PDA

Volledige versie bekijken : Nati

TT Man
13 november 2005, 13:54
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : A
Nationaliteit/Taal : Oekraine/Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Nope
Service: ZK, FT
Voordelen: rustig, geen haast, lief
Nadelen: wat onervaren
Tijdsduur : 35
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: geruzie over de prijs

Mooie meid; beetje retro (jaren 70)

felrops
15 november 2005, 10:24
Eind vorige week maakte ik in het nachtcafé kennis met Nati, een bruin-blonde schoonheid uit Oekraïne; het was haar eerste dag in PHG en ze liep nog wat onwennig rond. Nati heeft er al wel een flink jaar ervaring in Dusselforf opzitten, niet echt een nieuwkomer dus. Ik was verkocht door haar vriendelijke uitstraling, en liet haar maar een sleutel gaan halen. Het werd een aangenaam maar rustig uurtje. Nati is een rustige meid, en zij houdt het op de kamer graag zo. Er werd lekker gezoend, en nadien begon ik haar hele lichaam te verkennen. Nati ging hier vlot in mee. Haar pijptechniek is behoorlijk, zonder van de aller beste te zijn. Na een tijdje schakelden we over in de 69-positie, en dat was bij Nati een erg lekkere ervaring. Minpunt was wel dat Nati vrij weinig initiatief nam. Alles moest worden gevraagd, en zij voelde niet echt spontaan aan wat ik wou. Na en tijdje haar lekker geneukt. Op het einde nog een leuke verrassing; Nati nam ruim de tijd om wat na te keuvelen. Eens wat anders, dan sommige meiden die na de daad onmiddellijk de kamer uitstormen.

Een vriendelijke meid, maar voor mij toch met beperkt herhalingsgevaar. Een beetje meer actie op de kamer mag wel. En gezien Nathie al een jaar ervaring heeft, geloof ik niet dat hier nog veel zal verbeteren.

Jorah Mormont
10 februari 2006, 08:53
Is dit die Tooske Breugum (van Idols) Look a Like???

NAdmin nee niet echt wel een hele aardige leuke meid die voor jou wel Tooske wil spelen :)

xxx

Horny_one
12 september 2006, 22:36
MAandag 11 september me laten verleiden door Nati.

Spontane jonge meid van intussen al weer 23. Kleine borstjes en lang lijf.
Zoenen was prima net als het pijpen... Na lekker doorsabbelen van haar kant gaf ik aan dat ze rustig door kon gaan wat ze zonder te aarzelen deed.

Zodoende aan het paringsritueel niet toegekomen.

De afterservice is goed, blijft ook lekker liggen na het hoogtepunt.

Het Rode Mannetje
22 mei 2007, 19:45
Ik ben ook een keer met deze dame naar de kamer gegaan. Ze is er namelijk weer en ze zag er leuk en lief uit. Had haar haren in een staartje en het leek of ze was afgevallen. In ieder geval was de seks met haar gewoon goed. Eens kijken hoe lang ze nu weer zal blijven.

Randy
9 september 2007, 11:31
Is dit die Tooske Breugum (van Idols) Look a Like???

Ja, daar deed ze me aan denken! Afgelopen week met haar gepraat, en 't is dat een andere dame me al ingepakt had, anders was het wel tot een kamerbezoek gekomen. Ze zag er heel fraai uit, en was erg vriendelijk.

Babbel
3 december 2007, 22:39
Afgelopen zaterdag met Nat(t)i naar een kamer geweest. Ze heeft weer behoorlijk blonde haren nadat ze een tijdje beetje rood is geweest.
Nati is niet zo heel veel aanwezig, ongeveer een weekje per maand. Ze komt iedere keer toch weer terug naar de PHG.
Ze heeft een paar heerlijke volle lippen waarmee ze heerlijk kan zoenen. En dat deed ze zaterdag gelukkig ook. Daarnaast is het ook een heel aardig meisje. Dus ik had wel een leuke tijd op de kamer met haar.

:wink:

uurtje
15 december 2007, 18:10
Deze dame is "Uurtje goed gekeurd" en derhalve van harte aanbevolen. Inmiddels wel een wat meer berekende tante maar ontzettend lief. Heel lief...

