PDA

Volledige versie bekijken : Anna (Roemeense)



KanariePiet
16 augustus 2022, 16:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Anna (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:60 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

KanariePiet
16 augustus 2022, 16:35
Onlangs, tijdens mijn 2de bezoek aan Finca Erotica, heb ik voor het eerst gekamerd met de 20 jaar jonge Roemeense Anna.

Anna heeft een mooi girl next door gezicht, lange zwarte haren en grijze ogen. Ze is 1,60m groot. normaal gebouwd, heeft een stevige volle kont en een perfecte teeny C cup:freu: die absoluut niet onderhevig is aan de zwaartekracht. Anna heeft geen piercings of tattoos en ze werkt sinds een kleine maand in Finca. De voertaal was Engels.

Ik had in de vroege namiddag al gekamerd met Bianca, en dat was niet echt meegevallen, dus ik keek rustig de kat uit de boom in de bar. Er waren weinig mannen in de club aanwezig, waardoor de meeste vrouwen urenlang lusteloos in de zetels bleven hangen. Niet bepaald bevorderlijk voor de lust…:frown:

Zo ook Anna, die de hele namiddag samen met haar vriendinnen het groepje zetels dichtbij de receptie inpalmden. Veel energie straalde(n) ze niet uit.

Ik was desalniettemin gecharmeerd door Anna haar fysiek en overwoog haar toch een kans te geven. Het was echter moeilijk contact met haar te leggen aangezien ze als lijm aan haar vriendinnen leek te plakken. Uiteindelijk heb ik me daarom maar in een zetel, vlakbij Anna en haar vriendinnen gezet.

Dit leverde al snel succes op. Alleen niet bij de juiste meid:hammer:. Ik kreeg het gezelschap van 1 van de vriendinnen van Anna, een dame met een heel vreemd figuur die het Engels en het Duits niet machtig was. Aan deze meid wou ik geen tijd verspillen en ik gaf dus maar onmiddellijk aan dat ik geen interesse had in haar, maar wel in haar jongere vriendin.

Geen probleem. De info werd doorgegeven, en niet veel later vleide Anna zich naast me in de zetel neer:biggrin:.

Anna had een vlotte babbel, maar bleef fysiek een beetje afstandelijk. Ik twijfelde dan ook sterk aan een kamergang, maar aangezien ik enorm opgewonden raakte door Anna haar perfecte borsten, en ik later op de avond nog met een ‘zekerheidje’ had afgesproken in Samya, nam ik toch maar het risico.

De kamergang zou niet slecht worden, maar was, zoals verwacht, zeker ook niet top.

Zoenen was beperkt en de pijpbeurt was ook niet van fabelachtige kwaliteit… Het was zelfs een beetje klungelig, alsof Anna nog niet al te veel pieten in haar fraaie mondje had gehad:rolleyes:… Gelukkig kon ik tijdens de pijpbeurt spelen met Anna haar fraaie borsten, en kleine Piet had er dan ook geen enkele moeite mee al snel op volle oorlogskracht te staan.

Aangezien het er niet naar uitzag dat Anna haar gepijp nog ging verbeteren, liet ik haar een condoom aanbrengen, en mocht ze mij bestijgen. Oooh wat een genot was het om Anna haar mooie boezem op en neer te zien gaan terwijl ik aan een mooi tempo in haar strakke poes stootte:biggrin::biggrin::biggrin:.

Lang hield ze de cowgirl niet vol, dus zijn we maar overgeschakeld op enkele andere standjes, waarbij ik lekker mijn ding kon doen om uiteindelijk tijdens een 2de rondje hondjes knallend klaar te komen:cool:.

Even rustig nagepraat, waarbij Anna mopperde over de gebrekkige inkomsten in Finca. Ze ging het er nog enkele weken een kans geven, maar zou daarna verkassen naar een andere club, als de inkomsten niet gaan beteren.

Samenvattend was dit, voornamelijk dankzij Anna haar opwindende fysiek (borsten) een oké kamergang, maar herhaling hoeft niet zo onmiddellijk. Tenzij haar naakte borsten me in de FKK club, die Finca nu eenmaal is, ook een volgende keer weer betoveren, natuurlijk;).