Volledige versie bekijken : Herentals, Las Vegas
Hollandmale
18 maart 2007, 10:08
Ook the Next wish heeft blijkbaar een nieuwe eigenaar en noemt nu las vegas
las vegas: http://www.comonline.be/klanten/lasvegas.....heropent men april 2007 als saunaclub. Tja, eerst zien en dan geloven :confused:.
Binky007
4 april 2007, 15:26
.....heropent men april 2007 als saunaclub. Tja, eerst zien en dan geloven :confused:.
Uit redelijk goed betrouwbare bron vernomen dat dit toch een club wordt
die gaat werken volgens het Duitse Saunaclub Concept
Zou inderdaad in April echt eens open gaan.
Nu Queenies gekozen heeft om ook gewone kleding toe te laten
maken ze een goede kans in mijn ogen om hierin te slagen.
Gewone kleding en Ijsberen door elkaar werkt volgens mij niet
Binky
Rob10
4 april 2007, 15:37
Ook the Next wish heeft blijkbaar een nieuwe eigenaar en noemt nu las vegas
las vegas: http://www.comonline.be/klanten/lasvegas
Entree en bar lijken iets weg te hebben van de Relax (voorheen Ritz). Als ze nu maar geen stropdassen en ijsberen door elkaar laten lopen, zoals ze nu blijkbaar in Queenies laten doen:green_smi
Hollandmale
6 april 2007, 09:24
Uit redelijk goed betrouwbare bron vernomen dat dit toch een club wordt
die gaat werken volgens het Duitse Saunaclub Concept.....toch niet helemaal, want HM vernam het volgende.
Entree gaat 50,- worden, maar kamerprijzen en betalingswijze worden anders. Men spreekt over 75,-/half uur, waarvan 25,- voor de club.
De betaling is aan de club, niet aan de dames zelf. De club betaalt van die 25,- de belasting en sociale verzekeringen voor de dames. Zodoende zijn ook Oosteuropese dames legaal en kunnen ze probleemloos aan de slag; dit alles volgens 'n goed geinformeerde bron.
Kennelijk heeft Las Vegas 'n oplossing gevonden voor het Oosteuropese damesprobleem in Belgische saunaclubs; dat is in elk geval positief te noemen. En oplossingen kosten nu eenmaal geld; kennelijk gaat in Belgie het een niet zonder het ander. Als in die 75,- ook TZ/PZC is inbegrepen, is het nog te overzien. Maar als daar nog 25,- extra bij komt, wordt het 'n dure aangelegenheid, om over het uurtarief maar te zwijgen. HM's bron had daar nog geen info over, maar Las Vegas doet er verstandig aan om geen extra's voor TZ/PZC te berekenen.
Voorlopig lijkt het erop dat YY de enige saunaclub buiten Duitsland met het onverkorte Duitse model blijft.
Maar dan nog kan men succesvol als saunaclub opereren, zeker op de relatief dure NL/Belgische markt.
Uiteraard op voorwaarde dat er genoeg (Oosteuropese) dames aanwezig zijn, zoals bijvoorbeeld BB.
uptown girl
7 april 2007, 03:42
jongens, 1 plus 1 is 1, queenies en las vegas is 1 pot nat, wake up
rplover
7 april 2007, 09:45
jongens, 1 plus 1 is 1, queenies en las vegas is 1 pot nat, wake up
En zo is het.
HM, deze deur moet je zelfs niet openen, hier moet het licht geeneens aangestoken worden :D
WYSIWYG
7 april 2007, 18:59
.....toch niet helemaal, want HM vernam het volgende.
Entree gaat 50,- worden, maar kamerprijzen en betalingswijze worden anders. Men spreekt over 75,-/half uur, waarvan 25,- voor de club.
De betaling is aan de club, niet aan de dames zelf. De club betaalt van die 25,- de belasting en sociale verzekeringen voor de dames. Zodoende zijn ook Oosteuropese dames legaal en kunnen ze probleemloos aan de slag; dit alles volgens 'n goed geinformeerde bron.
Kennelijk heeft Las Vegas 'n oplossing gevonden voor het Oosteuropese damesprobleem in Belgische saunaclubs; dat is in elk geval positief te noemen. En oplossingen kosten nu eenmaal geld; kennelijk gaat in Belgie het een niet zonder het ander. Als in die 75,- ook TZ/PZC is inbegrepen, is het nog te overzien. Maar als daar nog 25,- extra bij komt, wordt het 'n dure aangelegenheid, om over het uurtarief maar te zwijgen. HM's bron had daar nog geen info over, maar Las Vegas doet er verstandig aan om geen extra's voor TZ/PZC te berekenen.
Voorlopig lijkt het erop dat YY de enige saunaclub buiten Duitsland met het onverkorte Duitse model blijft.
Maar dan nog kan men succesvol als saunaclub opereren, zeker op de relatief dure NL/Belgische markt.
Uiteraard op voorwaarde dat er genoeg (Oosteuropese) dames aanwezig zijn, zoals bijvoorbeeld BB.
Euh ... sorry voor mijn onwetendheid:confused: , maar welk probleem hebben de Belgische saunaclubs dan wel met de Oosteuropese dames en hoe ziet dat Duits model er in grote lijnen uit? Dank bij voorbaat:wink:
frado
8 april 2007, 10:05
Als ze dit systeem gaan toepassen is het eveneens een doodgeboren kind. Dan is het voor mij geen saunaclub maar een privé à la Sabriena's. Als ik naar een saunaclub ga betaal ik inkom en voor de rest wil ik gerust gelaten worden, wat ik afspreek met de dames qua tijd en prijs is privé en daar hoeft een uitbater zich niet mee te bemoeien. Het is weer zo'n typisch Belgische mentaliteit om alles in regeltjes en reglementen te gieten. Volgens mij gaan de topdames dit systeem niet verkiezen, die willen toch ook niet gecontroleerd worden op hun inkomsten ? Wat als ge bvb. een sessie van 4H wilt, gaat men dan 4 maal €25 extra berekenen. Ik heb de gewoonte om voor zo'n lange sessies met de meisjes te onderhandelen over de prijs en daar heeft niemand zaken mee. Voor het echte saunagebeuren zullen we terug de grens over moeten vrees ik; maar als men met enkele collega's samen rijdt is 150 km niet zo ver en zelfs best gezellig om in de auto te kletsen. Via een beurtrol is er dan ook steeds een bob om veilig terug thuis te komen.
Hollandmale
8 april 2007, 10:09
Euh ... sorry voor mijn onwetendheid:confused: , maar welk probleem hebben de Belgische saunaclubs dan wel met de Oosteuropese dames en hoe ziet dat Duits model er in grote lijnen uit? Dank bij voorbaat :wink:1) De politie tolereert geen Oosteuropese dames in Belgische saunaclubs.
2) Duitse saunaclubmodel:
- Eenmalige entree dekt onbeperkt kamergebruik, wellnessfaciliteiten en catering
- Standaardprijs is 50,-/half uur, standaardservice is NMC en PZC (vaak ook TZ)
- Er is 'n ruim, gevarieerd en internationaal damesaanbod
- Heren dragen 'n badjas (soms 'n handdoek)
Tussen 1) en 2) zit 'n verband.
In de praktijk is het onmogelijk om 'n saunaclub te draaien zonder Oosteuropese dames.
Want zonder hen is er onvoldoende damesaanbod en geen standaardprijs met standaardservice.
HM deelt Frado's opvatting over de kennelijke plannen in Herentals.
En heb gisteren nog meegecarpoold naar 'n Roermondse saunaclub ;).
frado
8 april 2007, 10:31
standaardprijs 1 uur is €75
extra's zijn anaal, frans tot het einde (ZC) €25 per keuze.
met vele dames kan men echter onderhandelen en een prijs afspreken op
voorhand. (een voorbeeld: 1 uur met 2à3 min. anaal en FT: €100)
Voor de liefhebbers bestaat er ook de mogelijkheid het te doen met
toeschouwers in de kino en in de tuin.
zeppos58
10 april 2007, 21:05
Ja lap de zaak is nog niet open en men breekt ze al af :wand: .
Je moet iedereen een kans geven toch?? ook al denk je dat ook dit niet gaat lukken... We zien wel als het zover is.
Nog te vroeg nu om conclusies te trekken:rolleyes: .
zeppos58
10 april 2007, 21:07
Ik heb zopas nog iets opgevangen over LV en Q, en als dat juist is.... ja dan weet ik het ook niet meer :eek: .
