Volledige versie bekijken : Gina (Roemeense)
Biggie75
8 september 2022, 15:02
Gina (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur: 17 minuten
Service:NMC, PMC, Aftrekken
Extra info:TMM - Dus nooit meer
Dit is echt een TMM.
Op de bank voor de bar trof ik een blonde dame aan van een jaar of 30. Haar naam gevraagd: Gina. Roemeense uiteraard. En hup naar de kamer. Nou dit had ik beter niet kunnen doen. Na precies 14 minuten stond ik al weer buiten. Dame is alleen maar met haar telefoon bezig, doet verder weinig, kort pijpen PMC en klagen dat het warm is. Ze rook ook niet fris. Neuken met haar hand voor de poes. Na afloop 50 Euro afgetikt. Nooit meer.
Herhalingsgevaar 0%. TMM.
Paspoortje volgt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
LIKE_BLOND_THAI
8 september 2022, 16:13
Hallo, als jij vanmiddag met Gina was geweest dan had ik jou gezien! ik zag een beer boos van de kamer terugkomen met Gina na een kwartier.
Ik had Gina 2 weken geleden ook gehad in Penelope, die vertelde dat ze van Prime kwam met een Turkse JLo ofzo met flinke sili's. Omdat ze uit Prime kwam waar ik goede ervaring heb gehad, ben ik zonder in details gaan vragen op kamer geweest. Kamer was niet eens zo slecht zoals je het omschrijft met hand ervoor, maar haar ongeschoren poes rook inderdaad niet fris.
Echter als je al in 69 ligt, wat ga je dan doen? Ik had weinig keuzes, had een paar likjes gedaan en ben er mee gekapt. Doggy was niet mogelijk en had snel afgemaakt in missio, stond in 20 min al beneden en ze vroeg me € 50, zeg maar het prime tarief. Ik heb gewoon € 40 gegeven en zei dat het standaard tarief is in Penelope, zeker nog eens zonder positions. Ze schudde haar hoofd! Ik zei, kom dan gaan we naar de theke (Eda)! Ze liep daarna snel boos weg naar boven.
Ik had haar nooit gezien en kon niks vinden maar nu je haar omschrijft, komen mijn emoties weer terug! Ik probeer vandaag maar weer te schakelen met mijn Bulgaarse meiden Claudia en Daniella, hopen dat ik die nog ga treffen, top meiden!
Sent from my iPhone using Tapatalk
mrourke
8 september 2022, 17:09
Paar weken geleden deze Gina ook getroffen in Prime. Dat moet haast wel dezelfde zijn want ze was met Jlo. Ik zat verlekkerd naar die Jlo te kijken, haar billekes zijn onovertroffen mooi zeg. De voorgevel is mij veel te groot, de Ro chirurg heeft zich vast vergist in de wensen van de klant of hij was zo geil dat hij haar tijdens de operatie van jetje heeft gegeven. We wouldn't know it anyway, shame on you you bastard. Jlo heeft een enorme grote bek, ze nam mijn gerief in de hand om te kijken of ik aan de besneden standaard van hygiëne eisen kon voldoen. Ik kreeg een stempel met certificaat van welbevinden.
Gina was intussen pissed want zij was degene die op me af was gestapt in de catacomben van Prime. Voorstel was een trio van een uurtje. Ik ben voor alles in behalve een trio. Not my hobby omdat ik gewoon genoeg heb aan een lekkere meid. Liet me overhalen en weldra lagen we in de spiegelzimmer. My hands are gold dus met enige tevredenheid lagen beide dametjes op hun buikjes. Jlo lag erbij als kromme banaan vanwege die kut ballonnen maar ok. Volgende item was het likken van elkanders flappen rosbief, en ook ik mocht meedoen.
Maar wat een schrik, de deurtjes van Gina gingen open en een verschrikkelijke odeur kwam mij tegemoet. Zelfs de varkens in Ro ruiken lekkerder zal ik maar zeggen. Getergd zocht mijn snake tong zijn weg tussen de natte spelonken van Jlo. Ik gaf haar opdracht om de rosbief van Gina te likken, onderwijl nam ik Jlo in capra. Keihard stotend van achter, en bij elke stoot schoot de tong van Jlo dieper in de rosbief van Gina. Jlo protesteerde maar ze kon geen kant meer op. Na 10 min kwam ik goddelijk klaar. Ik lachen maar Jlo stond op het punt om te gaan kotsen. haha. Van een uur was geen sprake, Het was 35 min en de dames wilden zweihundert. No way zei ik. Ik heb Gina niet of nauwelijks beroerd. Vloekend en tierend gingen ze tekeer. Ik versta perfect Ro en spreek het ook redelijk. Heb iets minder dan zweihundert gegeven omdat ik Prime nog vaker wil bezoeken. Gina bleef pissed, haar optreden was zero. Jlo is mooi maar heeft de arrogantie van een overjarig model, Gina vond ik niks.