Boebel
17 december 2007, 23:15
Zaterdag weer met Nati op de kamer geweest! zoals altijd erg lief meisje.

lekker pijpen en 69.

ook na afloop rustig effe bijkletsen met deze Tooske look alike.

lieve meid en erg aan te raden!:luvlove:

boebel

Babbel
23 december 2007, 12:19
Op ons eigen feestje :rolleyes: ben ik weer met Nati geweest. Eerst een tijdje gepraat met haar en ze zat wat aanhankelijk aan mij. Daarna toch maar naar de kamer.
Ze is altijd wel gezellig maar deze dag wilde ze liever niet neuken. Dat kan ik soms wel begrijpen, dus liet ik haar maar pijpen. Dat deed ze wel heel goed maar ze wilde graag dat ik ook in haar mond zou klaar komen. En dat gaat bij mij heel lastig. Met neuken ben ik binnen 3 tellen klaar en nu werd het een beetje getrek en geleur van haar kant. Dus ik heb haar even geholpen en de hand aan mezelf geslagen :rubbel: en binnen de minuut was het klusje geklaard. Uiteraard ben ik op deze wijze een ruim half uur met haar op de kamer geweest.

:wink:

Lindberg
14 januari 2008, 07:12
Also ich muss sagen, nachdem ich anfang des letzten Jahres mit Nati war, der Service wohl stark sympathie abhängig ist, denn für mich war es so mit das erste mal eine Frau, die ich trotz mehrfacher Empfehlung des Forums, nicht wieder buchen werde.

uurtje
15 januari 2008, 00:02
Also ich muss sagen, nachdem ich anfang des letzten Jahres mit Nati war, der Service wohl stark sympathie abhängig ist, denn für mich war es so mit das erste mal eine Frau, die ich trotz mehrfacher Empfehlung des Forums, nicht wieder buchen werde.

Da musst du wohl recht haben denn Ich war mit Ihr und hatte wohl mein bestes Erlebnis seit laengerer Zeit. Allerdings ist sie nicht ganz ohne. Sagen wir mal so: Besitzergreifend...

MechMax
20 februari 2008, 22:19
Is Nati nog steeds in VV of terug in PHG ?

Jorah Mormont
2 maart 2008, 00:34
Natia (Natasha), 29 februari, Planet Happy Garden

Afgelopen vrijdagavond met Natasha (Nati) naar de kamer geweest.
Ze zag er heel goed uit, mooie grote bruine ogen en ze had haar eigen haarkleur (donderblond) wat haar veel beter stond dan het geblondeerde haar. Ze droeg een strapspakje en dit stond haar heel erg goed. Het was in mooi contrast met haar bleke huid.

Natasha en ik kennen elkaar al redelijk lang. Ik ben een aantal maanden geleden al eens eerder met haar naar de kamer geweest en ook een keer een trio met haar vriendin (niet beschreven:confused:). Ik moet zeggen dat de service van Natasha heel goed is. Meerdere zijn het al opgevallen, ze lijkt een beetje op Tooske. Ze zag er werkelijk goed uit vijdagavond.

Op de kamer heerlijk van haar genoten. Pijpen:eek::eek: dit kan ze als de beste. We zijn eigenlijk niet aan neuken toegekomen. Ze heeft me helemaal naar het einde gepijpt (zonder FT) het laatste zetje was met haar hand.
Daarna nog even gekletst tot het halfuurtje vol was.

Leuke en sympathieke meid deze Natasha (Nati)

Sonny:wink:

Jorah Mormont
16 maart 2008, 17:43
Afgelopen vrijdag was Nati in de Villa. Heerlijk een anderhalfuurtje met haar op de kamer doorgebracht. Eerst lekker samen in bad en daarna volledig los op elkaar. Nati, leuke spontane meid die weet hoe ze een man en haarzelf:eek: moet verwennen.

Ze wist niet of ze in de Villa zou blijven. Ze had weer ideën om naar PHG terug te gaan. We zien wel de volgende keer waar deze clubhopster de volgende keer weer uithangt.

Sonny:wink:

Boebel
24 april 2008, 18:12
Zaterdag weer met Nati op de kamer geweest! zoals altijd erg lief meisje.

lekker pijpen en 69.

ook na afloop rustig effe bijkletsen met deze Tooske look alike.

lieve meid en erg aan te raden!:luvlove:

boebel

Lekker meisje. Zaterdag was weer TOP:luvlove: tot komend weekend dan maar weer!:wink:

laurent74
2 september 2008, 17:50
Zij was zaterdag in PHG.

uurtje
2 september 2008, 19:27
Dat klopt. Na een try-out periode in VV is ze al weer snel terug op het oude nest terug gekeerd.

The Saint
3 september 2008, 00:00
Dat klopt. Na een try-out periode in VV is ze al weer snel terug op het oude nest terug gekeerd.

ze was er woensdag al

seksenfun
27 april 2009, 21:20
Ik stond in de douche... 10' geleden net een mindere sessie met Ela achter de kiezen. Deze sessie wou ik eigenlijk dus zo snel mogelijk van mij afspoelen.
Terwijl ik mij aan het afdrogen was kwam er een dame piepen en vragen of ik nu weer lekker fris ben en of ik lekker fris was voor haar. Op beide vragen antwoordde ik positief, met plezier. Ik had immers al gehoord van mede-beertjes dat haar service lekker o.k. (meer dan o.k.) zat. Laurent74 was eerder op de dag trouwens gelukkig teruggekeerd na een sessie van een uurtje met haar.

Afgedroogd en wel trokken we dus naar de kamer. Onderweg twijfelde ik toch een beetje... ik vroeg me af of ik nu wel een verstandige beslissing nam om zo kort na een flopperdeflop-sessie al terug in bed te gaan duiken met een andere dame. Maar omdat een man bij het zien van zo een mooie vrouw niet meer met z'n hersenen denkt, was ik dus op weg naar de kamer. Later zou blijken dat ik van groot geluk mocht spreken dat ze mij uit de douche plukte. Na mij zag ik ze nog maar enkel op en neer lopen tussen kamer en sleutelhok, druk, druk, druk voor haar, terwijl er heel de dag maar weinig beren en ongeveer evenveel dames waren. Vele dames waren dan ook vaak werkloos.

De eerste (pakweg) 5 minuutjes speelde de vorige sessie toch nog een beetje parten. Nati wist dit echter héél erg snel om te buigen. Moeiteloos verbande ze al mijn gedachten over Ela naar de hel en ik kwam in een paradijs in een paradijselijke tuin.

Wat toen volgde is onbeschrijflijk mooi, lief en geil tegelijk. Je mag lekker doen wat je graag hebt en ze gaat heerlijk mee op in het totaalspectakel. De beren onder ons die erg houden van tongzoenen en graag een dame willen die met onderscheiding daarin geslaagd is; Nati is sterk aan te raden.

Diep in detail ga ik verder niet treden, dan is het leuke eraf. Een film vertel je ook niet op voorhand. Wie een topfilm wil beleven moet haar zeker bij haren nemen.

Lief, lief, lief, zacht etc... waren de kernwoorden of de rode draad doorheen de film, zo je wil. De passie liep nochtans hoog op op bepaalde momenten. Nati doet er ook alles aan om het je naar je zin te maken.

Voor mij is het een wondervrouw.

Twee zaken zal ik ook niet snel vergeten, die ze tegen me zei. Ze schatte me 5 - 7 jaar jonger ;) en vertelde me na de sessie van 2,5 uur (waarbij ik niet de krak was maar zij) waarin ik maar liefst 4 keer klaarkwam dat mijn seksorganen nog maar 18 jaar oud zijn. Je snap toch wel, die kan niets verkeerd meer doen hè. Nee, nee, zonder swans: topvrouw!!

Willi69
27 april 2009, 21:38
Is Nati nog steeds in VV of terug in PHG ?
In den letzten Wochen immer im PHG gesehen, kann eigentlich wieder dahin verschoben werden... ;)

BSesamstraat
29 november 2009, 14:16
Vrijdag middag al aardig vroeg op weg naar GT. Ik was voor mn werk al in het mooie Duitsland. Onderweg hevig aan het sms,en met een andere geile ijsbeer. Die aan het vreemdgaan was in PHG en z'n vertrouwde clubje(GT) bedroog. Hij vroeg mij ook eens langs tekomen in PHG. Maar de laaste 2 x dat ik daar was ben ik met een volle buik en een volle pijp naar huis gegaan en had daar weinig zin in. Maar hij wist me toch over tehalen. Maar ja die geile... was nergens tezien toen ik daar aan kwam. Echt gewoon een 1.5 uur later kwam hij van de kamer afstrompelen hij was misbruikt door een mooie roemeense dame. Samen even wat gedronken en daarna een speurtocht door de gangen van PHG gemaakt opzoek naar wat lekkers.. En daar kwam ik Nati al tegen die al een paar keer een verzoek gedaan had om mij op de kamer temisbruiken wat ze volgens haar heel goed kon met haar mond:freu: Nadat mn maat de benen naam op naar huis tegaan heb ik Nati de sleutel laten halen. En over de hele sessie geen verkeerd word. Maar echt vonken heb ik niet gezien of gemerkt..:bibber_2: maar het pijp werk was van zeer hoge kwaliteit..;). Na het eten kan ik mn draai toch niet vinden en heb mn bolide gestart en richting heidweg laten rijden omdaar mn laatste energie van de week teverspillen... wacht vervolgt zie GT

Hemaworst
2 mei 2010, 12:54
Prima sessie van een uur met deze dame gedraaid. Ik kwam haar tijdens de stoelendans tussen bar en nachtcafe al een paar keer tegen en we raakten na de derde keer aan de praat. Kan tongen als een hongerige miereneter: nat, zacht, veel tong en behoorlijk gulzig. Pijpwerk was goed en scoort een dikke acht op de schaal van Nilfisk. Nati houdt van zacht en subtiel befwerk wat me twee keer een natte bek, een glimlach en een compliment opleverde. Daarna de sessie afgemaakt in een slow cowgirl en afgerond met een interessant gesprek over het leven als DvP, de kwaliteit van Roemeense meiden en PHG in het algemeen. Voor mij was ze het enige lichtpunt tijdens een matig ervaren bezoek aan PHG.

topgenieter
27 juni 2010, 17:57
na de vele goede reacties, deze goedlachse dame ook gespot. Na een goed inleidend gesprek naar de kamer. Waarschijnlijk haar dag niet, maar ervaring was compleet anders dan de ervaringen hierboven Ongeïntersseerd, netjes professioneel afgewerkt. En ik dus met slecht gevoel terug naar beneden.

Herhalingsgevaar is absoluut NUL en niet wat mij betreft een absolute afrader ! !

felrops
28 juni 2010, 08:18
Gek - vrijdag had ik net wel een prima ervaring met Nati. Bijna vijf jaar na ons eerste kamerbezoek wist Nati me opnieuw te overhalen naar de kamer te gaan. Was ik toen maar matig tevreden, dan was ik nu een heel stuk meer tevreden: vlotte communicatie, geen klokje kijken en deze keer wel een voortreffelijke pijptechniek. Plus aftersales. Meer moet dat voor deze ijsbeer niet zijn.

Willi69
28 juni 2010, 09:38
na de vele goede reacties, deze goedlachse dame ook gespot.
Vielleicht eine Verwechslung mit Nathalie / Russland :a_t_nu06:?

Stiffmaster
26 september 2010, 09:09
Ook met deze Nati heeft Stiffie een heerlijk afsluitertje gehad van een avondje PHG, lekker ding en veel mogelijk, jammer van de club maar de dames zijn ok :biggrin:

Alabama
12 november 2010, 00:42
Na wat vertraging lekker door kunnen trappen en rond 17.00 uur gearriveerd bij PHG. Geen tijd genomen om wat te eten, dus rammelend van de honger 50 euro betaald, mijn ijsberenoutfit aangetrokken en eens rond gaan kijken. Ik wilde eerst even wat scoutingswerkzaamheden verrichten, daarna wat eten en dan de eerste keer met scherp schieten. Met een doorgeladen pistool op zak kwam daar natuurlijk niets van terecht. Al vrij snel raakte ik in de bar aan de praat met Natia, een lange, slanke Oekrainse die wel trek had in ´n versgetapt 50 eurobiljet van ´n hongerige ijsbeer. In de bar had ze me al dusdanig opgeleid dat het al snel duidelijk wat dat ik voor het eten de eerste inwendige stokslagen uit zou gaan delen en deze dame zou gaan voorzien van een biljet van 50 euro en ´n lading wit goud.

