Volledige versie bekijken : Stiekum condoom afdoen tijdens sex
Willem2
7 februari 2023, 17:49
Heimliches Abziehen des Kondoms („Stealthing“) ist strafbar
Der Begriff bzw. die Bezeichnung „Stealthing“ leitet sich aus dem Englischen „stealth“ ab, was übersetzt so viel wie „List“ bedeutet. Es bezeichnet die Handlung, dass ein Mann während des Geschlechtsverkehrs heimlich das Kondom abzieht und den Geschlechtsverkehr weiter fortsetzt, wobei das Opfer – der Sexualpartner, die Sexualpartnerin in diesem Fall – dies nicht bemerkt.
.... https://www.anwalt.de/rechtstipps/heimliches-abziehen-des-kondoms-stealthing-ist-strafbar-anwalt-bei-vorwurf-sexueller-uebergriff-vergewaltigung-208637.html
Täuschung beim Sex
:"Stealthing": Welche Strafe Tätern droht
.... https://www.zdf.de/nachrichten/panorama/stealthing-kondom-strafbar-100.html
pietpotent44
7 februari 2023, 17:57
Je wordt hier sowieso voor gestraft op het moment dat de alimentatie op de mat valt :biggrin:
mentholbear
7 februari 2023, 18:00
Geen wonder dat sommige dvp er een handje bij houden.
Badslippers
7 februari 2023, 22:59
Heimliches Abziehen des Kondoms („Stealthing“) ist strafbar (https://www.anwalt.de/rechtstipps/heimliches-abziehen-des-kondoms-stealthing-ist-strafbar-anwalt-bei-vorwurf-sexueller-uebergriff-vergewaltigung-208637.html)
1. Mag ik aannemen dat dit voor zowel man als vrouw geldt? De volgende zin gaat er blijkbaar van uit dat alleen een man een condoom stiekem laat verdwijnen:"Es bezeichnet die Handlung, dass ein Mann während des Geschlechtsverkehrs heimlich das Kondom abzieht und den Geschlechtsverkehr weiter fortsetzt"
2. Wie beoordeelt of het condoom stiekem is verwijderd?
3. Hoe zit het met de strafbaarheid als het condoom onbedoeld in de pruim blijft hangen (wegens inzakkende erectie)?
Vrij merkwaardige wet.
Goedemorgenallemaal
8 februari 2023, 18:07
1. Mag ik aannemen dat dit voor zowel man als vrouw geldt? De volgende zin gaat er blijkbaar van uit dat alleen een man een condoom stiekem laat verdwijnen:"Es bezeichnet die Handlung, dass ein Mann während des Geschlechtsverkehrs heimlich das Kondom abzieht und den Geschlechtsverkehr weiter fortsetzt"
Mijn ervaring is dat vrouwen die je willen foppen met bv nageslacht zich niet verlagen tot het heimelijk verwijderen van het condoom. Die gebruiken andere trucs als het condoom "voorbewerken" zodat het lekt of vrijwel zeker gaat scheuren. Wat je al niet met een veiligheidsspeld, in deze dus onveiligheidsspeld, kunt doen.
schoolmeester
8 februari 2023, 18:10
In de sekswereld word er veel gefopt, gelekt en gescheurd.
Dus post 5 is eigenlijk oud nieuws......
WANDELAAR5
8 februari 2023, 20:00
Mijn ervaring is dat vrouwen die je willen foppen met bv nageslacht zich niet verlagen tot het heimelijk verwijderen van het condoom. Die gebruiken andere trucs als het condoom "voorbewerken" zodat het lekt of vrijwel zeker gaat scheuren. Wat je al niet met een veiligheidsspeld, in deze dus onveiligheidsspeld, kunt doen.
Heb je daar veel ervaring mee?
Badslippers
8 februari 2023, 22:12
Mijn ervaring is dat vrouwen die je willen foppen met bv nageslacht zich niet verlagen tot het heimelijk verwijderen van het condoom.[ . . . ]
Het hoeft niet direct een actie te zijn om nageslacht te produceren. Het zou ook een chantagemiddel kunnen zijn of een methode om de klant meer geld uit de zak te kloppen. Tenslotte als iets heimelijk gebeurt hoe kom je als "slachtoffer" daar dan achter?
Goedemorgenallemaal
9 februari 2023, 08:26
de klant meer geld uit de zak te kloppen. Tenslotte als iets heimelijk gebeurt hoe kom je als "slachtoffer" daar dan achter?
Het was in de privésfeer.
Maar gelukkig had ik toen mis geschoten.
Iets waar je op dit forum zelden iemand blij over zult zien.
Willem2
27 februari 2023, 18:52
Twee mannen uit Rotterdam staan dinsdag voor de rechtbank omdat ze tijdens de seks een condoom hebben afgedaan zonder medeweten van hun bedpartners. Volgens een woordvoerder van de rechtbank in Dordrecht zijn zulke strafzaken nog niet eerder voorgekomen.
De mannen van 26 en 28 jaar staan in twee afzonderlijke zaken met verschillende slachtoffers terecht voor verkrachting, omdat het zogeheten stealthing geen apart delict is in het wetboek van strafrecht. Deskundigen spreken van stealthing als een mannelijke partner zonder toestemming tijdens de seks het condoom verwijdert. Dan is sprake van gedwongen onveilige seks, aldus de initiatiefneemster van de website Stealthing.nl.
... https://www.ad.nl/binnenland/stiekem-afdoen-condoom-tijdens-seks-voor-het-eerst-voor-rechter~a514814a/
frittentitten
28 februari 2023, 06:41
Voor mij maakt het niet uit wie het doet.
Je bent dan ZIEK in je hoofd.
Opladen en in een werkkamp in het oosten dumpen
Willem2
28 februari 2023, 09:42
Ze wilde alléén seks met hem als hij een condoom zou dragen. Een 28-jarige Rotterdammer stemde in, maar haalde het rubbertje stiekem weer weg toen de vrouw niet keek. Dinsdag hoorde hij - voor het eerst in Nederland - een celstraf eisen.
.... https://www.ad.nl/binnenland/primeur-rotterdammer-28-hoort-celstraf-eisen-omdat-hij-stiekem-condoom-afdeed-tijdens-seks~a99e9735/
noglangnietuitgewandeld
28 februari 2023, 11:11
Het was zojuist op het journaal. Niet om het goed te praten, maar wat me opviel: Een vrouwelijke OvJ, een vrouwelijke rechter en een mannelijke advocaat. Dan sta je als verdachte al twee nul achter.
bwanabeer
28 februari 2023, 12:12
En het omgekeerde? Vrouw zegt pil te gebruiken maar is niet zo. En kan vervolgens jarenlang alimentatie innen.
frittentitten
28 februari 2023, 22:37
En het omgekeerde? Vrouw zegt pil te gebruiken maar is niet zo. En kan vervolgens jarenlang alimentatie innen.
Jij kan kiezen afstand te doen van het kind.
Weet niet exact hoe het zit, maar moet mogelijk zijn. ( als je dat wilt )
Probleem zit hem er wel in dat de Pil niet 100% garantie is op dat je niet zwanger word.
Dus als zij beweert hem wel gebruikt te hebben dan sta je op dat punt nergens.
Maar een man kan beslist de keuze maken niks met het kind te maken te hebben.
Of je dan helemaal buiten de schadevergoeding valt kan ik niet garanderen, ligt er natuurlijk aan hoeveel inkomen het desbetreffende (k*t)wijf heeft.
Plus nog een hele hoop meer factoren.
Maar vrolijk word je er zeker niet van
Maar voor de vrouw die dit verzint geld hetzelfde voor als in mijn post hierboven.
Goedemorgenallemaal
17 maart 2023, 16:55
Het was zojuist op het journaal. Niet om het goed te praten, maar wat me opviel: Een vrouwelijke OvJ, een vrouwelijke rechter en een mannelijke advocaat. Dan sta je als verdachte al twee nul achter.
Daar ben je als verdachte zelf bij. Maar ook een "aangewezen" advocaat bv uit rechtsbijstand moet dat snappen en een vrouwelijke confraterse vragen als het belang van de client voor gaat. Maar goed, kans is groot dat omdat deze zaak als "eerste in zijn soort"werd aangeduid, de mannelijke advocaat dacht "die is voor mij"
Wentelt Eefje
17 maart 2023, 17:28
Wat mij opvalt: als je hiervan verdacht wordt, dien je wat mij betreft met 10-0 achterste staan. En verdien je een tribunaal met alleen vrouwelijke aanklagers en rechters… Want hoewel ik - ook in clubs - wel eens toegeef aan de verleiding om vooral geen rubberen beschermlaagje aan te wenden, dat is nog nooit zonder wederzijdse instemming gebeurd.