Voor ik het hier post ga ik even mijn bron dubbel checken :plapper:
zeppos58
10 april 2007, 21:39
dat komt door de pas gekregen info die ik nog niet openbaar durf maken
sofaking
12 april 2007, 08:34
dat komt door de pas gekregen info die ik nog niet openbaar durf maken
Hewel, gaan we nog lang moeten sudderen op een zacht vuurtje ? :nixweiss[
Wat is nu dat sinister geheim ? :waiting[1
zeppos58
12 april 2007, 09:44
Ik heb lang gewacht om dit te posten omdat ik graag dubbele bevestiging krijg.
Van sommige zaken heb ik die, van anderen niet.
Ieder denkt er het zijne van, ik weet niet wat er van aan is maar dit heb ik kunnen opvangen.
Gisteren van veel bevestiging gekregen
Las Vegas en Queenies hebben dezelfde firma die de zaak beheerd.
Ook de gebouwen van de Relax zijn hun eigendom.
3 Beheerders zijn gekend RJ Maikle en zijn madam.
Queenies volledig parenclub.
Las Vegas Saunaclub maar iets duurder waarschijnlijk tussen de 60 en 75 euro voor 1/2 uur wel te betalen aan het meisje.
Dames gaan geen inkom betalen maar een bijdrage voor catering (is dus hetzelfde)
Dames moeten dagelijks een bedrag afstaan aan de eigenaar dit voor belastingen en sociale wetgeving.
Afhangkelijk van dit bedrag is de 1/2 uur prijs.
Extra 1/2 uur zou 30 Euro gaan kosten.
Ik heb nagenoeg over al deze punten dubbele bevestiging gekregen.
Volgende zaken werden maar enkel gescheckt.
Maikel gaat Las vegas runnen
RJ gaat Queenies runnen.
Relax gaat terug open op zelfde manier als Las vegas als men tenminste uit het gerechtelijk kluwen geraakt.
blauwebeer
12 april 2007, 10:26
Las Vegas Saunaclub maar iets duurder waarschijnlijk tussen de 60 en 75 euro voor 1/2 uur wel te betalen aan het meisje.
Extra 1/2 uur zou 30 Euro gaan kosten.
Op basis van deze gegevens hebben de Duitse saunaclubs en de privé's in de regio dan ook helemaal geen concurrentie te vrezen. :freu:
:wink:
rplover
12 april 2007, 11:02
.
Dames moeten dagelijks een bedrag afstaan aan de eigenaar dit voor belastingen en sociale wetgeving.
Afhangkelijk van dit bedrag is de 1/2 uur prijs.
Relax gaat terug open op zelfde manier als Las vegas als men tenminste uit het gerechtelijk kluwen geraakt. Dat is dus wat we al zo lang weten, de Dames gaan ingeschreven worden in de Las Vegas.
Eens benieuwd welke Belgische en Nederlandse Dames dit willen..... elke dag 70 euro afstaan, daar gaan er nog enkelen mee kunnen leven, maar dat bardames van beroep worden, en er ook op belast worden, eens zien wie dat wil.
En dat de klanten meer gaan willen betalen, dus de belastingen van de uitbaters, tja, Belgen zijn toch voor alles gek te krijgen....
Dit is wel de enige manier dat de gerechtelijke Las Vegas gaat dulden.
Dus we zullen zien....zei de blinde
sofaking
12 april 2007, 13:00
Dat is dus wat we al zo lang weten, de Dames gaan ingeschreven worden in de Las Vegas.
Eens benieuwd welke Belgische en Nederlandse Dames dit willen..... elke dag 70 euro afstaan, daar gaan er nog enkelen mee kunnen leven, maar dat bardames van beroep worden, en er ook op belast worden, eens zien wie dat wil.
En dat de klanten meer gaan willen betalen, dus de belastingen van de uitbaters, tja, Belgen zijn toch voor alles gek te krijgen....
Dit is wel de enige manier dat de gerechtelijke Las Vegas gaat dulden.
Dus we zullen zien....zei de blinde
Tja de dames die na hun dagtaak nog even binnenliepen om wat bij te verdienen zullen we niet zo gemakkelijk terugzien. :nee: Dat is wel jammer, want ik heb met enkelen onder hen wel een heerlijke tijd doorgebracht.
Op de Las Vegas website staat van in het begin al dat ze dames zoeken, dus dat het een vaste equipe zou worden was al wel duidelijk.
Het voordeel is dan weer dat de bezetting van dames beter voorspelbaar zou moeten zijn dan nu bij Queenie's het geval was.
sofa
Het zou mij ten zeerste verbazen moesten ze relax in mol weer openkrijgen!!
We zullen eerst eens zien hoe alles nu daadwerkelijk gaat lopen en dan zullen we het geloven.
Even tellen :
65 euro voor een half uur en pak 35 voor een volgend + 50 euro entree = 150 euro voor een uurtje ... dat is evenveel dan in een gewoon privéhuis en ik heb nog gegeten, gedronken etc...
Las Vegas (ook een oud hotel eigenlijk) is een prachtige locatie, het was vroeger reeds de mooiste en meest chique club op de hele weg.
Ik hoop dat ze hier wel een mooi "nat" gedeelte neerzetten zoals in relax het geval was. Dat vind ik het probleem bij Queenies... net zoals BB ... eigenlijk veel te klein om een hele dag te verblijven.
Inderdaad 1234, eerst zien en dan geloven :rolleyes: !
seksenfun
12 april 2007, 21:46
Even tellen :
65 euro voor een half uur en pak 35 voor een volgend + 50 euro entree = 150 euro voor een uurtje ... dat is evenveel dan in een gewoon privéhuis en ik heb nog gegeten, gedronken etc...
En vergeet ook niet dat voor de meesten onder ons een lange rit niet alleen verplaatsingsonkosten met zich meebrengt maar ook is een lange verplaatsing toch wel een beetje vermoeiend.
Ja, maar ik ga van een totaal andere vergelijking uit, ik vertrek niet vanuit de vergelijking wat ze in andere saunaclubs bieden, ik vergelijk tegenover wat er in België wordt aangeboden.
zeppos58
13 april 2007, 16:20
Vandaag dus gebeld naar het nr dat op de site staat.
Opening op 4 mei (de dag dat parenclub Queenies start)
Het kan ietsjes vroeger zijn maar dat is niet zeker.
Het wordt een saunaclub naar Duits model :freu: .
Prijzen gaan hoger liggen omdat in België alle meisjes moeten ingeschreven zijn :mad: .
Dus is het de uitbater die bedrijfsvoorheffing en RSZ bijdragen moet betalen.
Dit kan niet als de meisjes 50-25 standaard hanteren:mad: .
In Duitsland en Nederland werken de meisjes als zelfstandigen, zij staan voor zichzelf in, bij een controle zijn de meisjes zelf verantwoordelijk als hun papparassen en bijdrage niet in orde is.
In België is er ergens een wet die stelt dat als er in uw zaak iemand zwart werkt, je er voor verantwoordelijk bent. Als uitbater moet je dus zelf controleren of de persoon wel in regel is.:wand:
Zo is een uitbater van een feestzaal aansprakelijk als een DJ in het zwart op een feest komt CDtjes draaien. Ook al is de overeenkomst met de DJ afgesloten met de feestvierders:wand: .
De eigenaar moet dus aan de dj vragen om de nodige documenten voor te leggen waaruit blijkt dat hij officieel aan het werk is.
Wel met de meisjes in een club is dat identiek.
Daarom is het eenvoudiger om die meisjes als personeel in dienst te nemen.
Gevolg van heel dat gezeik, de prijs stijgt :mad: :green_smi .
75€ voor het eerste 1/2 uur 50€ voor elk volgende 1/2 uur.
En dan kan het vlug duur worden natuurlijk :mad: .
thesickboy
13 april 2007, 16:26
En mag die DJ dan ook naar de kamer of niet?
:teuflisch :teuflisch :teuflisch
zeppos58
13 april 2007, 16:33
Het was gewoon een vergelijking natuurlijk.
Ik weet perfect hoe het met DJ's gaat daarom dit als vb genomen.
Als hij op een kamer wil zal hij moeten betalen als iedereen zeker.;)
sofaking
13 april 2007, 16:51
Het wordt een saunaclub naar Duits model :freu: .
Prijzen gaan hoger liggen omdat in België alle meisjes moeten ingeschreven zijn :mad: .
Dus is het de uitbater die bedrijfsvoorheffing en RSZ bijdragen moet betalen.
Dit kan niet als de meisjes 50-25 standaard hanteren:mad: .
