PDA

Volledige versie bekijken : In welke Sauna-FKK wordt het beste en waar het slechtste eten geserveerd??

ijsbeer
10 april 2007, 15:58
*** HAPPY GARDEN TOP GASTRONOMIE***

Het paasweekeind 2x PHG bezocht, evenals met kerstmis ligt pasen bij de meeste (oosteuropese) dames gevoelig en keren ze in grote getalen huiswaarts. Maar ja dit weet je eigenlijk van te voren! Dit zijn eigenlijk de enige dagen dat de keus (maar waar niet) wat beperkter is.

Ondanks dat (en zoals altijd) was er weer de TOP CATERING van PHG die wat saunaclubs betreft met KOP en SCHOUDERS boven de rest uitsteekt. Gisteren oa. uitgebreid ontbijtbuffet, tussendoor: 4 soorten "frische kuchen" van de bakker, avondeten met 2 soorten vlees, gegrilde kip, diverse warme en koude groentes, rijst en aardappelen en 's-avonds als afsluiter "verse gamba's, salade, italiaans brood en wijn!

Hieruit blijkt maar weer dat het PHG management blijft gaan voor kwaliteit en de "Mercedes is onder de saunaclubs".....

Met complimenten & ga zo door.....

Willem2
10 april 2007, 16:42
Bernd's saunaclub is misschien net een tikkeltje beter.....doorlopend TOP warme maaltijd.Alhoewel PHG er natuurlijk dicht tegenaan ligt.:wink:

Als het om het eten gaat dan kan je misschien het beste in Nederland blijven ;)

Bredero
10 april 2007, 17:50
Als het om het eten gaat dan kan je misschien het beste in Nederland blijven ;)

Of naar België komen. Maar zeg dat niet te luid anders worden we hier overspoeld met zwart gele nummerborden.

P.S. Gastronomisch vind ik PHG beter dan ome Bernds (en gelijk welke andere club die ik ken)

Fritzzz
10 april 2007, 19:01
*** HAPPY GARDEN TOP GASTRONOMIE***

Hieruit blijkt maar weer dat het PHG management blijft gaan voor kwaliteit en de "Mercedes is onder de saunaclubs".....

Een Mercedes is niets meer dan een "ordinaire taxi" volgens mij, "kwaliteit" is net ff wat anders dacht ik......:freu: :freu: :smile2: :smile2:

little diablo
10 april 2007, 19:05

Het eten ok ben ik met je eens;) Maar de mercedes:nee:

Saluti L diablo

mr rocky
10 april 2007, 19:48
Het eten ok ben ik met je eens;) Maar de mercedes:nee:

Saluti L diablo

GT gaat vooruit, ik heb al enkele keren meegemaakt, dat wanneer er niet genoeg eten was, dat ze nog een tweede ronde laten aanrukken!!!!

Plus de kwaliteit gaat m.i. ook omhoog:lostit: :ranting2:

Big30
10 april 2007, 21:38
Bijna altijd top (ook wel eens wat minder ;)) PHG en YY (ben dol op frietjes!) gaat ook wel.

De rode kool van Gt is niet echt mijn ding en in de Oase heb ik ook nog niet zo heel vaak redelijk gegeten hoewel men daar nu een andere cateraar heeft en het laatste bezoek enige hoop doet gloren :freu:!

De hond in de pot vinden als je even na zessen binnenkomt zoals ik dat in Gt nu een paar maal heb meegemaakt is ook wat minder :mad:! Bij een volgend bezoek even eerst bij de Big Mac langs ;).

:wink: :wink:

Rex
10 april 2007, 21:44
PHG steekt wat mij betreft met kop en schouders boven de rest uit op het gebied van ons krachtvoer.

En vriend Rex is dol op lekker en goed eten.

98

oblix
10 april 2007, 21:52
Het aller vieste wat er bestaat is bij GT rode kool met stuiterballen en een lapje leer. :kotz:

Forza...germania
10 april 2007, 21:53
FKK The Palace was ook niet slecht met uitgebreide lunch met diverse lekkere franse kaasjes, gerookte zalm en een scala aan yoghurt.

Avondeten was daar inderdaad wat kariger met o.a. haaievinnensoep en Tiroler Knödelsoep, diverse japanse Susi-gerechten (:eek: ), oesters (:teuflisch ) en een keur aan verse salades en pasta's.

Maar ja, de dames waren daar weer kut....... :green_smi

Big30
10 april 2007, 22:07
Maar ja, de dames waren daar weer kut....... :green_smi

Nog 11 daagjes en dan keren we het gewoon om ;)!

Oja waarom begint iedereen bij Gt over die fameuze Rode Kool maaltijden te praten :p?
Afgelopen zomer genoot ik ook van zo'n maaltijd terwijl Melisa die ik toen nog niet echt kende tegen over me zat, die kwam ik later in de Oase veel tegen.

Gek maar via de rode kool maaltijd van Gt dwalen mijn gedachten nu opeens af naar het volgende Oase bezoekje ;)!

Knabbel
10 april 2007, 22:31
Moet toegeven dat dit gedeelte van een clubbezoek voor mij heel bepalend kan zijn. Ik hou nou eenmaal van lekker en met name veel eten, alhoewel dat aan mijn postuur (nog) niet valt af te lezen.

Mijn eerste ervaringen in clubs waren met name de kleinere FKK clubs in het Ruhrgebied waar met name koffie, koekjes en als je geluk had halve duitse broodjes geserveerd werden. Dat die krengen daar al een hele dag lagen scheen niemand te storen. Positieve uitschieter in de kleinere clubs vond ik toch wel Heavens Gate waar vanaf 18 u een prima warme maaltijd geserveerd werd met onder andere soep, wat ik sporadisch elders gekregen heb, hooguit eens in GT bij gebrek aan pizza.

De intrede bij PHG was wat dat betreft een openbaring, alhoewel de variatie daar ook wel eens ver te zoeken is. Aan de andere kant eet ik daar stiekem toch weer gevarieerder dan ik thuis kook. Heb zelfs spruitjes, indien lekker zacht gesmoord, weer leren waarderen. Favoriet is toch altijd nog rijst met kerrie en kipfilet, simpel maar lekker. Met weemoed denk ik dan ook nog aan een van de laatste zondagen dat Kok Mark er was en we ons zo tegoed hadden gedaan aan zijn brunch, inclusief omelet en pancakes, dat we het avondeten overgeslagen hebben.

GT kan me puur qua smaak minder bekoren, sterker nog ik vind het op de grill na ronduit slecht. Die stuiterbal waar Oblix over sprak krijg ik nu nog kromme tenen van. Ik had geen idee wat ik at en meende werkelijk dat er bij het koken iets mis was gegaan, gadverdamme. Heb overigens wel de ervaring dat het bij drukte keurig door het barpersoneel geserveerd/verdeeld werd. Scheelt in ieder geval lege schalen en lange wachtrijen zoals in PHG, maar ja daar sta ik meestal toch wel in de eerste startopstelling.

FKK World is wat dat betreft ook niet slecht omdat je lekker ongedwongen kunt gaan eten wanneer jou dat uitkomt, ondertussen kijkende naar al die mooie poppetjes die voorbij dartelen en dan middag in de nacht om half 4 nog even een soepje met brood of een frankfurtertje met senf. Super!

Als we dan toch bij de voedingsmiddelen blijven is de mooiste ervaring misschien wel de spontane actie van 2 dames afgelopen jaar, die me samen in de sauna insmeerden met ijsklontjes en honing uit ontbijtkuipjes :happy:

little diablo
10 april 2007, 22:35
In de zomer gaat het eten van GT van een 4 naar een 7:freu:

Saluti L Diablo

Knabbel
10 april 2007, 22:40
Het zal me ook niet beletten GT nog te bezoeken hoor! Anders rij ik 's avonds wel met jou mee naar LivingRoom en stap ik bij de Mac wel uit :D

Babbel
10 april 2007, 22:52
Van dat GT voedsel klimmen wij toch liever in een boom, Knabbel. Om er in de zomer schoorvoetend weer uit te komen :lostit:
Het eten is over het algemeen gewoon goed in de PHG. Soms misschien wat laat maar er is tenminste genoeg.
Nog beter vind ik YinYang, een buffet en zelf wat bakken.
Die ene keer in Schieferhof vond ik het niet uitzonderlijk. Wel een buffet en dat heeft wel veel voordelen.
Ik moet Knabbel gelijk geven voor wat betreft FKK World. Dat is gewoon goed.
Oase is helemaal niks, net als de keren in Freude, Dolce Vita en Dorsten.

Babbel

Knabbel
10 april 2007, 23:01
FKK Olymp adverteert met de hele dag Warm Buffet. Combineer dat met een happy hour entree van € 19.90 en daarna een smachtende Katja en ik baal nu al dat ik de rest van de week weinig tijd heb...

YinYang heb ik nog niet geprobeerd maar een beetje kokerellen daar spreekt me wel aan. Lekker beetje zoete broodjes bakken.

little diablo
10 april 2007, 23:05
Het zal me ook niet beletten GT nog te bezoeken hoor! Anders rij ik 's avonds wel met jou mee naar LivingRoom en stap ik bij de Mac wel uit :D
Oh je kent al aardig de weg,goed 20ste of 21ste dan;)

Saluti L Diablo

Jansen
10 april 2007, 23:42
In de zomer gaat het eten van GT van een 4 naar een 7:freu:

Saluti L Diablo

Het is mooi dat jij GT zo hoog heb zitten.;) Maar verstand van eten heb jij totaal niet :ranting2:

Dat je daar graag:fuck: en ook :rubbel: oke.

Maar :loud: houdt je mond over het eten daar want dat is gewoon:kotz:

PHG is gewoon de beste en YY een goede middenmotor alleen in GT zijn de
Pizza niet slecht:teuflisch

Stiffmaster
11 april 2007, 12:20
Vindt het eten in YinYang zeker erg goed :freu: , maar vaak wat minder in de dames :eek: , en het eten in mijn favoriete tent GT is meestal beneden alle pijl, maar de dames maken des te meer goed en ja ik ga toch eigenlijk meer om te :fuck: dan om te eten :baeh: .

thesickboy
11 april 2007, 12:37
De meest recente ervaringen:

GT: 5 x :kotz:
Bernds: 4 x :kotz:
Paradiso: 3 x :kotz:
Badabing 2x :kotz:
YingYang 1x :kotz:

Rekening houdend met het feit dat ik het in bovenstaande clubs heb over de Duitse en Nederlandse gastronomie ben ik in mijn beoordeling nog beleefd gebleven. :D

:wink: Sickboy

blauwebeer
11 april 2007, 15:36
Rekening houdend met het feit dat ik het in bovenstaande clubs heb over de Duitse en Nederlandse gastronomie ben ik in mijn beoordeling nog beleefd gebleven. :D

... Duitse en Nederlandse gastronomie = contradictio in terminis. :hah:

:wink:

little diablo
11 april 2007, 17:15
Het is mooi dat jij GT zo hoog heb zitten.;) Maar verstand van eten heb jij totaal niet :ranting2:

Dat je daar graag:fuck: en ook :rubbel: oke.

Maar :loud: houdt je mond over het eten daar want dat is gewoon:kotz:

Nadat ze bij het eten(was weer bahhhhhhhhhhh)
Saluti L Diablo

Goed lezen Jansen:rolleyes: :baeh:

Saluti L Diablo

.357 magnum
11 april 2007, 21:47
Het eten is net zo varabel als de clubs zelf.

Het GT prakkie scoort bij mij slecht.
40 man in de rij, en dan nog 5 a 10 van die stomme wijven die voorkruipen.
Niet echt een voorbeeld voor de gemiddelde club.

Cocoon in Wuppertal had toen ik er voor de eerste en enige keer dat ik er was een super buffet.
Dit was het beste dat ik ooit heb meegemaakt.

YY scoort ook goed bij mij.
Al moet je daar zelf je vlees bakken, wat niet iedereen zo waardeerd.

Haevensgate was ook niet slecht te noemen.

.357 magnum

Forza...germania
11 april 2007, 22:21
Het meest karige vond ik toch wel Das Colosseum in Augsburg. Na het betalen van de € 60 entree en de vraag "Wass gibt's heutte zum Essen?" kreeg ik de menukaart van de plaatselijke Shoarmatent voorgeschoteld, met de mededeling dat ie meestal rond 20.00 de bestelling komt brengen omdat ie dan maar éénmaal hoeft te rijden.......:rolleyes: :rolleyes: en dat ik als echte Hollander toch echt niet hoefde te verwachten dat er ook nog eten was inbegrepen in die € 60 entree :hah:

Maar goed, Forza kwam daar immers niet om te eten maar om te :fuck: :fuck:

little diablo
11 april 2007, 22:41
Het meest karige vond ik toch wel Das Colosseum in Augsburg. Na het betalen van de € 60 entree en de vraag "Wass gibt's heutte zum Essen?" kreeg ik de menukaart van de plaatselijke Shoarmatent voorgeschoteld, met de mededeling dat ie meestal rond 20.00 de bestelling komt brengen omdat ie dan maar éénmaal hoeft te rijden.......:rolleyes: :rolleyes: en dat ik als echte Hollander toch echt niet hoefde te verwachten dat er ook nog eten was inbegrepen in die € 60 entree :hah:

Dat is toch wel een geintje zeker of meen je dat:rolleyes:

Saluti L Diablo

Jansen
11 april 2007, 22:53
Goed lezen Jansen:rolleyes: :baeh:

Saluti L Diablo

Ik heb goed gelezen L.D.

Je schrijft dat het eten van de zomer van een 4 naar een 7 gaat.

Nou ik denk het niet ook de barbeque is niet super,je moet lang in de rij en rook staan om dan wat 2de keus vlees op je bord te krijgen.

dus houdt het maar op van een 4 naar een 5

En lees jij nu maar zelf eens op zijn Nederlands anders lever je dubbel paspoort maar in.:rofl:

Forza...germania
11 april 2007, 22:56
Dat is toch wel een geintje zeker of meen je dat:rolleyes:

Saluti L Diablo

Nee, dat is helaas geen geintje. In bayern is het vergunning-technisch niet mogelijk om maaltijden te verstrekken in een FKK Club, of er moet worden voldaan aan zeer strenge horeca-eisen.:eek:

Bredero
13 april 2007, 08:24

Colosseum MAG gewoon geen eten serveren wegens één of andere duistere lokale wetgeving. U hebt bij langer verblijf drie opies:

honger lijden
eigen boterhammen meenemen
de locale cateraar.