Biggie75
8 september 2022, 19:06
Het kan best een keer voorkomen dat een dvp niet helemaal fris onder ruikt. Maar zo te lezen is dit bij haar standaard. Het rook echt naar een mix van latex, urine , vaginale vocht en zweet. Een likje en ging bijna over me nek. Achteraf flink gespoeld met een halve fles listirine. Dit trauma vergeet ik niet snel.
LIKE_BLOND_THAI
8 september 2022, 22:40
Nu ik je verslag lees dat je vorige week was geweest, was het dus een andere beer die ook pech heeft vandaag!
Af en toe heb je helaas zo’n meid die het niet waard is, gewoon vergeten en op naar de volgende!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Biggie75
24 september 2022, 11:30
Gisteravond liep ik Gina tegen het lijf en werd volgens mij in het roemeens voor rotte vis uitgemaakt omdat ik niet meer met haar ga. Ik hoorde al van meerdere gasten dat ze niet te vertrouwen is. En Gina bedriegt de gasten. Dit is slecht voor het imago van Prime. Dus pas op met haar. De details laat ik maar achterwege, want dan wordt ze zeker uit Prime verwijderd.
Biggie75
24 september 2022, 12:33
Dit vond ik trouwens terug op het duitse zuster forum. Een mannelijk gast van blijkbaar Prime heeft dit geschreven over haar (vertaald naar NL):
Je moet blijkbaar nog veel leren over de dame Gina en over de dames in het algemeen. Ik heb ook al veel met haar meegemaakt. Haar truuk is de nabijheid te creeeren met gasten. Heeft ze je eenmaal dan komt al heel snel de vraag of je haar financieel kan steunen. En dan gaat de teller lopen. Liefde maakt blind en kost je op den duur veel geld. Deze truuk doet ze binnen Prime als daarbuiten. Ik ken meerdere gasten die hier in zijn getrapt. Ik heb vaak in het verleden met haar afgesproken in Prime als daarbuiten. Maar alles draaide altijd om geld.
Maar als zij 4 van deze sponsoren hebt, dan houdt ze een redelijk salaris over in de maand. En dat is nog exclusief de kamers die ze maakt.
Ze is een slang. Een Pyton pakt je en laat je niet meer los.
JonnyFontane
24 september 2022, 12:57
Het is en blijven klapeksters....
Zien ze wat blinken dat gaan ze erop af en laten niet meer los.
mentholbear
24 september 2022, 14:46
niet helemaal fris onder ruikt. Maar zo te lezen is dit bij haar standaard.
Gisteravond liep ik Gina tegen het lijf en werd volgens mij in het roemeens voor rotte vis uitgemaakt
Als ik jullie mag geloven is dat eerder op haar van toepassing ;)
Biggie75
24 september 2022, 18:40
Een klapeksters zeker voor 200%
De 4 sponsoren zijn een Belg, een Nederlander, een Roemeen en een Duitser. Met deze 4 verdient ze een behoorlijk salaris in de maand.
mentholbear
11 oktober 2022, 17:39
Vandaag een leuke blondine bij brunette Mary gezien. Geinig ondeugend snoetje heeft ze. En na wat heen en weer geflirt op naar de kamer. Eenmaal binnen toch maar even aan elkaar voorstellen en m'n hart sloeg een paar slagen over...
Haar naam Was Gina en zelfs bij Dementholbear gingen er alarmbellen af.
Had ik maar eerst d'r naam gevraagd in de bar :wand:
Ik ben maar uit de buurt gebleven van de viskraam en misschien daardoor niks gemerkt. Komt wellicht ook wel doordat ze haar e sigaret mee Had. Of dat m'n neus synapses naar de klote zijn door al het frituurvet ofzo...
