Volledige versie bekijken : Anna (Bulgaarse)
mentholbear
27 september 2022, 18:43
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Anna (Bulgaarse)
Leeftijd:18 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:Bruin
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:
mentholbear
27 september 2022, 18:49
Kamertje gemaakt met een nieuwe dame. Anna heet deze zeer slanke Bulgaarse. Ze spreekt geen Duits en zeer gebrekkig Engels. Zou er pas 2 dagen zijn. Wel al Venus waardige service. Doch, moest haar af en toe een beetje sturen, cq initiatief nemen. Maar ze Is niet verkeerd en heeft potentie om te groeien.
mentholbear
28 september 2022, 22:53
Uit nieuwsgierigheid nog even op de AWL gekeken en ik vermoed dat ze haar naam heeft aangepast naar Anabel. Want toe ik vroeg Anna of Hanna, zei ze Anna zoals in Anabel. Bovendien klinkt Anna/Ana wel erg als Hana die er al rondloopt.
De rest komt ook redelijk overeen, hoewel klapekster op d'r mobieltje 18 intikte kwa leeftijd en ik nog steeds die cup maat cursus bij eddy_v moet volgen...
Willem2
29 september 2022, 00:00
...ik nog steeds die cup maat cursus bij eddy_v moet volgen...
en dan de masterclass bij Megaboob
mentholbear
29 september 2022, 00:28
Denk niet dat ik veel aan die vervolgcursus ga hebben. Net als kleine voeten, heb ik namelijk ondermeer ook kleine handen ;)
Ome Willem, zou je d'r naam kunnen aanpassen?
pret
29 september 2022, 07:10
Uit nieuwsgierigheid nog even op de AWL gekeken en ik vermoed dat ze haar naam heeft aangepast naar Anabel. Want toe ik vroeg Anna of Hanna, zei ze Anna zoals in Anabel. Bovendien klinkt Anna/Ana wel erg als Hana die er al rondloopt.
De rest komt ook redelijk overeen, hoewel klapekster op d'r mobieltje 18 intikte kwa leeftijd en ik nog steeds die cup maat cursus bij eddy_v moet volgen...
Anabel is volgens mij Duitse die voorheen in GT was.
kempie
29 september 2022, 07:31
Klopt. Sporadisch aanwezig en beperkt zich dan meestal tot het weekend.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eddy_V
29 september 2022, 08:33
Dus naast een cursus cupmaat inschatten heeft mentholbear ook een cursus leeftijd inschatten nodig ?
volgens het aangemaakte paspoortje en de info van pret zou ze al met 15 jaar bij GT begonnen zijn :eek:
Willem2
29 september 2022, 11:17
En dan ook een taalcursus want het is wel wat vreemd dat ze als duitse alleen matig engels spreekt.:cool:
Pierke69
29 september 2022, 14:35
Gisteren dit meisje ook gespot in Venus. Hoewel het paspoortje summier is kan ik met 100% zekerheid bevestigen dat het een Bulgaarse is. Stond toevallig bij de bar toen ze eten wilde bestellen. Ze had haar telefoon bij zich ter vertaling en toen de Duitse barman vroeg of ze Roemeens of Bulgaars was zei ze Bulgaars. Leeftijd kan kloppen gezien de jeugdpuistjes. Niet bijzonder knap maar wel een lachebekkie en gezien haar jeugdige uitstraling waarschijnlijk de natte droom van oude Duitse mannetjes en Belgen met een kelder onder hun huis.
mentholbear
29 september 2022, 14:58
Ik vermoed dat het een andere is, want ik bedoelde deze: https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-anabel-74061.html
Wat Pierke al zei een vriendelijk door de taalbariere ietwat verlegen lachende girl next door type.
cootje
29 september 2022, 15:32
Tja, kan ook.
Vandaar veel gemakkelijker als de dames met foto's gepresenteerd worden op de site.
mentholbear
29 september 2022, 20:44
Zeker. Maar niet alle dames willen dat en zijn vrij in hun keuze kwa deelname.
Ik ben al lang blij dat ze een AWL hebben die up to date is.
Siberische tijger
30 september 2022, 09:46
Mentholbear maakt een paspoortje aan en vervolgens zijn er 10 berichten die alleen maar over de naam gaan, leeftijd etc. Aangezien Mentholbear er wel eens vaker naast zit met de cupmaat etc vraag ik mij toch echt af als ik nu de club ga bezoeken en zij is er, zij ineens een stevige Bulgaarse is van 1m80 met blond haar en een kort kapsel die uitstekend Frans spreekt.
En haar naam is dan Anja.:eek:
Als je iets niet zeker weet MB, schrijf dan niks.
mentholbear
30 september 2022, 10:20
Toen ik het paspoortje aanmaakte was haar setcard nog niet aangemaakt door de club.
Ik probeerde haar zo goed mogelijk te omschrijven, met de info die notabene ze mij zelf gaf en die ik zelf inschatte. Dat ik er wel wat naast kan zitten klopt. Maar is ook weer niet als ik A cup schrijf dat ze ineens F heeft. En als ik iets niet weet, zoals tattoo's of kleur ogen, dan vul ik daar onbekend bij in.
De extra verwarring kwam doordat er een andere dame was die ook Anabel heette. De setcard die een dag later alsnog online kwam gaf uitsluitsel dat het om de dame lijkt te gaan die ik omschreef.
Dalton
30 september 2022, 12:17
:freu::freu::freu:De volgende heet AMALIA.:freu::freu::freu:
Broznjev
30 september 2022, 18:12
:freu::freu::freu:De volgende heet AMALIA.:freu::freu::freu:
Is ze blond, beetje mollig en spreekt ze perfect maar een beetje bekakt Nederlands?
JonnyFontane
30 september 2022, 18:38
Is ze blond, beetje mollig en spreekt ze perfect maar een beetje bekakt Nederlands?
Met een harde G en de rollende Rrrrrrrrrr
piet piet
3 oktober 2022, 07:39
Weet iemand waar ze is, is al een paar dagen niet meer in de club . En doet ze aan tongzoenen.
JonnyFontane
3 oktober 2022, 18:35
Weet iemand waar ze is, is al een paar dagen niet meer in de club . En doet ze aan tongzoenen.
Waarschijnlijk heeft ze een paar dagen vrij Piet Piet....
En waarschijnlijk ja.....
mentholbear
4 oktober 2022, 02:15
Als je ook een mentholsnoepje in neemt voordat jullie de kamer op gaan waarschijnlijk wel ;)
Venus waardig is ouderwetse service is ..