In Duitsland en Nederland werken de meisjes als zelfstandigen, zij staan voor zichzelf in, bij een controle zijn de meisjes zelf verantwoordelijk als hun papparassen en bijdrage niet in orde is.
In België is er ergens een wet die stelt dat als er in uw zaak iemand zwart werkt, je er voor verantwoordelijk bent. Als uitbater moet je dus zelf controleren of de persoon wel in regel is.:wand:
Zo is een uitbater van een feestzaal aansprakelijk als een DJ in het zwart op een feest komt CDtjes draaien. Ook al is de overeenkomst met de DJ afgesloten met de feestvierders:wand: .
De eigenaar moet dus aan de dj vragen om de nodige documenten voor te leggen waaruit blijkt dat hij officieel aan het werk is.
Wel met de meisjes in een club is dat identiek.
Daarom is het eenvoudiger om die meisjes als personeel in dienst te nemen.
Gevolg van heel dat gezeik, de prijs stijgt :mad: :green_smi .
75€ voor het eerste 1/2 uur 50€ voor elk volgende 1/2 uur.
En dan kan het vlug duur worden natuurlijk :mad: .
Hebben ze gezegd wat de inkom is ?
Als het 50€ is dan komen we aan 175€ voor een uur. Een privé die ik ken in de buurt vraagt 150 per uur en 200 voor een uur met gebruik van bubbelbad. We komen dus in de prijsklasse van de betere privés, want het moet wel gezegd dat die privé prachtmeisjes had met excellente service. Ook spiegels in de kamers, gebruik van sex-speeltjes, gebruik van de tuin in de zomer enz...
Dus het is te hopen dat de infrastructuur, versnaperingen, en in het bijzonder, de dames, uitstekend zijn. Anders zitten ze met moeilijke concurrentie.
Vraag me ook af of ze de prestaties dan gaan controleren. Gezien de uitleg hierboven is dat blijkbaar verplicht. En zoja, hoe ? Een badge om de kamer in en uit te gaan of zo ?
sofa
zeppos58
13 april 2007, 16:56
Dat wil ik nu net zeggen met het gaar snel duur worden.
50€ inkom inderdaad.
Het voordeel dat je wel hebt is dat je tweede meisje 125 voor een uur kost.
Tegen bars gaan ze kunnen concureren omdat je daar eerst blauw moet betalen aan (nep) champagne.
Maar aan deze tarieven vrees ik dat ze me niet gaan zien in de LV
Zelfs als ik to in de YY moet rijden en mijn onkosten van de extra km in rekening breng, ben ik nog beter af in de YY
zeppos58
13 april 2007, 17:28
Toch nog even zitten nadenken, Cafés als Rozenhof en Rio worden oogluikend getolereerd.
een saunaclub gaat men tegenwerken.
In feite komt het op hetzelfde neer.
Een zaak waar je terecht kan (voorwaarden voor de entree zijn wel verschillend) en waar meisjes zitten waarmee je tegen betaling seks kan hebben.
Waarom tolereren ze de ene formule wel en de andere niet ??
Omdat er corruptie in het spel is ??
Omdat er personen binnen het gerechtelijk apparaat belangen hebben in zaken als de Rio of het Rozenhof???
Wie zal het ons vertellen????
Of is het gewoon willekeur???
Een jonge journalist die zich hierin vastbijt kan misschien veel achterhalen !!!!
Of kijk ik teveel TV?????
sofaking
13 april 2007, 17:45
Of kijk ik teveel TV?????
Misschien lees je teveel de gazet ?
BRUSSEL -- De politievakbond NSPV heeft gisteren een klacht ingediend tegen zijn ex-voorzitter, Paul Van Keer, wegens misbruik van vertrouwen en oplichting. Van Keer zou bezoekjes aan ,,instellingen waar dames meedrinken'' bekostigd hebben met vakbondsgeld. Van Keer, de tweede op de senaatslijst van de N-VA, ontkent niet: ,,Maar het gaat hier niet om een voordeeltje voor Van Keer'', zegt de N-VA'er enigszins enigmatisch.
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DST06022003_010
sofaking
17 april 2007, 09:56
Is nu bevestigd op de website. "Opening in April" is vervangen door "Opening op 4 mei"
http://www.comonline.be/klanten/lasvegas
seksenfun
17 april 2007, 22:35
Nu de site nog wat uitbreiden....
seksenfun
20 april 2007, 22:46
Door het persbericht over Q vragen we ons nu natuurlijk af wat LV gaat worden. Volgens RJ nog gaat er voor de ijsberen niet veel veranderen. Dus kunnen we ons in principe verwachten aan een Nederlands model. Hoewel ik dit betwijfel. Maar ik vind dat je iemand toch het voordeel van de twijfel moet gunnen. Ik ga er in elk geval in de eerste weken eens een "kijkje" nemen. Niet écht met de bedoeling dit als énige te doen en dan hier mijn verhaal te komen doen hè.
Vroeger, toen het nog gewone bar was was de service er in elke geval supertop en de meiden één en al een schittering, zoals in je wildste dromen. Bovendien was het interieur zeer chique en klassevol (in tegenstelling tot de altijd wat verouderde indruk langs buiten).
The Joker
4 mei 2007, 14:28
We kunnen alvast een deja vu gevoel krijgen.
Dit valt er nu te lezen:
Onze nieuwe saunaclub wordt heropend 8 juni 2007.
Binky007
4 mei 2007, 16:34
Weer een leugen van RJ
Deze zei tegen de meisjes die toen ik Queenies werkte
Jullie hoeven niets anders te zoeken,
want als Queenies stopt als Saunaclub gaat Las Vegas de andere dag open
Heeft hij ook tegen mij gezegd
Blijk nu weer heel anders te zijn
Tja wat moet je daar nog van geloven...........
Ik niet veel, maak me verder ook niet meer uit,
ga voortaan wel lekker naar YY of GT
Heb een beetje genoeg van RJ en zijn kornuiten
Weet toch nooit waar je van op aan kan
Binky
seksenfun
4 mei 2007, 22:57
allé hop, met z'n allen naar vrijdag 13 juli :D :D
Binky007
7 mei 2007, 12:13
Het later opengaan van Las Vegas schijnt iets te maken te hebben
met een inval vorige week Maandag in Queenies
Maikel en RJ schijnen naar ik heb horen zeggen
meegenomen zijn geweest.
Maikel schijnt geboeid afgevoerd te zijn,
RJ hebben ze korte tijd later weer laten gaan,
wat met Maikel is gebeurt weet ik niet
Queenies gaat nu ook pas 1 juni open voor paartjes
in plaats van 4 Mei
Volgens mij worden de paartjes al net zo gefopt :lostit:
als de IJsbeertjes werden gefopt :mad:
Binky
zeppos58
7 mei 2007, 13:07
Weer eens de bevestiging van het vermoeden dat Queenies en Las Vegas één pot nat zijn :green_smi
Willem2
7 mei 2007, 13:09
Graag alleen belevingen die je hebt meegemaakt in Las Vegas.
Binky007
7 mei 2007, 13:18
Zal niet meevallen als ie nooit opengaat :D
Maar dacht dat dit wel de moeite van het vermelden waard was,
Weten we een beetje hoe serieus we de nieuwe openingdatum moeten nemen
Binky
rplover
7 mei 2007, 13:52
Dan mag je het topic in de 'nog te openen doos steken' Willem.
Hollandmale
7 mei 2007, 17:49
....., moeten we het randgebeuren rond Mol en Grobbendonk niet eindelijk 'ns laten voor wat het is :confused:.
Dat er iets mis is met de betreffende ondernemers, is al duidelijk sinds men in Mol moest sluiten. Dat dat z'n invloed had/heeft op de onderneming in Grobbendonk, is ook geen nieuws. Nog meer speculatie over 'n mogelijk volgende saunaclub in Belgie voegt zodoende weinig nieuwswaarde toe :nee:.
HM sluit zich aan bij het idee om de Q-dames in De Oude Doos te zetten en bovendien de Q-rubriek op slot te doen. Datzelfde geldt
voor de LV-rubriek, inclusief deze rubriek, ook op slot doen dus. Als men in Herentals daadwerkelijk opent, zeer twijfelachtig trouwens,
kan de LV-rubriek altijd nog van het slot worden gehaald :cool:.