Hoe dan ook milieuvriendelijke dame die verder ook goed mee deed. Maar weinig Herhalingsgevaar omdat m'n favo onderdeel achterwege blijft.
Willem2
11 oktober 2022, 20:06
Maar weinig Herhalingsgevaar omdat m'n favo onderdeel achterwege blijft.
Samen eten ?
Giodude
11 oktober 2022, 20:14
Samen eten ?
Nope, het likken van de vrouwelijke pisbak in de hoop zijn smaakpapillen te neutraliseren voor een volgend buffetbezoekje.
pret
11 oktober 2022, 22:46
Maar weinig Herhalingsgevaar omdat m'n favo onderdeel achterwege blijft.
ik denk dat er geen sprake was van het volgende
http://youtu.be/J_lEs4FYkhs
cameltoe slide
11 oktober 2022, 22:48
Vandaag een leuke blondine bij brunette Mary gezien. Geinig ondeugend snoetje heeft ze. En na wat heen en weer geflirt op naar de kamer. Eenmaal binnen toch maar even aan elkaar voorstellen en m'n hart sloeg een paar slagen over...
Haar naam Was Gina en zelfs bij Dementholbear gingen er alarmbellen af.
Had ik maar eerst d'r naam gevraagd in de bar :wand:
Ik ben maar uit de buurt gebleven van de viskraam en misschien daardoor niks gemerkt. Komt wellicht ook wel doordat ze haar e sigaret mee Had. Of dat m'n neus synapses naar de klote zijn door al het frituurvet ofzo...
Hoe dan ook milieuvriendelijke dame die verder ook goed mee deed. Maar weinig Herhalingsgevaar omdat m'n favo onderdeel achterwege blijft.
Beste collega in de witte clubjas, het betreden van deze mijn is slechts een klein financieel verlies.
Hoe lang waren ze samen in de kamer? Meer dan 15 minuten, misschien zelfs 20 minuten?
De pruim ziet er gladgeschoren uit. Beviel de smaak?
Je doet zo geheimzinnig over je ervaringen. Zo kennen we ze niet. Was het de schok dat Gina niet met hen wilde douchen na de kamer en dan de buffetten wilde bezoeken? Begrijp je dat Gina haar slanke figuur nodig heeft om snelle neuker te verblinden? Helaas is de borst in de blouse niet zo indrukwekkend, dus de rest van het figuur moet kloppen.
mentholbear
12 oktober 2022, 00:19
Bijna een half uur. Dus dat Was gewoon netjes.
De smaak mag je aan iemand vragen die wel van vis houdt. Ik heb me er in elk geval niet aan gewaagd.
Ik ben de laatste jaren juist erg terughoudend geworden met het verstrekken van kamer details.
Das
12 oktober 2022, 09:18
Ik ben de laatste jaren juist erg terughoudend geworden met het verstrekken van kamer details.
en het is juist dat wat een niet nutteloze bijdrage aan het forum is!
We wachten op vulgaire details!!!
mentholbear
12 oktober 2022, 10:51
Dat snap ik en deed ik ook graag. Maar na een vervelend incident heb ik een belofte gedaan om dat niet meer te doen en daar hou ik me aan.
Dat gezegd te hebben ben ik een wat eentonig iemand, dus wat er op de kamer gebeurt verschilt niet veel met wat ik in het eerste deel van 2017 schreef.
Giodude
12 oktober 2022, 14:53
Maar na een vervelend incident heb ik een belofte gedaan om dat niet meer te doen en daar hou ik me aan.
Aan wie heb jij de belofte gedaan die je steeds als alibi gebruikt voor het niet schrijven van inhoudelijke damesrecensies?
- Aan jezelf?
- Aan de dame in kwestie?
- Aan alle dames in PHG waar het incident zich heeft voorgedaan?
Als je het aan jezelf hebt gedaan dan moet je überhaupt niks meer posten in een dames topic.
Als het PHG gerelateerd is dan zou je nog steeds bij andere clubs rustig een damesrecensie kunnen schrijven.
JonnyFontane
12 oktober 2022, 15:46
en het is juist dat wat een niet nutteloze bijdrage aan het forum is!
We wachten op vulgaire details!!!
Het liefst zo vulgair mogelijk.....:biggrin:
mentholbear
12 oktober 2022, 20:14
Aan wie heb jij de belofte gedaan die je steeds als alibi gebruikt voor het niet schrijven van inhoudelijke damesrecensies?
