PDA

Volledige versie bekijken : Hoerenloper in discussie met ex-hoer/slachtoffer

Limburger
20 september 2022, 21:00
https://www.youtube.com/watch?v=wxvY5PyFtIU&t=1186s

Let op het verschil tussen de hoerenloper en de ex-hoer/slachtoffer. Terwijl zij een vlotte jonge vrouw is die netjes is gekleed en verbaal sterk is, is die hoerenloper een zwakbegaafde idioot. met ijzeren ringen door zijn kop, die amper normaal kan praten. Het lijkt mij duidelijk dat dit met opzet is gedaan, om de publieke opinie negatief te beïnvloeden tegen alle hoerenlopers. Dit past perfect bij de hetze tegen prostitutie die de laatste jaren in west Europa aan de gang is.

Partycrasher
20 september 2022, 21:37
De hele wereld denkt dat wij vies zijn, dat wij dom zijn, dat wij gevaarlijk zijn, en dat wij AIDS hebben. Binnenkort kunnen hun moeders, dochters, kleindochters, zussen, tantes, nichten, en ja, in sommige gevallen ook hun oma's, ze vertellen hoe het op het Ijsberenforum-Feest was. Dan kun je lachen, terwijl het ons niet eens daarom te doen is.

Kwibus2
20 september 2022, 22:32
Allemaal ozin wij zijn gewoon heel praktisch ingesteld. We willen neuken maar hebben geen zin in het gedoe erom heen.
Uit eten, beetje flikflooien etc.
Vrouwen willen wat verdienen. In plaats van 40 uur per week achter een kassa te zitten maken ze liever met geile mannen een wipje.
Dan verdienen ze in een week meer dan in een maand achter de kassa.

Al dat tumult om niets. Ik steek hem er maar een klein stukje in. Dan schud ik een paar keer. Dat is alles.