PDA

Volledige versie bekijken : Antonia (Roemeense)



Graagneuker
19 juni 2022, 16:41
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Antonia (Roemeense)
Leeftijd:31 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Borst(en)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Deepthroat, Eierlecken, PSE, Vingeren
Extra info:Voorheen gewerkt bij Acapulco Gold.

Graagneuker
19 juni 2022, 16:43
Was mijn eerste sessie met haar. Super ervaring met haar gehad. Herhalingsgevaar *****

vanKees
9 september 2022, 08:16
Schade dass Antonia nicht den Zuspruch bei den Gästen bekommt. Das Zimmer mit ihr ist anders aber die gleiche TOP-Qualität wie z. B. mit Anna.

VanKees

Firehawk
24 september 2022, 23:50
Sinds 3 dagen weer in Aca. Hoelang ze er blijft weet ze niet. Anders weer te bezichtigen in Penelope.

Ineens zag ik Antonia onder het afdak zitten in club outfit. Dacht snel toe slaan want is bijna niet te doen vandaag. Bij haar gaan zitten en even kletsen, helaas had ze al een 'termin'. Maar zou maar half uurtje duren en dan zou ze naar mij komen. Ik dacht zal wel, meestal zie je die klapeksters niet meer terug. Maar verhip na een half uurtje stond ze ineens aan het tafeltje waar ik zat met Graagneuker en Husky.
Met haar naar de kamer gegaan, het werd boven de spiegelkamer. Wel propere meid. Haar handen en toen moest ik mijn handen inspuiten met desinfectie. Het feest kon beginnen. Haar vroeger al vaak gezien maar nooit mee gekamerd. Aardige en rustige meid maar eenmaal als het spel begint doet ze flink geil. Voor haar leeftijd echt nog een goed lichaam. Geen kinderen gehad dat scheelt wel.
Wat tongzoenen, mocht van mij wel wat uitgebreider maar als kennismaking kamertje goed. Pijpen ook lekker maar geen deepthroat
Daarna over naar neuken, zij eerst bovenop waar ze je echt goed gaat berijden. En blijft je ook aankijken. Daarna over gegaan naar doggy waar ik uiteindelijk heerlijk ben klaargekomen.
Even nog wat relax kletsen en vertrokken. Zeker voor herhaling vatbaar.

blauwebeer
25 september 2022, 12:57
Wel propere meid. Haar handen en toen moest ik mijn handen inspuiten met desinfectie.

Net omwille van die, al dan niet gegronde smetvrees (en niet alleen voor de handen maar ook voor de tong) zal het met haar nooit tot een kamer komen, driewerf zonde eigenlijk.