PDA

Volledige versie bekijken : Cherrie, Turkse

atilla.de.hun
31 juli 2022, 22:00
Ik ben nu 3 keer bij Villa Venus geweest en elke keer gestart met Cherrie. Ze is een mooie Turkse Milf. Mooi figuur, iets mollig, grote borsten, mooie ronde billen. Voor een 57 jarige ijsbeer als ik is het een droomvrouw. Ze tongzoent lekker, geeft je en hoog GFE gevoel. Ik bef graag, en ze heeft een heerlijk kutje en laat je begaan zolang je wil en biedt die kut op haar smakelijkst befbaar aan. Ik denk dat ze er wel van geniet, ze neemt veel befinitiatieven wat dat beterft. Na een befsessie van een half uur is alles, en vooral haar klit flink wat opgezwollen. Ik heb het idee dat we er beide van genoten hebben, elke keer weer. Neuken met haar is ook heerlijk. Ze heeft een mooi figuur, in elk standje ziet het geil uit en gaat het lekker. Toppertje. Tot nu toe mijn favoriet.

atilla.de.hun
18 september 2022, 17:53
Pff, en alweer. Ik neem me steeds voor om eens met een andere dame te starten dan met Cherrie, maar dat lukt me niet. Ondanks alle ander lekkers daar krijg ik gelijk een enorme stijve piel als ik haar zie en zijn alle voornemens weg. Sex met haar is altijd fantastisch. Maar ik wil haar eigenlijk als laatste. Zo vervelend dat pielemans alle logica wegneemt als ik daar ben.

schoolmeester
18 september 2022, 19:57
Ik denk dat je ook cherrie cola drinkt.
Als dat zo is word/is het een obsessie voor je.
STERKTE.

mentholbear
19 september 2022, 11:37
Als ie chocolade gaat halen, komt ie steevast met Mon Cherie thuis ;)