PDA

Volledige versie bekijken : Zeus FAQ

mentholbear
5 oktober 2022, 01:44
Algemene club info
Indien je iets wilt aanvullen of aanpassen, kopieer het gehele meest recente bericht (inclusief deze disclaimer) en zet daar je wijzigingen in, zodat er telkens een compleet meest recent info bericht bovenaan staat (of onderaan, afhankelijk van je forum instellingen).

ADRES

OPENINGSTIJDEN

PRIJZEN
Reguliere entree:
Happy hour entree:
Spaarsysteem:
Verjaardag entree:
Tombola:

DAMES
Aantal overdag:
Aantal in de avond:
De dames rekenen er meestal
Tarieven voor eventuele extra's bespreek je met de dame in kwestie.

FACILITEITEN
Masseur: onbekend.
Aantal kamers:

ETEN & DRINKEN
Eten:
Drinken:

TOEGANKELIJKHEID VOOR MINDERVALIDEN

GELDAUTOMAAT

OVERIG
Zeus is een FKK club waar de dames er naakt rondlopen. In tegenstelling tot sommige andere FKK en SC is er geen buffet.

WEBSITE
www.fkk-zeus.de

[Update: FAQ aangemaakt]

Wanderer13
5 oktober 2022, 16:08
Algemene club info

Indien je iets wilt aanvullen of aanpassen, kopieer het gehele meest recente bericht (inclusief deze disclaimer) en zet daar je wijzigingen in, zodat er telkens een compleet meest recent info bericht bovenaan staat (of onderaan, afhankelijk van je forum instellingen).

ADRES
Otto Lilienthal Strasse 3
Wallenhorst

OPENINGSTIJDEN
10.00-24.00

PRIJZEN
Reguliere entree: 40 (eerste half uur kamer) + 20 (ieder volgend half uur kamer) + 5 (energietoeslag). Betalen bij vertrek.
Happy hour entree: x
Spaarsysteem: x
Verjaardag entree:x
Tombola: x

DAMES
Aantal overdag: ongeveer 10
Aantal in de avond: ongeveer 10
De dames rekenen er meestal: 40 of 60 (ohne) per half uur

FACILITEITEN
Masseur: soms aanwezig.
Aantal kamers: 7?

ETEN & DRINKEN
Eten: pinda's en dropjes.
Drinken: 3/4 Euro. Betalen bij vertrek.

GELDAUTOMAAT

OVERIG
Zeus is een FKK club op vrijdag-zondag. Maandag-Woensdag topless. Donderdag cocktail jurk.

WEBSITE
www.fkk-zeus.de

Mandrake2
5 oktober 2022, 16:39
Algemene club info

ADRES
Wallenhorst

OPENINGSTIJDEN
10.00-24.00

PRIJZEN
Reguliere entree: 40 (eerste half uur kamer) + 20 (ieder volgend half uur kamer) + 5 (energietoeslag). Betalen bij vertrek.

DAMES

FACILITEITEN
Masseur: soms aanwezig.
Aantal kamers: 7?

ETEN & DRINKEN
Eten: pinda's en dropjes.

GELDAUTOMAAT

OVERIG
Zeus is een FKK club op vrijdag-zondag. Maandag-Woensdag topless. Donderdag cocktail jurk.

WEBSITE
www.fkk-zeus.de
Masseur niet aanwezig, geldautomaat bij 2 banken in Wallenhorst op ongeveer 5 kilometer afstand. Bij aanschaf van een membercard a € 50,= en geldig voir een jaar is het drinken gratis. Beneden zijn er 8 kamers en op de bovenverdieping ook een stuk of 5

Robwandelaar
20 juni 2023, 13:25
Klopt deze FAQ nog wel?
Ik zie dit op hun website staan: https://www.fkk-zeus.de/club/preise/
Ik lees dus, eerste keer service is 80 en daarna 60. En voor drankjes dien je extra af te rekenen.
Vraag me dit af want wil er binnenkort een keer naar toe.
Zit de laatste tijd zakelijk veel in Osnabrück namelijk.
Gisteren ook geweest en bij Total Club geweest. Maar vond het wel wat tegenvallen daar. Qua optiek en service niet de beste meiden daar zeg maar.
Vroeger was het daar stukken beter toen het nog een flattrate club was en die lange kale man de eigenaar was.
Ik hoorde gisteren van een gast in Total Club dat ik dan beter een keer naar Zeus kon gaan als ik echt goede service met mooie meiden zocht.
Verhalen hier op het forum klinken ook wel positief.

