PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe Saunaclub in Brabant (Zundert)



Binky007
4 april 2007, 14:33
Nieuwe Saunaclub in Brabant en wel in Zundert - Meer

La Reserve, was vroeger een gewone seksclub

Dit ligt bij Breda tegen de Begische grens

Vernomen dat ze volop aan het verbouwen zijn

Foto's op de site zien er goed uit

http://www.lareserve.nl/

Alleen liggen de prijzen wel erg hoog,
maar wie weet veranderd dit nog.

Succes

Binky

Rob10
4 april 2007, 14:49
Alleen liggen de prijzen wel erg hoog,
maar wie weet veranderd dit nog.



Tja kamerprijs is E50 per half uur en dan dient de dame nog apart betaald te worden:D Sauna Diane kost net zoveel ongeveer, maar daar wordt je na een kamerbezoek wel een beetje weggekeken:cool:

Hollandmale
4 april 2007, 15:55
....., in de bar mag men geen badjas aan, alleen nette kleding.
En socializen met 'n dame in de bar kost je 'n piccolo van 45,-.
Dit alles vindt HM 'n evengroot bezwaar als de hogere prijzen.
Conclusie: La Reserve wordt geen saunaclub naar Duits model :nee:.

Rex
4 april 2007, 21:48
La Reserve doet me denken aan Sauna Diana in Zundert, waar ik voorheen vele malen ben geweest.
Er werkte daar een Russische vamp, niet normaal meer gewoon, was zowat verslaafd aan die meid, wat een lekker ding:luvlove:

Ja en dan de prijzen, gemiddeld zo'n 300 euro om met een dame gezellig wat te gaan drinken en.......................

Denk dat La Reserve een zelfde concept is, alleen zijn de prijzen ietsje schappelijker. Dat dan weer wel.
Misschien ga ik van de zomer eens een keertje kijken en misschien ook wel meer dan dat...........

Keep you posted!!

Jacuzzi
29 april 2007, 15:46
Als ik dat zo zie en lees op die site dan moet ik HM volgen; zeker geen saunaclub naar duits model. Lijkt me eerder een dure klasseclub te worden die me aan Jab Jum in Amsterdam doet denken. En daar kom je moeilijk met minder dan 1.000 Euro buiten, en dan ben je nog een armoezaaier.

Hier (La Réserve) dus sowieso 60 Euro entrée (geen probleem), maar wel 45 Euro voor een piccolo om met een dame kennis te maken aan de bar (!), en bij die ene piccolo zal het wel niet blijven want dat is op één twee drie op; en dan 50 Euro voor een half uur kamer (OK) en 90 Euro voor een uur. En geloof me vrij, een half uur is daar 1.800 seconden en geen seconde méér. Dus je eerste half uur kost je sowieso 155 Euro. En aan de foto's van de kamers te zien zijn die zeker niet bedoeld om slechts een half uurtje in te resideren. Of er een bubbelbad in staat dat weet ik niet (Jab Jum wél), dus je eerste half uur zit je daar dan sowieso in..., al was het maar opdat de dames dan weten dat je ten minste proper bent, want in de bar zit je met je gewone kleren aan.

Eerder een club lijkt me waar je op kosten van de baas hoog gezelschap uitnodigt en waar het wat kosten mag want toch op de onkostennota... Maar of het er echt gezellig gaat zijn voor de gemiddelde ijsberenforumbezoeker dat wil ik nog wel eens zien.

Mbmore
4 september 2007, 22:58
nog niet geopend/heropend....

seqoya
29 november 2007, 15:57
dit lijkt me wel wat als het open is ;)

Mbmore
5 december 2007, 00:43
Nog immer aan de verbouw...

jeepie
5 december 2007, 18:37
ik denk eerder dat het toch een saunaclub wordt na Duits modell. want ze zijn een grote parkeerterrein aan het leggen. en ik zag het gisteren toen ik voorbij reed met mijn truck. en als het een dure tent word dan ga je ook geen groot parkeerterrein aanleggen. en als ik goed lees op hun website word de entree 60,- en dat je een badjas krijgt. en het eten en drinken en de falicteiten bij inbegrepen zijn. en dat de dames voor een halfuurtje 50,- en voor een uur 90,- kosten. ik hoop wel dat pzc erbij inbegrepen is. zoniet dan ga ik nog liever naar YinYang of wip de grens met Duitsland over

en voor onze zuiderburen ligt Zundert ook wel gunstig. en het ligt ook nog vlak bij de snelweg. en wie weet komen we straks in die nieuwe club misschien wel ex-Relax dames tegen

www.lareserve.nl

Eric2
16 december 2007, 12:13
ik denk eerder dat het toch een saunaclub wordt na Duits modell