En gebruik je energie voor het recenseren van bezoekjes aan echt bestaande saunaclubs ;).
seksenfun
25 mei 2007, 23:46
vervroegde uitgestelde opening: zie site: vrijdag 01.06.07 :D
zeppos58
6 juni 2007, 13:07
Er lijkt nu echt schot in de zaak te komen
Saunaclub Las Vegas schijnt nu echt vrijdag open te gaan
Kijk eens op
http://www.comonline.be/klanten/lasvegas/index.htm
Het Rode Mannetje
6 juni 2007, 13:28
Er lijkt nu echt schot in de zaak te komen
Saunaclub Las Vegas schijnt nu echt vrijdag open te gaan
Kijk eens op
http://www.comonline.be/klanten/lasvegas/index.htm
Vrijdag open. In het weekeinde een parenclub of alweer gesloten :ignore: :16[1]:
Jack42
6 juni 2007, 13:29
dat woordje bar op dat reclamebord voorspelt niet veel goeds. :nee:
Silvester
6 juni 2007, 17:15
dat woordje bar op dat reclamebord voorspelt niet veel goeds. :nee:
"Wij zoeken dringend klasse dames" op de site acht ik nog veel verontrustender.....
Silvester die "lierseweg" uit zijn navigator verwijderd heeft....:smile2:
:hah:
Ach ik denk dat ze binnen 2 weken wel weer een bezoekje krijgen van de politie. En ik denk dat dit niet is omdat ze in belgie geen saunaclub willen toestaan.
Ik ga er in iedergeval niet heen.
The Joker
7 juni 2007, 01:45
Zou LV zo wie zo niet een club worden waar je naast de bezoldiging voor de dames OOK nog entree betaald EN kamerhuur?
Nix geen saunaclub dus in dat geval, maar een ordinaire privéclub waar een beetje ijsbeer zich niet graag laat zien.
zeppos58
7 juni 2007, 08:19
Ik heb nogmaals met de uitbater gebeld en hij beweerd bij hoog en bij laag dat het een "ECHTE" saunaclub is.
Het enige verschil is de kamerprijs. Hij wil geen verassingen van binnenvallende politie en controle van het BBI.
Daarom is hij herhaaldelijk bij deze diensten gaan praten om er achter te komen onder welke voorwaarden hij een saunaclub in Vlaanderen kan openen.
De meisjes moeten officieel ingeschreven worden (belastingen, RSZ...) en dat kan niet aan 50€ voor 1/2 uur.
Daarom rekent men 50€ inkom, 75€ 1/2 uur 125€ voor 1 uur.
Het is dit of niets. Zoals ik eerder al schreef toch wel flink duurder dan YY en/of GT. Maar een pak goedkoper dan de klassieke afzuipbars.
Als ze het goed aanpakken zullen ze dus wel wat klanten afsnoepen van die klassieke bars. Echte ijsberen daar vrees ik voor.
Vraag is natuurlijk hoelang de Duitse clubs nog kunnen verder werken aan de nu gangbare prijzen. Vroeg of laat gaan die toch ook omhoog gaan (inflatie ?)
Hoelang hanteren deze clubs al de prijs van 50-75:confused:
Mogelijk dat ik morgenavond eens erlangs rij. ik zal in de loop van de volgende dagen erover posten hier.
sofaking
7 juni 2007, 16:28
...
Voor een overaanbod aan MILFEN start ik de wagen zelfs niet naar Grobbendonk.:wink:
Dat lijkt een contradictie in termen. Jij bedoelt waarschijnlijk MIHFEN ?
thesickboy
7 juni 2007, 16:49
...Vraag is natuurlijk hoelang de Duitse clubs nog kunnen verder werken aan de nu gangbare prijzen. Vroeg of laat gaan die toch ook omhoog gaan (inflatie ?)
Een beetje off-topic maar toch een reactie. Naar mijn aanvoelen zullen de prijzen nog wel een tijdje stabiel blijven.
Een voorbeeld uit mijn 'raamwandeljaren': Toen ik een 13-tal jaar terug met wandelen begon in de rosse buurt van Gent was de gangbare prijs 2000 Bfr. De prijs die nu gehanteerd wordt is nog steeds 50 EUR (gelijk dus). Geen inflatie dus, ik ben benieuwd of de Duitse prijzen even stabiel zullen blijven, ik begin alvast te duimen...
:wink:
seksenfun
7 juni 2007, 22:33
Over de prijzen kan je je gedacht hebben en daar dan ook naar handelen. Maar op voorhand, voor de opening, al veronderstellingen maken van hoe het er zal zijn, de sfeer, de dames... is toch niet fair en op zijn minst wat voorbarig.
De kans bestaat dat ik toch ook eens ga piepen. Het eten, de faciliteiten, drank... zouden al héél erg moeten tegenzitten om die 50 euro als weggesmeten te moeten bezien.
Als ik er geweest ben krijgen jullie, zoals ik getrouw steeds doe, hier dan ook de recensie ervan. Hoe positief, hoe negatief of iets ertussenin, het zal hier staan.
zeppos58
7 juni 2007, 23:00
Zwoele lente avond, stresdagje op het werk dus tijd voor een motorrit.
kijkje gaan nemen op de vertrouwde weg aldaar? Parenclub Queenies bleek open stonden 5 wagens, druk kan je het dus niet noemen. Er waren ten tijden van saunaclub Queenies nog meet auto's op de parking dan nu.
Verder getuft en een Cola gaan drinken in de RIO, 't was er rustig, enkele niet zo goed uitziende vrouwen en ééntje die ik misschien wel zag zitten. Gewoon nog een Cola gedronken en verder gegaan.
Op de parking van de Las-Vegas gereden stonden 2 wagens en de deur stond open. Ze zullen nog aan het werken zijn voor de opening morgen dacht ik.
Toen viel me een bord op aan de ingang, ik vermoed dat ze het over dag aan de straat zetten. En wat stond op dat bord, ja juist een tegenstrijdig bericht tegenover de website.
OPENING SAUNACLUB OP 15-6. terwijl op de website nu in grote letters staat dat het op 8-6 open gaat.
Morgen nog eens bellen om te weten wanneer het nu open gaat.
Dan doorgereden naar Rozenhof. Veel meer volk dan in RIO. Eén bekende tegen gekomen, Sarah de half Marokkaanse die ook wel in de Queenies kwam.
Hier zaten wel enkele pojes waarmee ik de lakens zou willen delen. Aan de babbel geraakt met een andere Sarah die uit Tunesië zou komen en 25 is. Niet gaan kameren vooral omdat er niets vrij was en het minimum 1 uur wachten was. De goesting om dit lekkere ding een beurt te geven was er wel, maar het zou echt te laat worden.
Met mijn Portefeuille en mijn zakje nog vol naar huis gereden, morgen, als het weer het toe laat nogmaals een toertje Herentals-Grobbendonk doen.
paul22
7 juni 2007, 23:16
Alleen de top-clubs (PHG/GT/Samya) hanteren deze prijsstelling . De kleinere saunaclubs in hetzelfde gebied zijn goedkoper !
sofaking
7 juni 2007, 23:31
...en voor wat staat de afkorting MIHFEN dan wel;of heb ik eem zonneslag?:wink:
Mothers I Hate to Fuck, of course. :nee:
Als het echt Mothers I Love to Fuck :fuck: waren dan zou je der toch naartoe vliegen of niet soms ?
Willem2
7 juni 2007, 23:32
Pff even wachten tot het geheel open is AUB.
sofaking
7 juni 2007, 23:39
Toffe website wel. Ze gaan open op vrijdag om 20:00 uur. Maar zijn ze daarna open op zaterdag ? Vanaf hoe laat ? Op maandag ?
Wat is inbegrepen in het bedrag van het inkomgeld dat ook niet vermeld staat ?
En die routebeschrijving is al even duidelijk.
Moesten er geen ijsberenfora bestaan, er zou geen kat opduiken denk ik.
zeppos58
8 juni 2007, 11:24
Dus daarstraks gebeld naar het nr op de site met de vraag of het nu vandaag opening was.
"normaal wel maar het is een week uitgesteld" nogmaals uitstelling ik begin te vrezen dat het nooit open gaat :wand: :ranting2:
Een Milf is in mijn ogen een overjaarse tiener,die nog neukbaar is...eentjs die niet begrijpt dat er een tijd van komen en een tijd van gaan is.
Wel ja!!!:angryfire Coco,nu val je me toch serieus tegen hoor!!!Is het omdat we een jaartje ouder worden dan we maar in onze kist moeten kruipen???Bedankt hoor!!!En geld dat voor de oudere heren ook dan?Als ik me goed herinner ben jij anders ook niet van de jongste hé???Dus kan je gelijk bij mij in men kist kruipen???:nee: :nee: :nee: Beetje :respekt: graag!!!