099
13 april 2007, 12:38
Relax(Mol)/Queenies (Herentals): Eten van matige kwalitiet. Het was er en het was eetbaar! Wel altijd genoeg en geen ellenlange rijen. Pizza was ook altijd goed. En een goed ontbijt.

Badda-bing(Hulten): Bevroren sandwidches en dergelijke ... voor het goede eten moet je hier niet wezen.

Yin-Yang(Roermond): Prima! Des morgens kan je lang gaan ontbijten, zelf eitjes bakken en goede keuze aan broodjes en beleg! Des Avonds kan ja van 17h tot 22h doorlopend zelf je eten bakken. Het is wel telkens hetzelfde, en dat is voor de vaste klanten minder interessant. Maar geen ellenlange rijen, en confortabel eten in de eetzaal. Dit is qua eten een van de beste saunaclubs.

Golden Time(Brüggen): Dringen, ellenlange rijen! Soms is het vlees gewoon op, en heb je pech gehad. Ook s'avonds met de pizza is het vechten om een stukje! In de zomer is het wel iets beter, dan is er de bbq en vlees genoeg voor iedereen.

Planet Happy Garden(Oedt): Ook een rij doen, maar hier gaat het iets gediciplineerder. Goede verscheidenheid in het eten. Genoeg pizza voor iedereen s'avonds. Een goed ontbijtbuffet met meloen en fruit. Maar soms kan het ook wel eens tegenvallen. Al moet ik zeggen dat ik het merendeel van mijn phg bezoeken zeer goed gegeten heb. Een voordeel is ook dat het eten iets langer blijft staan.

FKK-Oase(Burgolzhausen): Eten van matige kwalitiet. Het was er en het was eetbaar!

FKK-World(Polheim): De hoofdmaaltijd in de zomer is ook altijd grill, maar voor de rest heeft FKK-world een goed ontbijtbuffet, en een apparte eetzaal, Je kan er eigenlijk doorlopend wel iets eten van 10h s'morgens tot 5h s'nachts.
Honger zal je er in elk geval niet lijden. Om 3h s'nachts werden er nog broodjes geserveerd.

Amnesia(Castrop-Rauxel): Voor de keer dat ik er geweest ben, totaal niet slecht keuze uit 4 verschillende gerechten s'avonds.

Bernds-Sauna-Club(Hennef-Lichtenberg): Ik ben niet zo een grote fan van de bernds-kost, je kan wel de hele dag eten wat een +punt is.

Parksauna(Wildenrath): Voor de keer dat ik er was, was het eten ondermaats!

FKK-freudenberg (Bochum): koekjes!! broodjes!!

Conclusie: Yin-Yang, phg en FKK-world

blauwebeer
13 april 2007, 13:03
FKK-freudenberg (Bochum): koekjes!! broodjes!!

... aangevuld met croissants en beleg, vanaf 's middags natuuraardapellen, vier soorten groenten, vlees en chocoladepudding. Het is geen haute cuisine, maar voor Duitse normen best eetbaar.:kotz:
Er zijn geen wachttijden, alles wordt regelmatig aangevuld en is de ganse dag beschikbaar.

Randy
13 april 2007, 13:25
Mooie lijst 099, bedankt!

Aanvulling:

Party Treff Dorsten: 's ochtends harde broodjes, kaas, vlees, jam. 's middags vanaf 16u warm eten, met een salade. Eenvoudig en lekkerder dan in Golden Time. Ik meen 's avonds laat ook pizza, maar ben zelf nog niet zo lang gebleven.

Living Room: zelfde cateraar als Golden Time. Vermoedelijk minder wachtrij, want minder beertjes. Pizzatijd is 23u (GT 22u).

liefhebber
13 april 2007, 15:12
Ook ik zal een duit in het zakje doen:

Artemis Berlijn: leuk restaurantje met toch wel 30 zitplaatsen, mooi buffet met warme en koude gerechten en salades.
Doorlopend GOED eten voor een hongerige ijsbeer maar ook de hertjes vonden het hier wel lekker.

Dolce Vita wagenfeld (okok, alweer anderhalf jaar geleden maar toch...):
"het was eten en dat was het ook" enkele broodjes en een duitse stuiterbal met senf stelde niet zoveel voor (maarja wat wil je voor DIE centen)

Heavensgate: er is een keuken met een cola-machine waar broodjes en beleg onder wat stolpen aanwezig was......

Aanvulling Schiefferhof: het eten komt van Hotel Reuter ter plaatse. Maar voor de "veelplegers" onder U de gehele week is het menu gelijk.
Dus ga je op vrijdag nog een keer terwijl je er op maandag (van dezelfde week) al was.... dan krijg je hetzelfde kostje voorgeschoteld...
(Ehhhh, hoe ik dat weet??? ben wel eens drie dagen achter elkaar geweest :hammer: :smile2: :D )
NU hebben we een vaste eetafspraak bij een Italiaan in de buurt.
We komen om 1 uur (ik bedoel arriveren) en gaan om een uur of 6 er voor 2 uurtjes tussenuit om te eten. Edit laat je zonder kosten wer binnen.
Dan kunnen we weer "fris" de avond in...
(Bah, de hele dag tussen bijna 20 naakte vrouwen zitten is ook niet alles! ;) :D :smile2: )

Nou EN... wat is het ergte wat je kan gebeuren? dat je besluit om een maaltijd over te slaan en dat je op DIE manier een paar kilo's gaat afvallen?
ik ken vervelendere dieëten!!

GRTZ Liefhebber (van goed eten EN mooie vrouwen)

Big30
15 april 2007, 22:44
Het was weer een hele mooie dag in Oedt en heb me prima vermaakt. BBQ was ook dik in orde. Enig minpuntje is de salade die is gewoon klote du bok, bagger dus, maar voor de rest heerlijk:rolleyes:

Och viel toch wel mee hoor die Salade vond ik ;), keuze uit: Tomaten, komkommer, worteltjes, verschillende sla-soorten, 2 soorten dressings.

Viel toch wel redelijk te verteren :D!

Rex
15 april 2007, 22:55
Och viel toch wel mee hoor die Salade vond ik ;), keuze uit: Tomaten, komkommer, worteltjes, verschillende sla-soorten, 2 soorten dressings.

Viel toch wel redelijk te verteren :D!

Ja ja worteltjes, gek genoeg liet iedereen ze staan, hoe zou dit toch komen??????

Big30
15 april 2007, 22:59
Ja ja worteltjes, gek genoeg liet iedereen ze staan, hoe zou dit toch komen??????

Misschien dat sommige IJsbeertjes niet in de "Fuck like rabbits" mood waren en daarom de worteltjes niet nodig hadden ;), ik verzin maar wat hoor :D!

Babbel
16 april 2007, 17:37
Misschien dat sommige IJsbeertjes niet in de "Fuck like rabbits" mood waren en daarom de worteltjes niet nodig hadden ;), ik verzin maar wat hoor :D!

Nou Fuck like Eekhoorntjes :fuck: :roll3:
Het is met BBQ vooral veel vlees eten en wat te weinig salade. Ze kunnen toch wel een keer een kartoffelsalade maken :cool: En wat extra groen voor de eekhoorntjes. En de banaan moet weer terug :thefinger

De Cock
18 april 2007, 02:25
Wat een ONZIN dit TOPIC :mad: we komen toch niet om te eten :thefinger ik in iedergeval niet !

Eten is voor de :rolleyes: mensen die geen zin hebben om te :fuck: .

Groeten,

De :bowlol: Cock.

Sphinx
21 april 2007, 22:34
Dat we in een saunaclub komen voor het :fuck: lijkt deze racebeer wel duidelijk. Maar het is belangrijk om in de tankpauzes tussen dat :fuck: in af en toe aan te sterken. Alleen maar koffie lurken of sigaretten roken is dan niet genoeg. Als je dan geconfronteerd wordt met gehaktballen die eerder tennisballen zijn of lappen vlees die veel van een gebruikte pannenlap weghebben, nou dan heb je niet zoveel zin om lang te blijven :kotz:

Mijn ervaringen van de afgelopen week:
- Samya: voldoende voorraad en goed te eten
- Oom Bernds: Het is met de kost van Reuter soms hit-or-miss. De ene keer zitten ze er compleet naast, de andere keer is juist heel goed te eten. De afgelopen week was het heel goed te eten. Maar ja, het was dan ook mijn lievelingskostje.

Voor degene die tijdens een oponthoud bij Oom Bernds wat betere kost willen heb ik nog een paar tips. Restaurant Reuter zelf is al een stuk beter en ook Gasthof Jagdhütte in Hennef zelf is goed. Een andere favoriet van mij is Haus Sonnenschein in Hennef-Blankenberg. Beiden hebben ook hotel-faciliteiten.

Willi69
23 april 2007, 18:16
1. PHG

Für mich mit großem Abstand der Marktführer! Essen wie Trinken gibt es fast rund um die Uhr, in ausreichenden Mengen und von sehr guter Qualität. Zwei, im Sommer drei Bars, sehr aufmerksames Personal, gesittete Essensausgabe (auch bei Andrang kein Vordrängeln), Cocktail-Abende, gegrillt wird bis ca. 1 Uhr (manchmal sogar noch länger), für den Preis von 50 Euro nicht zu schlagen. Einziges Minus: zunehmende Champus-Orgien.

2. YinYang

Große Getränkeauswahl, separate Küche, Essen rund um die Uhr, dadurch kein Gedränge. Minus: keine Getränkeausgabe in der Küche.

3. Samya

Große Getränkeauswahl, gutes Abendessen.

...

100. GT

Von Anfang an Probleme mit der Essensqualität und der Menge, der Modus der Essensausgabe ist eine Katastrophe, man glaubt nicht, unter Menschen zu sein. Wer so doof ist, sich anzustellen, geht garantiert leer aus. Getränkeauswahl in Ordnung.

101. Freude 39

Circa 3 verschiedene Getränke, Essen quasi ungenießbar (schon fast gesundheitsgefährdend), schlechter geht´s nicht! Letzter Besuch vor ca. 2 - 3 Jahren.

Clinic
23 april 2007, 19:14
Nou moet ik zeggen dat ik het eten net zo makkelijk oversla, kom tenslotte voor wat anders. Voor mij op de 1e plaats phg, maar veel vergelijk heb ik niet, ja gt maar dat is janken met de pet op, evenals LR waar ik het eten ook maar matig vind. Een hele tijd geleden in Atlantis was het eten ook niet slecht.....

Vooral veel ontbeten op de kamer (in phg), als eerste met Leila, al enige tijd geleden (en ik mis haar nog steeds!), vervolgens met Sabine (die altijd haar eigen vruchtencocktail at als ontbijt met yoghurt en honing)..........en niet zo heel lang gelden vrij regelmatig met Kitty :engel: (ik mis haar nog wel het meest
:heul: ) Als ik straciatella yoghurt voor haar had gehaald kon haar dag niet meer stuk (.....en de mijne ook niet trouwens)

Manni1A
24 april 2007, 11:02
And the winner is....

1. PHG

Für mich mit großem Abstand der Marktführer! Essen wie Trinken gibt es fast rund um die Uhr, in ausreichenden Mengen und von sehr guter Qualität. Zwei, im Sommer drei Bars, sehr aufmerksames Personal, gesittete Essensausgabe (auch bei Andrang kein Vordrängeln), Cocktail-Abende, gegrillt wird bis ca. 1 Uhr (manchmal sogar noch länger), für den Preis von 50 Euro nicht zu schlagen. Einziges Minus: zunehmende Champus-Orgien.

Dem schließe ich mich an.

Ergänzend von mir der Living Room: Qualität okay, aber in Sachen Auswahl und Vielfalt auf Bezirksliga-Niveau. Nur die Pizza um 22 Uhr ist sogar besser als im PHG

GT? Da war ich seit über einem Jahr nicht mehr :green_smi

Wenn sich nix geändert hat, schließe ich mich wieder obiger Einschätzung an
Von Anfang an Probleme mit der Essensqualität und der Menge, der Modus der Essensausgabe ist eine Katastrophe, man glaubt nicht, unter Menschen zu sein. Wer so doof ist, sich anzustellen, geht garantiert leer aus. Getränkeauswahl in Ordnung.

and the winner is...?

Big30
11 juni 2007, 21:25
Met stip op 2 komt binnen nanu34 :D! Nr. 1 blijft toch nog wel PHG.

Eigenlijk de enige clubs die het vermelden waard zijn, Palace was ook top maar daar ben ik maar 1 maal geweest dus of dat structureel is weet ik niet.

Nog dieper gezakt is Gt, kom er echt nog wel een keer maar dan ga ik of van te voren langs bij de Big Mac of neem maar een paar boterhammen met kaas mee.
Om zoals andere IJsbeertjes doen daar zelf eten te gaan bestellen is wel een leuk stil protest maar natuurlijk te gek voor woorden.

Ik ga primair naar een club voor het eten en dat er daar dames rondlopen waar je zelfs mee naar de kamer kunt om spelletjes te doen is niet meer dan een leuke bijkomstigheid, mijn mening he :D :thefinger :p!

Forza...germania
11 juni 2007, 22:42
Eigenlijk de enige clubs die het vermelden waard zijn, Palace was ook top maar daar ben ik maar 1 maal geweest dus of dat structureel is weet ik niet.

Palace is de absolute top in Duitsland tenminste als je van lekkere Japanse Susi-gerechten houdt en allerlei verse salades, gehaktballetjes, olijven en met Pasen waren er zelfs Oesters.......goed voor je libido:thefinger

PHG komt weliswaar op de 2e plaats, maar toch al op een straatlengte afstand. Nanu was inderdaad ook wel goed. Het eten in Freude39 is in vergelijking met 3 jaar geleden zeer sterk verbeterd.

Groet,

Forza,
die graag eens wat Hollandse Nieuwe in een Duitse FKK zou tegenkomen (wel met uitjes erbij:D ).

Big30
10 juli 2007, 22:46
Met stip op 2 komt binnen nanu34 :D! Nr. 1 blijft toch nog wel PHG.

Ach maar eens een up-date over het eten in de Clubs geven :D!

Na de BBQ zaterdag jl. en de Spaghetti Bolognese een paar dagen later ;) in Nanu34 is PHG nu definitief van de eerste plaats verstoten door Nanu34.

