PDA

Volledige versie bekijken : Betty (Roemeense)

hasta la pasta
13 oktober 2021, 19:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Betty (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Schouder(blad)
Piercing:Lichaamsdeel:
Cup-maat:A/BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:110 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:Heeft naar verluid in Italie gebivakkeerd. Hele geile GFE poes.

VAZKOR
25 oktober 2021, 17:07
BETTY (Babylon) - Babylon service post corona
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=760961#post760961)

Paspoortje:
Land: Roemenië
Taal: Roemeens, Engels
Leeftijd: 24?
Lengte: 1m70
Ogen: donkerbruin
Model: slank, mooi figuur
BH: A
Kontje: lekker
Tattoo/piercings: geen gezien
Haarkleur: zwart
Haarlengte: lang
DIENSTEN: TZ PMC NMC Likken GFE Rollenspel

Uiterlijk en karakterschets

Een mooi gebruind hertje met zachte ogen, ziet er ouder uit in relatie tot de overige dames. Lieve dame met redelijk goede service. De dame is 30+ wellicht.

Presales

Kort gesprek, strelen en wensen uitleggen. Ik was gijl genoeg dus gauw de kamer op.

Kamer

10 beneden

Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Relaxte sessie met een mooi hertje van een dame

2) Duur:
Half uurtje, 25’ max, de tijd was eigenlijk te kort.

3) Communicatie, klik en betrokkenheid:
Niet de uitblinker dit weekend maar toch wel goede klik. Communicatie was wat beperkt, we zijn beide wat timide denk ik. Ze was zeker goed in het spel.

4)Sessie:
Leuke relaxt aandoende sessie. Ze heeft een heel mooi slank lijf, prachtige mooie haren en streelde haar overal. Ze deed mijn wensen wel maar niet zo dominant, mijn enige dame in Mondial de vorige dag overklaste qua uitvoering van mijn fantasieën en in dominantiefactor alle opvolgers van het weekend, ook deze Betty en de volgende laatste sessie in het duurdere Babylon. Het is dus wat unfair te vergelijken, toch doe je dat onbewust.

Betty was dan weer veel beter in het geven van GFE-service met TZ en zoenen zonder de upselling erbij: geen Samya-neptoestanden hier. Er was veel meer body2body contact dan andere dames en ze kust en streelt je heel graag. Ze is echt heel mooi en de seks verliep zalig goed en op traag ritme. Ik kwam klaar met haar in standje on top en kon langer van mijn orgasme genieten en liet dit nog graag langer doorzinderen tot in alle vezels van mijn lichaam. Deze leuke half uurtjes gaan echt veel te vlug voorbij ☹ We ruimden af en gingen naar de lockers.

Ik heb toch echt wel een zwak gekregen voor gebruinde dames met lang zwart haar.

Afhandeling en betaling

Nu 60€, voelt ergens toch als 10€ teveel maar ja vergeleken met elders: geen upsel voor TZ kan wel 10€ waard zijn.

Fazit en Score beleving

Ze is een herhaling waard maar toch op de tijd letten, nu was het te eender gedaan. Nieuwe dames maken me wel wat nerveus over hoe het kan (mis)lopen, maar Betty was een aardige verrassing. �� Had 4 sterren kunnen zijn ware het niet dat de tijd te kort was.

Belevingsscore: ***1/2

vanKees
26 januari 2022, 17:04
Betty kommt mit ihren zwei Kusinen Mary und Georgina am Samstag zurück.

vanKees

satanic surfer
17 juni 2022, 14:19
==> sixsens (gleiche alias) Zou me zéér verbazen als ze daar lang blijft.

laplagne
17 juli 2022, 09:51
Het lijkt wel of de vorige schrijver voorkennis had, want Betty is in de nieuwe saunaclub Le Grand in het Brabantse Zundert nabij de Belgische grens neergestreken waar helaas nog niet zo veel dames rondhuppelen. Dat is jammer voor de ijsberen, maar weer goed voor Betty die redelijk populair is. Ik weet niet of er een aparte rubriek van Le Grand zal worden aangemaakt, maar dan kan t.z.t. deze Betty verhuizen. Ik las op een ander forum dat het een beetje geheim moet blijven welke dames vanuit Sixsens naar Le Grand zijn gegaan. In dat wereldje blijft niets geheim. De dames weet alles van elkaar en dan ook vaak de leiding van een tent.