Mieke
En geld dat voor de oudere heren ook dan?Als ik me goed herinner ben jij anders ook niet van de jongste hé???
Zo Coco, die kun je in je zak steken. Mieke's ogen zijn nog goed ( en de rest ook:D )
Flurkman
8 juni 2007, 14:33
Een MILF is eigenlijk een Mother I'd like to fuck...
Dus, een die je wel zou willen...
Met weinig respect zul je echter van haar niet mogen !
zeppos58
8 juni 2007, 14:46
Voor hen die hen niet verstaan
een moeder die ik wel wil neuken of vrije vertaling een neukbare moeder.
In feite kan die dus ook amper 20 zijn :o, maar ook veel ouder.
Komt er op neer dat het een nog zeer goed uitzinde vrouw is, en meestal is het bij een MILF dat je de beste ervaring hebt, kwestie van meer ondervinding zeker:lostit:
sofaking
8 juni 2007, 15:02
Ik verkies ook de niet-al-te-jonge DVP's hoor, de service is over het algemeen toch beter als ze de dertig gepasseerd zijn denk ik. Het contact is wmb zowiezo ongemakkelijker met een jonge dame. Ben zo eens bij een vroege twintiger geweest die vroeg hoe oud ik was. Ik, 48, zij, oh dat is de leeftijd waarop mijn vader gestorven is. Die jeugdige spontaneïteit is niet altijd een voordeel hé.
ik heb nooit anders geweten dan 25 euro achter de ramen tot de euro ingevoegd werd.
amaai .... 'k denk dat jij dan nooit meer dan 10 minuten is gebleven
als jonge neuker kan dat waarschijnlijk :rolleyes:
persoonlijk heb ik nooit anders geweten dan minimum 1500 bfr of 37,5 € en dat was toch meer dan 10 jaar geleden
zeppos58
9 juni 2007, 00:05
Omdat ik toch in de buurt was even kijkje gaan nemen.:teuflisch De parking met zwier opgereden en er stond niet één wagen :rolleyes:
Zoals verwacht voor de deur stond het bord met OPEN 16-05-2007 SAUNACLUB.
De foto op de site klopt ook niet meer, er is een andere lichtreclame ZONDER het woordje BAR ;) Toch 1 goed teken.
Volgende week zal een andere spion het werk moeten doen want ik rij richting YY GIt of PHG als het al niet BERNDS zal worden :D :teuflisch
Wat Antwerpen betreft ben je fout Stano;RPLover heeft het bij het juiste eind.
Sorry, ik wil niet zeveren maar ik ben vroeger ook in de rosse buurt van Antwerpen gaan wandelen en ik heb altijd minimum 1500 bfr betaald.
Maar ik blijf natuurlijk geen 10 minuten binnen en ook geen 15 ;)
Flurkman
9 juni 2007, 19:24
Vanaf 40 zakt alles,behalve het tandvlees...dat kruipt omhoog.
Grtz:wink:
En de haarlijn natuurlijk...
Was het U trouwens niet,die zich nooit zo oud heeft gevoeld als in Ying-Yang?
Grtz:wink:
Tja,en waaraan lag dat????Totaal gebrek aan respekt door de aanwezige mannen en dat had met leeftijd eigenlijk niet veel te maken.Als je dat verhaal even gaat teruglezen...?
Mieke
Vriendelijk verzoek in dit topic eerst en vooral toekomstige ervaringen opgedaan bij LV op te gaan schrijven.
Bespiegelingen, voorbeschouwingen, eigen meningen etc. zijn nu al voldoende aanbod gekomen.
Lukt dat niet dan halen we de geplaatste berichten gewoon weg :p (is recent ook daadwerkelijk gebeurd met een aantal berichten)!
Of een Sauna club naar Duits model levensvatbaar is in Belgie is hier niet primair aan de orde.
Groet,
Big30
sofaking
15 juni 2007, 22:39
Vandaag is Las Vegas geopend volgens hun site.
Al nieuws over dit clubje?
Als er 2 uur en half na de opening al iemand teruggekeerd zou zijn om er hier over te schrijven zou dat wel een héééél slecht teken zijn, denkt ge niet ?
Het strafste is dat we zelfs niet weten of ze morgen ook nog open zijn. Of maandag, vanaf hoe laat ?
Misschien is het een ééndagsclub :eek:
sofa
zeppos58
16 juni 2007, 01:01
Het was open en de inkom was GRATIS ook de normale dranken.
Volgens de uitbater is het zaterdag ook open en ook GRATIS inkom.
Het was nu vooral de bedoeling om de beren even laten kennis te maken. Zij die het saunaclub gebeuren nog niet kennen kregen ook de uitleg.
Hoewel alles klaar ligt, badjassen slippers... Was het vrijdag nog geen badjassen dag. Je kon de LV bezoeken en een kijkje nemen, er waren al enkel meisjes met 1 bekend gezicht. HILKE. en er is zeker naar de kamer gegaan ook.
Druk was het niet maar ja 't was nog niet voor echt.
Zeer mooie club met prachtige Whirlpool (in werking) Een Sauna (nog niet in werking) en ruime douches. Een Bar en nog een soort salon met dansvloer Paal en videoscherm waar continu videoclips worden gedraaid.
Mooie en nette kamers met douche.
Als er nu nog beren en meisjes komen zal het nog in orde komen ook.
Ik herhaal dat het zeer mooi is en nog volledig nieuw.
Prijzen 80 € voor 1/2u inclusief TZ PZC en NMC 130 voor een vol uur.
Duurder dan in het buitenland maar alles zou wettelijk in orde zijn, laat ons hopen.
De uitbater, een Belg, zou nog een andere zaak hebben in Geel (zo zegt hij zelf toch)
Vanaf maandag is de inkom 50€ en is het open vanaf de middag tot ongeveer 2 uur 's nachts.
Wanneer het zaterdag open is weet ik niet, maar bel eens naar het nummer op de site, de man is zeer vriendelijk aan de foon.
The Joker
16 juni 2007, 04:18
Voor die kamerprijzen mogen ze altijd wel gratis inkom hanteren.....
Ik hou het wel bij Roermond of evt iets verder naar DE.
Nu betaal je in Herentals dus incl. inkom 300 guldens / 5300 frank voor 30 min. fun met iemand die vermoedelijk nog in de 2e wereldoorlog mee heeft gevochten!
En dan een half uurtje verlengen ook 50 pleuro, dit heeft dus helemaal niets meer te maken met een saunaclub (afgezien van het feit dat de sauna nog niet eens werkt)
:wink: :thefinger :roll3: :baeh: :roll3: :thefinger :wink:
Enkele Meisjes, Hilke en wie was die andere???
Oblix gaat er toch niet heen.
Prijzen slaan nergens op voor een saunaclub.
Betaal je maandag 50 euro om te mogen kiezen uit 2 dames.
Ik wens de belgen veel sterkte met hun saunaclub:baeh: :thefinger :teuflisch
zeppos58
16 juni 2007, 10:49
Kijk de reden waarom ik binnen ging was 2 zijdig. ;)
A ik was nieuwschierig :rolleyes:
B Het was gratis. :D
Ik ben niet met de bedoeling binnen gegaan om naar een kamer te gaan, heb ik ook niet gedaan dus. Omdat ik Hilke beetje ken wel met haar babbeltje geslagen.
De andere meisjes waren blond en jong, denk niet dat ze Belgisch waren maar dat kan ik natuurlijk niet weten. Aan het uitelijk te zien gok ik op Pools maar dat is een gok natuurlijk.
De prijzen liggen inderdaad hoog, te hoog, maar ik denk dat het vooral de bedoeling is in konkurentie te gaan met de klasieke bars daar, en dat kan wel eens lukken.
Of ik er nog ga, denk het niet of het moet vandaag zijn omdat het nu ook gratis is maar ik denk niet dat ik in de buurt kom.
Ik zou het wel jammer vinden als Hilke alleen daar zou blijven werken, die kans acht ik wel nihil (ze zal best wel regelmatig in YY blijven opduiken)
Maar over de prijzen: ik ben regelmatig voor 2 uur met hilke naar de kamer geweest. in Duitsland zou mij dit 125 euro kosten en YY kost dit 150 euro en in Las vegas zou dit maar liefst 260 euro kosten. MEER ALS 2 KEER ZO DUUR ALS IN DUITSLAND.
Voor mij is het dus geen optie om naar LV te gaan.
