Willi69
9 april 2007, 13:42
Name: Sabina
Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang
Größe: ca. 167 cm
Figur: schlank, normale Oberweite
Herkunft/Sprache: Polen, verständliches Deutsch
Geburtsjahr: 1983
Tattoos/Piercings: Tattoo in der rechten Lendengegend
Service: gutes Frz., FT möglich, lässt sich gerne vaginal fingern
Sonstiges: ---
Lebenslauf: vorher kurz im Atrium (http://www.saunaclub-atrium.de) (bei Düsseldorf), seit ca. 3 Wochen im PHG
Flurkman
6 juni 2007, 13:21
Via Yula met Sabina in contact gekomen. Heeft heel mooie, spitse jonge-meisjes-titties, zowat tussen een grote A en een kleine B in. Ik vond haar in de bar wel lief, met wat klasse, misschien wat arrogant op het eerste zicht...
Op de kamer is ze een echte furie, alle programma-onderdelen worden doorgenomen... Wat mij vooral bijblijft, is dat ze zich zeer graag keihard en diep laat nemen, in alle posities. Ze houdt er blijkbaar van om zich wat te laten domineren: je doet haar een plezier als je, in missionaris bvb, haar polsen in een stevige greep achter haar hoofd vasthoudt, ondertussen diep tongt, en tegelijk enkele vingers in haar poesje perst.
Heeft ook helemaal geen probleem met de PHG-greep... (pussy-houdgreep: meisje plat op de buik, vaginale penetratie, en dan langs voor, onder haar buik, 3 of meer vingers naast kleine flurk binnenbrengen...).
Zo'n gewillige hete meid, die je bovendien nog aanmoedigt terwijl je toch stevig in haar tekeergaat, heb ik nog niet zo dikwijls meegemaakt... Doorgaans ga ik voor de wat "zachtere" types, maar Sabina had daar overduidelijk geen boodschap aan. Lekkere meid en prima sessie...