Volledige versie bekijken : Stella (Bulgaarse)
Johnsonxxx
12 juni 2022, 19:11
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Stella (Bulgaarse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:15 minuten
Service:PMC, Zoenen, Beffen
Extra info:Zeer slechte afwerkservice.
Johnsonxxx
12 juni 2022, 19:11
De kamer met Stella was ver beneden de ondergrens van service niveau.:angryfire: Geen TZ, nauwelijks lichaamlijk contact, was bang dat haar make-up werd aangetast. Haar tepels waren overgevoelig evenals haar pussy. Pijpen deed ze nog wel redelijk en daarmee kwam ik toch op oorlogsterkte om een wip te maken. Helaas zo'n dik aarbeiencondoom, wat bovendien ook te klein is om mijn geslachtsdeel. Toch de wip maar gemaakt, immers na een hele middag droogzitten in een FKK club heb je wel zin. Na in totaal 10 minuten had ik het condoom gevuld. Mevrouw ging vervolgens naast me op haar rug liggen met haar telefoontje spelen. Het condoom verwijderen etc. mocht ik allemaal lekker zelf uitzoeken:mad: Daar liggend wilde ze het half uurtje volmaken (dat hoort in deze club:eek:), daar had ik totaal geen zin in. Naar buiten gegaan en haar wel netjes betaald (€50), hoewel ik het nog niet de helft waard vond (was immers maar hooguit 15 minuten in de kamer geweest).
pipokoeien
30 juni 2022, 14:43
Heb soortgelijke ervaring met deze dame. Onpersoonlijk maar wel heel mooi om naar te kijken :-)
Manbijtkat
23 oktober 2022, 09:28
Kan verplaatst worden naar Acapulco Gold
Firehawk
4 december 2022, 00:28
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Stella (Bulgaarse)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Aftrekken
Extra info:Werkt normaal in Aca, vandaag in Penelope maar gaat terug naar Aca. Zegt Servisch te zijn maar blijkt half te zijn, dus op Bulgaarse gezet.
Firehawk
4 december 2022, 18:07
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Penelope-(Great-Palace)-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=802030#post802030
Poefboy was een latte macchiato voor mij aan het bestellen en stond ook een meid bij de bar. Poefboy liet er zijn charmes op los maar ze moest niets van hem hebben en ze klampte zich aan mij vast. Ze was niet helemaal mijn type en kende haar van Acapulco maar nooit mee gekamerd. Stella heet ze. Ze was voor het eerst in Penelope maar ging toch weer terug naar Aca althans zo vertelde ze mij. Ze had mij stevig vast en schuurde tegen me aan en begon mij ook al te zoenen aan de bar. Zo'n presales heb ik lang niet mee gemaakt en al helemaal niet in Penelope en Acapulco. Ik dacht dan maar naar de kamer want dit lijkt wel goed te komen. Gelukkig was mijn gevoel goed en was top met haar op de kamer en heb er een uur van gemaakt.
Lekker gfe op de kamer, beetje lachen. Pijpen deed ze heel lekker en uiteindelijk over naar neuken. Paar posities gedaan en uiteindelijk doggy gedaan maar kwam nog niet klaar. Die rode condooms werken daar ook niet aan mee. Ik zag dat ze zich aan het verbijten was en ze had wat pijn dus gestopt. Daarna heeft ze het met handje met wat olie en spuug afgemaakt. Ze zei eerst Servisch te zijn wat natuurlijk wat exotischer klinkt maar blijkt ook half Bulgaarse te zijn. Maakt voor mij verder niet uit, was zeker voor herhaling vatbaar.
Firehawk
28 januari 2023, 18:36
Kan toch verplaatst worden naar Penelope. Is er vandaag weer en net een heerlijk kamertje met haar gehad.
vanKees
6 februari 2023, 09:28
Und seit ein paar Tagen nach Penelope de Luxe.
vanKees
Reinstecke Fuchs
12 maart 2023, 10:03
Laut ihr eigenen Aussage halb serbisch und halb Bulgarisch. Sehr hübsche und gepflegte Dame, die ihr Handwerk auf dem Zimmer versteht.
Dreistellungskampf gut und auch richtig gute und intensive Zungenküsse.
Finde sie auch sehr kommunikativ und mega sympathisch.
Kostenfaktor 50 Euro für 30 Minuten
Wiederholungsfaktor: Auf jeden Fall Mal wieder irgendwann
Patjax
7 juni 2023, 19:58
Stella got her Patjax groove on.
