PDA

Volledige versie bekijken : Dominica (Pools)

thesickboy
6 april 2007, 10:46
Haarkleur/-lengte : Blond, schouderlang

Lengte dame : 1m55

Postuur/Cupmaat : Slank / A-cup

Nationaliteit/Taal : Pools / Duits

Leeftijd : 21

Tatoeages/Piercings : Tattoo: zonnetje op linkerkant onderbuik + 'tramp-stamp' boven de kont. Piercing: navel?

Service: Standaard, TZ, PZC, NMC

Voordelen: Lolita-type, jong en strak

Nadelen: service is gewoontjes, het echte vuur ontbreekt, gaat nogal snel op de klok kijken

Tijdsduur : 10' op de bank keuvelen, exact 30' op de kamer.

Prijs : 50 EUR

Extra’s bij het bezoek: noppes

Recensie volgt

blauwebeer
6 april 2007, 10:57
Nadelen: service is gewoontjes, het echte vuur ontbreekt, gaat nogal snel op de klok kijken

Heeft ze haar opleiding in GT gekregen?

Dat komt ervan als je niet kan wachten op tips van een meer-Paradiso-ervaren ijsbeer. :loud:

:wink:

thesickboy
6 april 2007, 11:37
Heeft ze haar opleiding in GT gekregen?

Dat komt ervan als je niet kan wachten op tips van een meer-Paradiso-ervaren ijsbeer. :loud:

Je moet nu éénmaal risco's duren nemen, de wereld is aan de durvers!

thesickboy
6 april 2007, 12:00
Het was de bedoeling dat Lola de eerste sessie van de dag zou worden maar in de tijd dat het duurde om een drankje te halen was Lola al verdwenen naar de kamer.

Dan maar de sickboyradar ingesteld op jong en strak vrouwvlees en al gauw verscheen dan Dominica op het scherm. Klein, jong en een echt lolita-type. Op de bank gezellig gekeuveld en geknuffeld en na een 10-tal minutjes de activiteiten verplaatst naar de kamer.

Dominica pijpt aardig maar nogal mechanisch: Ballen-schacht-eikel-ballen-schacht-eikel-ballen-schacht-eikel-ballen-schacht-eikel-ballen-schacht-eikel. Leuk maar niets bijzonders.

Ze vroeg zelf om wat te beffen en wie ben ik dan om te weigeren. Ze onderging het gebeuren eerder gelaten en aan een reactieloze pop liggen likken gaat natuurlijk ook al snel vervelen:o . Dan maar overgeschakeld op het gymnastiek-gedeelte van de sessie. Het voordeel van een klein en beweeglijk poppetje is dat je er alle kanten mee opkan. In de spiegel kon ik onze werkzaamheden goed volgen en het ging wel lekker.

Nadat we zo’n 20’ op de kamer waren kwam de vraag: ‘Je kan lang neuken, ben je vandaag al veel op de kamer geweest?:nee: ’ Eigenlijk bedoelde ze: ‘Sickboy, het heeft lang genoeg geduurd, het wordt tijd dat je er een eind aan maakt:huch: ’. Dergelijke vragen zijn voor mij steeds een afknapper.

Ik heb Dominica dan maar op de knietjes gezet en in doggy haar eens stevig uitgewoond. Best lekker en lekker strak.

Conclusie: OK service maar zeker géén hoogvlieger. Herhalingskans: 0,0%.

Dominica bleef de rest van de dag wel zeer druk bezet en gunde mij de rest van de dag ook geen blik meer waardig. Het kan mij eerlijk gezegd aan de (bevallige, doch harige)reet roesten….:green_smi

MiniME
28 mei 2007, 22:26
Bizar dat deze dame al zo lang in Paradiso werkt??!!!???

Ik zag haar vandaag pas voor het eerst, en ben er met open ogen ingetrapt en hoop dus ook voor het laatst! Zoenen ging nog wel, maar verder ging ze op de bank niet.