Sander SchimmelPenis
17 juli 2022, 12:47
Ik ben bij Betty in Le Grand geweest. Hele mooie dame met gitzwart lang haar en niet al te grote borsten. Ze heeft een prachtig figuur. Vriendelijk in de omgang. Praatje mee gemaakt en samen geluncht. Op de kamer een fijne tijd mee gehad. Ze heeft mij gepijpt waarna ik haar gebeft heb. Vervolgens twee standjes gedaan: missionaris en doggy. Dat laatste hield ze heel lang vol. Een topper voor wie ik heel graag terug ga. Heel lief ook.

WANDELAAR5
14 oktober 2022, 10:41
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Betty (Roemeense)
Leeftijd:31 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:Heeft eerder n Babylon gewerkt, maar daar staat geen paspoortje van deze Betty

WANDELAAR5
14 oktober 2022, 10:42
Gisteren een leuke kamer met haar gemaakt. We hadden een goede klik. Ik had eerder gelezen dat ze niet aan tongzoenen deed, maar dat bleek met een meerprijs oplosbaar. Het begon zo goed dat ik na 5 minuten al wist dat het een uur zou duren. Betty is 31 en een typisch Roemeense schoonheid met natuurlijke cup B- en lang zwart haar. Ze heeft in Babylon gewerkt en ik kreeg dan ook zeer goede service. Het tongzoenen en pijpen waren meer dan prima, het neuken was ook zeer goed en daarna heb ik haar nog klaar gebeft wat ze ook zeer kon waarderen. Een grote natte plek in de lakens getuigde daar ook van. Gelukkig worden die na elke kamergang vervangen. De schade was €150.

Patjax
14 oktober 2022, 21:22
Kan samengevoegd worden met dit draadje

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57499-Le-Grand-Betty-(Roemeense)-(Babylon)&p=759718#post759718

Sander SchimmelPenis
17 oktober 2022, 02:19
In totaal ben ik nu 16 keer bij haar geweest. Het werd helaas alleen maar minder en minder. Vond het echter een leuke vrouw. Alles op de automatische piloot en lauw zoenen/tongzoenen. Inmiddels was van het laatste al helemaal geen sprake. Dat zou te maken hebben met haar make up ;-) Ook kwam het regelmatig voor dat ik ruim voor tijd al buiten de kamer stond. De laatste keer gaf ze aan het niet meer naar haar zin te hebben bij LG. Ze had veel te weinig klanten en draaide nauwelijks omzet.

WANDELAAR5
10 november 2022, 21:28
Hoe zag die nieuwe dame er uit? Als je de naam weer weet, zou ook welkom zijn. :)

Poppalarge
11 november 2022, 15:01
Zojuist van de kamer gekomen met deze dame en ze viel me niet tegen.

Toen ik aan de bar zat kwam ze een praatje maken en aangezien ze enthousiast overkwam afgesproken om een uur de kamer op te duiken. Aangezien het voor zover ik weet in NL gewoon straffeloos kan, toch extra moeten betalen om de Stegeman een speeksel behandeling te geven...

Een hoogtepunt van haar en mijzelf later, op enkele minuten na bijna een uur, beiden tevreden de kamer afgegaan.

Alvast een dame waar ik in Le Grand bij een volgend bezoek mee op herhaling zou kunnen gaan...

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

Wentelt Eefje
15 november 2022, 15:08
, vingertje en een sterren kusje was ook geen probleem!

Bij jou of bij haar…?

Baldmightymike
22 januari 2023, 19:25
Gewoon top! Hoge GFE service en lief!
Heb vele kamers met haar gemaakt en heb een zwak voor haar en zij ook voor mij(n portomonee) hoop dat ze snel weer in Le Grand is kan wel wat Betty time gebruiken..

Baldmightymike
26 januari 2023, 18:29
Zover als ik begreep niet meer in Le Grand..
Wie weet komt ze nog een keer terug!

Baldmightymike
10 maart 2023, 14:49
weer terug bij Le Grand.

schoolmeester
10 maart 2023, 17:25
Het blijven klapeksters die van de ene naar de andere club vliegen.