De BBQ van zaterdag 7-7-7 was er een die ik in het Duitse nog niet eerder heb meegemaakt.
De wat kleffe nodels met flauwe vleessaus van vrijdag jl. in PHG hebben aan het afstaan van de koppositie door PHG een beslissende bijdrage geleverd.

Vast op de allerlaatste plaats staat de Oase, zelfs na een lange autorit en toch een gezonde eetlust hebbende is het daar al een hele prestatie als je de helft van een bescheiden bordje op weet te peuzelen.
Dus de rode lantaarn als het gaat om de Michelin sterren is nu aan de Oase overgedragen en Gt hoeft niet meer met deze schande te leven :freu:!

Big30

Willi69
11 juli 2007, 19:10
Na de BBQ zaterdag jl. en de Spaghetti Bolognese een paar dagen later ;) in Nanu34 is PHG nu definitief van de eerste plaats verstoten door Nanu34.
Ich bin gespannt, ob das so bleibt, wenn Mark nicht mehr in nanu34 arbeitet... :confused:

Big30
11 juli 2007, 19:11
Ich bin gespannt, ob das so bleibt, wenn Mark nicht mehr in nanu34 arbeitet... :confused:

Ich auch ;)! Meinst du er wird gehen :eek:?

Willi69
11 juli 2007, 19:21
Ich auch ;)! Meinst du er wird gehen :eek:?

Du weißt doch sonst alles! :rolleyes: Mark wird in Hagen ein eigenes Restaurant eröffnen... :o

Limburger
11 juli 2007, 20:13
Tegenwoordig laat ik gewoon eten bezorgen als ik bij GT ben. Dan is het er binnen een half uur en weet ik tenminste zeker dat het iets is wat lekker is.

Randy
12 juli 2007, 23:06
In Party Treff Dorsten is een nieuwe cateraar actief, en de kwaliteit is zeer goed geworden! Veel verschillende keus, prima salade, nog beter dan Freude39/Paradiso, die bij mij tot nu toe op 1 stond.

Gustomass
12 juli 2007, 23:41
In Party Treff Dorsten is een nieuwe cateraar actief, en de kwaliteit is zeer goed geworden! Veel verschillende keus, prima salade, nog beter dan Freude39/Paradiso, die bij mij tot nu toe op 1 stond.

Na al deze positieve berichten, over dames én eten, toch maar eens naar Dorsten om mijn \"honger\"te stillen.

Mooi vooruitzicht voor na de vakantie..

Gustomass die in Spanje op verkenning gaat.

lustman
26 juli 2007, 19:01
Ik was gisteren in Gt en moet tot verbazing zeggen dat het eten van zeer goede kwaliteit was. Mischien is er toch rekening gehouden met de toenemende klachten ? Het was varkens gebraad in saus met brocoli , aardappelen en salades. Het zag en was heel lekker. Ook werd in de namiddag aarbijen taart en gebak gegeven. Hopelijk blijft het zo ?

Bokito8
26 juli 2007, 20:24
ja ikm was afgelopen maandag ook daar en het eten was goed
echt een chauffeurs maaltijd schnitzel en champions saus met
erweten en sla en braatpataten het was goed alleen de dames daar moeten ze wat aan doen ze moeten gewisselt worden sommigen zitten te lang daar gewoon terug van her komst en een ander weer er in jongens we willen toch niet iedere keer dezelfde dan kunnen we beter niet meer naar de club gaan maar naar de disco

je weet hoe dichter bij nul hoe strakker om de lul

Tiga
17 november 2010, 12:22
3) Het eten vind ik in YY doorsnee beter dan het "afval" in GT of LR bijvoorbeeld.

Eten in deze clubs afval noemen vind ik zwaar overdreven. Vroeger was het niet veel toen het in de club geserveerd werd. De koks maken er een fatsoenlijke maaltijd, geen culinaire hoogstandjes, maar goed. Dat het niet iedereen smaakt heeft mijns inziens niets met de kwaliteit te maken.

seksenfun
17 november 2010, 12:56
Jij gaat toch niet willen gezegd hebben dat het eten in LR en GT beter is dan in YY? Je gaat toch niet ontkennen dat het niets voorstelt in vergelijking met PSR en Mainhattan en World (waar het eten trouwens continue besteld kan worden)? Zelfs het aangevoerde gebraad van PHG is lekkerder dan de GT/LR ko(o)ks(els) :smoke:.
Als ik een hapje van LR zou meebrengen naar huis voor mijn dochter zou ze vragen: "papa, wa is da, da hebde gij toch nie gemaakt". Ze zou haar neus ervoor optrekken.

RAUL7
17 november 2010, 15:24
Jij gaat toch niet willen gezegd hebben dat het eten in LR en GT beter is dan in YY?

Ik kom graag in YY en GT en vindt het eten in GT zeker zo goed sinds ze daar aan live cooking doen! Het wordt tijd dat gij nog eens naar GT gaat! :smoke:

Picasso 1
17 november 2010, 15:44
Jij gaat toch niet willen gezegd hebben dat het eten in LR en GT beter is dan in YY?

In GT is het eten inderdaad beter dan in YY. Dat is al langer dan een jaar zo. Gemiddeld is het zelfs beter dan in World, hoewel World soms dagen heeft dat ze boven iedereen uitsteken (vandaar gemiddeld).

Big30
17 november 2010, 16:00
In GT is het eten inderdaad beter dan in YY. Dat is al langer dan een jaar zo. Gemiddeld is het zelfs beter dan in World, hoewel World soms dagen heeft dat ze boven iedereen uitsteken (vandaar gemiddeld).

Hoe het eten is in YY weet ik niet, recent niet geweest maar lees in ieder geval dat men wat klaagt (doen we nu eenmaal graag he ;)), maar het eten in Gt vind ik zelf bovengemiddeld goed.
Zoals P1 al zegt dat is nu al geruime tijd zo. In de zomer zelfs een paar keer zeeeer lekker in Gt gegeten. Beter dan in PSR om eerlijk te zijn.
De diskwalificatie "afval" is volkomen onterecht.

We hadden al een Club_Eet_Topic, ff zoekuh dan zal ik wat berichten verplaatsen naar dat topic.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5902

MichelJ
17 november 2010, 17:11
Als ik een hapje van LR zou meebrengen naar huis voor mijn dochter zou ze vragen: "papa, wa is da, da hebde gij toch nie gemaakt". Ze zou haar neus ervoor optrekken.

Ik zal niet zeggen dat het eten van LR het beste van saunaland is, maar zeker op de live cooking dagen is er niets mis mee...

ijsbeer11
17 november 2010, 18:57
Afgelopen zondag in GT heerlijke tagliatelle met gebakken gambas en groenten

seksenfun
17 november 2010, 19:35
Ik zal niet zeggen dat het eten van LR het beste van saunaland is, maar zeker op de live cooking dagen is er niets mis mee...

sinds een jaar dus op deze dagen :smoke:

@ R.: ben er nog eens geweest met dupke en we moesten samen vaststellen dat het eten een vies bijeenraapsel was van halfgaar gekookte en gebakken ingrediënten, waarbij plastic-folie salade (enkel nerven) gesreveerd werden. Menu 2 klonk qua naam heerlijk maar was een dik halfuur na start der koks al op. Proficiat! Doe zo voort en de verhalen van de zomer nog van de verbrande BBQ :smoke:

In de zomer zelfs een paar keer zeeeer lekker in Gt gegeten. Beter dan in PSR om eerlijk te zijn.

Heb je het nu over de zwarte BBQ? Ik hou ook al eens van zwart vlees (maar dan menselijk zwart vlees) :smoke:.

Voor de rest over je quote die ik net aanhaalde volgend commentaar: :smile2: :smile2: :smile2: :smile2:.

Allen naar GT voor geklungelgekokkerel in plaats van à la carte restaurant in PSR!

Picasso 1
17 november 2010, 20:09

@ R.: ben er nog eens geweest met dupke en we moesten samen vaststellen dat het eten een vies bijeenraapsel was van halfgaar gekookte en gebakken ingrediënten, waarbij plastic-folie salade (enkel nerven) gesreveerd werden. Menu 2 klonk qua naam heerlijk maar was een dik halfuur na start der koks al op. Proficiat! Doe zo voort en de verhalen van de zomer nog van de verbrande BBQ :smoke:

Je bent wel erg selectief kritisch. Het vooraf voorbereide warm eten in YY is erg eenvoudig en zelden lekker. Voor de rest kun je zelf elke keer exact hetzelfde voorbereiden: stukjes kippevlees, hamburger, lap varkensvlees en is er verder groente. Datgene wat je dus zelf kunt voorbereiden vind ik zelf prima (ik hou van vlees :biggrin:) maar om dat zo hoogwaardig aan te duiden in vergelijking met een door een professionele kok (GT) bereid eten lijkt me sterk overdreven en getuigt mijn inziens niet van een neutrale kritische blik.

Verder, het vleesbeleg wat in de vroege middag als 'ontbijt' ligt, maakt dat op jou een verse indruk? Je moet die kritische knop niet uitzetten als een club je aan het hart ligt :smoke:.

Zie verder de nodige kritieken van anderen waar jij het persoonlijk niet mee eens hoeft te zijn maar wel zo door anderen ervaren wordt:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153025&postcount=34

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=174820&postcount=270

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=184704&postcount=352

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=188090&postcount=402

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=189384&postcount=417

seksenfun
17 november 2010, 20:30
Ik laat jouw opzoekingen (ook zeer selectief ;)) voor wat ze zijn. Ik ga me niet bezighouden om een veelvoud aan negatieve kritieken qua eten van GT bijeen te sprokkelen. Wie het eten als bijzaak bekijkt, ga gerust naar GT. Wie dat lekker vindt ook :smoke:. Zal mij een zorg wezen.

Toch even vermelden dat dokters die konroles uitoefenen op werkmensen dokters zijn die niet genoeg patiënten hebben en zo wat bij verdienen. Niet genoeg patiënten. Waarom? Geen beste dokter zeker. Pilletjes voorschrijven kan elke dokter ;).
Waar ik naartoe wil had je al wel door: koks die op het avonduur (drukste uur, dan zijn ze nodig in hun kwali-restaurant) in GT komen kokkerellen zijn zeker niet om mee te pronken: ingrediënten bij mekaar kappen en dan een vuurtje stoken kan iedereen :smoke:.

Picasso 1
17 november 2010, 20:34
Ik laat jouw opzoekingen (ook zeer selectief ;)) voor wat ze zijn. Ik ga me niet bezighouden om een veelvoud aan negatieve kritieken qua eten van GT bijeen te sprokkelen. Wie het eten als bijzaak bekijkt, ga gerust naar GT. Wie dat lekker vindt ook :smoke:. Zal mij een zorg wezen.

Toch even vermelden dat dokters die konroles uitoefenen op werkmensen dokters zijn die niet genoeg patiënten hebben en zo wat bij verdienen. Niet genoeg patiënten. Waarom? Geen beste dokter zeker. Pilletjes voorschrijven kan elke dokter ;).
Waar ik naartoe wil had je al wel door: koks die op het avonduur (drukste uur, dan zijn ze nodig in hun kwali-restaurant) in GT komen kokkerellen zijn zeker niet om mee te pronken: ingrediënten bij mekaar kappen en dan een vuurtje stoken kan iedereen :smoke:.

Kritieken uitdelen en open staan voor kritiek zou in balans moeten zijn.
Ik kan er verder weinig aan doen dat je koppig bent.

seksenfun
17 november 2010, 20:42
Wie het eten als bijzaak bekijkt, ga gerust naar GT. Wie dat lekker vindt ook :smoke:. Zal mij een zorg wezen.

Kritieken uitdelen en open staan voor kritiek zou in balans moeten zijn. :smoke:

zeppos58
17 november 2010, 21:01
Van de clubs die ik ooit bezocht.
Beste eten in PSR
Slechtse is moeilijk maar de laatste tijd maakt Ome Bernds aan het Schieferhof een zeer grote kans, vooral het warme eten is niet te doen, het koude biffet is er wel smakelijk

Jansen
17 november 2010, 21:20

Dit bericht kan vandaag nog steeds sinds 10 april 2007 dat ik dit gepast heb.

PHg met zijn 4 soorten vlees staat bovenaan.
Jammer dat ze geen soep serveren tussen door, wat wel in GT en LR mooi mee genomen is als je het eten mist door :blow:
en :fuck:

Stiffmaster
17 november 2010, 21:36
Of het het beste eten is weet ik niet, maar ik vind het eten in Golden Dreams van een goed niveau, heb bij diverse andere clubs toch beduidelijk minder gegeten en was dus altijd aangewezen om wat elders te bestellen, maar ja dat is mijn bescheiden mening, commentaar overbodig :baeh::baeh: By the way ik noem geen namen van andere clubs :cool::cool:

Bosco
17 november 2010, 21:46
Of het het beste eten is weet ik niet, maar ik vind het eten in Golden Dreams van een goed niveau, heb bij diverse andere clubs toch beduidelijk minder gegeten en was dus altijd aangewezen om wat elders te bestellen, maar ja dat is mijn bescheiden mening, commentaar overbodig :baeh::baeh: By the way ik noem geen namen van andere clubs :cool::cool:

Jij bent allang niet meer objectief wat GD betreft Stiffie. ;) :biggrin:

seksenfun
17 november 2010, 22:26
Seksenfun jij houdt toch alleen van zoutsticks?
Die stop je dan 4 uur lang bij een meisje in haar mond zonder met haar te kameren

:biggrin:

Je afvragen waarom sommige dames langdurig bij een beer blijven, kan eenvoudig beantwoord worden: als er niet domkop op je voorhoofd staat geschreven, je er niet van uit gaat dat je je 30' alles kan permitteren als je € 50 geeft en je bent sympathiek en grappig en je hebt empathie, (versta je dat woord), dan is dat niet zo moeilijk.

Je kan al beginnen oefenen, dan hoef je niet tot in den treure oude koeien uit de gracht te sleuren. Dat is niet goed voor je zwakke rug :smoke:.

Verder blijven verwijzen naar een uit de hand gelopen feit op een feestje in VM (want daar doel je op) van inmiddels jaren geleden, waar ik zelf niet fier op ben, is op zijn zachts gezegd kinderachtig. Een deftige forumleiding duldt zoiets gewoon niet omdat het forum een leuke bedoening zou moeten zijn en men niet ten koste van personen op meer "kliks" zou mogen hopen.