Hollandmale
16 juni 2007, 11:10
De andere meisjes waren blond en jong, denk niet dat ze Belgisch waren maar dat kan ik natuurlijk niet weten. Aan het uitelijk te zien gok ik op Pools maar dat is een gok natuurlijk......, maar wellicht toch interessant: hoeveel meisjes heb je gisteren gezien :confused: ?
zeppos58
16 juni 2007, 11:15
Ik dacht Hilke inclusief een 6 tal maar ze waren wel druk bezet ik kan dus mis zijn.
Gezien de gratis inkom bleven de meeste beren niet lang en gingen buiten na de daad.
Met enkele gesproken een paar kende saunaclubs uit Duitsland of Nederland en gingen waarschijnlijk niet terug komen. Zij die het nog niet kende dachte wel nog terug te komen. Ja als je uit een bar de LV binnen stapt dan doe je een goede zaak, kom je uit een buitelandse saunaclub dan is het een dure zaak.
BTW Obelix Hilke beperkt haar anwezigheid op 2 a 3 dagen per week ;)
zeppos58
16 juni 2007, 12:35
Zopas nog een foontje gekregen van een medeijsbeer :heul:
Gisteren net na mijn vertrek moet er al een inval zijn geweest van de flikken (in burger) die een controle kwamen doen op zwartwerk.
Enkel Hilke hebben ze daar gelaten, de rest, (een aantal Poolse meisjes) namen ze mee voor verhoor, bleek dat die kipjes zelfs hun paspoort niet bij hadden.
De uitbater (Ludo) bleek nogtans één van de agenten goed te kennen en beloofde dat de passen asap bij hen zouden zijn.
Ruikt dit niet naar pooier activiteiten? :green_smi :ranting2:
't is nog niet echt open en 't is al ambras !!:wand:
Zopas nog een foontje gekregen van een medeijsbeer :heul:
Gisteren net na mijn vertrek moet er al een inval zijn geweest van de flikken (in burger) die een controle kwamen doen op zwartwerk.
Enkel Hilke hebben ze daar gelaten, de rest, (een aantal Poolse meisjes) namen ze mee voor verhoor, bleek dat die kipjes zelfs hun paspoort niet bij hadden.
De uitbater (Ludo) bleek nogtans één van de agenten goed te kennen en beloofde dat de passen asap bij hen zouden zijn.
Ruikt dit niet naar pooier activiteiten? :green_smi :ranting2:
't is nog niet echt open en 't is al ambras !!:wand:
Sommige belangrijke zaken moet je wel goed regelen bij een opening, bijv een goede feeststemming maar als de sauna niet werkt, dames zich niet kunnen legitimeren en de flikken met een aantal vragen blijven zitten dan zullen er nog wel meer controles volgen en daar zitten de beren en dames niet echt op de wachten....:motz:
The Joker
16 juni 2007, 12:57
Dit is wel erg triest van de polizei om op dag 1 al binnen te vallen....
Vanaf nu dus in LV 1 dame en 0 sauna's.
sofaking
16 juni 2007, 16:09
Dit is wel erg triest van de polizei om op dag 1 al binnen te vallen....
Vanaf nu dus in LV 1 dame en 0 sauna's.
Wat je ook over de flikken mag denken, ik denk toch dat ze over het algemeen slechts binnenvallen als ze redelijk goede aanwijzingen hebben dat er iets niet in orde is. Blijkbaar was dat hier ook zo. :mad:
Rare situaties allemaal. Als de uitbater er prat op gaat dat hij met alles in orde is en tegelijkertijd niet weet dat al zijn "personeel" - 1 zelfs geen paspoort bijhebben.
De oproep op de website "klassedames gezocht" lijkt dan toch weinig resultaat opgeleverd te hebben als er bijna alleen maar oostblokkertjes zijn. :nee:
zeppos58
16 juni 2007, 16:38
Ondertussen nogmaals gebeld om te vragen of het nu al open was.:teuflisch
"We zijn gisteren open gegaan maar blijven vandaag dicht !! We hebben 3 maand op onze papieren moeten wachten en we waren in de veronderstelling dat nu alles in orde was. Deze nacht rond 1 uur kwam er echter controle en bleek het toch nog niet 100% in orde te zijn. Ik verwacht dat we maandag terug open kunnen, want zondag is sluitingsdag. de klanten die er gisteren waren allen heel tevreden. De Politie heeft enkel de uitbater en de meisjes gecontroleerd en de klanten met rust gelaten"
Nu wat de ijsbeer mij vertelde was wel iets anders, dat de beren tevreden waren ja mooie locatie en gratis inkom dan kan je al niet te hart klagen. ;) Maar de uitbater vertelt niet alles, meisjes zonder paspoort, ja natuurlijk ben je dan niet in orde.
De zeer erg op haar eigen poten staande Hilke hebben ze duidelijk niet meegenomen omdat ze de Belgische nationaliteit schijnt te hebben en ze wel in het bezit was van haar pas.
Ik vrees dat LV weer een doodgeboren kind is, oorzaak onkunde en het gerecht dat hier in deze streek zeer stipt optreed.
:wand: :angryfire :hammer:
Gustomass
16 juni 2007, 16:38
De oproep op de website "klassedames gezocht" lijkt dan toch weinig resultaat opgeleverd te hebben als er bijna alleen maar oostblokkertjes zijn. :nee:
Gusto kan bovenstaande niet helemaal plaatsen...
Wel eens in echte Saunaclubs als YinYang en in Duitsland geweest.??
Die Gusto heeft bezocht zouden maar te rustig en saai zijn zonder "alleen maar die OostblokSTERREtjes."
Maar da's Gusto's perceptie..
Gustomass
sofaking
16 juni 2007, 16:45
Gusto kan bovenstaande niet helemaal plaatsen...
Wel eens in echte Saunaclubs als YinYang en in Duitsland geweest.??
Die Gusto heeft bezocht zouden maar te rustig en saai zijn zonder "alleen maar die OostblokSTERREtjes."
Maar da's Gusto's perceptie..
Gustomass
Neenee ik bedoelde niet dat oostblokkertjes geen klassedames zouden zijn.
Ik bedoelde dat in die streek flink wat privé's actief zijn en ook bars waar heel wat lokale deernes werken. Toch is er blijkbaar geen enkele die de overstap gemaakt heeft naar LV als er buiten Hilke alleen maar buitenlandse dames waren.
Vermoedelijk omdat de Benelux dames niet "aangegeven" willen werken...
zeppos58
16 juni 2007, 17:02
Viola en verder veel jalousie en de flikken bellen en maar tips geven van.... in de LV werken illegalen... .:ranting2:
Moeten ze ooit in de RIO of het Rozenhof binnen vallen ze hebben met momenten een autobus nodig om de zwartwerkers af te voeren, en er zitten daar echte illegalen, bij mijn weten zijn Poolse dames hier volledig legaal de EU wet op vrij verkeer van mensen en goederen binnen de EU, ze moeten wel hun pas bijhebben natuurlijk.
In het Rozenhof kwam ik Marokkaanse, Tunesische, Afrikaanse en een Israëlische tegen, zouden die wel legaal in dit land verblijven???:confused: Daar heb ik pas mijn bedenkingen bij en in het wit werken, nooit van gehoord denk ik:mad: .
De vraag is dus waarom worden deze zaken wel met rust gelaten???:eek: Omdat ze meeweken met het gerecht :confused: (bv tips geven als het bij de concurrenten niet 100% in orde is). Of omdat belangrijke personen aandelen hebben in die zaak??:thefinger
Als de Flikken nu gisteren een grote slag wilde slaan moesten ze in het Rozenhof zijn, de parking stond daar proppens vol. Maar neen een pas geopende zaak met een 8 tal auto's op de parking die moesten ze hebben.
Ik snap het nie tmeer hoor, en voor mij is saunaclub in België (voorlopig) ten einde.
Het zal wat vaker een ritje NL of Duitsland worden, waar ik altijd vind wat ik zoek. Zonder blauwbloezen erbij allee in Duitsland groenbloezen zeker.;)
Met alle respect Zeppos maar dat is nogal naief. Las Vegas is net als Queenies en Relax (weliswaar onder beslaglegging) eigendom van Maikel en consorten. Ze kunnen Las Vegas laten uitbaten door iemand anders maar daar trappen alleen ijsberen in blijkbaar, de blauwbloezen weten beter. Alles wat Maikel en consorten exploiteren zal door de flikken in de gaten worden gehouden, dat is evident.
Dat het Rozenhof gerust wordt gelaten door de flikken heeft één duidelijke reden: de eigenaren zijn bij mij weten geen criminelen en exploiteren geen criminele activiteiten. Ze exploiteren een (groezelig) café met kamerverhuur en daar is niks illegaals aan. Dat groezelig zegt overigens helemaal niks over de dames die daar werken, maar alleen over de ambiance in dat café. Maar ja, dat is mijn mening. Ik ken één dame die in het Rozenhof werkt (heeft ook in Queenies gewerkt), waarmee het superzalig 'kameren' is: Marokkaanse Sara :freu: . Maar ik geef er de voorkeur aan om ergens anders met haar af te spreken.
Dat een saunaclub in België niet mogelijk zou zijn, daar geloof ik helemaal niks van. Maar zodra criminelen zo'n club gaan exploiteren zullen de flikken ingrijpen.
Ik verlang nog wel eens terug naar de Queenies, waar ik het echt heel gezellig vond (velen malen gezelliger dan bijvoorbeeld Yin Yang). Voor mij mag dat ook een club zijn met een concept als het Rozenhof, maar dan met de ambiance van Queenies. Ach ik ben weer aan het dromen zeker.
Groetjes,
Eric :wink:
sofaking
17 juni 2007, 00:35
... bij mijn weten zijn Poolse dames hier volledig legaal de EU wet op vrij verkeer van mensen en goederen binnen de EU, ze moeten wel hun pas bijhebben natuurlijk.
...
Hum, Zeppos, kan jij op het zicht (of gehoor) uitmaken of een dame Pools al dan niet Russisch of Wit-Russisch enz... is ? Als ze hun paspoort niet bijhebben is dat toch wel reden tot concern denk ik.
zeppos58
17 juni 2007, 00:54
Van horen zeggen dat ze Pools zijn
zeppos58
18 juni 2007, 13:56
Vandaag nog ens gebeld met Ludo, de Las Vegas blijft nog minimum 2 weken dicht wegens niet met alles in orde.
Dit lijkt wel een Russisch 5 jarenplan :mad:
sofaking
18 juni 2007, 23:01
Vandaag nog ens gebeld met Ludo, de Las Vegas blijft nog minimum 2 weken dicht wegens niet met alles in orde.
Dit lijkt wel een Russisch 5 jarenplan :mad:
Zeppos, als je Ludo nog eens zou bellen, suggereer dan misschien dat hij zich op dit forum registreert dan kan hij rechtstreeks nieuws en commentaar geven aan zijn potentiele klanten.
De comonline website is in elk geval hopeloos.
Zeppos, als je Ludo nog eens zou bellen, suggereer dan misschien dat hij zich op dit forum registreert dan kan hij rechtstreeks nieuws en commentaar geven aan zijn potentiele klanten.
Doe maar niet, ik heb genoeg van al die praatjes en smoesjes van Ludo & Robert-Jan en cs.:green_smi
seksenfun
27 juni 2007, 20:32
Voor zij die het nog niet moesten weten. De site is opgevrolijkt met wat meer foto's enerzijds, anderzijds staat er weer geen nieuwe openingsdatum!?
zeppos58
27 juni 2007, 22:39
toen ik Ludo vorige week belde sprak hij van minimum nog 14 dagen dicht
The Joker
2 juli 2007, 00:56
:sleep: Onze nieuwe saunaclub wordt binnenkort heropend. :sleep:
Dat klinkt als een Mexicaan die Mañana zegt! :thefinger
seksenfun
5 juli 2007, 21:25
Nieuwe openingsdatum, is dat een grap :lostit: of een verschrikking :hammer: ?
sofaking
5 juli 2007, 22:30
Nieuwe openingsdatum, is dat een grap :lostit: of een verschrikking :hammer: ?
Opening op vrijdag de dertiende, dan zit dat wel snor voor de toekomst.:freu: :roll3:
zeppos58
5 juli 2007, 23:41
Ook de site staat nu elders http://www.lasvegas321.be/
Opening nu vrijdag wel Joe Harris zong ooit....
Eerst zien en daarna geloven, nooit geloven zonder zien....
BTW Zij die vrijdag toch de moed hebben om een kijkje te gaan nemen, ik hoop voor hen dat je ook nu gratis binnen mag.
Dat ze er het risico bijnemen dat de flikken hen van de kamer komen halen want dat gebeurde vorige keer ook.
Maar ja we zullen ze maar een kans geven zeker.
Mij gaan ze er niet zien want ik heb 's anderdaags een ritje Roermond voorzien
zeppos58
13 juli 2007, 23:58
Vandaag en morgen zaterdag betaal je geen inkom wegens "kennismakingsdag"
zeppos58
16 juli 2007, 07:56
Oepes 't zal er niet lang blijven draaien zo.
Zaterdag in YY Hilke tegen het lijf gelopen zij was vrijdag bij de opening in LV.
Er waren trouwens maar 2 meisjes, Hilke dus en Mieke.
Inkom was aanvankelijk gratis tot er meisje s waren dan 25 lappen en zaterdag zou het al 50 zijn. Jawadde 50€ om dan misschien niemand te zien, Hilke was in Yin YAng dus.... .
Bovendien lijkt het volgens haar meer op een Bar dan op een saunaclub. Ludo wil de meisjes verplichten om eerst aan de bar een fleske af te troggelen en dan pas te gaan kameren. Hilke vertelde dat ze dat niet ziet zitten om haar centen met drank te verdienen en dat ze LV al voor bekeken houd, zij geeft het hooguit 6 maand, ik 6 weken met veel geluk dan.
Van elke 80€ moeten de meisje er 30 afstaan dit is dus gewoon een club waar je inkom moet betalen bovenop.
Van eten is er ook geen spraak, wat hapjes nootjes en chips, daarmee vang je een ijsbeer niet !!.
Dit is dus duidelijk een zaak waar ze je op een korte termijn at centen uit je zakken trachten te halen om u nadien weer buiten te werken.
Een saunaclub moet een totaalbeleving zijn, waar je een lange tijd (soms een ganse dag) kan blijven, en waar je iets deftig kan eten als de tijd ervoor gekomen is. Geen klein hapje of een holle kies vuller.
Stel dat je in LV een ganse dag blijven wil, wat doe je dan om een uur of 5 a 6. Je kleren aan, iets gaan eten en daarna terug komen, neen dat werkt natuurlijk niet.
The Joker
16 juli 2007, 18:17
Dit heeft dus helemaal niets meer met een saunaclub te maken, maar is een gewone priveclub geworden, met een belachelijke inkom, en zonder vrouwen :rofl:
The Joker
17 juli 2007, 00:39
Misschien een tip voor de uitbater om nog meer uit de club te halen: :thefinger
http://i7.tinypic.com/4liiog2.jpg
seksenfun
17 juli 2007, 22:43
Hmmm... misschien effe grappig, maar toch wat overdreven hoor. Ik weet niet of jij het leuk zou vinden zoiets te lezen over uw zaak. (een zaak begin je met vallen en opstaan)
zeppos58
17 juli 2007, 23:11
Vandaag een Motto toertje gedaan en aan de LV gepasseerd omstreeks 21u45
stond 1 auto op de parking, ik vermoed van de uitbater.
't Zal een trieste bedoening geweest zijn zo te denken.
In België is er tot nu toe 1 saunaclub die naam waardig geweest. De Relax (Ritz) in Mol.
Alles ten spijt was de Queenies maar een probeersel dat nooit gelukt is door het slechte management.
Als je dan bedenkt dat de manager van Relax-Ritz later de uitbater van Queenies was, is dat moeilijk te snappen.
Was eerst in Café Rio iets gaan drinken, babbeltje gedaan met Hilke, ze wist te vertellen dat er een saunaclub zou komen in Venlo. Al iemand iets van vernomen ??
Nu Venlo of Roermond maakt niet uit het scheelt juist 1 km
The Joker
18 juli 2007, 01:44
In Kerkrade ook al een echte saunaclub geopend, alleen nog vrij rustig las ik, maar wel Duitse tarieven en mores zoals het hoort.
Wie heeft er echt stalen ballen en gaat er een echte saunaclub bij Antwerpen of de randstad openen?
IJsberen genoeg, gewone prostitutie in overvloed, waarom niet het beste van 2 werelden fuseren?
seksenfun
18 juli 2007, 22:18
Tja... als de wetgevende organen zo'n saunaclub nu ook eens zouden kunnen luchten hè :cool:
zeppos58
18 juli 2007, 23:03
En het kan nochtans. Dat hebben ze in Mol destijds bewezen.
Het duurde iets meer dan een jaar en de club begon net wat te lopen toen dicht ging, omdat een groot deel van het personeel meewerkte aan een wietplantage.
