PDA

Volledige versie bekijken : Katja (Roemeense)

mentholbear
12 oktober 2022, 21:17
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Katja (Roemeense)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:

mentholbear
12 oktober 2022, 21:31
Ik kwam deze dame gisteren in de veranda tegengekomen terwijl ze even aan het roken was. Leuk praatje mee gemaakt, maar ik moest eerst nog even uitbuiken.

Later in de avond nog leuk oogcontact gehad en van een afstandje wat zitten dollen. Uiteindelijk was de timing eindelijk goed en nodigde ik haar uit om bij me te komen zitten. Na nog even wat keuvelen trokken we ons terug om intiemer met elkaar kennis te maken. Dat beviel me prima, aangezien ze m'n favoriete positie lang wist vast te houden, en ze ouderwets goed is. Hierdoor werd het een kamergang, terwijl ik in eerste instantie een kamertje van plan was. Er waren namelijk nog 2 dames die ik op het oog had. Doch, na Katja en een laatste sauna rondje vertrok ik tevreden de tent.

mentholbear
11 juli 2023, 00:43
Zag dat haar naam volgens mij geschreven wordt alles Katya.

Hoe dan ook, een leuke, vriendelijke GOSC dame waarvan het me verbaasd dat niet meer ijsberen haar weten te vinden.

Vandaag in elk geval weer een geweldige kamergang mee gehad, waar we elkaar meermaals geweldig verwend hadden.

mentholbear
12 september 2023, 01:06
Vriendin van Anice, zitten vaak naast elkaar op de bakjes nabij de kluisjes.

Leek wel een sidderaal bij de elektrische ontlading. Vind dat zo geil, dat ze op m'n favorieten lijstje is komen te staan.

Verder een vriendelijke en correcte dame.

Tjeppah
23 september 2023, 22:25
Katja, 29 jaar,70b , 1.65m blond middellang haar. Zonnebankbruin, bruine smalle ogen, valse wimpers, erg slank met een mooie kont. Alleen een tattoo van een soort armband rond haar linkerpols. Verder geen tattoos of piercings. Zoenen een beetje voorzichtig maar goed. Pijpen prima. Neuken cow girl, missionaris, doggy staande en doggy op bed. Erg fijne sessie met deze meid met een heerlijk figuur gehad. Een meid die luistert naar wat ik lekker vind en goed kijkt waar ik van hou. Ik kan haar zeer aanbevelen.