Volledige versie bekijken : Isabella (Roemeense)
Patjax
8 september 2022, 11:16
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Isabella (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:Blond uit het potjeHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info:Leuke relaxte dame. Zit bijna altijd op de bank bij de trap naar boven
Patjax
20 september 2022, 05:44
Geknipt uit mijn algemeen verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Penelope-(Great-Palace)-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=795264#post795264
Tijdens mijn bezoekjes is mij altijd een blondine opgevallen. Haar uiterlijk roept een Game of Thrones vibe op. Prachtig lichaam echter destijds bij normaal licht duidelijk ouder dan je haar in de bar zou geven. Zij wenkte mij en uit nieuwsgierigheid naar haar toe gelopen. Kort gesprekje ter kennismaking met deze 30-jarige Roemeense genaamd Isabella dat voldoende houvast gaf om een gokje te wagen.
Het werd een zeer aangenaam uurtje waarbij ik haar eerst masseerde en zij nadat ze met haar handje mijn plezierstengel had laten groeien een mondelinge wederdienst bewees met veel gevoel en soms handmatige ondersteuning. Hierna was het tijd om mijn plezierstengel te planten in vruchtbare grond en zij liet haar daartoe geschikte lady part langzaam in cowgirl er over heen zakken. Deze was lekker strak en het voelde dan ook heerlijk aan. Na een tijdje hield mijn plezierstengel het niet meer en de bestuiving vond plaats in het vantevoren aangebrachte opvangcontainertje. Deze werd nadien liefdevol verwijderd en de plezierstengel werd ontdaan van de bestuivingssporen. De resterende tijd in elkaars armen met wat AST volgemaakt. Geslaagde kennismaking waarbij ik het gevoel heb dat er zeker nog ruimte naar boven inzit of zoals de Duitsers mooi zeggen aufbaufähig.
Malis
1 februari 2023, 11:30
Goededag Ijsberen,
Heeft iemand recentelijk deze dame ergens gespot ?
Ik ben al een tijdje op zoek naar haar. Wat haar speciaal maakt is dat zij volgens mij een pijp koningin is. Indien jullie iemand kennen die erg goed is in pijpen zonder, dan ontvang ik graag namen.
Alvast bedankt.
Gegroet
pret
1 februari 2023, 13:12
Wat haar speciaal maakt is dat zij volgens mij een pijp koningin is. Indien jullie iemand kennen die erg goed is in pijpen zonder, dan ontvang ik graag namen.
Alvast bedankt.
Gegroet
Ik durf te wedden dat Indira veel beter is qua pijpen. Afgelopen week was ze niet aanwezig maar kan elk moment verschijnen in Penelope of AG.
LIKE_BLOND_THAI
1 februari 2023, 23:05
Goededag Ijsberen,
Heeft iemand recentelijk deze dame ergens gespot ?
Ik ben al een tijdje op zoek naar haar. Wat haar speciaal maakt is dat zij volgens mij een pijp koningin is. Indien jullie iemand kennen die erg goed is in pijpen zonder, dan ontvang ik graag namen.
Alvast bedankt.
Gegroet
Was afgelopen vrijdag in Penelope met haar vaste vriendin Anastasia
Sent from my iPhone using Tapatalk