Volledige versie bekijken : Wat kreeg je als compliment van een DVP?
BefBeer
28 december 2022, 20:04
Wat kreeg je als compliment van een DVP?
Niet over hoe mooi je bent of hoe groot hij is! Of hoe lang of hard je kon stoten!
Wat zijn of is (een) compliment(en) dat je een DVP als bed-partner kreeg?
Als voorbeeld en aftrap noem ik zelf enkele complimenten die kreeg.
Stop nu met likken. Ik kan vandaag anders helemaal niet meer werken.
Je vrijt heel vrouw-vriendelijk.
Ik kom nooit vaker dan 1x klaar bij een klant. Bij jou meermaals zonder problemen.
Jou neem ik mee gewoon naar huis.
Jij bezorgd me veel orgasmes en nu wil ik gewoon een uur tegen je aan liggen.
Graag jullie oprechte verhalen delen.
pret
28 december 2022, 20:26
Stop nu met likken. Ik kan vandaag anders helemaal niet meer werken.
Deze heb ik meerdere malen gehoord. Verder ook het volgende:
Je hebt mij overdonderd met je bedprestaties
Ik dacht dat ik in 10 minuten met je klaar zou zijn
Je bent een sexmachine / sjeetan (duivel)
Je komt arrogant over, maar toch ben je best vriendelijk/lief
Sphinx
28 december 2022, 20:32
He daar is die vent met die lekkere snoepjes / Is dat "lakriz"? / What kind of sweets are that en meerdere variaties. Betekent dat ik in meerdere clubs soms een reserve voorraad snoepjes moet meenemen :) Alice was meestal wat directer, gritste meteen het hele blik weg of keerde m zo om. Utter chaos :D
Wentelt Eefje
28 december 2022, 22:11
“Zelfs je geld ruikt lekker.”
JonnyFontane
29 december 2022, 00:57
Deze heb ik meerdere malen gehoord. Verder ook het volgende:
Je hebt mij overdonderd met je bedprestaties
Ik dacht dat ik in 10 minuten met je klaar zou zijn
Je bent een sexmachine / sjeetan (duivel)
Je komt arrogant over, maar toch ben je best vriendelijk/lief
Overdrijven is ook een kunst......
Geintje.......
JonnyFontane
29 december 2022, 01:04
Heb bijna nooit negatieve reacties gehad......
Ben gewoon eerlijk en behandel een dame met respect, dat waarderen ze het meest.
En dat het is het grootste compliment.
Niet over wat je doet, en hoe goed je bent.....
En als je samen een leuke tijd hebt, waardeer het.
Henry S
29 december 2022, 02:09
Ze zeggen weleens dat ik een mooie penis heb.
En dat ik ze goed behandel.
Dat ik goed kan kussen.
En ik ruik altijd lekker, ben hygiënisch krijg ik vaak complimenten voor.
schoolmeester
29 december 2022, 05:01
Het belangrijkste in een goede kamergang is RESPECT.
Als je RESPECT voor elkaar hebt word het bijna automatisch een goede kamer.
Een compliment krijgen is leuk, maar RESPECT is voor mij vele malen belangrijker.
Groet, schoolmeester.
Ascari
29 december 2022, 08:01
“Zelfs je geld ruikt lekker.”
Dat is natuurlijk gelogen. Iedereen weet dat geld stinkt. :biggrin:
pret
29 december 2022, 09:02
Geintje.......
Van overdrijven zou er pas sprake zijn als ik net als jij de dames niet zou betalen. :biggrin:
rmjhexe
29 december 2022, 09:21
Tegen mij zeggen ze vaak: i onli do this with you , your special
Henry S
29 december 2022, 09:45
Tegen mij zeggen ze vaak: i onli do this with you , your special
Nu je het zegt.
Ik kreeg laatst ook een appje waarin stond; you mek me cruezy baby.
Dit was op de kamer niet te merken?
snaal88
29 december 2022, 09:47
Ik hoor vaak dat ik er van dichtbij minder slecht uit zie dan van veraf; dan zeg ik bij jou is het net andersom
Shakir
29 december 2022, 09:49
Ooit gehoord: "Zeg Shakir, wanneer gaat gij uw haar eens knippen?"
Ze zijn dus niet allemaal even vrijgevig met complimenten.