Ik deelde dit mee aan de forumleiding maar vond geen gehoor. Verder staak ik elke medewerking aan dit forum in de toekomst omdat vredehandhaving bij mij hoog in het vaandel geschreven staat. Er zijn andere fora waar zoiets terecht vanzelfsprekend niet getolereerd wordt.

Ik heb alweer spijt van mijn nuttige bijdrage over PSR en Atlantik. Deze wou ik nog verwijderd zien maar ook dat is de leiding niet van plan.

Rex
17 november 2010, 22:37
Ik heb alweer spijt van mijn nuttige bijdrage over PSR en Atlantik. Deze wou ik nog verwijderd zien maar ook dat is de leiding niet van plan.

S&F, wat ben jij toch een enorme zeveraar aan het worden..........of was je dat al niet?

Badslippers
17 november 2010, 23:20
Pas geleden in "Xanten" prima gegeten.Er stond een lekkere pan gevulde soep. Diverse soorten (harde) broodjes erbij met gevarieerd vleesbeleg en kaas en nog wat garnituur erbij. Daarna kwam om 6 uur de warme maaltijd. Je kon kiezen uit stoofvlees of een Schnitzel met pasta of gebakken aardappelen. Verse sla en/of groentenmix erbij en ook hier wat garnituur. Vervolgens kwamen er diverse "Kuchen" op tafel te staan voor bij de koffie. Oke momentopname maar de tweede keerdat ik daar was, was het net zo goed verzorgd.

"PSR" is bekend om zijn a la cart eten hoewel ik dat hier op het forum soms overtrokken vindt. Schnitzel op je bord schijfje citroen erbij en een portie friet. De toegevoegde waarde van PSR is vooral de ruime keus op de menukaart en de saladebar en de lange tafel waar ook nog vanalles op staat. Zeer goed eten dus in "PSR"

"YY" is redelijk tot goed omdat je ook hier een ruime keuze heb aan wat je op de bakplaat kunt gooien. Minder vind ik dat de friet soms lang licht te garen en je je eigen eten moet klaar maken (Ik ben lui aangelegd). Je moet hier niet op het scheiden van de markt komen want dan is het allemaal redelijk aangetast en aangevreten. Maar dat is een bijkomstigheid van zo'n lopend buffet.

"LR" en "GT" eet ik bijna nooit. Maar afgelopen zomer vond ik het prima. Er werd veel gebarbecued en gewokt maar toch voldoende variatie. En in "PHG" heb ik eigenlijk altijd goed gegeten. Vooral die Hamburgers zijn lekker. "Villa Vertigo" kan ik niet zo goed beoordelen.

Maar van P1 heb ik geleerd dat je prioriteiten dient te stellen:
- Neuken in de saunaclubs
- Wellness ook in de saunaclubs (maar dan die zonder amusement!)
- Eten in het restaurant of bistro
- Voor muziek en een pint ga je naar de kroeg.
- En voor film ga je naar een bioscoop.

RAUL7
18 november 2010, 13:52
@ R.: ben er nog eens geweest met dupke en en we moesten samen vaststellen dat het eten een vies bijeenraapsel was ...

Ik heb dupke in de zomer in LR heel goed zien eten maar ik heb nooit gehoord dat hij slecht vondt.
Misschien zijt gij in uw dromen onlangs met dupke in GT geweest!

Kritiek over alles en nog wat. De clubs waar jullie graag komen zijn perfect. Die zever heb ik al dikwijls gehoord! :hammer:

Betekenis objectief; aanduiding van een reële en verifieerbare beschrijving van het object waarbij de menselijke factoren (zoals bij voorbeeld voorkeur, gewoonte, affectiviteit) tot het minimum worden beperkt.

Dit is bij u niet het geval!

Jimbo1
18 november 2010, 14:05
Jij bent allang niet meer objectief wat GD betreft Stiffie. ;) :biggrin:

En ik ook niet, vandaar dat het niemand zal verbazen dat ik het eten bij GD altijd van uitstekend niveau vind. Heb geen enkele ervaring met het voedsel in andere clubs dus wie weet is het daar nog wel beter maar ik hoor in ieder geval zelden klachten over de aangeboden maaltijden in GD.

Dalton
18 november 2010, 14:18
Dit bericht kan vandaag nog steeds sinds 10 april 2007 dat ik dit gepast heb.

PHg met zijn 4 soorten vlees staat bovenaan.
Jammer dat ze geen soep serveren tussen door, wat wel in GT en LR mooi mee genomen is als je het eten mist door :blow:
en :fuck:

PSR steekt met kop en schouders boven elke saunaclub uit wat eten betreft en HAPPY-GARDEN is nog steeds 2de gevolgd door VV op de 3de plaats en de rest rommelt maar aan qua eten waarvan LIVINGROOM de slechste is maar de griek en chinees bij LR zijn wel goed.

ijsbeer11
18 november 2010, 14:47
Je afvragen waarom sommige dames langdurig bij een beer blijven, kan eenvoudig beantwoord worden: als er niet domkop op je voorhoofd staat geschreven, je er niet van uit gaat dat je je 30' alles kan permitteren als je € 50 geeft en je bent sympathiek en grappig en je hebt empathie, (versta je dat woord), dan is dat niet zo moeilijk.

Je kan al beginnen oefenen, dan hoef je niet tot in den treure oude koeien uit de gracht te sleuren. Dat is niet goed voor je zwakke rug :smoke:.

Verder blijven verwijzen naar een uit de hand gelopen feit op een feestje in VM (want daar doel je op) van inmiddels jaren geleden, waar ik zelf niet fier op ben, is op zijn zachts gezegd kinderachtig. Een deftige forumleiding duldt zoiets gewoon niet omdat het forum een leuke bedoening zou moeten zijn en men niet ten koste van personen op meer "kliks" zou mogen hopen.

Ik deelde dit mee aan de forumleiding maar vond geen gehoor. Verder staak ik elke medewerking aan dit forum in de toekomst omdat vredehandhaving bij mij hoog in het vaandel geschreven staat. Er zijn andere fora waar zoiets terecht vanzelfsprekend niet getolereerd wordt.

(Beste) Seksenrun,

Allereerst, het woord empathie is mij zeer zeker bekend!
Als we dan toch het woordenboek erbij hebben, zoek dan zelf eens het woord "cynisme" op (is met een c en niet met een s)

Het incident (wat overigens nooit een incident werd omdat de hoofdrolspeler niet de held op slippers maar op sokken was) is slecht 1 jaar geleden, en geen jaren geleden zoals jij insinueert.

Als ik eens steeksproefsgewijs door jou postings heen kijk zie ik over het algemeen louter negativiteit, althans dat is mijn mening

Dit is een forum waar een ieder zijn mening mag geven, deze mening dient door andere forumleden gerespecteerd te worden.
Zodra JIJ een mening niet deelt, trek je ten strijde en zet je de aanval in!

En je zegt "ik deelde dit mee aan de forumleiding"
Ik heb niemand nodig, en vooral jou niet, om meer "kliks" zoals jij het noemt te krijgen, of om sympathie te verwerven

Ik kom hier niet om vrienden te maken maar om informatie uit te wisselen met mensen die dezelfde hobby uitoefenen als ik.
Dat ik ondanks dit toch enkele VRIENDEN heb leren kennen op dit forum, is een positief en bovenal leuke bijkomstigheid

Als jij je medewerking (als je het al zo mag noemen) staakt, ben ik bang dat dat wel eens het einde van het IJsberenforum zou kunnen betekenen :thefinger:

ON TOPIC

Maargoed, de eerste en laatste keer dat ik in YY ben geweest (ruim een jaar terug alweer) vond ik het eten redelijk, heb toen zelf wat stukken vlees op de plaat gebakken en dat smaakte goed
Verder vind ik in GT, buiten de barbecue die altijd goed is, het eten sinds het laatste jaar enorm is verbeterd!
In PHG is het eten iets diverser maar kwalitatief te vergelijken met GT vind ik

Bij Antonio's op de Dommelstraat in Eindhoven, daar kan je wel lekker eten:freu:

Picasso 1
18 november 2010, 15:30
En ik ook niet, vandaar dat het niemand zal verbazen dat ik het eten bij GD altijd van uitstekend niveau vind. Heb geen enkele ervaring met het voedsel in andere clubs dus wie weet is het daar nog wel beter maar ik hoor in ieder geval zelden klachten over de aangeboden maaltijden in GD.

Juist omdat je pas bent opgedoken bij de start van GD en dat de enige club is waar je over schrijft denk ik niet dat veel mensen jouw berichten voldoende serieus zullen nemen.

Jimbo1
18 november 2010, 15:40
Juist omdat je pas bent opgedoken bij de start van GD en dat de enige club is waar je over schrijft denk ik niet dat veel mensen jouw berichten voldoende serieus zullen nemen.

Daar kan ik echt niet wakker van liggen, de mensen die er toe doen nemen me wel serieus, da's voldoende.

Het is ook vrij lastig schrijven over clubs waar je nog nooit bent geweest, ik heb geen behoefte om naar andere clubs te gaan dus je zult het er maar mee moeten doen.

Picasso 1
18 november 2010, 15:53
Kritiek over alles en nog wat. De clubs waar jullie graag komen zijn perfect. Die zever heb ik al dikwijls gehoord! :hammer:

Op zich heb ik er weinig moeite mee dat er kritiek wordt geuit, maar als termen zoals "vies bijeenrapsel" of "stinkhol" worden gebruikt en tegelijkertijd hij zich erg aangevallen voelt wanneer neutrale kritieken over bijvoorbeeld PSR worden geuit dan denk ik toch echt dat de redelijkheid en balans ver te zoeken is.

Alabama
18 november 2010, 16:45
Recentelijk in VV en PHG geweest.

In VV vond ik het eten niets bijzonders. Echt smerig was het niet, maar echt veel smaak zat er ook niet aan. Buffet overdag is te verwaarlozen.

PHG vond ik het eten prima. Aantal soorten vlees, keuze tussen rijst en spaghetti en ´s avonds waren er diverse soorten pizza. Hetgeen wat ik gegeten heb, smaakte allemaal prima!

tifkad
18 november 2010, 21:57
Penelope heeft bereslecht eten, Mondial en Samya zeer lekker .
Salome en van Goch ook lekker, maar zo slecht als voormalig Blaue Lagune in Gladbeck zal ik wel nooit meer tegenkomen denk ik!

T.

Rex
18 november 2010, 22:07
(Beste) Seksenrun,

Allereerst, het woord empathie is mij zeer zeker bekend!
Als we dan toch het woordenboek erbij hebben, zoek dan zelf eens het woord "cynisme" op (is met een c en niet met een s)

Het incident (wat overigens nooit een incident werd omdat de hoofdrolspeler niet de held op slippers maar op sokken was) is slecht 1 jaar geleden, en geen jaren geleden zoals jij insinueert.

Als ik eens steeksproefsgewijs door jou postings heen kijk zie ik over het algemeen louter negativiteit, althans dat is mijn mening

Dit is een forum waar een ieder zijn mening mag geven, deze mening dient door andere forumleden gerespecteerd te worden.
Zodra JIJ een mening niet deelt, trek je ten strijde en zet je de aanval in!

En je zegt "ik deelde dit mee aan de forumleiding"
Ik heb niemand nodig, en vooral jou niet, om meer "kliks" zoals jij het noemt te krijgen, of om sympathie te verwerven

Ik kom hier niet om vrienden te maken maar om informatie uit te wisselen met mensen die dezelfde hobby uitoefenen als ik.
Dat ik ondanks dit toch enkele VRIENDEN heb leren kennen op dit forum, is een positief en bovenal leuke bijkomstigheid

Als jij je medewerking (als je het al zo mag noemen) staakt, ben ik bang dat dat wel eens het einde van het IJsberenforum zou kunnen betekenen :thefinger:

:

Niets meer aan toe te voegen, volledig mee eens!

BefBeer
18 november 2010, 23:03
Absoluut het beste eten is te krijgen in PSR!
Ongelooflijk goed zelfs.
En dat zijn een echte smulbeer die een aardig verwende smaak heeft.
Ik krijg vaak te horen als ik op erg hoog niveau uit eet dat ik zo geniet (als het lekker is natuurlijk). En ik eet er niet om gezien te worden!!

Neus en smaakpapillen zijn (soms helaas) best goed ontwikkeld.

BefBeer

Twinangel
22 november 2010, 21:56
Inderdaad staat het eten van PSR bovenaan de top wat er te krijgen is binnen de FKKsauna's. Het eten van LR en GT is voor mij niet te pruimen. Behalve in de zomermaanden, wanneer er BBQ is, dan valt het nog mee.

Nami
22 november 2010, 23:05
Gister gegeten in VV:
Alles koud, weinig smaak en bijna :kotz: :klo1:

facial
23 november 2010, 08:09
Ik ga meestal naar de clubs om te neuken

Costana
23 november 2010, 22:34
GT redelijk goed
LR afhankelijk from day to day, zolang het maar geen BBQ is
PHG: zeer lekker, 2 volle borden zijn geen uitzondering, leuk desertje achteraf ook, het eten is nogal onduits itt de vorige twee

Zedd
23 november 2010, 22:53
simpel: beste = PSR, runner-up= PHG, slechtste = VillaMarisol

just my 2 cents...

gignnl
23 november 2010, 23:19
Alhoewel het eten bij GT aardig is verbeterd vind ik nog steeds het eten in de phg het beste.Kom er een nog maar een paar keer per jaar,maar het is telkens goed en gevarieerd,en in ruime hoeveelheden.

Alabama
24 november 2010, 09:20
Ik ga meestal naar de clubs om te neuken

Ik ook, maar als ik er 'n hele dag of avond zit, dan krijg ik wel trek en dan is iets eetbaars aantreffen mooi meegenomen. :)

BefBeer
24 november 2010, 11:43
Ik ook, maar als ik er 'n hele dag of avond zit, dan krijg ik wel trek en dan is iets eetbaars aantreffen mooi meegenomen. :)

Heleboel meisjes zijn toch echt zo mooi/lief!
............

om op te eten!:smile:

BefBeer

Boy69
4 maart 2012, 17:24
Marathon met Eleentje kort onderbroken om een hapje te eten.

Hadden we beter niet kunnen doen:
Kartoffelklösse met een stukje vlees en rode kool.
Niet echt een succes !
De volgende keer weer gewoon Mc Donalds bestellen en op de kamer opeten.

