44
Ja met die locatie denk ik er ook nog 2 keer over of ik ee heen ga.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als het niet goed is blijf je toch lekker weg. We proberen wat te regelen en iedereen heeft meteen commentaar.
We hebben het een paar keer in pannenkoekenclub georganiseerd en nu doen we het ergens anders.
En is Babylon niet je ding, dan blijf je toch gewoon weg.
Je mag blij zijn dat wij dat zoiets proberen te regelen.
Diegene die niets doen hebben vaak het meeste commentaar. Maar zelf iets regelen ho maar....
Zo ik heb mijn gal weer gespuugd.

Wentelt Eefje
28 juli 2022, 13:48
Mijn enthousiasme over het feit dat er een zomerse ijsberenmeeting/feestje is echt niet minder en derhalve hulde voor jullie als organisatie!
En je kunt er ook niets aan doen dat GG nog niet open is…

Maar Babylon heeft van alle NRW-clubs voor mij als Tukker de langste aanrijdtijd en is inderdaad de enige club waar ik me nog minder thuisvoel dan de in tijd nog net iets verder (hoewel in Nederland) gelegen favoriete club van de broebeleir.

Wie weet, laat ik me inspireren door de aanwijzing van W2 om toch te gaan. Maar hou me ten goede, ik kan zomaar elders op kempie stuiten…

Dalton
28 juli 2022, 14:26
Het moet zeker een tuinfeest worden omdat je anders geen 100 ijsberen kan bergen want zo groot is BABYLON ook weer niet.
HAPPY-GARDEN lijkt me een betere club wat ruimte betreft en voor iedereen bereikbaar.

JonnyFontane
28 juli 2022, 15:27
Het moet zeker een tuinfeest worden omdat je anders geen 100 ijsberen kan bergen want zo groot is BABYLON ook weer niet.
HAPPY-GARDEN lijkt me een betere club wat ruimte betreft en voor iedereen bereikbaar.

Prima.....organiseer jij het daar maar de volgende keer.

Koos Albertss
28 juli 2022, 15:54
Babylon is een prima locatie, voor mij ook wat verder rijden maar dat heb ik er voor over. Hopen op mooi weer, maar we maken er een fantastische dag van. En JF en Eddy mocht ik nog ergens mee kunnem helpen, let me know

yylover
28 juli 2022, 16:16
Mooi initiatief. Count me in :)

JonnyFontane
28 juli 2022, 17:55
http://www.ijsberenforum.com/img/ijsberenforum/ijsberenfeest450.jpg


Aanmelden forumfeestje via meetingpoint.
Aanmelden is meemaken.

WA
28 juli 2022, 18:10
Goed bezig Johnny en Eddy. ‘t is dat de hoofdsponsor me geen vrije dag gunt anders was ik graag langsgekomen om mooi weer te komen spelen zodat de fans weer lekker kunnen roddelen. We komen elkaar elders wel weer eens tegen :cheers:

JonnyFontane
28 juli 2022, 18:15
Goed bezig Johnny en Eddy. ‘t is dat de hoofdsponsor me geen vrije dag gunt anders was ik graag langsgekomen om mooi weer te komen spelen zodat de fans weer lekker kunnen roddelen. We komen elkaar elders wel weer eens tegen :cheers:

Je hebt de twintigste plotseling last van cenosillicafobie......

Ebonyandpride
30 juli 2022, 12:17
Save the date

Medeveelplegers,
Houdt 20 augustus vrij.
Dhr V en ondergetekende zijn in vergevorderde onderhandeling voor het Ijsberenforumfeestje/zomermeeting.
Nadere info volgt z.s.m..

[emoji1305]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ebonyandpride
30 juli 2022, 12:22
Aanmelden forumfeestje via meetingpoint.
Aanmelden is meemaken.


Hoe werkt dat?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Eddy_V
30 juli 2022, 12:25
[emoji1305]


Zie ook meetingpoint voor het aanmelden.
Aangemelde bezoekers ontvangen 20,- euro korting (gezamenlijk gesponsord door Babylon en Willem2)

En voor nevenactiviteiten wordt gezorgd: ook buiten de kamers wordt voor sport en spel gezorgd :6[1]:

Dalton
1 augustus 2022, 09:27
Dat wordt voor mij een heel zware dag met al die naakte dames om me heen krijgt pielemans zijn rust niet en staat de hele dag paraat.

Ascari
1 augustus 2022, 11:05
En voor nevenactiviteiten wordt gezorgd: ook buiten de kamers wordt voor sport en spel gezorgd :6[1]:

Jammer dat Brian niet komt. Ik had mij erg verheugd op het onderdeel dwergwerpen.