Wentelt Eefje
29 december 2022, 11:38
Toch even serieus een paar ontvangen complimenten (ook non-verbaal), zodat de nay-sayers van het lachen over elkaar heen kunnen buitelen:
“Wat ben je precies aan het doen? Want wat het ook is, ik vind het erg lekker!”
“snelle Roemeense woordenbrij” gevolgd door een diep grommend uitgesproken “Oohooh jaaa, mach weiter, ich glaub jetzt geht’s. Nochmal!”
"almost the perfect way to end this session, there is actually one beter way, but that's NOT I repeat NOT going to happen darling!!!"
“Je maakt me helemaal gek! Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand zoende die zo precies zoent als ik het lekker vind.”
Ik gaf haar Trinkgeld. Dat heb ik teruggekregen! Omdat ik het vanwege mijn tonginzet en algehele gedrag op de kamer verdiend had. Het moet toch niet veel gekker worden. Briefje is nog eens heen en weer gegaan, maar ze nam het niet aan omdat ze vond dat ìk er recht op had.
“Ich schäm mich, ich. schäm mich!”
“Al zou ik elke maand maar één zo’n geweldig orgasme hebben, dan zou ik daarop seksueel de rest van mijn leven kunnen teren… “
Ze gaf aan dat ze niet makkelijk en snel klaarkomt, maar wel intens genoot, alleen begrip zou hebben (mijn tijd, mijn geld) als ik op gegeven moment zou afbreken en mijn genot weer op de voorgrond zou stellen. Ook gaf ze aan van een beetje spelen met mijn vingers rond haar schaamlippen en de ingang van haar neukgrotje enorm te kunnen genieten, maar dat ze liever niet echt binnengedrongen wilde worden. Haar klitje zwol nog iets verder op, net als haar schaamlippen en de zilte smaak van haar kutje dat ik wel met mijn lange tong mocht “neuken” wond me enorm op en op gegeven moment merkte ik hoe zij haar onderlijf steeds iets verder richting mijn vingertoppen probeerde te duwen. Plagerig trok ik ze dan steeds iets verder weg, tot ik het ineens niet deed en pardoes twee vingers in haar kutje schoven onder mijn kin en het topje van mijn ringvinger in haar kontje zat. (Luttele seconden later kwam ze heftig klaar.)
"I know what was smashing about this for me, but for you? You must just have twisted your tongue, is that your secret crazy pleasure?"
Poppalarge
29 december 2022, 12:31
...i onli do this with you....
De gouden oude "normaal doe ik dit nooit" die de serial daters buiten de clubs te vaak gehoord zullen hebben gedurende een (goede) date...
hallodaarbenikweer
29 december 2022, 14:31
Beste compliment dat ik kreeg was toen ik niet doorhad dat ik te weinig betaalde , daar twee uur later achterkwam, naar haar toe ging, me verontschuldigde en mijn omissie wilde goedmaken, waarop zij afweerde en zei dat het goed was het geld niet wilde, mij nog even tongde en snel tot de volgende keer wenste.
Wentelt Eefje
29 december 2022, 16:32
Dat herken ik, alleen overhandigde toen wel alsnog de verschuldigde euro’s, het betrof ook de hele kamerbeloning.
Ik loop naar mijn locker om het geld te pakken en als ik terugkom bij de ingang van de kleedkamer is ze verdwenen. Poosje staan wachten, maar ze blijft weg. Empfangdame gevraagd, maar die heeft ook geen idee waar ze nu is. Een half uur, deels actief zoekend doorgebracht, later zie ik haar ineens zitten roken. Ik stap op haar af en fluister in haar oor dat ze nog iets van me tegoed heeft. Ze schaterlacht en zegt: “Ik was zo gelukkig en zo van de planeet na onze kamer, dat ik blij naar de douche gehuppeld ben en er geen seconde meer aan gedacht heb dat ik nog geld van je krijg. Je bent een schat!”
Ik zei haar dat het minutenlang tegen het randje aan zweven vaak nòg lekkerder is dan het heerlijke orgasme zelf. Daarop verscheen een verschrikkelijk mooie open lach op haar gezicht en zei ze: "Ik weet hoe onprofessioneel het van me was net, maar het was zo verschrikkelijk lekker, ik kan er niets aan doen eigenlijk dat ik dat net minutenlang gedaan heb."