Nadat mijn beoogde bedpartner net voor mijn ogen weggekaapt werd ging ik een drankje halen bij de zelftap. Terwijl ik de bar rondkeek zag Stella haar kans schoon om mijn aandacht te trekken. Gedecideerd kwam ze mijn kant op en haar verleidingskunsten waren dusdanig overtuigend dat we besloten de trap naar boven te nemen. We moesten even wachten op een kamer en uiteindelijk werd het nummer 1 wat natuurlijk wel toepasselijk is voor een eerste intieme kennismaking.
Op bed was het meteen bekken en kon ze mijn strelingen wel waarderen. Met mijn grote mond zei ik dat ik normaliter een dame een massage gaf en het antwoord was natuurlijk dat dit idee haar wel beviel. Dus snel richting locker gelopen om de mijne te halen omdat ik alleen masseer met deze speciale olie. Dat de dames je beter observeren dan je soms denkt bleek wel toen ik terugkwam dat ze het al vreemd vond dat ik zonder tasje naar boven was gegaan.
Na de massage nog even getongzoend alvorens ze aan haar mondelinge wederdienst begon. Al met al redelijk met wat variatie. Na een tijdje gaf ze aan dat ze moeite had met voorvocht en werd mijn lid omgetoverd tot rode banaan. Ze pijpte nog even. Nu wel dieper als eerst maar dat rode rotding zorgde voor weinig gevoel. Dus maar overgestapt op de daad zelf. Zij kwam on top en er volgde een very slow cowgirl. Een behoorlijke tijd zo doorgegaan en ze stelde voor de rollen om te draaien. Ook in missio eerst in een rustig tempo. Gaandeweg het tempo steeds iets sneller totdat de aardbei gevuld werd met witte room. Na de schoonmaak nog wat gedold totdat het uur voorbij was.
Als liefhebber van een langdurige BJ was haar prestatie op dat gebied niet toereikend om een herhaling op korte termijn te laten plaatsvinden. Mocht ik echter het noodzakelijke kwaad ter verspreiding van mijn zaad met de daad als prioriteit hebben dan zou een herhaling met max kamertijd van een half uurtje misschien wel tot de mogelijkheden behoren.
@mod: kan samengevoegd worden met deze https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?58322-Stella-(Bulgaarse)&p=784268#post784268
Patjax
24 februari 2024, 21:27
@ SC Venus, alwaar ze volgens de site een drastische verjongingskuur heeft ondergaan door te drinken van hun bekende bron van de eeuwige jeugd. :biggrin:
Tjeppah
24 februari 2024, 21:35
@ SC Venus, alwaar ze volgens de site een drastische verjongingskuur heeft ondergaan door te drinken van hun bekende bron van de eeuwige jeugd. :biggrin:
Is ondertussen een blondine. Afgelopen donderdag haar wel gesproken niet mee gekamerd. Ze stelde een trio voor maar heb dit afgeslagen. Ziet er qua uiterlijk rond de 30 uit
Giodude
25 februari 2024, 07:19
Is ondertussen een blondine. Afgelopen donderdag haar wel gesproken niet mee gekamerd. Ze stelde een trio voor maar heb dit afgeslagen. Ziet er qua uiterlijk rond de 30 uit
Waar je mee omgaat (mentholbear) raak je besmet (op alles denken te moeten reageren).
In zowel het paspoort van Johnsonxxx als van Firehawk staat ze te boek als blond, dus waarom je haar ondertussen als blondine benoemd is mij een vraagteken. In Firehawks paspoort van 4/12/2022 is de leeftijd 29. Dus zal ze nu wel 30 of als ze recent een verjaardag heeft gehad 31 zijn. Lijkt mij geen hogere wiskunde.
39056
Denk dat Patjax hieraan refereert. De tijd dat ze als 19-jarige door het leven ging ligt een decennium achter ons.
Tjeppah
25 februari 2024, 07:25
Waar je mee omgaat (mentholbear) raak je besmet (op alles denken te moeten reageren).
In zowel het paspoort van Johnsonxxx als van Firehawk staat ze te boek als blond, dus waarom je haar ondertussen als blondine benoemd is mij een vraagteken. In Firehawks paspoort van 4/12/2022 is de leeftijd 29. Dus zal ze nu wel 30 of als ze recent een verjaardag heeft gehad 31 zijn. Lijkt mij geen hogere wiskunde.
39056
Denk dat Patjax hieraan refereert. De tijd dat ze als 19-jarige door het leven ging ligt een decennium achter ons.
Kijk vooral in de spiegel