PDA

Volledige versie bekijken : Nicole (Braziliaanse) ex-q

sofaking
4 april 2007, 08:22
Haarkleur/-lengte : Zwart / schouderlengte

Lengte dame : ~1.70 m

Postuur/Cupmaat : Caramelkleurig/Slank / C

Nationaliteit/Taal : Braziliaans /Nederlands, Engels (en naar eigen zeggen ook Frans en Spaans)

Leeftijd : Moeilijk te schatten : 30er

Tatoeages/Piercings : Geen

Service : Coïtus interruptus :nee:

Voordelen : Hete brok (als ze niet kwaad is)

Nadelen : misleidende uitleg over prijzen, opvliegend, maakt de andere meisjes zwart

Tijdsduur : niet gekeken,

Prijs : 75 euro

Extra’s bij het bezoek : ambras :mad:

Nicole kwam bij me zitten aan de bar, zwoel en uitdagend. Even later naar de fauteuils om wat nader kennis te maken en te babbelen over de service. Zij vertelde over de vroegere sauna in Mol, hoe mooi die wel was en dat het hier ook zo mooi zou worden, dat ze de uitbater goed kende enz.... Zij leek dus een habitué. Haar prijzen, vertelde ze, waren vanaf 50 EUR voor een half uur, 75 EUR voor een uur, maar voor PZC bijv. vroeg ze een surplus, dan zou het 100 EUR voor een uur worden. PMC is voor mij geen bezwaar, dus we spraken af dat we een uur zouden gaan kameren voor 75 EUR.

Op de kamer aangekomen begon ze zich al kwaad te maken omdat de douches te lang bezet bleven, en de vorige bezoekers van de kamer het bed in een nogal wanordelijke toestand hadden achtergelaten. Bovendien waren de lakens vuil. Enfin, toen ze gekalmeerd was en het bed opgemaakt begonnen we aan ons spel. Gewone routine, eerst tongzoenen, oraal, dan zij op mij dan andere standjes. Het is wel degelijk een hete brok en na een half uur of zo waren we in missionaris waarbij ze allerlei lenige standjes demonstreerde en mij ook wat tips aanleerde zoals hoe alleen mijn bekken te bewegen en het bovenlichaam stil te houden. Enfin, het leek wel een origineel en leerrijk uurtje te gaan worden. Tot ze me begon aan te sporen om klaar te komen. Nu was ik al een paar keer boven geweest en dus niet meer in topvorm. Voor mijzelf is het ook niet nodig om telkens weer klaar te komen. Als het niet gaat dan kan ik toch volledig tevreden en voldaan terugkeren van een heerlijk uur vrijen. Dus ik zeg haar dat het mogelijk is dat ik niet meer klaarkom binnen de tijd maar dat me dat niet stoort. Toen was het hek van de dam. Ze wilde weten met wie ik al op kamer was geweest. Ik zeg haar dat dat niet belangrijk is. Zij: "was het xxxxx ?" Dat begon me behoorlijk te irriteren dus ik weiger te antwoorden en ze vliegt weer in colère. Begint xxxxx en in het bijzonder al de "Russian and Polish girls" uit te schelden en te zeveren van "I may be black but I don't fuck for 50 EURO". Toen was 't wel genoeg en heb ik de zaak gestopt. Zij wou 100 euro omdat er geneukt was (neuken zit blijkbaar niet in haar basispaket ! :hu[1]: ). Wij hadden afgesproken 75, dus meer wilde ik niet geven. Uiteindelijk was ze akkoord. En maar blijven schelden op de meisjes die voor 50 e neuken. Ik ga hier niet in publiek herhalen wat ze allemaal zei want het was echt gemeen. Heb haar dan proberen te wijzen op haar eigen misleidende praat over prijs en service maar met zo'n Spaanse furie viel niet verder te discuteren. Allez, weet niet hoe lang dat in totaal geduurd heeft. Tenslotte kalmeerde ze, ik gaf haar haar 75 EUR en toen bood ze me een drankje aan om terug vrede te sluiten, maar ik wilde naar huis. Heb toch nog een spuitwatertje genomen met haar, als vredespijp, en ben het afgestapt.

Dit is echt wel stom. Als Nicole nu upfront zou zeggen dat ze 100 EUR vraagt maar dat ze de kamasutra van buiten kent zal ze initieel misschien minder klanten hebben, maar waarschijnlijk wel een aantal vaste klanten kunnen strikken. Op deze manier kan ik me echt niet voorstellen dat er ook maar iemand haar een tweede keer zou willen meenemen.

Gelukkig had ik eerder een heerlijke 2 uur met Iris doorgebracht, dus de dag was toch nog goed. :luvlove:

sofa

frado
4 april 2007, 23:33
Zij: "was het xxxxx ?" Dat begon me behoorlijk te irriteren dus ik weiger te antwoorden en ze vliegt weer in colère. Begint xxxxx en in het bijzonder al de "Russian and Polish girls" uit te schelden en te zeveren van "I may be black but I don't fuck for 50 EURO".

Het is inderdaad een te mijden meid! Het enigste waar ze goed in is, is ambras maken en iedereen zwart maken. Zij is enorm jaloers op andere meisjes die meer werk hebben en roddelt over hen dat het niet mooi is. Ze kan het goed uitleggen en veel beloven, maar komt niks van in huis! Zij denkt alleen aan de poen, zo veel mogelijk en zo rap mogelijk. Gaat beter achter een raam in Antwerps SK zitten, is hier zeker niet op haar plaats! Iemand die niet in een groep kan werken en de sfeer verpest en verziekt.