- Aan jezelf?
- Aan de dame in kwestie?
- Aan alle dames in PHG waar het incident zich heeft voorgedaan?
Als je het aan jezelf hebt gedaan dan moet je überhaupt niks meer posten in een dames topic.
Als het PHG gerelateerd is dan zou je nog steeds bij andere clubs rustig een damesrecensie kunnen schrijven.
Aan alle 3 en aan de clubleiding die erbij werd gehaald.
En van wie moet dat?
JonnyFontane
12 oktober 2022, 21:12
En van wie moet dat?
Moet niks, maar ik zelf en andere willen iets anders.
Die willen, vulgaire, informatie van dames. En niets in de trant van......bla bla bla....voederbakken geplunderd.......bla bla en nog meer bla.......50430 en geweldig van elkaar genoten.:biggrin:
mentholbear
12 oktober 2022, 22:45
Oh gelukkig maar ;)
Tja, voorheen schreef ik elke keer tongzoenen, daarna 69, cowgirl om in doggy te eindigen. Toen hadden sommigen daar ook niet genoeg aan of vonden dat het elke keer herhalend Was. Het is ook nooit goed.
Bijdeweg, je leest dan weer over de stukjes dat ze alleen milieuvriendelijk Was. Dus bijvoorbeeld geen ouderwetse dame.
Dat ze goed mee deed en geen afwerkster Is of er als een zandzak bij ligt.
Of dat ze het kamertje netjes volmaakte en geen klokkijkster/tijdsmokkelaar is.
Ik probeer binnen de beperkingen subtiel toch wat hints door te laten schemeren.
Das
12 oktober 2022, 23:03
Oh gelukkig maar ;)
Tja, voorheen schreef ik elke keer tongzoenen, daarna 69, cowgirl om in doggy te eindigen. Toen hadden sommigen daar ook niet genoeg aan of vonden dat het elke keer herhalend Was. Het is ook nooit goed.
Bijdeweg, je leest dan weer over de stukjes dat ze alleen milieuvriendelijk Was. Dus bijvoorbeeld geen ouderwetse dame.
Dat ze goed mee deed en geen afwerkster Is of er als een zandzak bij ligt.
Of dat ze het kamertje netjes volmaakte en geen klokkijkster/tijdsmokkelaar is.
Ik probeer binnen de beperkingen subtiel toch wat hints door te laten schemeren.
pppffffttttt
schoolmeester
13 oktober 2022, 04:13
Das, je toetsenbord blijft hangen.
Willem2
13 oktober 2022, 11:54
Zo nu weer info en berichten over Gina
Tjeppah
24 september 2023, 00:12
Zojuist kom ik van de kamer af met Gina. Ik had de recensies over deze dame vooraf niet gelezen maar ik herken de ervaringen die hierboven staan totaal niet in de goede ervaring die ik heb gehad. Dus haar serviceniveau zal ze ondertussen verbetert hebben. Ik sprak ze aan omdat ik zag dat ze regelmatig met mannen een beetje aan het teasen was. Voor mij is het een mooie vrouw met een guitig kopje. Haar borsten hangen enigsinds maar ook weer niet veel. Ze heeft een tattoo op haar linkerarm en een tattoo van een wolf op haar linkerbeen. Zoenen prima, pijpen zeer goed
Ik cowgirl positie geneukt. Soms zat ze op haar knieeen en soms gehurkt. Was lekker om naar dat mooie guitige gezichtje te kijken wanneer ze me neukte. Spetterend ook klaargekomen. Tijdens het neuken kwam ze ook klaar. Voordat we geneukt hadden haar gebeft. Niets geroken en een heerlijk kusje. Ze had al wel wat stoppeltjes staan wat helaas veel vrouwen hebben. Haar zeker 20 min gebeft waarbij ze ook een klein beetje was klaargekomen. Voor mij zeker 100 % herhalingsgevaar al zal het vanwege de afstand wel een tijdje duren voordat ik daar weer kom. Ze zei na onze kamer ook naar huis te gaan want ze was moe. Het was ondertussen 1 u en vanmorgen om 10u was ze begonnen. Gisteren had ze gewerkt van 10u tot 5u en zodoende maar 3 u geslapen zei ze me. Ze zei er aan te denken om over een aantal weken weer een paar weken terug naar Roemenië te gaan.
kempie
24 september 2023, 00:27
Foutje