Wanderer13
20 juni 2023, 20:43
Tijd niet meer geweest, maar Zeus lijkt al jaren niet te veranderen. Dus ik gok dat mijn & Mandrakes FAQ van 5 okt 22 hierboven nog steeds klopt.
Eerste kamer / halfuur: 40 naar de dame en 40 naar het huis = 80
Iedere volgende kamer / halfuur : 40 naar de dame & 20 naar het huis = 60, net als volgens de website.
Betalingsmodel is wel raar (zie hierboven)
Er is een extraatje dat volgens de wet niet bestaat, waarvoor de dames 20 Euro extra krijgen. Uit een goed hart zeg maar.
De website geeft een goed overzicht van aanwezige dames, maar niet iedereen is er elke dag. Smaken verschillen, naar Zeus ga je niet voor de looks maar service is vrijwel altijd top.

Robwandelaar
21 juni 2023, 19:14
Vind het dan nogal overdreven duur om eerlijk te zijn.
Dan blijf ik liever bij mijn Penelope. Zeker als men schrijft dat je deze club niet moet bezoeken voor de looks van de dames.
Service kan dan wel goed zijn maar dat is het in Penelope ook.
En dat extraatje dat volgens de wet niet bestaat zit bij Penelope ook gewoon bij de standaard service inbegrepen.
Even een snel rekensommetje leert dan:
Zeus: 2 dames met extraatje = 180 euro en dan dienen de drankjes ook nog eens extra afgerekend te worden.
Penelope: 2 dames = 80 euro plus 30 euro entree = 110 euro en dan zit eten en drankjes er ook nog eens bij inbegrepen.

Osnabrück is qua aanbod wel echt aan het uitsterven. Zoek je daar 's avonds een beetje erotisch vertier dan heb je nog de keuze uit Total Club, Zeus en een stuk of 3 laufhauser.
Die rampenkeet aan de Pagenstecherstrasse kan je sowieso afstrepen. Daar wil geen beer dood worden gevonden. Dan heb je er nog 1 aan de Bramscher Strasse. En dat Rote Haus bij het station.
Die laatste eergisteren ook bezocht maar onverrichter zake weer vertrokken. Standaard nummertje 60 euro voor 20 minuten met optisch erg onaantrekkelijke dames.
De saunaclubs in NRW zijn zo slecht nog niet.

Sjaaksnaak
26 juni 2023, 09:36
Misschien ben ik inmiddels te laat. Het rekenmodel klopt inderdaad nog steeds. Er zit echter 5,- energietoeslag bij.
Als je voor PMC kiest kost het 40,- voor de dame en de eerste keer 40,- voor het huis. De keren erna kost het 20,- voor het huis en 40,- voor de dame.
Hier is al zo verschrikkelijk voor over gesproken hier dat het nu niet verder besproken hoeft te worden lijkt me.

Je gaat naar Zeus vanwege de openbare actie en de service van de dames. Ik heb meerdere bekende clubs in NRW bezocht, maar zoiets als deze kom je niet snel tegen. Alleen Venus heeft er iets van weg als het om openbare actie gaat.
De meeste dames zijn een beetje minder qua looks, maar er lopen tegenwoordig echtwel enkele Venuswaardige dames tussen.

mentholbear
24 oktober 2023, 15:24
Algemene club info

ADRES
Wallenhorst

OPENINGSTIJDEN
10.00-24.00

PRIJZEN

DAMES

FACILITEITEN
Masseur: geen
Aantal kamers: 13, waarvan 8 beneden en 5 boven.