Eddy_V
1 augustus 2022, 22:43
Jammer dat Brian niet komt. Ik had mij erg verheugd op het onderdeel dwergwerpen.
Mogen wij dit als een aanmelding beschouwen Ascari ?

Partycrasher
10 augustus 2022, 18:49
Ik zal op zaterdag 20 augustus naar het Ijsberenforumfeest gaan. Matlock en Herr Bohrmaschine zullen ook aanwezig zijn om de hele wereld te laten zien waar wij van gemaakt zijn.

Wentelt Eefje
12 augustus 2022, 00:38
Babylon de locatie, nee toch?
Ik kan er maar niet aarden. Wel een goede optie misschien om dan een “pannekoekenclub” te bezoeken als in potentie ijsberen die dag elders (lees: Babylon) zijn…


Jij gaat gewoon naar Babylon Teefjes Wentelen :rolleyes:
Praten willen ze toch niet met jou :biggrin:

Langzaam maar zeker leek ik de oproep van Willem2 niet te gaan negeren en er volgend weekend bij te zijn, maar…

Gisteren een nare val gemaakt. Mijn gezicht is wat ik 35 tot 40 jaar geleden als skateboarder een “street-pizza” genoemd zou hebben, mijn linkerknie dubbel de gebruikelijke omvang, maar het vervelendst mijn rechterpink de komende 2 weken gespalkt…
Niet alleen uit de kom geweest, maar de bovenste kootjes stonden ook een kwartslag gedraaid, er kwam dus nogal wat “geweld” van de kant van de arts (niet Wim, deze heette anders) aan te pas om er weer een rechte, kootjes gekoppeld in elkaars verlengde liggende, gespalkte pink van te maken.

Rest mij dus niets anders dan alle meetende en feestende ijsberen dus veel plezier te wensen!

Wentelt Eefje
17 augustus 2022, 11:23
Jij gaat gewoon naar Babylon Teefjes Wentelen :rolleyes:
Praten willen ze toch niet met jou :biggrin:


Langzaam maar zeker leek ik de oproep van Willem2 niet te gaan negeren en er volgend weekend bij te zijn, maar…

Gisteren een nare val gemaakt. Mijn gezicht is wat ik 35 tot 40 jaar geleden als skateboarder een “street-pizza” genoemd zou hebben, mijn linkerknie dubbel de gebruikelijke omvang, maar het vervelendst mijn rechterpink de komende 2 weken gespalkt…


Nog eventjes naar de aanmeldingslijst gekeken.
Geen beren die,
meningen spuien over corona, tis maar een griepje
hun gal spuwen op iedereen die anders is
de klimaatproblematiek maar onzin vinden
De oorlog in Oekraïne is hun eigen schuld
het is allemaal de schuld van (groen)links en de staatsomroep NPO
het schelden/uitfoeteren op andere beren maar zichzelf wel de hemel in prijzen
en de moderators veel werk bezorgen om alles weer te verwijderen
Kortom, alleen maar luidkeels hun meningen verspreiden op non-topic onderwerpen

Ik zie wel diverse beren die keurig hun clubverslagje schrijven, of een damesrecensie toevoegen.
Volgens mij wordt een leuke ijsberenparty, en dan maakt het niet uit hoeveel beren er aanwezig zijn.
Inderdaad kwaliteit voor kwantiteit ;)

Te vroeg gejoochen!!! Hoewel ik altijd keurig (mooie) verslagjes schrijf gecombineerd met damesrecensies, heb ik mijn (hierna te betitelen als enig juiste) opvattingen over de plandemie, FRACs die heel anders zijn dan ik, de komische clown door wie wij in oorlog zouden zijn (laat me niet lachen) met Poetin’s Rusland, beren die elke scheet nomineren, Eddy’s (niet V. maar M.) gedopeerde overwinningen, de consigliere van een club die hier niet genoemd mag worden en die club zelf…
maar niets dan lof voor de moderators, sterker nog…

Ik ga naar Willem2 luisteren. Linkerknie gaat… 5 dagen tandpasta smeren hebben het ouderwetse tronie zonder littekens of korsten tevoorschijn getoverd en bij nacontrole vanochtend bleek mijn pink nog dikkig maar verder okay, en de spalk mag er dus af als ik maar die kleine vinger niet teveel belast. Dat wordt fisten met links dus…

Lang verhaal kort: tot zaterdag, ik ben erbij!