PDA

Volledige versie bekijken : Hoe lang kun je zonder sex zijn?



neukie
12 april 2007, 00:32
Tzja, meer dan drie dagen? :( Niet zo easy.

lellebel
12 april 2007, 06:59
2 dagen,maar dan wordt het toch ook echt tijd!Soms is het wel eens langer,als ik bijv. nachtdienst heb,dan heb ik 5 dagen achterelkaar nachtdienst en dan wordt het moeilijk he,manlief overdag werken en ikke s'nachts werken,pppff,ja dan kan ik echt kriebelig worden:ranting2: maar daarom heb ik al mijn vriendjes nog in het nachtkastje liggen die me dan weer erg behulpzaam zijn..:teuflisch

protea
12 april 2007, 08:51
Normaal gezien doe ik sex 2 tot 4 keer per week. Maar, als het nodig is, kan ik twee weken zonder blijven. Geen problem daarmee. Ik ben bijna vijftig, en dus filosoof geworden.
"Qui veut voyager loin, ménage sa monture" zegt men in het frans...

Stiffmaster
12 april 2007, 09:43
Hoe laat is het nu? :D , geintje, niet al te lang dat is denk ik ook de reden dat ik na mijn huwelijk aan de wandel ben gegaan :wand: :wand:

blauwebeer
12 april 2007, 10:13
Voor een ijsbeer is een ganse winter zonder sex gaan probleem.
In een hoop opgewaaide sneeuw graaft hij een lange gang, met aan het einde een ruimte met een doormeter van ongeveer 2 meter, waar hij zijn winterslaap houdt.
Alleen heeft het deze winter heel weinig gesneeuwd ...

Krimson, die zijn winterslaap sterk ingekort heeft. :green_smi

Jansen
16 april 2007, 23:26
13-24 u dat is toch wel mijn minimum.
Omdat ik meerdere relaties heb, heb ik dus vaak iedere dag 1x sex

Er zijn ook tijden dat ik dat niet haal maar dan baal ik toch wel.

Azrael
17 april 2007, 21:44
Ik hoop toch iedere dag wel iets te krijgen, maar als het zou moeten zou ik best een tijdje zonder sex kunnen. Maar dan moet er wel een goede reden voor zijn. :green_smi

little diablo
17 april 2007, 21:55
tja nogal wisselend, een weekje:rolleyes: Maar als de zon schijnt en ik ben op pad en ze komen heerlijk geurend bij me staan dan............................:hop:

Saluti L Diablo

Azrael
17 april 2007, 22:16
tja nogal wisselend, een weekje:rolleyes: Maar als de zon schijnt en ik ben op pad en ze komen heerlijk geurend bij me staan dan............................:hop:

Saluti L Diablo

Kom op, ze moeten je alleen maar aankijken en dan ben je er alweer klaar voor...:D

little diablo
17 april 2007, 22:18
Kom op, ze moeten je alleen maar aankijken en dan ben je er alweer klaar voor...:D
tja dan zijn ze al een heel eind opweg, nog effe lachen en dan geef ik me 06 nr:freu:


Saluti L Diablo

lellebel
18 april 2007, 06:51
tja dan zijn ze al een heel eind opweg, nog effe lachen en dan geef ik me 06 nr:freu:


Saluti L Diablo

:D :D :D (krijg ik nu ook je 06 nummer?) :smile2:

Sphinx
27 april 2007, 20:47
Als ik me zo ongeveer in het werk begraaf (en dat is de afgelopen tijd behoorlijk het geval geweest) dan kan ik het een aantal maanden volhouden.
Alleen heb ik dan meestal een "Hof-vakantie" nodig om daarvan bij te komen :teuflisch :fuck: :rubbel:

Jansen
29 april 2007, 22:39
Afgelopen weekend niet langer dan 24 uur:rofl:

supercool
14 mei 2007, 18:53
ik heb gemiddeld 1x in de wek sex, soms 3-4 x per week en dan weer door drukte of zo 2 weken niet, is dus verschillend.

TT Man
14 mei 2007, 19:29
Sex met een partner kan ik best een paar maanden volhouden. Een beetje hard zijn voor jezelf door onthouding toe te passen kan heel louterend werken (zei de katholiek uit het Zuiden...).

Randy
14 mei 2007, 19:46
... heel louterend ...

Ja, maar is dat ook leuk? I don't think so... :teuflisch Dan maar ongelouterd...

Wat mij betreft: tot de puberteit ging het heel aardig zonder sex. Daarna is 't misgegaan... :D

TT Man
15 mei 2007, 14:51
Als je iets een tijdje mist weet je daarna ook weer hoe goed of lekker het was. Je moet ook niet iedere dag uit eten gaan. Is wel lekker, maar... Daarom houden veel ijsberen ook regelmatig een winterslaap.

bootyfan
29 maart 2009, 20:38
Varieert bij mij toch wel tussen enkele dagen, en als het echt moet tot 1 à 2 weekjes.
Een hele vooruitgang als je weet, dat ik voordat ik de eerste keer vreemdging, al twee jaar (!) geen sex meer had gehad...

Pistol Pete
29 maart 2009, 20:58
Kunnen en kunnen...
Zonder me niet goed te voelen max 24 uur, daarna gaat mijn stemming flink achteruit zodat ik binnen een dag weer een boost nodig heb.
....

Bosco
29 maart 2009, 22:20
Vroeger kon ik makkelijk een paar maanden zonder sex ( nood gedwongen ) maar de laatste jaren word ik naar een week zonder al chagarijnig.

Spikey73
23 februari 2016, 11:44
2 dagen tot maximaal 5 dagen, indien vaste partner liefst elke dag.

BefBeer
23 februari 2016, 19:23
1 a 2 x per week een bezoekje.
Anders loopt de druk te ver op!

BefBeer

KanariePiet
23 februari 2016, 19:26
Max een week. En dan begint kleine Piet zich heel hard te roeren:eek:;)

hasta la pasta
23 februari 2016, 19:27
Een week of twee. Kleine Hasta is dan onhandelbaar.

BefBeer
23 februari 2016, 19:28
Een week of twee. Kleine Hasta is dan onhandelbaar.

Krijgt die dan Ritalin of zo?

BefBeer

hasta la pasta
23 februari 2016, 19:35
Krijgt die dan Ritalin of zo?

Ik ben nog niet bij de dokter of zieleknijper geweest voor medicatie. Heb jij goede ervaringen met ritalin?

BefBeer
23 februari 2016, 19:40
Ik ben nog niet bij de dokter of zieleknijper geweest voor medicatie. Heb jij goede ervaringen met ritalin?

Ik ga gewoon wippen; dan ben ik best wel rustig (na een tijdje)!

BefBeer

kempie
23 februari 2016, 19:46
1 tot 2 maanden blijkt niet zo zwaar hoor. Maar liever niet hoor begint vaak binnen een week al weer te kriebelen.

Flipper
23 februari 2016, 20:20
Paar maanden is geen probleem... het is meer de verveling die me naar een club doet gaan.

Eddy_V
23 februari 2016, 23:57
Max een week. En dan begint kleine Piet zich heel hard te roeren:eek:;)

Een week bestaat uit 7 dagen..
Vergis je je niet met een dag??

Davedv
24 februari 2016, 10:03
Een week bestaat uit 7 dagen..Vergis je je niet met een dag??

Of met een uur.....