PDA

Volledige versie bekijken : Jenny (Bulgaarse)

KanariePiet
22 juli 2022, 10:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Jenny (Bulgaarse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

KanariePiet
22 juli 2022, 10:56
Afgelopen woensdag ben ik voor de eerste keer naar Club Venus geweest, waar ik heb kennis gemaakt met Jenny, een pocket Bulgaartje, waarover tot mijn grote verbazing nog niet over geschreven is op het forum.

Ik was al enkele uren in de club aanwezig, en stond eigenlijk op het punt om terug te vertrekken, want de enige 2 meiden, die ik als neukbare opties op mijn wishlist had geplaatst, en waarvan deze meid er eentje was, had ik al langere tijd niet meer gespot:frown:.

Ik had me voorgenomen mijn pintje nog rustig leeg te drinken op het buitenterras, en dan te vertrekken, maar plots kwam Jenny naar buiten en installeerde ze zich, mooi binnen mijn gezichtsveld, in een zetel. Ze maakte meermaals subtiel oogcontact, en al snel besloot ik haar gezelschap te gaan houden.

Jenny, die enkel Duits spreekt, geen Engels, bleek een hele leuke en interessante gesprekspartner te zijn:biggrin:. Het klikte onmiddellijk en we hebben zo’n 30 minuten gepraat, waarna mijn zin in deze mooie meid gigantisch groot was geworden, en ik haar aangaf met haar op kamer te willen gaan:fuck:.

Dat liet Jenny zich uiteraard geen 2 keer zeggen, en een korte, verfrissende douche later, maakte ik voor de eerste keer kennis met een kamer in Club Venus. Het was een heel sobere kamer, maar er stond een goed bed, en meer hebben we niet nodig hé.

Jenny dus… Een 24 jaar jong, slank Bulgaartje met een klein maar fijn kontje en kleine borstjes die lichte sporen van een zwangerschap vertoonden. Ze is om en bij de 1,60 meter groot. Ze heeft lange, geblondeerde haren, bruine ogen en een leuk snoetje dat me een beetje deed denken aan Buffy, the vampire slayer, een natte droom uit mijn tienerjaren.

De klik was uitstekend, dus ik had aangegeven een uurtje van Jenny te willen genieten. We startten de kamergang als 2 verliefde tieners die elkaar en elkaars lichamen voor de eerste keer moesten ontdekken. Het werd een zeer leuke ontdekkingstocht met veel strelingen en nog meer passionele zoenen:liebe2:.

Alles verliep heel spontaan, en na een korte, maar lekkere pijpbeurt, werd de spanning uiteindelijk onhoudbaar en moest ik deze lekkere meid dringend neuken.

We hebben een half dozijn standjes doorlopen, waarbij vooral de cowgirl, die eindeloos lang leek te duren, me nog heel lang zal bijblijven. Uiteindelijk heb ik het traditioneel afgemaakt met hondjes, waarbij het zalig beuken en klaarkomen was in Jenny haar nauwe grotje:biggrin:.

Moe, maar heel voldaan, hebben we nog een tiental minuten zalig nagenoten in elkaars armen (allez, ik toch;)) en na exact een uur heb ik de kamer heel tevreden verlaten. 100€ afgerekend aan de douches, en de illusie was weer voorbij.

Dit was veruit mijn beste kamergang van het jaar, dus herhalingsgevaar is uiteraard heel groot!

Opgelet: Jenny heeft aangegeven niet met iedereen op kamer te gaan, en al zeker niet met iedereen te tongzoenen. De man moet verzorgd en respectvol zijn, en er moet een klik zijn.

Jenny: tot de volgende lekkere meid:wink2:!

Achilles
13 augustus 2022, 20:37
Gisteren en vandaag gespot in Sharks

Eddy_V
14 augustus 2022, 12:15
Gisteren en vandaag gespot in Sharks
Zonde , lekkere meid maar dat is me toch te ver weg voor tussendoor

schoolmeester
14 augustus 2022, 12:49
Is inderdaad te lang rijden voor de scootmobiel.

Johnsonxxx
16 oktober 2022, 10:43
Prima ervaring gehad met dit slanke dametje. Haar basispakket (TZ, PZ, beffen en diverse standjes) voert ze geweldig uit en als extra heb ik, na diverse standjes, genoten van een heerlijke FT (+50). Voor herhaling vatbaar en een aanwinst voor de club.

Haarkleur is momenteel bruin en niet (meer) blond zoals paspoortje aangeeft ;)

Hansibeer
28 november 2022, 20:29
Wat is een FT? Ben niet zo thuis in die afkortingen en het lijkt me wel lekker

cootje
28 november 2022, 20:49
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Liste_von_Abk%C3%BCrzungen_in_der_Sexarbeit

Hier overzicht.

Hansibeer
28 november 2022, 20:54
Heb het al gevonden, zelfde als CIM

sweetcat
25 november 2024, 19:46
Ik ontmoette deze slanke schoonheid met nu zwarte haarkleur op het feestje in Hanminkeln afgelopen zaterdag. Ik vermoed althans dat het deze dame is omdat ze zei dat ze al eerder er had gewerkt. Toen ze haar naam zei heb ik met de mooie verhalen van Liefje in gedachten haar onmiddellijk gevraagd voor een onderonsje in 1 van de kamers. Haar dienstverlening is uitstekend te noemen. Zoenen, pijpen en verschillende standjes worden perfect uitgevoerd. Wel oppassen voor upselling maar daar ben je zelf bij. Ja is ja en nee is nee. Ook is ze heel aardig en een gesprekje met haar is onderhoudend. Alleen haar Engels is niet haar sterkste kant maar ze verstaat dan wel weer een beetje Nederlands. Weer een topper erbij voor mij in Venus.

Tjeppah
25 november 2024, 20:17
Er werkt al een lange tijd een Jenni. Door jou recensie waarin je zegt dat het meisje gezegd had dat ze eerder in deze club gewerkt heeft zou het misschien dan toch niet dezelfde zijn.

Johnsonxxx
17 februari 2025, 10:52
De Jenny die er nu werkt is NIET de Jenny waarover ik op 16 oktober 2022 een recentie heb geschreven. Zelfde naam maar ander meisje. Bovendien hoorde ik van een mede ijsbeer uit NL dat deze Jenny geen goede service geeft (hij had de kamersessie deze middag zelfs eerder afgebroken), niet te vergelijken dus!
Helaas want ik had 'mijn' Jenny op m'n todo lijstje staan :mad:

Liefje
17 februari 2025, 11:01
De Jenny die er nu werkt is NIET de Jenny waarover ik op 16 oktober 2022 een recentie heb geschreven. Zelfde naam maar ander meisje. Bovendien hoorde ik van een mede ijsbeer uit NL dat deze Jenny geen goede service geeft (hij had de kamersessie deze middag zelfs eerder afgebroken), niet te vergelijken dus!
Helaas want ik had 'mijn' Jenny op m'n todo lijstje staan :mad:

@Johnson.
Toch denk ik wel dat dit dezelfde Jenni is als waarover je hebt geschreven op 16 oktober 1922.
De service die jij omschrijft in je bericht heeft ze nu ook nog op de menukaart.
Kan het mis hebben, maar denk dat dit dezelfde Jenni is.

Johnsonxxx
17 februari 2025, 11:41
@Johnson.
Toch denk ik wel dat dit dezelfde Jenni is als waarover je hebt geschreven op 16 oktober 1922.
De service die jij omschrijft in je bericht heeft ze nu ook nog op de menukaart.
Kan het mis hebben, maar denk dat dit dezelfde Jenni is.

Nee, ik weet immers wel wie dat in 2022 was (ik was er bij in de kamer:biggrin:), en zie nu wie de huidige Jenny is. Dus dan weet ik wat ik zeg en is daarop reageren zinloos. En er zijn veel meiden in deze club die dezelfde service geven. Service van deze Jenny ken ik niet maar zoals ik al schreef werd de service van deze Jenny door een andere NL ijsbeer omschreven als slecht!

Liefje
17 februari 2025, 12:09
Nee, ik weet immers wel wie dat in 2022 was (ik was er bij in de kamer:biggrin:), en zie nu wie de huidige Jenny is. Dus dan weet ik wat ik zeg en is daarop reageren zinloos. En er zijn veel meiden in deze club die dezelfde service geven. Service van deze Jenny ken ik niet maar zoals ik al schreef werd de service van deze Jenny door een andere NL ijsbeer omschreven als slecht!

Oké. Dan heb ik het mis. Sorry.
Met “deze” Jenni heb ik wel goede ervaringen .