Befkicking
26 november 2022, 00:46
Rond 12 uur gearriveerd was weinig activiteit binnen 4 ijsberen voor veel vrouwen waarom geen idee. Was er lang niet meer geweest maar vanwege afspraken in de buurt had ik wat tijd over om even de nieuwe whirlpool te testen. Ja de ideale clubs beschikken over mooie dames, een goede sauna en sinds 3 weken weer een fijne whirlpool dat vindt gewoon [emoji3]
Mijn oog viel op de fantastisch mooie Roxett echt wat een heerlijke verschijning, dat is waarom ik telkens weer naar Zeus gezogen wordt. Heerlijk lijf uitstekende kwaliteit pijpkwaliteiten en een heerlijk lijkbaar poesje , gewoon lekker knuffelen,zoenen zoals ik dat het liefste onderga dit keer een uur gekamerd gewoonweg een top ervaring!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mijn oog viel op de fantastisch mooie Roxett echt wat een heerlijke verschijning, dat is waarom ik telkens weer naar Zeus gezogen wordt. Heerlijk lijf uitstekende kwaliteit pijpkwaliteiten en een heerlijk lijkbaar poesje , gewoon lekker knuffelen,zoenen zoals ik dat het liefste onderga dit keer een uur gekamerd gewoonweg een top ervaring!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk