Volledige versie bekijken : Gezocht goede club vandaag 27 december in de avond
Pieterpost22
27 december 2022, 14:26
Beste heren en eventuele dames,
Ik wil vanavond met mijn vader naar de club toe wat is een beetje een goede club in omgeving Twente?
Liefst enigszins druk vroeger gingen we altijd naar Magnum en Happy Garden.
Echter het laatste jaar door diverse perikelen zijn we niet naar de club geweest.
Iemand advies?
Husky
27 december 2022, 14:58
Echt dicht bij Twente niet direct,maar je wilt wat drukte,dus mijn advies zou Acapulco Gold zijn in Ratingen,
denk 80-90 minuten met de auto.
Meestal wel doordeweeks rond de 30 dames,
Succes
Wentelt Eefje
27 december 2022, 15:16
Samya is een goede andere optie, maar wel een half uurtje langer in de auto naar de zuidkant van Köln, dus 2 uur enkele reis.
Dichterbij, beide maar ongeveer 1 uur rijden,
slechts tussen 5 en 10 dames momenteel rond kerst: Freudenhaus Münster,
aantal dames niet in te schatten door mij nu: FKK Zeus Wallenhorst
Partycrasher
27 december 2022, 15:19
Ik ben op dit moment bij Acapulco Gold. Er zijn hier op dit moment ongeveer 20 DVP's en ongeveer 30 Ijsberen aanwezig, en er komen de hele tijd DVP's en Ijsberen bij. Het is nu al gezellig. Zoals Husky al zei, een hele goede keus voor vanavond zou Acapulco Gold zijn.
mentholbear
27 december 2022, 16:30
Wat rustiger is Venus met 12 dames, maar met oa Liana, Sabina, en Melody zitten er wel goeie service dames bij. Laatstgenoemde wordt wel flink en langdurig geboekt.
Haradamannetje
27 december 2022, 21:33
Met je vader naar de club? bijzonder wel haha.
Benieuwd waar jullie zijn beland.
Zowel Aca Gold als Venus zijn twee prima tenten, maar in mijn ogen wel totaal verschillend maar daar is de prijs ook naar :)