PDA

Volledige versie bekijken : Leila (Roemeense)



mynasch
4 februari 2023, 07:43
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Leila (Roemeense)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Tongzoenen, Aftrekken
Extra info:vrolijke outgoing dame. chemie met mij zo zo. schijnt in zwitserland aktief geweest te zijn; half roemeens half turks

mynasch
4 februari 2023, 07:46
3 feb 2023 Venus sessie twee met Leila
:);):);):);):);):);):);):);):);)

uit mijn verslagje 03 feb

Strompelend weer naar buiten en mezelf opgekalefaterd met een fraaie lunch. Terug in de bar genoten van een aantal sexy dansjes, waarvan een van Leila. Kleine dame (1.52), zwart lang haar tot over haar billen, donkere levensgevaarlijk ogen, die als laser beams de omgeving opnemen.
Het kon niet uitblijven, nadat Leila me een paar maal op een barkruk had benaderd. (een van de weinige Venus dames die zo kontakt maakt. Heerlijk zo’n fraaie vrouw om je lichaam gedrapeerd. Bij mij werkte het.
Op naar de kamer, die redelijk was. Na Melody wordt het vaak lastig. Liana (vandaag afwezig)weet dat altijd op de een of andere manier die herinnering weer te verbleken, maar Leila had er bij mij weer moeite mee. Leuke dame, chemie beperkt. Maar een plezierig half uurtje.

:);):);):);):);):);):);):);):);)

Eddy_V
18 februari 2023, 14:21
Nu pas valt het kwartje…. M’n eerste verloofde uit Goch !
Er zal nog wel ergens een paspoortje te vinden zijn uit 2015 of daaromtrent
Gevaarlijk.. erg gevaarlijk, kreeg er niet genoeg van :t15122::t15119::t15116::t1520:
Maar ze had wat jaloerse trekjes :wife_2[1]: :plapper:
en met die andere leuke meiden in Venus gaat dat natuurlijk helemaal mis :k014[1]:

Reinstecke Fuchs
19 februari 2023, 14:04
Hatte sie kurz nach Weihnachten im letzten Jahr auch schonmal für 30 Minuten. War ein ordentliches Zimmer mit ihr. Fand Sie auch sehr sympathisch und lustig. Sie berichtete, dass Sie wohl früher in Mannheim gearbeitet hat. Kann man für 50 Euro die halbe Stunde Mal machen.

robido63
17 juli 2023, 15:40
dacht ik ook over Leila al geschreven te hebben. Gisteren heb ik ook met haar gekamerd. Heerlijke blowjob, idd gevaarlijke dame. Ik kon haar goed bekijken toen zij uit de jacuzzi stapte. Had aloogcontact gemaakt een paar x. Voorla de opmerking die iemand had geschreven toen zij een dansje had gemaakt: "jij moet niet naar mijn poes kijken maar mijn poes likken". Dat vond ik wel een een hele fraaie. In 69 van haar vrucht geproefd en gezien de stuiptrekkingen kwam ze klaar of wist dit heel goed na te bootsen. Ze vroeg nog wel of ik een speeltje wilde in mijn achterdeur. Daar maar voor bedankt, maar was wel een kinky voorstel. Herhalingsgevaar is groot voor mij om haar ook eeb volgende keer te bezoeken.