Ze kon het niet nalaten op te merken dat genieten van een goede befbeurt gewoon werk kan zijn, maar dat ze het onprofessioneel van zichzelf vond dat ze ook van het mij pijpen weer echt geil was geworden. Ze liet me voelen dat haar na het beffen droog gedepte kutje weer zeiknat was en zei toen: "Kunnen we niet gewoon doen alsof het zweet is met deze hitte?"
Ik zei "je ogen glinsteren het echt uit, je hebt een rood hoofd en een verwilderde blik", niet mijn meest charmante uitspraak na de seks ooit (ook niet de minst charmante), maar wel heel eerlijk... ... Waarop ze zei: "Maakt me niets uit, van mij mag iedereen wel zien hoe erg ik genoten heb!"
Hijgend fluisterde ze ineens in mijn oor, "it's Valentine's Day and we're having a party! Yes WE, thank you!"
"haal alsjeblieft je mond niet weg, maar beweeg heel langzaam met me mee, ik probeer mijn arm zo ver te strekken dat ik bij de handdoek op de andere rand van het bed kan komen, die moet dubbelgevouwen eronder, ik weet wat er gaat gebeuren als ik nu zo verschrikkelijk ga klaarkomen, dan ruïneer ik gelijk op mijn eerste dag een matras hier... ... "
Herr Fick
29 december 2022, 17:59
"Oh Herr Fick, als je zo verder doet moet ik jou betalen i.p.v. jij mij!"
Hoewel ik steeds naarstig verder deed moet ik mijn eerste euro nog ontvangen ..:rolleyes:
pietpotent44
29 december 2022, 19:16
Ik krijg altijd complimenten over mijn briefjes van 50.
JonnyFontane
29 december 2022, 20:03
Ik krijg altijd complimenten over mijn briefjes van 50.
Ik geef altijd een complimentje als ik van een dvp een briefje van vijftig krijg, voor bewezen diensten.:biggrin:
Eddy_V
29 december 2022, 21:08
Ik geef altijd een complimentje als ik van een dvp een briefje van vijftig krijg, voor bewezen diensten.:biggrin:
Dan heb je voorlopig nog de tijd om na te denken hoe dat complimentje zou luiden :biggrin:
pret
30 december 2022, 09:33
Geintje.......
mentholbear
31 december 2022, 13:20
Meerdere klinken me bekend in de oren. Opvallende is die ene over respect. Dat compliment kon ik eerst niet plaatsen.
Ook grappige herkenbare is dat dames vergeten hun geld in ontvangst te nemen. Komt enerzijds doordat ze soms afgeleid raken door een presentje wat ik ze meestal na de kamergang geef. Vrolijk en blij huppelen ze er dan vandoor, terwijl ik ze moet naroepen of ze hun geld nog willen.
Maar andersom ook, dat ik nog duizel na de kamergang en het presentje geef en m'n kluisje alweer dicht doe. Dan vraagt ze "And my money?" of staat ze er nog en realiseer ik me dat ik nog moet betalen...
Bij de ramen in het SKW wel es gehad dat een dame me complimenteerde dat ik lekker rook. Zeg ik jij ook.
Zegt zij, dat weet ik. Maar de meeste mannen komen stinkend binnen.
Lang leve de douches in saunaclubs...
En om nog even in Mentholbear sferen te blijven. In een club waar ze geen mondwater standaard hebben, complimenteerde een DVP me eens dat ze het goed vond dat ik het zelf bij me had.
En ik weet niet of het een compliment was toen er enkele es zeiden dat ze niet verwacht hadden bij me klaar te komen... :hammer:
Wentelt Eefje
31 december 2022, 14:59
Meerdere klinken me bekend in de oren. Opvallende is die ene over respect. Dat compliment kon ik eerst niet plaatsen.
Dat is ook geen ontvangen compliment maar een statement van iemand die kennelijk moeite heeft met geven van welgemeende complimenten en ook geen al dan niet gemeende complimenten ontvangt.
