PDA

Volledige versie bekijken : Anna (mit Brille) (Roemeense)



vanKees
5 juli 2022, 12:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Anna (mit Brille) (Roemeense)
Leeftijd:ca, 23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:kleine BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euro (ihr Service ist das Geld wert)Tijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, keine TZ, aber Zoenen auf Mund, GFE, Beffen
Extra info:Ihr erkennt Anna an ihrer Brille!

vanKees
27 augustus 2022, 08:29
Gestern war ich mit Anna. War wie immer TOPP!

VanKees

dirty Hairy
14 oktober 2022, 14:32
verslag 14-10:

soms staat het geluk aan jouw kant: bij de pilaar het dichtst bij "mijn" bank stelde Anna zich op haar allergunstigst op, klaar om nieuwe klanten te ontvangen. Van diverse kanten kwamen de ijsberen al met lange passen aanlopen (ze blijkt een populaire dame) maar ik hoefde maar een soort hinkstapsprongetje te nemen en stond -tadaa!- als eerste voor haar neus. Het voelde gelijk goed. Vriendelijk, pittig, van niveau, kan een gesprek voeren dat eens niet gelijk over neuken of kamers gaat. Vooraf netjes de opties doorgenomen, waarbij zij netjes aangaf 50 euro in plaats van 40 te willen ontvangen. Haar desondanks nog steeds de sleutel laten halen. Mee naar boven achter die heerlijke kont... ik zei dat ze de bril en de panty's gerust aan mocht laten, en met een grote grijns zei dat ze dat graag zou doen, om mij te plezieren. Op de kamer lagen we gelijk te muilen. Niet heel diep, maar goed genoeg. Het was ook haar pech dat ik de dag ervoor in Venus als een dolle met Cathalea heb liggen muilen, wat de benchmark aller muilen is. Maar ook muilen met Anna was heel fijn. Direct verlengd naar een uur. Daarna pijpen (verdienstelijk) op niet-milieubelastende wijze, haar mijn sleutel met nummer 69 laten zien en gevraagd of ze weet wat dat getal inhoudt, met een lachje zei ze dat ze er al veel over had gehoord en het nu eindelijk wel eens wilde proberen, en aldus over op deze positie. Poesjes liegen niet en de hare werd lekker glibberig. Hierna pakte ze de olie en liet mijn lul eens goed liet glimmen. Langzaam trok ze me af terwijl we lagen te muilen. Botergeil werd ik ervan, en gaf aan haar prachtige lichaam te willen penetreren. Een heel resem aan prettige standjes gedaan, ook nog TZ tijdens het vrijen, en vlak voor het einde van het uur kwam ik waanzinnig lekker klaar in de lepel-positie met haar borsten in mijn hand. Ze had totaal geen haast om weg te komen, nog een peukje gerookt en gekletst, een topkamer met deze lieve Anna. HHG 100%.
Ter info: Anna-met-bril meldde dat Anna-zonder-bril inmiddels een andere naam heeft aangenomen en dat er nu dus nog maar één Anna is (met bril dus).