Met Natia in een van de tuinhuisjes beland en daar gingen we vrolijk door en tongzoenden we er lekker op los. Na wat gezoen en gevinger haalde ze mijn al haast op springen staande pistool tevoorschijn en wist ze wat haar te doen stond. Na een lekkere pijpbeurt, gingen we voor standje 69. Waarschijnlijk is ze een prima toneelspeelster, maar ik kreeg de indruk dat ze het erg lekker vond. Het voordeel van wat befwerk is dat de tube glijmiddel in haar tasje kan blijven. Nadat ze me bijna had klaargezogen mocht ze bovenop me gaan zitten en als ´n volleerde Oekrainse paalzitster heeft ze me bereden. Daarna doggystyle de eerste geilheid weggestoten.

Natia: Oekraine
Leeftijd : 25 jaar
Figuur : slank
Lengte : 175
Borsten : A, wsl. echt.
Ogen : Helder blauw
Haren : Lang blond
Tato/Pierc : Nee
Taal : Engels, Duits

Service : Vingeren, beffen, TZ, PZC en NMC.
Prijs: 50 euro voor een half uur.

uurtje
12 november 2010, 06:26
is deze nieuw of hebben we het hier over Nati? Die heeft wel een iets donkere kleur haar...

Willi69
12 november 2010, 12:36
Das ist Nati (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=592). ;)

Willi69
5 juni 2014, 00:59
:wiederda: :tongue:

The Joker
23 augustus 2015, 12:59
Heeft iemand Nati het afgelopen jaar nog gezien, zo wie zo al 5 jaar geen recensie te lezen...

Willi69
23 augustus 2015, 16:14
Nee, lange nicht mehr gesehen. :redface:

felrops
7 maart 2022, 14:32
Bij de ellende van de afgelopen weken even moeten terugdenken aan deze dame.

Jack42
7 maart 2022, 16:50
Bij de ellende van de afgelopen weken even moeten terugdenken aan deze dame.

Ja Nati die herinner ik me nog wel en ik snap dat je aan haar hebt gedacht.
Zo heb ik regelmatig aan Patricia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?542-Patricia-(Russische)&highlight=oekra%EFne) gedacht. Er staat dat ze Russische is maar ze is toch echt een Oekraïnse.

Badslippers
7 maart 2022, 18:37
Ja Nati die herinner ik me nog wel en ik snap dat je aan haar hebt gedacht.
Zo heb ik regelmatig aan Patricia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?542-Patricia-(Russische)&highlight=oekra%EFne) gedacht. Er staat dat ze Russische is maar ze is toch echt een Oekraïnse.

En wat dacht je van deze Oekraïnse sloopkogel . . . Vita (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26801-Vita-(Oekra%EFnse)-ex-LR-GT-YY&p=224297#post224297). Zij stond garant voor zuipen, rauwe seks, rimmen, fisten en absolute "Oekraïnse" topklasse in de "Hard Core" divisie (maar ze kon ook heel lief zijn). Maar pas op voor haar rechtse directe als je de kachel met haar aanmaakt. SFL weet er nog alles van want sindsdien loopt hij met een muil zo scheef als de bek van André van Duin. Dat waren nog eens tijden.

JonnyFontane
7 maart 2022, 19:16
Ja Vita.......inderdaad een sloopkogel.
Die heeft mij verschillende keren vakkundig gesloopt zodat ik er twee weken later nog last van had....

rob45
7 maart 2022, 20:03
Ja Vita.......inderdaad een sloopkogel.
Die heeft mij verschillende keren vakkundig gesloopt zodat ik er twee weken later nog last van had....Ze heeft mijn rug een aantal keren juist opgeknapt met een zeer stevige massage dat je het gewoon hoorde kraken.
Ze had buitengewoon veel kracht in haar handen, grote sterke dame maar toch ook heel lief eigenlijk.
Zal nooit meer vergeten hoe fantastisch ze eruit zag op een thema dag in yy aan de roulettetafel met een heuse croupier.

Flipper
7 maart 2022, 20:45
Nati die woonde toch in duitsland ergens. Nog met Kati over gehad vorig jaar. Toen die even weer in happy was..