Husky
31 december 2022, 15:41
Dat ze zich op hun gemak voelen en graag met Husky seks bedrijven,
mijn interesse voor hun word ook enorm gewaardeerd,bijvoorbeeld de woon en leefomgeving in het moederland,familie samenstelling,opleiding,humor,gedrag en veel andere zaken,
seks is geen doel op maar het is de "total package" die mijn interesse voor een DVP activeert,
Daarom bedankt Roxana,Christa,Magda,Ella,Ewa,Eveline,Maria/Laura,Miruna,Lilly,Rihana,Liane,Mariella jullie zijn allemaal kanjers op veel gebied:c014[1]:
uurtje
31 december 2022, 20:42
Tijd, vooral veel extra tijd.... en tijd is als geld, dat kun je maar 1x uitgeven. Als een dame je tijd geeft, dan vind ik dat een groot gebaar.
cameltoe slide
31 december 2022, 20:46
"ich mach das nur mit dir" - wenn ich nicht gestorben bin, glaube ich das auch morgen
"der ist in Ordnung, mit dem kannst du aufs Zimmer gehen" - Empfehlung an eine Arbeitskollegin im Saunaclub
"in Ordnung, du bist sauber und rasiert" - der gewünschte Service wurde akzeptiert
"du bist heute richtig gut drauf" - nach dem vierten Abschuss in den Mund innerhalb von zwei Stunden (damals mit Vanessa im GT)
"was du in deiner Tasche hast interessiert mich" - nicht mein Penis sondern mein Geld ;)
"Ik doe dit alleen met jou" - als ik niet dood ben, geloof ik het morgen ook
"Het is oké, je kunt het naar de kamer brengen" - aanbeveling aan een vrouwelijke collega in de saunaclub
"oké, je bent schoon en geschoren" - de gevraagde service is geaccepteerd
"Je bent in een heel goed humeur vandaag" - na het vierde schot in de mond binnen twee uur (toen met Vanessa in de GT)
"Wat je in je zak hebt interesseert me" - niet mijn penis maar mijn geld ;)
Goedemorgenallemaal
2 januari 2023, 10:38
He daar is die vent met die lekkere snoepjes / Is dat "lakriz"? / What kind of sweets are that en meerdere variaties. Betekent dat ik in meerdere clubs soms een reserve voorraad snoepjes moet meenemen :) Alice was meestal wat directer, gritste meteen het hele blik weg of keerde m zo om. Utter chaos :D
Ga nooit met een dame mee die daarvoor het Sphinx is gegaan : "Hasst du auch snoepjes?" en o wee als het antwoord "nein" is.
Goedemorgenallemaal
2 januari 2023, 10:40
"Ik vind het wel rustig hoor als een man af en toe niks klaarspeelt".
"Trek het je niet aan, dat overkomt Befbeer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59059-Wat-kreeg-je-als-compliment-van-een-DVP&p=803677#post803677) en Pret (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59059-Wat-kreeg-je-als-compliment-van-een-DVP&p=803683#post803683) ook regelmatig"
Goedemorgenallemaal
2 januari 2023, 11:52
"Je ben niet goed in sex maar ik kan zo goed met je praten".
"Je bent een Held!"
(Maar dat was naar aanleiding van haar ondervraging over wat ik deed buiten dames bezoeken om en ik zei dat ik bij de brandweer zat. En zelf vind ik het wat overdreven maar het klonk leuk.)
donkeywonkey
2 januari 2023, 13:31
Eerlijk gezegd weet ik niet helemaal wat ik van dit topic moet vinden. Het is een beetje alsof je in een kledingwinkel een jas past en de verkoopster zegt dat hij je prima staat. Zowel deze verkoopster als een dvp willen geld van je en zijn er daarom bij gebaat om je een goed gevoel te geven. Mijn inziens moet je het dus wat bont maken wil je geen complimenten krijgen...
Als dit topic bedoeld is om te delen hoe grappig soms complimenten zijn of hoe weinig creatief ze kunnen zijn, dan heb ik er ook nog wel een paar die ik heb gehoord, allemaal van verschillende dames:
"Oh, you look much younger"
"Really, you are so much different then most other men"
"If you come here next time and don't go into the room with me, I will kill you"
"Will you be my sugar daddy, we can go on holidays and do other nice things"
"Will you please just sit with me for some time, I don't want to go with other men"
Tot slot, ik geef enkele dames wel eens een presentje, ondertussen krijg ik er ook wel eens eentje terug. Daar is dan in ieder geval moeite, tijd en geld in gestoken, maar ook dat zie ik toch echt alleen maar als aanmoediging om weer terug te komen en zelf weer wat mee te nemen. ;)
Dus hoewel ik hier de indruk krijgt dat sommigen de complimenten als oprecht ervaren en er mee lijken te pronken, ik zie het als een manier van ze voor klantenbinding en (op een zo gemakkelijk mogelijke manier) hun geld te verdienen en/of een relatief aangenamere tijd te hebben. En ik kan ze totaal geen ongelijk geven! Integendeel...
Willem2
2 januari 2023, 13:43
Het grootste compliment voor donkeywonkey : IA, IA :biggrin: ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ebhtW1tIXRY&t=9s&ab_channel=Mtbob13
Wentelt Eefje
2 januari 2023, 13:55
Als dit topic bedoeld is om te delen hoe grappig soms complimenten zijn of hoe weinig creatief ze kunnen zijn, dan heb ik er ook nog wel een paar die ik heb gehoord…
Dus hoewel ik hier de indruk krijgt dat sommigen de complimenten als oprecht ervaren en er mee lijken te pronken, ik zie het als een manier van ze voor klantenbinding en (op een zo gemakkelijk mogelijke manier) hun geld te verdienen en/of een relatief aangenamere tijd te hebben. En ik kan ze totaal geen ongelijk geven! Integendeel...
Wat dat betreft maak ik me geen enkele illusie. Als ik van een compliment 100% zeker weet dat het gemeend is, dan is dat omdat ik het compliment gaf en meende. Ook van complimenten van dames die gemeend zouden kunnen zijn en me als muziek in de oren klinken besef ik dat het opvoeren van het herhalingsgevaar bij mij voor hen de echte drijfveer achter elk compliment is. Ik neem aan dat niemand hier zo naïef is anders te geloven.
Mogelijke uitzonderingen zullen zo nu en dan de non-verbale complimenten kunnen zijn.
Henry S
2 januari 2023, 22:20
Een vaste dame in duisburg zei een keer tegen me: i knew when you come in here ,you was gonna fuck me!
Ik zeg tuurlijk,daar kom ik toch voor.
Maar ze was van mening dat we ook vrienden konden zijn en niet alleen maar hoefde te neuken want ze vond me zo leuk....
En ze was teleur gesteld dat het maar van één kant kwam.
Ze kon ook heel fijn met me praten.
Ik leeg mijn zak niet met praten ,zij vult haar portomonee wel.
Goedemorgenallemaal
3 januari 2023, 12:54
Zo heeft een dame mij eens proberen te verleioden tot een "dinner date" omdat we ook goed konden praten zei ze. Ik was zo leuk..
Maar toen bleek dat ik wel die uren van de eetdate, op mijn kosten, moest aftikken. En als ik daarna nog wilde neuken was dat standaardtarief + kamer want mevrouw ilde dan niet naar haar SKW kamertje.
gGelukkig zei ze het allemaal vooraf, dat dan wel
BefBeer
24 maart 2023, 20:16
Update-tje:
Als ik niet in dit huis werkte nam ik je geheel gratis! (Nu alleen huisbaas-deel)
Met jou vergeet ik de gel en die is ook helemaal niet nodig!
schoolmeester
24 maart 2023, 20:21
Hou die droom vast !
BefBeer
24 maart 2023, 20:25
Hou die droom vast !
Niet jaloers zijn Schoolmeester!
schoolmeester
24 maart 2023, 20:35
Nee hoor !
Baldmightymike
24 maart 2023, 21:31
Ze vond mijn haar goed zitten :/
En hoor vaak dat ik een mooie portemonnee heb!
toetsenbord
25 maart 2023, 14:10
dat ik "know the spots"
cameltoe slide
26 maart 2023, 06:45
Het resultaat van een gebrek aan privacy:
"Ik zag je net je ballen wassen onder de douche. Ik wil ze nu likken."
Willem2
26 maart 2023, 10:00
Het resultaat van een gebrek aan privacy:
"Ik zag je net je ballen wassen onder de douche. Ik wil ze nu likken."
