Volledige versie bekijken : Op bezoek in het grootste bordeel van België
mechelen
14 oktober 2022, 15:27
Op bezoek in het grootste bordeel van België :
https://www.hln.be/showbizz/video-op-bezoek-in-het-grootste-bordeel-van-belgie-elke-stad-zou-een-villa-tinto-moeten-hebben~ac315839/
mentholbear
15 oktober 2022, 22:09
"We willen prostitutie naar de 21ste eeuw brengen”, zegt uitbaatster Karin van de bekende investeerdersfamilie De Coninck. “Dat betekent meegaan met de nieuwste trends, maar vooral ook een veilige, warme en hygiënische werkplek voorzien voor onze sekswerkers.
Zal vast reflecteren in de kamer prijzen :rolleyes:
Mooie herinneringen aan Villa Tinto en het SKW. Toch vond ik het complex wat drukkend en de gangen wat nauw. De brede straten met pleintjes, waar een politie wagen patrouilleert vond ik veel aangenamer.
Ook kon je daar in de straten vanaf een afstandje de diverse dames iets rustiger/vrijblijvender bekijken, terwijl je bij Villa Tinto zowat voor hun neus voorbij liep. Ze iets langer/beter blijven bekijken voelde voor mij wat ongemakkelijk aan.
Wat me bij die rosse straten verder opviel en ook bijdroeg aan een veiliger gevoel, was dat ik vond dat er relatief veel normaal volk doorheen liep. Op sommige plekken neemt men liever een andere zijstraat ofzo, maar hier zag je niet hoerenlopers zoals huisvrouwen met hun boodschappen enzo in de straten.
Ook was het er goed verlicht en met veel publiek, waardoor ik het gevoel had dat er iets van sociale controle was. De wandeltocht in de nacht terug naar de parkeergarage vond ik bijvoorbeeld onveiliger.
In dat opzichte kunnen andere rosse buurten hier wel een voorbeeld aan nemen.
deket
2 november 2022, 23:25
Franky heeft dat goed gedaan. Ook de prijzen niet te hoog gevraagd. 60 euro voor een shift van 12uur.
Voor de kruispuntgegevensbank heet dit officieel een hotel. Maar er bestaat een systeem van vingerafdrukken om onderverhuur en andere misbruiken te verhinderen. Niet alleen vanuit Brussel, Luik en Oostende zijn ze daar gaan kijken maar ook een delegatie van de hier veel besproken burgemeester van Amsterdam.
Boven zijn er luxelofts, waar de dvps vaak verblijven.
Politie nadrukkelijk aanwezig ivm de veiligheid alsook medische hulp.
De Brusselse burgemeesters vrezen echter een en,en ipv een of verhaal. Dus concreet, dat er meer dvps gaan werken ipv een alternatieve en meer probere omgeving om te werken.
De man achter de schermen is dus een Belg. Vergeet de sprookjes dat de ramen in bezit zouden zijn van Oost-Europeanen in Antwerpen. Dus Belgen,Nederlanders,een Duitser en een Griek