Volledige versie bekijken : Cleo
onder de brug
9 oktober 2022, 08:20
cleo uit lwd op bezoek gehad
ik kan een heel verhaal ophangen maar 1 woord is genoeg , het was 2 uren een feesje
een TOPPER
Willem2
9 oktober 2022, 10:26
Ok, dat is heel fijn voor je , onder de brug. Maar iets meer info over deze cleo zou toch wel handig zijn. En je hoeft niet veel te vertellen maar iets meer dan bovenstaande zou toch wel kunnen.
Nu gaan we er van uit dat je 2uur een spelletje pimpampetten hebt gespeeld ...
onder de brug
10 oktober 2022, 15:58
Ok, dat is heel fijn voor je , onder de brug. Maar iets meer info over deze cleo zou toch wel handig zijn. En je hoeft niet veel te vertellen maar iets meer dan bovenstaande zou toch wel kunnen.
Nu gaan we er van uit dat je 2uur een spelletje pimpampetten hebt gespeeld ...
pimpampetten ??? geen idee wat dat is denk dat mijn grootouders dat deden op zondagavond met de buren de gordijnen gingen dicht
Willem2
10 oktober 2022, 16:28
pimpampetten ??? geen idee wat dat is denk dat mijn grootouders dat deden op zondagavond met de buren de gordijnen gingen dicht
Ja, je grootouders deden kennelijk aan partnerruil :rolleyes:
Nu graag antwoord zodat een ieder er wat aan heeft ...
Jekkor
10 oktober 2022, 17:25
Der staat wel een Cleo op kinky als je Leeuwarden op zoekt. Dat zal der wel zijn dan. Weet niet of je nog linkjes mag plaatsen hier.
Moontanner
11 oktober 2022, 09:20
Die zal het ongetwijfeld zijn. Latina. Helaas wel met Botox lippen. Tattoos zijn ook niet mijn ding. Maar ze ziet er verder wel strak uit
En 400 E voor 2 uurtjes is ook goed te doen.
JoostZwolle
12 oktober 2022, 14:56
Deze link dus: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/7992497-clo