Waar er in het begin van de middag nog veel meiden in de bar zaten, is die nu erg leeg.
Waar zijn de meiden ??

Snel terug naar de kamer voor het toetje: Pizda Romanesc....

Sent from my iPhone using Forum Runner

Jansen
4 maart 2012, 21:33
Marathon met Eleentje kort onderbroken om een hapje te eten.

Hadden we beter niet kunnen doen:
Kartoffelklösse met een stukje vlees en rode kool.
Niet echt een succes !
De volgende keer weer gewoon Mc Donalds bestellen en op de kamer opeten.

Waar er in het begin van de middag nog veel meiden in de bar zaten, is die nu erg leeg.
Waar zijn de meiden ??

Snel terug naar de kamer voor het toetje: Pizda Romanesc....

Ga een dag in de week naar PHG voor een warme maaltijd en Pizza dan verhonger je niet.

Jansen
4 maart 2012, 21:36
Weinig beren aanwezig.

Ik begin honger te krijgen, maar aangezien ik geen zelfmoordneigingen heb laat ik de de pizza maar achterwege.

Hopen dat je een stevig onbijt hebt gehad of volgende keer eerst rond 19.00 u naar phg voor een gezonde maaltijd en daarna naar LR voor de fun.

Jansen komt om te neuken maar wil ook graag wat eten.

rob45
4 maart 2012, 22:01
Kom eind van de maand naar PHG checken hoe het culineare gedeelte is (ben er nog niet geweest). als ik er dan toch ben zal ik ook wat dames testen. Ben benieuwd......

Boy69
4 maart 2012, 22:18
Ga een dag in de week naar PHG voor een warme maaltijd en Pizza dan verhonger je niet.

PHG ga ik zeker niet naartoe........

Leuke meiden hebben ze zat in LR, en af en toe wil ik ook wel eens een stukje varkensvlees eten, en dat krijg je zeker niet in PHG

Boy69
4 maart 2012, 22:21
volgende keer eerst rond 19.00 u naar phg voor een gezonde maaltijd en daarna naar LR voor de fun.

Eten doe ik thuis wel...
Echter opvallend dat JIJ aangeeft dat je voor de Fun naar LR moet, en niet naar PHG.

Jansen
4 maart 2012, 22:29
Eten doe ik thuis wel...
Echter opvallend dat JIJ aangeeft dat je voor de Fun naar LR moet, en niet naar PHG.

Ik was vrijdag voor de fun naar LR en niet voor het eten..
Dat er toevallig ook nog wat te neuken was is dan mooi meegenomen.

Maar voor de sex blijf ik in PHG terug komen.

Boy69
9 maart 2012, 10:02
tijdens het diner, wat overigens weer ver beneden niveau lag.

Over het algemeen is het niet "slecht bereidt", maar inderdaad vaker "niet ieders ding"
Hier betrap ik mezelf ook vaker op, alhoewel ik beslist niet "moeilijk" ben met eten
Ook de meiden klagen regelmatig over het eten.

Hopelijk is er geen sprake van een negatieve spiraal, ze waren net zo goed bezig !

Maar goed, nog 2 maandjes wachten, dan komt de BBQ weer :freu::freu::freu:

Carlitos
9 maart 2012, 11:13
Over het algemeen is het niet "slecht bereidt", maar inderdaad vaker "niet ieders ding"

Ook de meiden klagen regelmatig over het eten.

Ik vind de keuze erg beperkt, maar ik vergelijk het met de zusterclub GT. Maar gisteren was het dus gewoon aardappel puree, zuurkool en kleine worstjes. En pasta, sausje met champignons. Dan vind ik die €50 wel heel erg duur betaald. BBQ heb ik in LR nog nooit mee gemaakt, maar dat zal wel goed zijn schat ik in.

De line-up was gisterenmiddag erg beperkt, 's avonds iets beter. Ik vind het in vergelijk met GT en LR, de minste van de drie. Maar ja ik kom voor de dames, en ik heb nu 2 favo's en een derde bovenaan de lijst staan, dat is deze Verena. (weer on-topic)

Weet jij misschien of ze doet TZ en/of vingeren Boy?

Boy69
9 maart 2012, 11:34
Dan vind ik die €50 wel heel erg duur betaald.?

Die € 50,-- is niet alleen voor het eten.
Uiteraard is het wel “handig”als je iets fatsoenlijks voorgeschoteld krijgt
Maar nogmaals, over het algemeen is het eten niet slecht, alleen niet altijd ieders “ding”, waarbij het onmogelijk zal zijn om het iedereen naar de zin te maken
PSR-kwaliteit zal het nooit worden, hoeft ook niet….. LR heeft anere kwaliteiten die IK veel belangrijker vindt

Weet jij misschien of ze doet TZ en/of vingeren Boy?

Ik ken Verena niet eens !!!
Nog niet tenminste…….

dat is deze Verena. (weer on-topic)

We gaan idd off-topic.
Wellicht ken er een nieuw topic worden aangemaakt.
Eten in Saunaclubs of iets dergelijks.
B30, werk aan de winkel

Carlitos
9 maart 2012, 11:52
We gaan idd off-topic.
Wellicht ken er een nieuw topic worden aangemaakt.
Eten in Saunaclubs of iets dergelijks.
B30, werk aan de winkel

Net als die met de mooiste tuinen....

Big30
9 maart 2012, 13:58
Dit topic maar weer naar boven gehaald en wat berichten verplaatst.

n.b. in een club topic vermelden dat het eten goed of minder goed was is natuurlijk relevante info en hoort daar ook. Maar echte diepgaande culinaire beschouwingen waar clubs ook nog eens onderling worden vergeleken en meningen en smaken zullen verschillen kunnen beter in dit topic worden gehouden.

Waarbij wel opgemerkt dat een aantal oude berichten in dit topic niet meer zo relevant zijn, omdat de kwaliteit van het eten in 2006/2007 voor een aantal clubs niet meer hetzelfde zal zijn.
Dit geldt met name voor GT waar het eten al jaren lang gemiddeld gewoon minimaal goed is.

Eten in in een club is natuurlijk maar van secundair belang. Maar zal altijd een gewild onderwerp blijven eens lekker over te zeuren, zeker als het toevallig eens een keer wat minder is ;).

MichelJ
9 maart 2012, 15:21
Uiteraard is het wel “handig”als je iets fatsoenlijks voorgeschoteld krijgt
Maar nogmaals, over het algemeen is het eten niet slecht, alleen niet altijd ieders “ding”, waarbij het onmogelijk zal zijn om het iedereen naar de zin te maken
PSR-kwaliteit zal het nooit worden, hoeft ook niet….. LR heeft anere kwaliteiten die IK veel belangrijker vindt

Direct na afloop van het BBQ-seizoen vond ik het eten ook beter in LR dan de laatste weken/maanden. Afgelopen 5 weken 3x zuurkool wat op het menu stond :klo1:. Misschien op de verkeerde dagen in LR geweest of wordt er bewust voor 'goedkoper voer' gekozen op de zaterdag (omdat het dan drukker is)?

Op vrijdag staat er altijd vis op het menu dat is lekker en op de zondag staat het menu me ook vaak beter aan. Zie hier (http://blog.fkk-livingroom.de/) voor de wekelijkse 'menu kaart'. Morgen voor de zekerheid boterhammen met pindakaas meenemen :biggrin:. Ach ja...doorgaans smaakt het eten in LR prima, maar soms heb je pech dat je op de verkeerde dag er bent en dan niet je favo-eten krijgt. Dan kun je samen met een paar Roemeentjes nog altijd de KFC of Mac bellen, want die zeuren ook altijd net als wij :cool:. Over 2 maandjes begint de BBQ weer...lekker...maar na 2 maanden heb je daar ook weer genoeg van...

egon, Dr. Rammler
9 maart 2012, 16:10
Dit topic maar weer naar boven gehaald en wat berichten verplaatst.

Waarbij wel opgemerkt dat een aantal oude berichten in dit topic niet meer zo relevant zijn, omdat de kwaliteit van het eten in 2006/2007 voor een aantal clubs niet meer hetzelfde zal zijn.
Dit geldt met name voor GT waar het eten al jaren lang gemiddeld gewoon minimaal goed is.

;).

es ist doch sicherlich gestattet, das man anderer Meinung ist
Im GT war es noch nie besonders gut, besonders in der Anfangszeit ist es so gewesen, das die Leute, welche am Ende der Schlange standen oder nach Bildung der Schlange und diese dann abgewerkt war, ging man des Öffteren leer aus, bzw musste halb verhungert dort seit Dasein fristen.

Picasso 1
10 maart 2012, 05:34
es ist doch sicherlich gestattet, das man anderer Meinung ist
Im GT war es noch nie besonders gut, besonders in der Anfangszeit ist es so gewesen, das die Leute, welche am Ende der Schlange standen oder nach Bildung der Schlange und diese dann abgewerkt war, ging man des Öffteren leer aus, bzw musste halb verhungert dort seit Dasein fristen.
Vroeger was het in GT inderdaad bagger wat je te eten kreeg. Dat is echter sinds enkele jaren 180 graden gedraaid. Tegenwoordig wordt het eten voorbereid door ingehuurde koks en kan je uit verschillende menu's kiezen waarvan de kwaliteit meestal goed is. Mijn mening is dat het zelfs weinig onder doet voor het eten in PSR en beslist van hoger kwaliteit is dan het eten in PHG, VV of LR.
Ik ken overigens maar 1 club waarvan het oordeel van vele jaren geleden over het eten de tand des tijds heeft doorstaan en dat is Oase.

trophy
10 maart 2012, 06:10
vorige week een voedselvergiftiging opgelopen in LR !!!

het eten is hier dus duidelijk niet in orde.

het eten in goldentime is inderdaad wel goed en afwisselend.

Goedemorgenallemaal
10 maart 2012, 09:00
eten is belangrijk maar daarvoor ga je niet naar de club.. toch?
misschien dta het voor sommigen een onderdeel is van een totalpakket maar voor mij niet

sterker nog, de porties die je in menig Duits club krijgt zijn van dien aard dat je na het nuttigen van een maaltijd even een uur nodig hebt om uit te buiken... zonde van de neuktijd. geef mij maar maaltijden in bufetvorm waarbij je zelf kut pakken wat je nodig hebt en zo vaak je maar wilt. Zo doe ik dat bij Bernd of Babylon, gewoon steeds een klein bordje.

Over de kwalititeit, ik ben niet zo kritisch over bereiding dat kan bij d ebeste kok wel eens verkeerd uitpakken, WEL over ingredienten... Ik heb in mijn wandelcarriere nog nooit meegemaakt dat ik ook maar een vermoeden had dat de saus of jus die ik bij een stukje vlees kreeg gemaakt was met echte bouillon of bouillon van een blokje (da's bijna net echt), het is allemaal pakjessaus...

vrije jongen
10 maart 2012, 10:43
...
Ik ken overigens maar 1 club waarvan het oordeel van vele jaren geleden over het eten de tand des tijds heeft doorstaan en dat is Oase.

En zelfs daar zijn ze aan een restaurant aan het bouwen, voor je het weet staat de wereld op zijn kop!

Alabama
10 maart 2012, 14:35
Ik eet vrijwel nooit in een saunaclub. Ik kom er meestal laat binnen en kom niet voor het eten. Af en toe eet ik weleens en soms weet ik dan al direct waarom ik buiten de saunaclub eet.

November/december/januari was doordeweeks het eten in PHG echt heel slecht. Verder ben ik niet zo van de beperkte buffets die de hele dag door in de rook staan (Babylon bv.)

Picasso 1
10 maart 2012, 15:55
En zelfs daar zijn ze aan een restaurant aan het bouwen, voor je het weet staat de wereld op zijn kop!

Voor een club die bezuinigt op alle niveaus (minimale schoonmaak kamers en toiletten, onvoldoende beschikbaarheid handdoeken, slecht eten die ook nog meters onbereikbaar ligt voor klanten, frisdrank met nauwelijks prik) zou het inderdaad een enorme omslag zijn. De vraag die zich nu aandient is wat Oase onder een restaurant begrijpt.....

Jan_Wandelaar
10 maart 2012, 16:07
Over het algemeen verblijf je meerdere uren in een saunaclub of partytreff. Het gros komt tussen 15:00 en 18:00 binnen, en verlaat tegen 22:00 het pand. Er zijn zelfs beren die van 's-ochtens elf tot 's-avonds elf rondhangen.

Wanneer je vier uur of (veel) langer ergens bent, dan is het onherroepelijk dat je honger of dorst krijgt. Zeker wanneer je in een club bent op een tijdstip waarop je normaliter een maaltijd nuttigt.

Wanneer een club alleen maar appelsap zou serveren om de dorst te lessen dan zouden we dat niet pikken. Sommigen houden van cola, sommigen houden van Heineken, sommigen houden van Warsteiner, anderen houden van appelsap. Daarom zijn al deze soorten drank aan de theke verkrijgbaar zodat iedereen z'n dorst naar z'n smaak kan lessen.

Om de honger/trek te stillen, die na een verblijf van enkele uren onherroepelijk op komt, is het opeens: vreten wat de pot schaft. Vaak is die pot goedkope Duitse kost, wat neerkomt op varkensvlees of kabeljauw met saus/jus-uit-een-pakje, kool en aardappels.

Eten en drinken zijn in een bordeel bijzaken. Ik verwacht als drank geen goede wijn, whiskey of cognac, en als spijs geen geconfijte parelhoen of reerug.

Als ik m'n dorst wil lessen kan in kiezen uit diverse dranken. Wanneer in m'n honger wil stillen dat ben ik genoodzaakt om met lange tanden een maaltijd naar binnen te werken die absoluut mijn smaak niet is.

Zet gewoon een simpel buffet neer. Broodjes, soep, salade, pizza, worstjes, enz. Kun je gewoon kiezen waar je je honger mee stilt. Laat dat buffer gewoon staan tussen 18:00 en 20:00, zodat er zich geen rijen hoeven te vormen.

Nogmaals:
Het eten is geen hoofdzaak, maar het is niet de bedoeling dat de gasten met lange tanden zitten te eten ten einde te voorkomen dat de bloedsuikerspiegel naar beneden dondert met alle negatieve effecten op het humeur van dien.

J.W.

