PDA

Volledige versie bekijken : Carolina (Roemeense)

mentholbear
19 juli 2022, 01:09
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Carolina (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:

mentholbear
19 juli 2022, 01:10
Redelijk kamertje gehad met deze dame.

JonnyFontane
19 juli 2022, 14:27
Jij vult nooit service in......
Je weet nooit haar kleur ogen, of ze tattoo of piercings heeft.
Of er voor jouw herhalingsgevaar in zit.
Volgens mij verzin je maar wat.

Koos Albertss
19 juli 2022, 14:36
Tja, als je nooit seks hebt kan ik ook wel 6x naar de kamer :biggrin:

mentholbear
19 juli 2022, 16:37
Jij vult nooit service in......
Je weet nooit haar kleur ogen, of ze tattoo of piercings heeft.
Of er voor jouw herhalingsgevaar in zit.
Volgens mij verzin je maar wat.

Je kunt me van veel betichten, voederbakken plunderen, vergeetachtig zijn, maar dingen uit het niets lopen verzinnen valt daar niet onder. Als je wilt mag je bij de betreffende dames langs gaan om het na te gaan.

Op m'n voorstel pagina had ik al eens uitgelegd dat door onbedoelde problemen voor een DVP door details te hebben gedeeld, ik die voortaan voor me hou.

Kleur ogen, tattoo's en piercings boeien me blijkbaar niet genoeg om te blijven hangen bij dementholbear. Hooguit als het erg opvalt, zoals bijvoorbeeld mooie helder blauwe ogen icm pikzwart haar (zoals bij Sofia uit de oude doos van Babylon en club Voldemort), ze letterlijk van top tot teen onder de tattoo's zit (1 keer een dame in Vertigo tegengekomen die er trots fik bij liep), of dat ze een piercing heeft op een voor op een hinderlijke plek zit: bij d'r poes.

Mentholbear is meer van het op herhaling gaan bij dames dan telkens iets nieuws uit te moeten proberen of te moeten variëren. Hoe hoger de gradatie van slecht>matig>redelijk>heerlijk>geweldig>uitmuntend, hoe hoger mijn herhalingsgevaar.
En ook al es eerder aangegeven dat ik die herhalingsgevaar sterren in het paspoortje niet graag gebruik, omdat ik vind dat het zo een stempel op een dame zet. Vond ik het bijvoorbeeld matig bij het aanmaken van haar paspoort, dan staat er voor altijd 1 ster helemaal bovenaan op haar paspoort, wat de meesten als eerste zien. Vind iemand anders haar 4 of zelfs 5 sterren waard, dan valt dat minder op. Net zo goed als ik haar na wat maanden later gegroeid te zijn naar 4 sterren, dan staat die 1 ster nog steeds prominent boven aan.

Zo, nu de rest van het niet verzonnen lijstje aan dames af te maken... Want je mag me ook uitmaken voor een lome beer, want gisteren was ik tijdens het schrijven van de dames recensies zo moe dat ik in slaap was gesukkeld op een bankje naast het zwembad :redface:

Tja, als je nooit seks hebt kan ik ook wel 6x naar de kamer :biggrin:

Dat is nou iets wat wel verzonnen is. Ja, heb niet altijd seks, net zoals Bill Clinton dat niet met stagiaires heeft gehad. Soms laat ik me als een hulpeloze schilpad op z'n rug lui verwennen. Caro is daar een goed voorbeeld van, waar ik de afgelopen bezoekjes me meestal alleen heb genoten van haar blaasorkest.
Met een warme kruik heb ik ook niet altijd seks.
En gisteren had ik op m'n 8e kamer ook geen seks gehad, maar had ik alleen toegekeken. Van die kamergang komt er dan ook geen dames recensie van mijn kant.