In Mol waren er wel Oost-Europese hertjes.
Dat de Relax dicht ging was een spijtige zaak want het had iets kunnen worden.
Toen RJ de Queenies open deed dacht ik dat het echt zou lukken omdat RJ manager was in de Relax. Maar neen hij deed het naar de kloten, de opening hebben ze toen niet gemist, er was die dag zelfs niet genoeg plek op de parking.
Enkel jammer dat het gebouw er niet klaar voor was.
In de LV was het gebouw wel klaar, maar ze miste de opening volledig, en eerlijk dat komt volgens mij NOOIT meer goed.
henk39
20 juli 2007, 14:00
Mol werd alleen maar toegestaan, het saunaclub gebeuren, omdat er andere onderzoeken liepen die ze veel belangrijker vonden! Mol had nooit zo door mogen draaien, was dat ook gesloten geweest.
Queenie's is puur dicht gegaan door zware druk van overheidswege en is volgens mij bewust doodgebloeid. Nu hangen ze daar in het weekend met de benen buiten, dus denk doelbewuste deal met de gerechtelijke.
Ben afgelopen zaterdag toevallig eens een kijkje wezen nemen in Queenie's, mooie natte ruimte met sauna en jacuzzi's in het voormalige restaurant. Daarnaast een heel nieuw restaurant achter in de zaak met bakplaat e.d. Kan er niks van zeggen ziet er netjes uit.
LV, tja, niet het saunaclub principe, maar denk dat die uitbater geen andere keus heeft. Hij moet die prijs hanteren om aan de wetgeving te voldoen. België is niet makkelijk. Poolse vrouwen zonder papieren, tja, das gewoon stom!
zeppos58
20 juli 2007, 14:17
Wie gisteren Terzake zomer zag kan er best inkomen dat ze niet mals zijn voor illegalen. Maar wie goed de reportage volgde had snel door dat lang niet iedereen het op die gedwongen manier doet.
Geef mij een serieus startkapitaal en ik start meteen een saunaclub op in Vlaanderen, op de juiste plaats, gebruikmakend van alle achterpoorten in de wetgeveng.
sofaking
20 juli 2007, 17:48
Wie gisteren Terzake zomer zag kan er best inkomen dat ze niet mals zijn voor illegalen. Maar wie goed de reportage volgde had snel door dat lang niet iedereen het op die gedwongen manier doet.
Geef mij een serieus startkapitaal en ik start meteen een saunaclub op in Vlaanderen, op de juiste plaats, gebruikmakend van alle achterpoorten in de wetgeveng.
Hetgeen de vraag doet rijzen : Wat is de kostprijs om zo'n complex te creëren, en hoe groot zijn de operationele jaarkosten ?
Ik zou er zelfs niet naar kunnen raden, maar als ge al de prijs van een gewoon doucheke ziet...:eek:
Iemand een idee daarvan ?
The Joker
20 juli 2007, 19:05
Je hebt niet alleen bergen geld nodig, maar ook een locatie waar een goede vergunning op zit en connecties binnen het prostitutie-milieu.
Maar waarom je in Godsnaam in België nog een saunaclub zou willen openen snap ik echt niet.
Doe het dan in Eersel of Zundert, net over de grens en vlak langs de snelweg.
sofaking
20 juli 2007, 21:16
Je hebt niet alleen bergen geld nodig, maar ook een locatie waar een goede vergunning op zit en connecties binnen het prostitutie-milieu.
Maar waarom je in Godsnaam in België nog een saunaclub zou willen openen snap ik echt niet.
Doe het dan in Eersel of Zundert, net over de grens en vlak langs de snelweg.
Gewoon de reistijd. Stel dat je een stuk E40, stuk Brusselse ring, E19 naar Antwerpen, Antwerpse ring en verder E19 naar Zundert moet doen.
Iets meer dan 100 kilometers, pakweg een uur en een kwartier rijden, puur theoretisch.
In de praktijk riskeer je uren vast te zitten op het traject. Gewoon te riskant.
Een alternatief zou kunnen zijn, een sauna club net naast het treinstation in Roosendaal bijvoorbeeld. ::roll3:
De enige juiste oplossing is : minstens één sauna club in elke Belgische provincie !
Bovendien is de idee van vele kleine, regionale clubs voor mij veel sympathieker dan die van enkele mega-neukfabrieken die heel de Benelux, het noorden van Frankrijk en het zuiden van Engeland moeten bedienen.
zeppos58
20 juli 2007, 23:02
daarom zou een club in het Centrum van het land, maar niet te dicht bij Brussel, ideaal zijn.
Kunnen ook de kustbewoners op een aanvaardbare tijd er geraken.
seksenfun
22 juli 2007, 00:21
Vandaag even langsgefietst . Geen drukte van bedoening Wie geen internet heeft en er aankomt wordt ook niet attent gemaakt op het feit dat het een saunaclub zou zijn. Op het reclamebord hangt enkel: 'Jacuzzi - sauna' (allé, net omgekeerd ) Op het internet staat m.i. verkeerdelijk 'saunaclub'.
Als het er zo stil blijft zal het gedoemd zijn snel te verdwijen, tenzij de infrastructuur feitelijke andere bestaanredenen heeft dan om een druk bezocht etablissement met bezoekers te zijn.
Ach... misschien wordt het wel een gewone bar, de zoveelste in de rij, daar op die baan?
sofaking
22 juli 2007, 15:45
Vandaag even langsgefietst . Geen drukte van bedoening Wie geen internet heeft en er aankomt wordt ook niet attent gemaakt op het feit dat het een saunaclub zou zijn. Op het reclamebord hangt enkel: 'Jacuzzi - sauna' (allé, net omgekeerd ) Op het internet staat m.i. verkeerdelijk 'saunaclub'.
Als het er zo stil blijft zal het gedoemd zijn snel te verdwijen, tenzij de infrastructuur feitelijke andere bestaanredenen heeft dan om een druk bezocht etablissement met bezoekers te zijn.
Ach... misschien wordt het wel een gewone bar, de zoveelste in de rij, daar op die baan?
Misschien hebben ze het zelf al opgegeven. Op hun website vind je nog steeds geen openingsdagen-en-uren.:hammer:
zeppos58
23 juli 2007, 00:08
Enkele naamsveranderingen voor de (nabije) toekomst
Was Vegas
Is Wegas
Breek afas
;)
Gisteravond LV gepasseerd, alles donker en verlaten. Gestopt in café Rio en daar Hilke tegen het lijf gelopen. Zij wist te vertellen dat LV gesloten was wegens geen (!) dames. Niemand wil daar blijkbaar nog werken aan de huidige condities, ook Hilke houdt het daar voor bekeken. In café Rio is ze haar eigen baas en af en toe pendelt ze nog naar YY.
sofaking
25 juli 2007, 15:09
Gisteravond LV gepasseerd, alles donker en verlaten. Gestopt in café Rio en daar Hilke tegen het lijf gelopen. Zij wist te vertellen dat LV gesloten was wegens geen (!) dames. Niemand wil daar blijkbaar nog werken aan de huidige condities, ook Hilke houdt het daar voor bekeken. In café Rio is ze haar eigen baas en af en toe pendelt ze nog naar YY.
Fijn, nog efkes en onze zeppos gaat heel die handel nog voor een appel en een ei kunnen opkopen :p
zeppos58
25 juli 2007, 17:47
Ik heb 3 appels wie wil 2 appels ruilen voor het benodigde ei ;) :D
The Joker
26 juli 2007, 02:57
In de YY liggen er eieren genoeg bij het ontbijt.
Staat ook een schaal appels geloof ik.
Laat die maar een 2e filiaal in BE openen om te laten zien hoe het wel moet....
Flurkman
8 augustus 2007, 10:10
Gisteren 7/8 even op verkenning geweest in Vegas. Sara ontmoet. Vroeg 100 € voor een halfuur, en 160 voor een uur. Niet op ingegaan. Voor het overige leek het me een erg dooie boel...
nonkel000
3 november 2007, 00:20
heeee mensen ik heb lisa (christina) ex queenies gevonden ze werkt nu in sauna virginia
in herentals dus ijsberen die haar zochten GEVONDEN HEERLIJK!!!!
seksenfun
13 februari 2008, 21:05
Inmiddels een gewone parenclub geworden. De tweede op die baan die een saunaclub niet rendabel acht in die regio.
Hopelijk komt er nog voor mijn pensioenleeftijd een Belgische saunaclub.
Alabama
9 november 2010, 21:18
Het idee van een saunaclub in Vlaanderen... Ik blijf erop hopen. :)