PDA

Volledige versie bekijken : Desiree (Roemeense)



Willem2
11 april 2007, 10:55
Naam : Desiree

Haarkleur/-lengte : lang Blond

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Slank A-Cupje

Nationaliteit/Taal : Roemeens, Engels

Leeftijd : 21-24 jaar

Tatoeages/Piercings : geen

Service : Zoenen, PZC, Neuken, Vingeren, Niet Beffen

latjes
20 mei 2007, 22:52
Ze was er vandaag weer en veel bezet maar haar toch eindelijk mee naar een kamertje genomen
Hele mooie meid naar mijn mening, top figuur en hele stijlvolle manier van lopen. Ze begon maar meteen met haar orale vaardigheden en ik moet zeggen absoluut goed, eigenlijk zeer goed. Afwisselend, veel variatie en af en toe geil naar mij kijken, dit maar een dik halfuurtje voortgezet. Ze vergeet werkelijk geen plekje en haalt ook lekker door richting de achterkant.
Toen maar begonnen met:fuck: , dit was iets minder, ze houdt een beetje tegen maar zeker niet slecht. Al met al een redelijk toto goede sessie.

Big30
5 november 2008, 23:30
Is samen met Simona nu weer te bewonderen in Happy ;).

:wink::wink:

yep3
23 november 2008, 01:22
is het nog steeds een a cup of is eraan verbouwd?

Snoepveter
30 januari 2010, 15:51
Deze dame gespot, ze had zich wat afgezonderd van de rest van de Roemeense meute. Mooi strak en blond koppie, mooie blauwe ogen en rode lippen. Op de kamer begonnen met TZ, ze liet zich gewillig beffen, pijpt goed en gevoelig, daarna rustig afgemaakt terwijl ze bovenop ging zitten.:biggrin:

Willi69
20 mei 2011, 12:42
Name: Desiree :wiederda:
Haarfarbe/-länge: blond, halblang
Größe: circa 165 cm
Figur: (sehr) schlank, A/B-Cup
Herkunft/Sprache: Rumänien, spricht gut Englisch
Alter: 26
Tattoos/Piercings: ---
Service: sehr gut :tongue:: schöne ZK, gefühlvolles und freihändiges Blasen mit Blickkontakt und Eierlecken, lässt sich gerne lecken, FT möglich, Fingern nur sehr eingeschränkt, kein AV
Sonstiges: Schwester oder Cousine von Simona (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?5907-Simona-(Roemeense))
Lebenslauf: ?

Gestern nach längerer Zeit mal wieder gesehen und erstmals gebucht, da sie sehr gut drauf zu sein schien (muss wohl am schönen Wetter gelegen haben :biggrin:).