Je moet beter leren lezen jeepie. Die 50 euro voor een half uur en 90 uur per uur is alleen voor de kamer. Voor de diensten van de dame dien je apart aan haar te betalen.
En als je aan de bar gezelschap wenst van een dame dien je een piccolootje schuimwijn te bestellen en mag je 15 a 30 minuten van haar gezelschap genieten.

Nee, La Reserve wordt beslist geen saunaclub naar Duits model :nee:, maar een luxe bar zoals er bij ons in België al zovelen zijn.
Wat betreft die parking. Moet je eens bij die clubs/bars aan de baan van Nijlen naar Herentals gaan kijken. Die hebben allemaal een grote maar o zo lege parking.

Wellicht dat de huidige uitbaters van La Reserve die grote parking gaan benutten om er een benzinestation op te plaatsen. Want dat is toch hun core business. Ga maar ne keer tanken bij de BP aan de Poppestraat 130 in Sint Willebrord. Ja, dat tankstation van XXXX bedoel ik. Rare combinatie, het uitbaten van een benzinestation en een bar? Nee, heeft alleen maar voordelen. Kun je de bij BP gespaarde punten weer inwisselen bij La Reserve. :baeh:

Salukes hé :wink:

Flurkman
17 december 2007, 09:53
...een grote parkeerterrein aan het leggen... en ik zag het gisteren toen ik voorbij reed met mijn truck...

Eindelijk is er dus een club op komst die ook aan parkeerfaciliteiten voor vrachtwagenchauffeurs denkt! (grapje)

NB Spaanse clubs die buiten de stad liggen hebben ook grote parkeerterreinen, en jawel: ook chauffeurs zijn daar welkom. Heel redelijke prijzen trouwens in Spanje...

TT Man
17 december 2007, 13:15
Ga maar ne keer tanken bij de BP aan de Poppestraat 130 in Sint Willebrord. Ja, dat tankstation van XXXX bedoel ik.

:o:o waar is dit nu weer voor nodig?

The Joker
26 december 2007, 15:16
Ze verwachten zelf pas eind 2008 open te kunnen gaan kreeg ik als antwoord op een e-mail....

Clan
17 april 2008, 21:17
Piccolo
Men kan een piccolo beneden aan de bar bestellen. Voor 45 euro krijgt men een flesje champagne en kunt u met de dame in kwestie gezellig relaxen voor 15 à 30 minuten. Een piccolo dient direct aan de bar betaald te worden.

Kamers
• Het is zeker niet verplicht om met een dame naar boven te gaan.
• Met een dame naar boven gaan kost 50 euro voor een half uur, 90 euro per uur.
• Mocht u besluiten uzelf te gaan vermaken met een leuke dame, dan dient u deze dame apart voor haar diensten te betalen!

Ik zal mijn zakenrelatie eens lief aankijken, maar hier ga ik dus nevernooitniet alleen naar toe.
Toen ik net uit dienst kwam heb ik een tijd bij een drankengroothandel gewerkt en die bedienden ook club Exclusief (nu EP) Een doos Piccolos van 48 stuks koste toen Fl 49,-
Hij verkocht ze als zoete broodjes voor Fl 50,- per stuk, hoezo dikke winst en dat nog zwart ook. Nu vragen ze voor dezelfde bocht € 45,- en dan mag je wat aan een vrouw gaan friemelen:confused: of mag ze voor dat geld dan ook http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/smileys/blow2.gif

Nee, ik denk inderdaad dat dit een exclusieve club wordt voor rijke diknekjes.

Goedemorgenallemaal
30 november 2008, 19:16
Piccolo
Men kan een piccolo beneden aan de bar bestellen. Voor 45 euro krijgt men een flesje champagne en kunt u met de dame in kwestie gezellig relaxen voor 15 à 30 minuten. Een piccolo dient direct aan de bar betaald te worden.