Ok, op zich niet erg. Toen de kamer op: PZC zeer matig. Allemaal erg plichtmatig en continu jou zo "vast zetten" dat je haar niet meer kan aanraken en zij het wel even afwerkt. Al gauw moest PZC volgens haar PMC worden, dus toen maar wat standjes, toen vlak voor het moment supreme kwam ze doodleuk met de mededeling dat FT bij haar 30 euro kost. Goed, die euro's zijn het minst erg, maar dit "GT gedrag" is niet gepast in Paradiso. Belangrijker dan Euro's is mijn orgasme, dus die kreeg ze mooi niet meer. en ben (voor het eerst in mijn Paradiso/Freude historie van 3 jaar) de kamer werkelijk afgerend. Thekefrau geïnformeerd en die had al meer klachten gehad en zou met haar gaan praten. Beter is haar weg te sturen, want dit wordt nooit wat met zo'n attitude. Ook heeft iedereen de escalatie kunnen volgen en was dit duidelijk geen reclame voor haar.

Dacht ook echt dat het haar 1e dag hier was, maar nu zie ik hier dat ze al wat weekjes actief is. Goed, begreep van een andere nederlander dat ie ook al aparte prijzen kreeg voorgerekend, maar alsjeblieft, laten al die dames lekker naar GT gaan, en Paradiso verschoond blijven van dit soort onzin!

Goed, eerste onvoldoende die ik ooit in Freude/Paradiso heb meegemaakt, helaas, cijfer: 4,5. :mad: (en daar ik gelukkig NIET met Viktoria/Marina/.... de kamer op ben geweest, blijft dit hopelijk de komende jaren ook de enige uitzondering op de verder altijd goede kamersessies!)

Randy
28 mei 2007, 23:05
Bedankt dat je me voor bent geweest MiniME, anders was ik er ook nog bijna ingetrapt bij deze dame. Ze heeft nl wel een heel fraai uiterlijk en ook lonken kan ze erg goed. Vandaar dat misschien toch nog veel beren, zelfs ervaren, er in trappen.

Heb zelfs later nog bij haar nagevraagd wat al die herrie met MiniME toch betekende. In symbolen zei ze iets als: :ranting2: :angryfire :wand: :thefinger :motz: :madgo: :kotz:

Beter dat ze een ander beroep kiest. ;)

blauwebeer
28 mei 2007, 23:10
Beter dat ze een ander beroep kiest. ;)
Eigenlijk is 't haar hobby ... :rofl:

thesickboy
29 mei 2007, 09:33
..... of lees eerste het forum vooraleer naar de kamer te trekken....:D :hah:

MiniME
29 mei 2007, 09:38
tsja, als ik haar naam nu gewoon onthouden had, was dit niet gebeurd, maar goed, 1 keer een slechte ervaring in Freude is nog ok, maar vooral jammer is dat het een Gelukszoekertje is (net als Veronika/Marina) en die moeten er niet teveel komen hier.

thesickboy
29 mei 2007, 09:41
De waarde van dit forum is dat je kan leren van de vergissingen van andere beren.
Anderzijds zijn sommige vergissingen zo leuk dat je ze absoluut zelf wil maken;)

MiniME
29 mei 2007, 09:46
hehe, inderdaad! alleen was deze vergissing niet leuk, en die vergissing met Veronika/Marina (lees elders) wel, want die kostte geen geld! :D); Gelukkig heeft de sessie met Dominica me GEEN orgasme gekost! (en dat was me op dat moment meer waard dan die 50 euro! :moon: )

dorus478
1 juni 2007, 20:29
Had woensdag niet veel tijd. Maar ben toch maar even langs gegaan.
Ben dus op mijn ogen af gegaan.
Kon me naam Dominica wl herinerren van dit forum, maar ik wist niet meer of dit nu positief was of negatief. Enfin ik zou het wel ervaren.

Ik denk dat ik meer werk vericht dan zij. En toen het bij mij niet wilde lukken na 10 minuten heeft ze het maar opgegeven.

MiniME
1 juni 2007, 22:46
Vandaag was ze er (gelukkig) niet meer, hopelijk is haar business model nu ten einde. :thefinger