Grotere ballen en meer testosteron door het drinken van cola:
https://nypost.com/2023/02/22/drinking-coke-and-pepsi-leads-to-larger-testicles-more-testosterone-study/amp/
Jij drinkt veel cola :rolleyes: ;) :biggrin:
frankie10
26 maart 2023, 10:07
2 opmerkingen bij het beffen:
You know what you're doing (bij verschillende DVPs).
The most intense orgasm from licking. You did everything right !
De dame die de laatste opmerking maakte had inderdaad een zeer memorabel orgasme.
JonnyFontane
26 maart 2023, 13:10
2 opmerkingen bij het beffen:
You know what you're doing (bij verschillende DVPs).
The most intense orgasm from licking. You did everything right !
.
Dat krijg ik iedere keer te horen......
BefBeer
26 maart 2023, 15:41
"Met jou vergeet ik de gel en die is ook helemaal niet nodig!"
Dat is gewoon een "droog" feit waar je niet omheen kan en heeft niets met een droom te maken. ;)
frittentitten
26 maart 2023, 17:34
In deze discussie zit een groot verschil tussen:
1 Vrijgezel zijn
2 Niet vrijgezel maar een hoger libido
Houden of liefde voor met sex is een compleet verschil dan sex voor lust.
Dat laatste is bij mij, en geloof me, vroeger ging ik vaak nu niet meer.
Ik ga hierheen om gewoon ff flink te hatseflatse, wat zij ervan vind boeit me echt niet
Wil niet zeggen dat ik er geen respect voor heb.
Maar krijg hier soms de indruk dat mensen proberen de DVP een goede avond te bezorgen zodat ze dat zelf ook hebben.
Dat is bij mij echt niet.
En nogmaals, ik ben verre van respectloos.
Willem2
26 maart 2023, 18:22
Het is het samenspel.
Frieten zijn lekker maar frieten met mayo veel beter ;)
mystic9
27 maart 2023, 17:41
" it was a business doing pleasure with you " :freu:
snaal88
27 maart 2023, 17:43
you kiss like a professional..
Dus ik zeg krijg ik nu korting op de kamerprijs maar dat was dan toch ook weer niet de bedoeling....
frittentitten
27 maart 2023, 18:26
Het is het samenspel.
Frieten zijn lekker maar frieten met mayo veel beter ;)
Klopt, maar kost ook extra. :rolleyes:
Ik vind het helemaal prima hoe iedereen z'n best doet bij een DVP
you kiss like a professional..
Dus ik zeg krijg ik nu korting op de kamerprijs maar dat was dan toch ook weer niet de bedoeling....
Hey???
Dat zei ze tegen mij ook!
(Niet over jou maar over mij)
Goedemorgenallemaal
30 maart 2023, 08:21
Hey???
Dat zei ze tegen mij ook!
(Niet over jou maar over mij)
Hee, ik ben ook al zo'n professional.. Sterke nog ze zegt dat ik de enige ben die echt goed is. Ook met massages trouwens.
Maar een financiele tegenprestatie van haar kant zit er dan weer niet in.
Goedemorgenallemaal
30 maart 2023, 08:21
Ook zo'n compliment.
"oh die is klein, die past overal in"
WANDELAAR5
30 maart 2023, 08:54
Melissa (B) in SS afgelopen zondag riep tijdens een massage door de bar: Oh dit is beter dan een orgasme! Genoeg getuigen en ik heb haar niets in rekening gebracht voor die massage. (Omgekeerd ook niet).
Goedemorgenallemaal
31 maart 2023, 12:35
Genoeg getuigen...
Getuigen kunnen omgekocht zijn.
BefBeer
13 april 2023, 19:52
Als je bij mij thuis zou komen zou ik eerst drie dagen met je gaan vrijen!
middagbeer
18 mei 2023, 09:32
Compliment ...zit i er in ???
cameltoe slide
18 mei 2023, 16:26
Melissa (B) in SS afgelopen zondag riep tijdens een massage door de bar: Oh dit is beter dan een orgasme! Genoeg getuigen en ik heb haar niets in rekening gebracht voor die massage. (Omgekeerd ook niet).
En toen likte je Melissa, en sindsdien staan alle vrouwen voor je in de rij omdat de muren van je kamer met Melissa te dun waren. :betrunken:
Daar heb je geen getuigen voor nodig, want het is onmogelijk te missen. ;)