PDA

Volledige versie bekijken : Pooiersbende

Willem2
10 februari 2023, 12:56
Pooiersbende buitte vrouwen in Utrechts bordeel uit: ‘Het ging ze om één ding: hoeveel bracht de vrouw op?’
Dag in, dag uit moesten tientallen kwetsbare vrouwen uit voornamelijk Roemenië en Zuid-Amerika soms gevaarlijk sekswerk verrichten in een illegaal bordeel in een Utrechtse woonwijk. De vrouwen werden ‘als pakketjes doorgeschoven', aldus het Openbaar Ministerie, die nu celstraffen tot vier jaar eist tegen drie Roemeense mannen (41, 39, 30 jaar).
.... https://www.ad.nl/utrecht/pooiersbende-buitte-vrouwen-in-utrechts-bordeel-uit-het-ging-ze-om-een-ding-hoeveel-bracht-de-vrouw-op~a7230307/

Ties85
10 februari 2023, 15:22
Ja alle legale bordelen het zo moeilijk mogelijk maken, dames die een paar euro meer verdienen als ze zelf gaan adverteren op kinky, en iedere week van stad en budget verblijfplaats veranderen.
Dat brengt in dit wereldje een hoop gevaren met zich mee, maar denk niet dat het de overheid een moer kan interesseren als bij veel gemeentes die vervloekte rode lampen maar uit zijn.
Maar goed datzelfde geld ook voor veel dames die alleen de privé ontvangst dollar tekens zien, en het aspect veiligheid vergeten dan zit je snel in een dergelijk web en vinden ze je een stuk sneller vermoord ergens terug ofzo...

WANDELAAR5
11 februari 2023, 10:20
Inderdaad rechtstreeks een gevolg van het beleid in Utrecht zoals het sluiten van goed controleerbare gelegenheden als het Zandpad. De Christen Unie zet landelijk dezelfde politiek door in ruil voor het steunen van het kabinet. Sekswerk gewoon zo snel mogelijk decriminaliseren is de beste weg richting minder misstanden. Dat is al lang gebleken en zeggen ook de sekswerkers zelf. Soms zou ik willen dat ik even dictator was in dit land. Maar ik zal niet de enige zijn die dat wel zou willen.

Haradamannetje
11 februari 2023, 21:16
Niet alleen in Utrecht... dit is echt overal aan de hand.