PDA

Volledige versie bekijken : Maurice de Hond

pietpotent44
27 januari 2023, 05:38
Voor mij hoefde het niet per se, maar Big30 wilde zo graag een apart topic voor deze bijzondere man, dat ik het maar gedaan heb :biggrin:

Deze man heeft natuurlijk geen introductie meer nodig.
Al decennialang (politiek) opinie peiler, statisticus, ex voetbal scheidsrechter, en bekend van grote gebeurtenissen, zoals doorbraak van Internet in Nederland, de Deventer moordzaak, en zijn wetenschappelijke bijdrage aan de corona pandemie.

Hij heeft inmiddels ook een autobiografie:
https://www.maurice.nl/2022/10/11/fragmenten-uit-de-autobiografie/

En zijn eigen site:
https://www.maurice.nl

Nu hebben zowel de MdH fans als haters dus een plekje om al hun opmerkingen kwijt te kunnen.
(Helaas ook voor Deket dat hij dit niet meer mee zal maken.)

pret
27 januari 2023, 07:51
Ik dacht even dat de topic was aangemaakt onder In Memoriam forum.

noglangnietuitgewandeld
27 januari 2023, 09:51
Ik schrok er ook al van, maar gelukkig was het niet zo. Zijn peilingen vind ik wel interessant. Altijd leuk om te zien dat de coalitie weer verder is afgebrokkeld.

pietpotent44
27 januari 2023, 11:39
Ik dacht even dat de topic was aangemaakt onder In Memoriam forum.

Nee, hij is inmiddels al wel 75, maar nog in relatief goede gezondheid gelukkig.

Picasso 1
27 januari 2023, 12:24
Nee, hij is inmiddels al wel 75, maar nog in relatief goede gezondheid gelukkig.

Ondanks zijn kritische artikelen heeft hij zichzelf wel laten vaccineren. Dus veel ouder zal hij niet meer worden als we Freddy_K willen geloven.

Freddy_K
28 januari 2023, 12:20
Ondanks zijn kritische artikelen heeft hij zichzelf wel laten vaccineren. Dus veel ouder zal hij niet meer worden als we Freddy_K willen geloven.

ik heb Maurice niet zo gevolgd. In het begin was die nogal bezig met die mondkapjes en hoe het virus zich verspreid door de lucht enzomeer wat volgens mij allemaal onzin is. Dat was ook de consensus voordat deze plandemie werd gelanceerd. Zelfs Fauci zei dat die mondkapjes onzin waren in het begin. Maar ja, zogenaamd is de "science" veranderd. De "science of the big bucks" wel te verstaan. Easy money. Zoveel overheidsgedl wordt eraan verspild. Zoveel mensen met connecties worden erg rijk. En het is allemaal lariekoek.

Kan je een link geven waar hij zegt dat hij gevaccineerd is? Ik bedoel schoolmeester zegt ook dat hij gevaccineerd is maar hij heeft maar 2 shots gehad. Dus feitelijk is die niet meer gevaccineerd. Ik bedoel ik ben ook gevaccineerd voor die kinderziektes maar daar kan je in de controle maatschappij die gaat komen niet mee aankomen. Je bent pas gevaccineerd voor "covid" als je de laatste booster ook hebt genomen. Dan ben je een vent in mijn ogen. Ik ben erg benieuwd hoeveel er gaan omvallen. Een hele waslijst aan ziektes worden al toegeschreven aan die "vaccins". Maar daar gaan de spuiters niet over lezen want die lezen het AD. Daar staat in dat er weer 1-tje onverwacht is overleden aan "covid" of climate change of uitgestelde zorg etc. Er is er weer 1-tje omgevallen door climate change hahaha. Dit keer was het geen hitte maar koude.

pietpotent44
28 januari 2023, 21:29
Kan je een link geven waar hij zegt dat hij gevaccineerd is?

Ik weet even niet waar daar een link van is. Maar Maurice heeft 2 covid prikken gehad, de basisserie dus. Daarna heeft hij (bewust) geen boosters meer genomen.
Hij heeft (tenminste) 1 keer corona gehad. Met slechts milde symptomen. Hij is 75jr.

Dat weet ik heel zeker.

stimpy3
29 januari 2023, 15:42
Maurice "klusjesman" de Hond? Die fantast? https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/binnenland/2021/08/maurice-de-hond-de-deventer-mediazaak/

Zoals in dat gelinkte artikel al staat, d'r is een meerdelige podcast over de hond's bedenkelijke en aandachtszieke gedrag gemaakt: Luisteren hier: https://www.nporadio1.nl/podcasts/de-deventer-mediazaak

schoolmeester
29 januari 2023, 17:48
Ik denk dat Maurice de Hond familie is van Silvana Simons.
Lullen allebei dom en beide mediageil.