Kamers
• Het is zeker niet verplicht om met een dame naar boven te gaan.
• Met een dame naar boven gaan kost 50 euro voor een half uur, 90 euro per uur.
• Mocht u besluiten uzelf te gaan vermaken met een leuke dame, dan dient u deze dame apart voor haar diensten te betalen!

Ik zal mijn zakenrelatie eens lief aankijken, maar hier ga ik dus nevernooitniet alleen naar toe.
Toen ik net uit dienst kwam heb ik een tijd bij een drankengroothandel gewerkt en die bedienden ook club Exclusief (nu EP) Een doos Piccolos van 48 stuks koste toen Fl 49,-
Hij verkocht ze als zoete broodjes voor Fl 50,- per stuk, hoezo dikke winst en dat nog zwart ook. Nu vragen ze voor dezelfde bocht € 45,- en dan mag je wat aan een vrouw gaan friemelen:confused: of mag ze voor dat geld dan ook http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/smileys/blow2.gif

Nee, ik denk inderdaad dat dit een exclusieve club wordt voor rijke diknekjes.

Nou ja, niet zo zwart-wit. € 45,00 is niet zo gek veel hoor. Piccolo's champagne kosten zo'n beetje € 11,00-14,00. Horeca omslag is ongeveer x3 in verband met alle lopende kosten (in de praktijk veel meer..).
Het wordt echter wat anders als ze piccolos prosecco of nog erger cider als champagne gaan verkopen.... Maar die krijg je niet voor € 1,00 (als we uitgaan van dezelfede marge). € 2,00 of € 2,50, dat wel maar ik geef toe, dat bocht mag gewoon niet meer dan € 4,50 waard zijn...

Goedemorgenallemaal
30 november 2008, 19:17
Ze verwachten zelf pas eind 2008 open te kunnen gaan kreeg ik als antwoord op een e-mail....
Dan zal ik binnenkort eens wat boompjes in Zundert gaan kopen, kom ik er vanzelf langs. Wist je trouwesn dat wat nu de privilege is vroeger een café was, het vrijdagmiddagstamcafé van de boomkwekers in die hoek?

ovboy
30 november 2008, 22:59
Gaat deze tent dit jaar nog open?

Hollandmale
26 december 2008, 11:36
Gaat deze tent dit jaar nog open?.....wordt het begin 2009, volgens de vernieuwde website: http://www.lareserve.nl/

Het concept vermeldt 'n overall entreeprijs van 60,- incl drank, eten, faciliteiten.
Tevens staan de (kamer)prijzen vermeld: 50,-/half uur en 90,-/uur, picolo's 45,-.
Echter tevens, dat 'n dame ook nog separaat voor haar diensten wordt betaald.
Badjassen beschikbaar in de natte ruimte, echter nette kleding in de bar vereist.

Lijkt al met al toch redelijk prijzig, niet echt het klassieke saunaclubconcept :nee:.

Johnny99
27 december 2008, 10:18
Badjassen beschikbaar in de natte ruimte, echter nette kleding in de bar vereist.



Dit principe heeft men ook in Kerkrade geprobeerd. Daar was het een flop.

Goedemorgenallemaal
27 december 2008, 11:24
Badjassen beschikbaar in de natte ruimte, echter nette kleding in de bar vereist.

Dit principe heeft men ook in Kerkrade geprobeerd. Daar was het een flop.

Tja, maar misschien lukt het hier wel, Kerkrade was dan toch te dicht bij het hart van FKK- en Saunaland...

Goedemorgenallemaal
29 juli 2009, 00:15
.....wordt het begin 2009, volgens de vernieuwde website: http://www.lareserve.nl/


Ik kwam er weer eens langs gereden, ik zie nog geen vorderingen...

popey01
22 augustus 2009, 19:21
dat klopt dat er niets meer gebeurd.
deze club zal ook niet meer opengaan.

Goedemorgenallemaal
24 augustus 2009, 15:15
dat klopt dat er niets meer gebeurd.
deze club zal ook niet meer opengaan.

En bij Freya waren de ramen ook al afgeplakt.