ETEN & DRINKEN
Eten: pinda's en dropjes, soep, worst en salade.
1 jarig membership card voor onbeperkt alcohol vrije drankjes en snacks voor €100.

GELDAUTOMAAT
Bij 2 banken in Wallenhorst op ongeveer 5 kilometer afstand.

OVERIG

WEBSITE
www.fkk-zeus.de

mentholbear
24 oktober 2023, 15:27
Vraag me een paar dingen af, is zo een membership card per kalenderjaar, of per wanneer je em aanschaft?

En als je na binnenkomst en een douche uiteindelijk in de bar tot de conclusie komt dat geen van de dames in de smaak vallen, hoef je dan bij vertrek niks af te rekenen? Want dan is entree eigenlijk gratis.
Of rekenen ze sowieso 40€ voor 1e half uur kamer huur, ook al heb je niet gekamerd?

Wentelt Eefje
24 oktober 2023, 16:43
Vraag me een paar dingen af, is zo een membership card per kalenderjaar, of per wanneer je em aanschaft?

'
Er is een mogelijkheid om een membercard aan te schaffen. Dan hoef je de drankjes en eten + entree bij feestjes niet meer af te rekenen voor een jaar. De kaart kost €100,-.

Dus een jaar geldig na aanschaf.

En als je na binnenkomst en een douche uiteindelijk in de bar tot de conclusie komt dat geen van de dames in de smaak vallen, hoef je dan bij vertrek niks af te rekenen? Want dan is entree eigenlijk gratis.
Of rekenen ze sowieso 40€ voor 1e half uur kamer huur, ook al heb je niet gekamerd?

Er is hier enorm veel geschreven en ook wel geklaagd over de prijs. Je betaalt geen entree, alleen als je zonder seks de deur weer uitgaat (€40,-).

Dus sowieso €40 entree als je niet kamert

Sjaaksnaak
24 oktober 2023, 16:53
Dus een jaar geldig na aanschaf.

Dus sowieso €40 entree als je niet kamert

Ja en ja!

Ik had de vraag van Menthol even gemist.

Sjaaksnaak
24 oktober 2023, 16:56
Als je zou willen kan je ook de kaart achteraf aanschaffen. Dus eerst eens kijken en dan afrekenen. Dan hoef je de drankjes op de eerste dag dus niet af te rekenen.

Hier overigens geen uitgebreide keuken. Alleen kartofelsalat met worst of een goulashsoep. Geen keuzestress, dat is dan wel weer handig.

De kaart betaalt zich gemiddeld genomen terug bij 4 bezoeken per jaar met een normaal bestel patroon…

Siberische tijger
24 oktober 2023, 17:59
Menthol Bear heeft geen normaal bestelpatroon, die vreet 6x per dag voor twee personen tegelijk:biggrin:

mentholbear
24 oktober 2023, 22:07
Algemene club info

ADRES
Wallenhorst

OPENINGSTIJDEN
10.00-24.00

PRIJZEN
Reguliere entree: 40 euro, inclusief 1e half uur kamer huur. Daar bovenop nog een energietoeslag van 5 euro, welke ik niet meer zie verdwijnen, dus eigenlijk ben je gewoon 45 euro entree kwijt.
Bovendien betaal je voor ieder volgend half uur kamer huur van 20 euro. Betalen bij vertrek.

DAMES
De dames rekenen er meestal: 40 of 60 (milieuvriendelijk) per half uur

FACILITEITEN
Masseur: geen
Aantal kamers: 13, waarvan 8 beneden en 5 boven.

ETEN & DRINKEN
Eten: kartoffelsalat met worst of een goulashsoep.
Membership card voor onbeperkt alcohol vrije drankjes en snacks voor €100, welke je ook achteraf/bij vertrek mag aanschaffen. Deze is 1 jaar vanaf aanschaf geldig.

GELDAUTOMAAT
Bij 2 banken in Wallenhorst op ongeveer 5 kilometer afstand.

OVERIG

WEBSITE
www.fkk-zeus.de