Big30
10 maart 2012, 17:08
Voor een club die bezuinigt op alle niveaus (minimale schoonmaak kamers en toiletten, onvoldoende beschikbaarheid handdoeken, slecht eten die ook nog meters onbereikbaar ligt voor klanten, frisdrank met nauwelijks prik) zou het inderdaad een enorme omslag zijn.
De grote baas Mauro zal het een worst zijn! Zijn stelling was altijd "als iedereen het eten gewoon opeet en niet laat staan is het dus goed en laat ik het zo". Ach er zaten calorieën, in je kon het binnen houden en slechter kan ook nog wel hoor, alles is relatief natuurlijk.

OK, klopt eten is natuurlijk bijzaak maar wat echt bespottelijk was en nog is in de Oase, is dat je daar tussen 17u en 19u wat voorgeschoteld krijgt en je dan als je tot 4/5u blijft op een houtje kunt bijten. Zelfs een pizza die per klant nog geen 50Ect zal kosten is al te veel. Oase is de enige club die ik ken waar ik bijna altijd zelf wat eten meenam, wat sultana's, pak koeken, een banaan ofzo.

Een gaarkeuken is ook in zekere zin een restaurant dus dat er een restaurant in de Oase komt geloof ik wel :)!

Nu ik er over nadenk Oase is ook de enige Club waar ik bewust van te voren wel eens wat at.

Niettegenstaande, in de zomer, zonnetje schijnt is en blijft het natuurlijk toch geen onaardige locatie, zelfs met een RoBu line-up!

Alabama
10 maart 2012, 17:10
Waarom schaffen ze dat eten eigenlijk niet gewoon af en laten ze mensen niet gewoon een pizza, kebabschotel of BigMac-menu bestellen? Dat is vaak beter dan de brol die je in de clubs voorgeschoteld krijgt en dan hoeven ze ook geen moeite te doen om eten te koken, etc.

vrije jongen
10 maart 2012, 17:28
Dat is dus wat je in Oase doet: naar de Theke en voor een handvol euros iets bij de Italiaan om de hoek bestellen:biggrin:. Kan het een ieder die Oase bezoekt aanraden. Misschien zijn de vele pizzadozen die langskomen de reden voor die pizza oven die ons belooft wordt in de trailer voor de verbouwing:smile2:. Misschien heeft er een filosofie verandering plaatsgevonden: er worden nu ook VIP kamers gebouwd, dus ik denk dat het met de schoonmaak ook wat beter zal worden; deze kamers zullen toch zeker eens per maand stofvrij moeten worden gemaakt!

Big30
10 maart 2012, 17:40
Dat is dus wat je in Oase doet: naar de Theke en voor een handvol euros iets bij de Italiaan om de hoek bestellen:biggrin:.
Kijk daar heeft de grote baas in de Oase dus goed over nagedacht. Die Pizza's worden bezorgd door "Mauro Express Pizza, Ober-Erlenbacher-Straße 111" :tongue:.

Tiga
11 maart 2012, 09:02
De rode kool heb ik maar overgeslagen, aangezien dat bijna net zo erg is al zuurkool.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Het waren rode bieten jonge. Alleen de kleur is hetzelfde. Verder gehaktballen met aardappelen en spaghetti... Goed gesmaakt...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

MichelJ
11 maart 2012, 11:34
Het waren rode bieten jonge.

Ja klopt...Was al laat...Big Mac smaakte veel beter :)

Sent from my iPad

Boy69
18 maart 2012, 18:14
De pannekoeksessie met Elena kort onderbroken om te gaan eten.
Na 3 meter in de bar weer direct omgedraaid.....
Reden: Sauerbraten met Rode kool en AardappelKlosse.
niet bepaald haute cuisine, eerder shitfood (MIJN PERSOONLIJKE MENING)

dus

MC DONALDS !! :freu:

Boy69
18 maart 2012, 18:17
Vandaag in LR, werkelijk zeer zeer slecht
Het budget is duidelijk op !!!

zeppos58
18 maart 2012, 18:35
Misschien moeten ze 10€ inkom extra vragen vanaf de eerste van volgende maand ;)

The Joker
18 maart 2012, 19:30
Wat B69 nu in LR constateert, merk ik de laatste tijd ook in PHG en soms in GT.
Ondanks dat de kostenbesparingen op het eten vermoedelijk maar 1 euro per bezoeker zijn, kan het toch veel inkomsten schelen.
Er zijn meer freetberen dan je denkt.
Veel clubs zijn de laatste tijd bezig met winstmaximalisatie en hanteren hierbij korte termijn doelen.
Nu direct E5.000 per maand besparen op het eten lijkt snel verdiend, maar als er straks 5% minder beren komt omdat het eten elders beter is, pis je weer E10.000 per maand weg langs de andere kant.

Jansen
18 maart 2012, 20:52
Afgelopen vrijdag was er in PHG :

Boerenkool stamp met worst
Spinazie met een aardappelgratin met kaas
Gebakken aardappeltjes
Vlees wat door de kok gesneden werd
Diversen salades

Fruitcoctails als dessert

Om 22.30 6 soorten pizza's met sausjes anders heeft de Joker weer wat te zeiken.

Ja het was weer echte Duitse kost wat kwalitatief als zeer goed mag gekenmerkt worden wat ook de mening was van Abbi,11CC en Big30.

Wanneer er mensen zijn die niets lussen zal het voor hun wel weer minder zijn geweest maar iedereen schepte volle borden op.

Misschien dat Boy69 voor het eten weer eens terug komt naar PHG.

Boy69
19 maart 2012, 00:22
Misschien dat Boy69 voor het eten weer eens terug komt naar PHG.

Volgens mij ben je (weer) bezopen, je slaat wartaal uit

Boy69
19 maart 2012, 00:33
Zoals hierboven al in een eerder post aangegeven was het eten in LR afgelopen zondag, netjes geformuleerd, niet bepaald goed.
Bij het verlaten van de club om 23;30 uur werd me gevraagd of alles in orde was geweest.
Ik gaf een eerlijk antwoord en zie dat "behalve het eten alles helemaal top" was.
Hierop reageerde de theke met " jij bent de eerste die hierover klaagt" :confused:, kan wel zijn, maar als het MIJ niet bevalt, dan zeg IK het ook.
Er waren trouwens meer gasten die aangeven dat het "voer" ondermaats was, maar dat terzijde.

Ze rende direct naar het kantoor om de avondmanager op de hoogte te brengen van mijn klacht. (had ze niet hoeven te doen, zou immers de eerste keer zijn dat die een klacht serieus neemt).
Het was volgens hem "echte Duitse kost", die erg lekker was, en plaatste vervolgens enkele opmerkingen over Hollander in het algemeen en het hollandse eten in het bijzonder (met de "frikandel" als referentiekader).

Beetje vreemde opmerking, maar die viel in het niet bij de opmerking dat enkele gasten speciaal voor het eten naar LR waren gekomen (ze zouden beter komen om te neuken, dan hebben de meiden er ook nog wat aan)
Ik moest erom lachen, aangezien ze gezien het "volk" dat later op de avond binnenkwam dan toch eerder Kebab op het menu zouden moeten zetten, dan de Sauerbraten met Klosse en rode kool.

trophy
19 maart 2012, 12:17
dat het eten in LR niet geweldig is, heb ik laatst omschreven. Zelfs van een voedselvergiftiging trekken ze zich niets aan.

de "avondmanager", is inderdaad niet iemand die zich om zulke zaken erg drukmaakt, hij verteld liever "stoere" verhaaltjes tegen de dames.

ik vraag me alleen af, waarom het eten in GT zo goed is, en in LR zo slecht, het komt toch van dezelfde cateraar !

adje10
19 maart 2012, 12:43
het eten is wel vaker erg slecht en daar moeten ze echt wat aan gaan doen!

Boy69
19 maart 2012, 13:18

Dat moet ik als LR-fan helaas beamen

Carlitos
19 maart 2012, 13:23

Kan ik als nieuwkomer in LR alleen maar beamen... We gaan er niet heen voor te eten, maar als je het aanbied moet het ook op niveau zijn.

rob45
19 maart 2012, 13:27
Het is al wat drukker met de dames en de stemming zit er al goed in.
Eten was super vandaag varkenssteak met sausje en aardappelkroketjes und gemusse.

Toch hebben wij afgelopen zaterdag lekker zitten smikkelen en meerdere malen op laten scheppen
Cupido,GT-Junky en ondergetekende waren heel tevreden maar misschien was dit een uitschieter.

rob45
19 maart 2012, 13:35
Eigenlijk hebben ze geen cateraar maar doen het in eigen beheer,heb dus ook gezien dat LR hun eigen vaste koks hebben en GT dus ook,daar zit dus waarschijnlijk het verschil in.

MichelJ
19 maart 2012, 18:05
ik vraag me alleen af, waarom het eten in GT zo goed is, en in LR zo slecht, het komt toch van dezelfde cateraar !

Eigenlijk hebben ze geen cateraar maar doen het in eigen beheer,heb dus ook gezien dat LR hun eigen vaste koks hebben en GT dus ook,daar zit dus waarschijnlijk het verschil in.

Als ik me niet vergis heeft LR eigen koks en bij GT wordt het door een extern bedrijf georganiseerd. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gegeten heb in GT, dus kan daar ook niets zinnigs verder over zeggen. In LR was het eten 1-1,5 jaar geleden een klein drama, ik zorgde altijd dat ik met volle maag naar de club ging. Afgelopen zomer was de BBQ doorgaans prima in order (begin vd zomer af en toe aangebakken vlees, maar na klachten kwam dat niet of nauwelijks meer voor). Door verschillende beren werd toen met angst gekeken voor het eten als het BBQ-seizoen afgelopen was in de herfst 2011. Maar dat bleek ten onrechte; doorgaans was het eten prima verzorgd en smaakte goed. De laatste...pak 'm beet... 1,5 maand wordt er over het eten in LR behoorlijk veel geklaagd. Daar waar in de herfst/winter ieder dag een lekker menu op het programma stond wordt je de laatste tijd afgescheept met wat zuurkool en iets wat op vlees moet lijken. Natuurlijk zitten er ook goede dagen tussen zoals bv. op mijn verjaardagsfeestje, afgelopen vrijdag (visdag) en zaterdag. Dat er veel geklaagd wordt heeft m.i. weinig met de koks de maken, die verstaan hun werk wel. Echter, zonder goede, lekkere ingrediënten kunnen zij ook weinig. Het lijkt er dus sterk op dat er de laatste tijd enorm bezuinigd wordt op het eten in LR, budgetoverschrijding?

Laat ze aub weer stoppen met die 5€-kaartjes en gebruik die extra inkomsten in een fatsoenlijk avondeten/pizza. Ik weet dat er gisteren zeker 5 doorgewinterde ijsberen waren die het 'voer' links lieten staan, van 2 andere weet ik het niet.

Gelukkig ziet het menu voor deze week er weer acceptabel uit

Montag
Gyrospfanne (vom Schwein) mit Scheibenkartoffeln und Kräuterquark,
Spaghetti Napoli.

Dienstag
Hamburger mit verschiedenen Toppings, dazu Potato Wedges,
Rigatoni Carbonara.

Mittwoch
Gulasch von der Pute mit Waldpilzen, dazu Spätzle und Gemüse,
Gnocchi Tomate Mozzarella.

Donnerstag
Hacksteak mit Pfeffersauce, dazu Kartoffeln und Gemüse,
Spaghetti Bolognese

Freitag
Fischgericht,
Fusilli al Arabiata

Samstag
Schnitzel vom Schwein mit Sauce Bernaise, dazu Bratkartoffeln und Marktgemüse,
Tortelini in Spinat Sahne Sauce.

Sonntag
Chefs Filet Teller:
Hähnchenbrustfilet und Schweinefilet mit Röstkartoffeln, Speckbohnen und Sauce Hollandaise,
Farfalle in grüner Pesto Sahne Sauce.

Dalton
19 maart 2012, 19:07
Gewoon een andere club opzoeken met 1ste klas voedsel,zoals GOLDEN-DREAMS met hun SURINAAMSE-RIJSTTAFEL.
De aanwezige ijsberen hebben zelfs hun borden schoon gelikt nadat ze 3 keer een vol bord naar binnen hadden gewerkt.
Het eten in GOLDEN-DREAMS ligt boven het gemiddelde van de sauna-clubs en is altijd gewoon lekker met af en toe een uitschieter dat het buitengewoon heerlijk is.
Tevens kan je er ook rustig je bord zittend leeg eten,zoals het hoort aan een echte tafel wat je vooral mist in HAPPY en LIVINGROOM,ik zit er zelfs nog lekkerder dan in ACAPULCO.

The Joker
19 maart 2012, 21:50
Probleem van LR is dat ze maar 1 gerecht hebben.
Als die kost je niet aanstaat wordt het op een houtje bijten.
Gelukkig kun je het menu inzien en zo een weekdag uitzoeken dat er wel iets naar je smaak bijstaat.
Alleen maandag is vaak ruk, omdat het menu dan pas online komt als het eten wordt opgediend...

Tiga
20 maart 2012, 06:47
Probleem van LR is dat ze maar 1 gerecht hebben.

Kijk nog eens goed een paar berichten hoger... Naast de normale kost is er ook een pastagerecht.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

felrops
3 juni 2013, 16:22
Panthera verdient hier een positieve vermelding.

Ma doare in pula
3 juni 2013, 21:20
Voorheen at ik nog weleens in saunaclubs, laatste anderhalf jaar eigenlijk zelden meer. Eten is verder natuurlijk een kwestie van smaak en een kwestie van wat er die dag op het menu staat.

Nu snap ik wel dat eten het sluitstuk van de begroting is in een saunaclub en niet hetgeen waar mensen primair voor komen, maar ik sta er toch van te kijken hoe ranzig het eten af en toe is. Als het een keer wel smaakt, is het vaak al direct op. Eten op één moment is ook irritant: iedereen stormt er dan als een dolle op af, je staat lang in de rij en tussendoor is er weinig tot niets te krijgen.

Dan heb je ook nog het pseudo culinaire gedoe van bijvoorbeeld Magnum en het geklooi met de 20 euro tegoedbon als onderdeel van de entree. Een heel gekloot om de puzzel zo te maken dat voor- hoofd en nagerecht bij elkaar 20 euro zijn. Meestal moet je, als je hebt gegeten, nog even ergens 2 of 3 euro vandaan graaien. Ik denk dan: doe niet zo moeilijk, geef iedereen voor-, hoofd en nagerecht en maak het de klant en jezelf niet zo moeilijk door allerlei optelsommen te gaan maken. En geef het wat sneller, want op de manier zoals het nu gaat kost het wachten op al die gerechten je al een halve dag.

Ik neem het hele plaatje mee, dus kwaliteit eten, kwantiteit, rare betaalsystemen voor eten, (doorlopende) beschikbaarheid voor de hongerige maag en dan vind ik YY de beste en Heaven 7 de slechtste.

fervent
7 juni 2013, 16:45
Al een tijdje niet meer naar LR geweest, maar vorig jaar ben ik een aantal keren geweest. Wat ik dan deed was overdag gaan en aan het einde van de dag weer weg. Er is dan in Kaarst een fantastisch Italiaans restaurant op de markt. Geen restaurant waar je een pizza kan krijgen, maar heel mooie lekkere italiaanse gerechten. Heel erg aan te raden. Er zijn dan twee feestjes die dag: eerst in LR en dan een heel lekker restaurant.

Badslippers
17 maart 2014, 19:05
Ik zou zeggen, gooi die Olli eruit. Ik ken een oud collega van me (ook kok) die werkloos thuis zit. Een kok die zeker weten meer op z'n reportoire heeft dan Knödel en spruitjes....en die maar wat graag weer aan de slag wil.

Een kok die werkloos thuis zit? Ben benieuwd wat die presteerde in de keuken. Waarschijnlijk gepocheerde stierenkloten en aangebakken schapenreet. Eet smakelijk!

de duisburg spesjalist
17 maart 2014, 20:30
olli is een goede kok ma wat ik begreep was hij er zaterdag niet

vrije jongen
17 maart 2014, 20:51
Wat mij betreft is de bereiding nog best aardig in LR en de koks zijn altijd erg vriendelijk (om 16 uur nog een eitje is ook geen probleem)... maar het menu:confused:. Ik snap echt niet hoe ze bij die gerechten komen... net een gereformeerde moeder die het kroost wil leren dat het leven zwaar is en dat je moet eten wat de kost schaft. Zo moeilijk is het niet met aardige gerechten te komen.

Dalton
18 maart 2014, 09:35
Al een tijdje niet meer naar LR geweest, maar vorig jaar ben ik een aantal keren geweest. Wat ik dan deed was overdag gaan en aan het einde van de dag weer weg. Er is dan in Kaarst een fantastisch Italiaans restaurant op de markt. Geen restaurant waar je een pizza kan krijgen, maar heel mooie lekkere italiaanse gerechten. Heel erg aan te raden. Er zijn dan twee feestjes die dag: eerst in LR en dan een heel lekker restaurant.

Voor het eten in LR hoef je niet eerder weg te gaan want de chinees en de griek maken heerlijke schotels voor de dames die ze dan met smaak opaten,omdat het eten in LR nooit te vreten was en de keren dat het lekker was stond je in de rij maar als je dan aan de beurt was helemaal noppes meer.
Zelfs de BBQ levens gevaarlijk met de kip die van binnen meestal aardig rouw was,dus zo goed is die OLLIE ook weer niet maar de chinees en de griek waren prima en voor die paar tientjes extra toch lekker eten in LR met de dame op de kamer.
Dit gebeurde niet alleen bij LR ook vaak genoeg bij HAPPY-GARDEN.
Het eten is alleen goed bij PSR,HAREM en VILA MARISOL daar wordt het ter plekke bereid en PLANET EDEN wanneer je niet uit de bakken eet maar via de kaart besteld.

Boy69
18 maart 2014, 09:56
Onzin Dalton.

jij refereert naar de prehistorie toen we inderdaad nog in de rij stonden voor de voederbakken waar destijds inderdaad vaak hondenvoer werd geserveerd door een cateraar.

sinds het life-cooking is de kwaliteit echter drastisch verbeterd, waarbij ik wel aan moet tekenen dat men bij de BBQ soms te snel wil werken en dit de kwaliteit niet altijd ten goede komt.

Ollie kwijt zich goed van zijn taak, maar is niet verantwoordelijk voor de samenstelling van het menu.
Wat hij maakt, maakt hij goed.

Die Duitse kost vindt ik, en met mij andere Hollanders etc.. SOMS niet te vreten, zoals afgelopen zondag de Knödel, maar ook de Leberkäse, Sauerkraut etc..
Net als het damesaanbod is dat echter persoonlijk.

om echter te stellen dat Ollie en zijn team er niets van bakt gaat veel te ver.

Wanneer was je trouwens de laatste keer in LR ?
Als ik het me goed herinner was dat in januari 2013 tijdens het feestje van Dupke toen iedere gast vrije entree had.

Hoe het eten in Marisol is weet ik niet, en interesseert me ook niet, aangezien ik niet de behoefte heb om daar naar toe te gaan (zeker niet zonder gratis entree).

ik zou zeggen, ga nog eens eten bij Ollie, dan betaal ik jouw entree.
Als tegenprestatie betaal jij mijn entree in marisol en test ik daar het eten.

Ricardo Banana
18 maart 2014, 10:18
ik zou zeggen, ga nog eens eten bij Ollie, dan betaal ik jouw entree.
Als tegenprestatie betaal jij mijn entree in marisol en test ik daar het eten.

Nou bij Marisol is het avondeten toch wel een stuk beter hoor, dus ik zou je niet aan deze weddenschap wagen

de duisburg spesjalist
18 maart 2014, 10:34
olli is geen slechte kok ma het eten in villa marisol is echt beter boy69 ik kan je daar ook een reden voor geven je moet bestellen en dan wordt het gemaakt in lr staat het klaar in van die warm houd bakken lr olli kan niet zo werken als de kok van villa marisol omdat er meer gasten in lr zijn ook de keuken van olli laat ten opzichten van vila marisol te wensen over ma daar kunnen veel keukens niet aan tippen in de sauna clubs . als het net zo druk in villa marisol zou zijn als in lr hadden ze in vila marisol ook wel een doorlopend buffet . ik durf nog steeds in lr en villa marisol te komen hoor ik heb een neutrale mening en ik tik gewoon wat ik vind ;)

Boy69
18 maart 2014, 10:37
@ Duisburg Specialist:

dan zal ik zeker eens gaan eten in VM

maar hoe staat het met de line-up in VM ten opzichte van LR ?

Boy69
18 maart 2014, 11:06
ok, duidelijk
dan kom ik binnenkort naar VM

Dan kan ik er tenminste een gefundeerde uitspraak over doen

we maken wel eens een afspraak

Carlitos
18 maart 2014, 12:09
Als je alleen al het vergelijk met het gereedschap waarmee in beide clubs gewerkt moet worden, dan heeft VM al een streepje voor. VM heeft een prachtige professionele keuken en Ollie moet het met heel wat minder doen.
Aan de andere kant moet Ollie ook voor veel meer mensen eten bereiden, dus dat kan ten koste gaan van de kwaliteit bij bv de BBQ.

Badslippers
18 maart 2014, 14:21
Ik heb Olli hoog zitten als kok maar dat komt omdat ik nog net weet hoe water te koken en een ei te bakken. Bovendien ben ik een alleseter en ben ik snel tevreden. Met deze gezellige kok maak ik geregeld een praatje en als ik tekst en uitleg vraag over de gerechten is hij helemaal in zijn nopjes en vertelt in geuren en kleuren het recept en hoe te bereiden. Bovendien is zijn omgang met de gasten en de dames immer correct, vriendelijk en sociaal vaardig. Bovendien is hij niet bang om onbeschoft gezelschap of individuen op een correcte doch duidelijke manier terecht te wijzen

Het is zeker waar dat zijn team zo af en toe wat speciale gerechten op de kaart heeft. De "Knödel und Leberkäse" zijn ook niet zo mijn ding. Aangezien er over het eten van afgelopen zaterdag de nodige kritiek was heb ik het nog even opgezocht:

15.03. – Samstag:
von 15.00 bis 17.30 Uhr
Chili con Carne mit Reis oder frischem Baguette
Bamischeiben mit Joppie-Sauce und Pommes Frites
ab 18.00 Uhr
Bifteki, gefüllt mit Fetakäse, dazu Gemüsereis und Tzatziki
Fussili mit gebratenen Putenbruststreifen in Gorgonzolasauce
Kokoscreme mit Schokosplittern
En om 24:00:
nog eens pizza.

Volgens mij zijn de meeste ijsberen niet gecharmeerd van het meer speciale voedsel zoals Tzatziki en/of Gorgonzolasaus en Fettakaas. Chili con Carne valt ook niet altijd in de smaak. Daar stond tegenover dat ik gewoon een Curryworst mit Pommes kon bestellen met een kwak mayo of ketchup. De Bamischuiven daarentegen vlogen de deur uit en werden ook na 17:30 nog gefrituurd mocht je er eentje willen. En inderdaad, later op de avond bestelde ik een braadworst en die had te lang op de bakplaat gelegen net als de Bifteki van collega Beron. Het toetje viel blijkbaar ook in de smaak want toen ik dineerde stonden er zo'n 12 in de vitrine en na 10 minuten waren ze alweer weggekaapt door smullende ijsberen.

Tevens vind ik de bediening goed. Het ziet er keurig uit en er wordt goed schoon gehouden door de thekedames. Voor de kamers was een wachttijd maar dat gold absoluut niet voor een zitplaats in dit restaurant. Telkens plaats zat. Hoe de echte kwaliteit van het voedsel is en de bereiding daarvan, weet ik niet. Wellicht dat Chefkok dat eens kan onderzoeken. Nogmaals, ik ben geen LR-sektelid en de kok komt niet gratis bij mij thuis koken maar wie aan Olli komt, komt aan mij. Een toffe gast, kan niet anders zeggen.

hansi hansi
18 maart 2014, 15:06
ben het 100% met je eens ene die thuis niks te vreten krijgen mekkeren altijd als ze elders kunnen eten. ENE die mekkeraars ruimen ook nog eens niks op lopen als een hond van hun stront

gignnl
18 maart 2014, 15:12
Ik moet Badslippers in deze bijvallen,de keren dat Ollie aanwezig is is het eten gewoon goed verzorgd.In tegenstelling tot GT waar hordes Nederbelgen zijn is in LR het aandeel Duitsers wat groter,vandaar dat men op sommige dagen hun menukaart wat in die richting aanpast.Op dagen dat er veel Nederlanders zijn,bv een feestje doet men aardig zijn best de menukaart hierop aan te passen.
Echter ook op andere dagen is Ollie zeker bereid wat speciaals voor de vaste gasten te maken,Cupido en Rex hebben dit al meegemaakt.
Over de totale voeding in de clubs kunnen we misschien een leuk item vullen.Geef Chefkok vrijkaarten voor wat clubs en laat m een culinaire rondtocht maken en zijn gefundeerde mening geven!

foots
18 maart 2014, 15:32
Olli is zeker de gezelligste toffe kloot van alle koks. De enigste saunaclub kok die ik ook bij naam ken. Het is gewoon een icoon geworden, niet zozeer vanwege verbluffende kookkunsten die hij vertoond met zijn "campingcooking", maar altijd die joviale uitstraling en met een lach of een lollige opmerking schept hij je freet weer op. Ook als je minder blij bent kun je onmogelijk boos op hem worden en eet je het gewoon weer op, want er zijn genoeg mensen op de wereld die helemaal geen eten hebben. Een hoop onnodig weggooien bij een buffet dat vind ik dan ook zonde, neem eerst een kleine portie en haal bij wat je het lekkerste vond.

Maar heel soms varrast Ollie ook met wel geweldige lekkere typisch Duitse gerechten. Niet de Leberkase, maar wel de ganzepoot. Kijk ik kom niet zo vaak en vergeet wel heel veel, maar de ganzepoot vorig jaar was absolute topklasse. Ook heb ik ooit Pfifferlingen ofwel paddestoelen gegeten en die zijn heerlijk en de vis op ons eerste feest 3,5 jaar geleden was ook memorabel. Voorheen keek ik meestal in de menukaart online als voorbereiding voordat ik naar Kaarst afreisde, om zeker te zijn dat ik Olli's Leberkase specialteit ga ontwijken. Een 6 jaar geleden at ik altijd onderweg vooraf een grote kibbeling met saus in NL als ik naar LR reed, dat doe ik nog maar heel hoogstzelden. Tegenwoordig durf ik er zo naar toe te rijden want ze hebben nu 2 menu's, zegt toch wat gezien mijn voormalige reputatie. Wil je trouwens lekker eten kun je tegenwoordig bij veel meer clubs terecht, ik noem SS, GT, YY, HP, PE, BBL, PHG, VV, PSR. Eigenlijk is er voor gewoon goed eten bijna geen club meer die ik daarvoor mijd.

Vroeger schreef ik wel eens een recensie die 3/4 uit de freet bestond, maar daar heb ik eigenlijk geen aanleiding meer voor. Sommige vonden mij destijds een freetbeer, maar genoeg heren die veel meer naar binnen stouwen. Ik noem maar geen namen, maar ook die komt wel eens in LR en tegenwoordig niet meer in het vroegere cullinaire paradijs PSR. Op zich vind ik het wel jammer, iedere club moet toch een beetje zijn karakter behouden, als het overal hetzelfde is waarop ga je dan nog kiezen ? Kijk neuken kan ik niet en freten kun je tegenwoordig overal, daarom kies ik slechts alleen nog op de te verwachten sfeer of op feestjes met wat extra amusement.

Groet, Foots

deket
18 maart 2014, 17:27
@duisburg specialist ; Olli was wel degelijk daar op zaterdag hoor,lees mijn verslag over LR,dan maar.
hij is idd een altijd goedlachse man die in de mate van het mogelijke zijn best doet,maar zaterdag was,zeker het hoofdmenu een dieptepunt.
waardeloos,moet toegeven dat ik als Belg verwend ben,aangezien wij over de beste restuarants en koks ter wereld beschikken.
bovendien bespreken wij in onze Belgische,Bourgondische cultuur zaken op restaurant.
maar naar een club ga ik in eerste instantie voor de meiden,en dan mag er in VM nog zoveel culinair genot te verteren zijn,geef mij maar het genot van en door een mooie meid,dat is voor mij prioritair

Jan Verplancke
3 januari 2020, 13:19
Ik ben geen hele moeilijke eter. De grens is 'n beetje dat je er geen last mee krijgt, d.w.z. dat het eten niet bedorven is, slecht bereid is, etc.

Zoals bijvoorbeeld in de LR is prima. Een pizza later op de avond vind ik ook best. In de zomer een BBQ ook. Desnoods laat men het eten achterwege en regelt men dat ik een shoarmaschotel of iets in die geest kan bestellen. Ook prima.

Vervelend vind ik zo'n systeem als destijds in Magnum. Dat je net 2 euro tekort komt voor 'n bepaald gerecht. Dat is geschraap in de marge.

Wanderer13
3 januari 2020, 14:56
Vervelend vind ik zo'n systeem als destijds in Magnum. Dat je net 2 euro tekort komt voor 'n bepaald gerecht. Dat is geschraap in de marge.

Ik eet minder dan jij, dus hier geen last van. Bij Magnum altijd het beste gegeten door de keuze en een goed buffet.

Ondanks de entree prijs is het dieptepunt Artemis. Je krijgt volume in de maag en geen fysieke klachten, maar daarmee zijn alle positieve punten wel gegeven. Gelukkig is er in deze club wel voldoende ander appetijtelijks te zien.

Shakir
3 januari 2020, 20:03
Sakura, nabij Stuttgart.

Jan Verplancke
3 januari 2020, 20:56
Ik eet minder dan jij, dus hier geen last van. Bij Magnum altijd het beste gegeten door de keuze en een goed buffet.

Ondanks de entree prijs is het dieptepunt Artemis. Je krijgt volume in de maag en geen fysieke klachten, maar daarmee zijn alle positieve punten wel gegeven. Gelukkig is er in deze club wel voldoende ander appetijtelijks te zien.

Biertje is daar 'n tientje of zo. Nu snap ik wel dat je als club niet zit te wachten op lui die zich voor een paar tientjes alleen maar vol komen gooien met bier en vijf keer opscheppen met eten, maar 'n tientje...

De drink- en eetbeer is duidelijk niet de beer waar men daar op mikt idd. Verder wel 'n steengoede line-up.

mentholbear
4 januari 2020, 01:26
Sakura, nabij Stuttgart.

Uhm, goed of slecht?

mentholbear
4 januari 2020, 02:15
Mijn beste top 5
1. Wellcum in Oostenrijk, zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51850-Wellness-fkk-club-wellcum&p=676679#post676679
2. Yin Yang met hun uitgebreide open keuken buffet en ook genoeg aandacht voor desert. Met hun happy hour tarief staan ze eigenlijk op nr. 1.
3. PSR onbeperkt a la carte, wou dat ik een grotere maag had.
4. Golden Time Linz buffet die geregeld verwisseld werd en lekkere deserts.
5. Magnum met hun a la carte biefstuk, alhoewel het de laatste keer iets minder sappig was.
Verder vind ik Oase en Gallardo met hun a la carte pizza benoemenswaardig.

Mijn slechtste top 5
1. Alle clubs waar alleen koekjes of een boterham beschikbaar is.
2. Villa Weizigt, op zich is de avondmaal okay. Maar dat was het dan. Met geluk in de middag een soepje, maar soms ook niks. Dus hooguit 2, maar vaak 1x eten. En dat voor de 60€ entree destijds. Nu hebben ze ook happy hour voor 40€ tussen 14 en 18 uur.
3. Voor de rest kan ik me zo even geen opvallend slecht eten bedenken. Tuurlijk schaft de pot in By Night niet zo veel als in Babylon. Maar voor de 1 a 2 tientjes entree valt naar mijn mening niet te vergelijken met een 70€ club. Of Diamond met hun gratis entree en toch een warm soepje en stoompan met worstjes is een gegeven paard. Dus ik schaal naar de prijs kwaliteit verhouding. En dan valt er voor mij verder zo even geen nummers 3, 4 en 5 te bedenken.
En ja, tijdens de vele club bezoeken ook wel es buikloop gehad. Maar dat waren eerder incidenten dan een structureel probleem. Anders zou dat natuurlijk op 1 hebben gestaan.

Dit alles naar mijn bescheiden mening als niet al te moeilijke eter.

stimpy3
5 januari 2020, 13:06
@mentholbear: je vergeet van Goch in je 'slechtste top 5'. Zou ze op 4 zetten. Wordt dan wel gecompenseerd door de lage inkom. Alleen Xanten was erger, omdat dat ook nog eens totaal geen sfeer had.

Shakir
5 januari 2020, 13:21
De slechtste keuken was te vinden in Penenlope in Essen. Heerlijke hondenbrokken en betonnen brood. :frown:

schoolmeester
5 januari 2020, 14:22
stimpy3, het oude Xanten was wel gezellig !

Groet, schoolmeester.

stimpy3
5 januari 2020, 14:40
@schoolmeester: Misschien, ik ben een keer in het 'nieuwe' xanten geweest, en dat was sfeerloos. Best een aardige locatie. Kan me wel voorstellen dat dat vroeger beter was.

phoenix
5 januari 2020, 15:19
Het beste voedsel hebben ze in Harem bad lippspringe, 2. aca gold heeft heel goed eten als je ziet wat de entreeprijs is en 3 yin yang vond ik het eten ook goed, helaas is daarvoor inde plaats sixsense gekomen waar ik gezien de prijs ook niet mag klagen, maar yin yang had een streepje voor. Bij diamonds warend kipfilets die werden gegrild verrukkelijk. In planet happy garden en magnum en golden time heb ik ook nooit slecht gegeten, maar dat mag ook wel gezien prijs. Ook is hetgeen je vind bij sky wuppertal prima bereid voedsel wat volgens mij besteld wordt bij een cateraar elders..

freek12000
5 januari 2020, 15:36

Ik ben daar eens geweest en toen kon ik beneden gratis bier krijgen.

mentholbear
6 januari 2020, 13:30
@mentholbear: je vergeet van Goch in je 'slechtste top 5'. Zou ze op 4 zetten. Wordt dan wel gecompenseerd door de lage inkom. Alleen Xanten was erger, omdat dat ook nog eens totaal geen sfeer had.

Van Goch (slechts 1 of 2 keer geweest) valt voor mij onder punt 2. Net als Weizigt is er een beperking op iets. Ik dacht dat drinken per glas gerekend wordt. Ik dacht ook in Zeus, en wellicht nog wat andere clubs. Het eten wat er in van Goch was leek me goed te doen (Als niet al te kieskeurige eter zijnde), maar destijds was het voor mij clubhoppen en besteedde ik niet zo veel tijd en aandacht aan die features van een club. Net als dat ik destijds geen oog had voor de fasciliteiten.

En betreft Zakten. Was er slechts 1 keer geweest. Ik vond de sfeer rustig en gemoedelijk. Prima voor een luie rustige beer als ikzelf. Zoek je meer een feeststemming of dat van een gezellige drukke bar, dan was mijn bezoek er dus het tegenovergestelde van.

Zo blijkt dus maar weer hoe elke club door elke ijsbeer weer anders bekeken kan worden. En dat door deze variatie er voor elke ijsbeer er wel clubs zijn waar ie zich thuis voelt.

Jan Verplancke
6 januari 2020, 18:41

Ben er twee keer geweest, maar leek me ook geen tent voor de liefhebber van wellness en lekker eten. Zeg maar de gemiddelde PSR-bezoeker. Vond het eruit zien als 'n soort van refter.

mentholbear
6 januari 2020, 23:23
En betreft Zakten.

Bedankt voorspellend toetsenbord, bedoelde Xanten

Bolkedebeer
28 februari 2020, 19:20
Bij Acapulco Gold timmert men hard aan de weg wat betreft de gastronomie. Zeker als je bedenkt dat dit een echte budget club is, krijg je zeer gevarieerd, veel, gezond en lekker eten. In de Happy Hour en met kortingskaart betaal je hier slechts €20,- entre. Hiervoor moet je wel van zondag tot en met donderdag komen. Vrijdag en zaterdag nog steeds vet BBQ vlees.

Bolkedebeer
28 februari 2020, 19:29
Paradise in Leinfelden-Echterdingen, zeer zeer zeer goed eten. Niet alleen goed op smaak, ook veel keuze en prachtig opgediend. Doet me aan een kleine vd Valk denken. Maar voor deze club betaal je dan ook flink en is niet om de hoek.
Nog verder weg en duurder is The Globe in Zwitserland. Daar is de keuken goed maar niet in vergelijking met de entre prijs.

mentholbear
29 februari 2020, 00:18
De slechtste keuken was te vinden in Penenlope in Essen. Heerlijke hondenbrokken en betonnen brood. :frown:

Blijkbaar hou ik dan van Pedigree, want toen ik er was vond ik de keuze en kwaliteit niet verkeerd voor de entree prijs.

met kortingskaart betaal je hier slechts €20,- entre. .

Mag ik vragen hoe je daar aan komt? Was het iets met nieuwsbrief ofzo?

Paradise in Leinfelden-Echterdingen, zeer zeer zeer goed eten. Niet alleen goed op smaak, ook veel keuze en prachtig opgediend. Doet me aan een kleine vd Valk denken. Maar voor deze club betaal je dan ook flink en is niet om de hoek.

Thx, die hou ik in mn achterhoofd voor een volgende SC roadtrip.

Bolkedebeer
29 februari 2020, 06:50
Ook de keuken van Penelope is er enorm op vooruit gegaan.

Kortingskaarten voor Acapulco Gold koop je bij de balie van AcaG zelf. De aanbieding is 20 kaarten voor €100,- (wij kopen dit meestal met meerdere)

Veel plezier alvast in Paradise. Vergeet niet op de eerste verdieping helemaal naar achter te lopen. Dit is een van de mooiere club gebouwen die je gaat zien, zeker als je van rustige plekjes houd.

mentholbear
1 maart 2020, 19:00
Kortingskaarten voor Acapulco Gold koop je bij de balie van AcaG zelf. De aanbieding is 20 kaarten voor €100,- (wij kopen dit meestal met meerdere)
.

Huh, die snap ik niet. Je krijgt voor 100 euro 20 kortingskaarten, oftewel 5 p.s. Je betaalt dan na inlevering 20 euro. Maar dat is dan toch even veel als iemand die 25 euro happy hour tarief neerlegt?

phoenix
1 maart 2020, 20:16
hmm mentholbeer volgens mij kost het 25 euro voor 14.00 , dus met ene kortingskaart kost het dan 20 euro en als je dan 20 kortingskaarten koopt kan je als je voor 14,00 uur komt twintig maar voor 20 euro naar binnen ipv voor 25 euro... , dan heb je dus niks geen korting, ik verwacht echter, ik weet het niet dat je dan voor 15 euri naar binnen mag... of misschien nog wel voor minder, geen idee... dat weet bolkedebeer vast wel...

mentholbear
2 maart 2020, 03:24
Dat dus, of B kwam na Happy Hour en betaalde met de kortingskaart 20 € entree.

mentholbear
2 maart 2020, 03:27
Na mijn bezoek aan GT Bruggen, moet ik zeggen dat ontdanks de feesttent buiten, de keuken me prima was bevallen, met hun a la carte duitse pizza en wisselende menu. Met name de diverse salade toppings hebben me positief verrast.

Bolkedebeer
2 maart 2020, 06:46
De kortingskaarten kosten €5 per stuk maar hebben een waarde van €10
Happy Hour entree is €25

Je legt dus een kortingskaart + €15 op de balie en loopt omgerekend voor €20 naar binnen.

In het kort, een kortingskaart geeft je €5,- korting op de entree.

Nulnulzeseneenhalf
2 maart 2020, 07:56
De kortingskaarten kosten €5 per stuk maar hebben een waarde van €10
Happy Hour entree is €25

Je legt dus een kortingskaart + €15 op de balie en loopt omgerekend voor €20 naar binnen.

In het kort, een kortingskaart geeft je €5,- korting op de entree.

Dat was een korte uitleg in een kort stukje!

phoenix
2 maart 2020, 08:37
zegeltjes binding noemen ze dat...ik vind aca gold oke, maar momenteel niet genoeg schlampen om daar 100 euro af te geven voor kortingskaarten

Bolkedebeer
2 maart 2020, 09:28
zegeltjes binding noemen ze dat...ik vind aca gold oke, maar momenteel niet genoeg schlampen om daar 100 euro af te geven voor kortingskaarten

Ik heb er zelf maar 5.
20 is inderdaad te veel

Bolkedebeer
2 maart 2020, 09:28
Dat was een korte uitleg in een kort stukje!

Goed dat je dat kort even aankaart

mentholbear
2 maart 2020, 11:32

Daarom dat ie ook zei het samen met anderen had gedaan. Hebben die kortingskaartjes nog een houdbaarheidsdatum? Verlopen ze bv binnen een jaar ofzo?

Bolkedebeer
2 maart 2020, 18:11
Volgens de thekedame geen einddatum.
Maar je weet hoe dat gaat he, bij nieuwe eigenaar of nieuw management kan alles veranderen.

Bolkedebeer
9 maart 2020, 11:30
Kleine toevoeging. GT op zondag.
Op zondagen is het ontbijt uitgebreider dan op andere dagen.
Echt het uitproberen waard.

Dalton
9 maart 2020, 13:38
Wat heeft dat gelul met eten te maken?

schoolmeester
9 maart 2020, 14:26
Pardon ?

mentholbear
10 maart 2020, 00:42
Pardon ?

Waarschijnlijk bedoelt ie dat off topic stukje over kortingkaartjes.

Het heeft indirect met eten te maken door de prijs kwaliteit verhouding. In GT Wenen was het eten okay. Maar voor de 90 euro was de prijs kwaliteit verhouding op dat gebied in de min, vergeleken met sommige andere clubs (zelfs diens met zuster clubs). De tent heeft dan wel weer andere pluspunten.

Penelope verbaasde me in de avond met een relatief uitgebreid buffet. Met Happy Hour van slechts €15 was ik spekkoper.

Acapulco Velbert stelde met Happy Hour tarief van 25 euro dan weer diep teleur kwa eten.

Dalton
10 maart 2020, 09:53
Hij heeft een leuke naam bedacht maar dat doen alle lieden die niet zo snugger zijn en natuurlijk traag van begrip.

mentholbear
10 maart 2020, 10:30
Hij heeft een leuke naam bedacht maar dat doen alle lieden die niet zo snugger zijn en natuurlijk traag van begrip.

Heerlijk het respect op het forum voor elkaar... :nee: